Strona 2 z 6

PostNapisane: 23 gru 2011, 19:26
przez Szyna
Jeżeli wszystkie popychacze są konstrukcyjnie takie same we wszystkich silnikach mazdy to idzie je rozebrać :D Osobiście rozbierałem w silniku KL. Normalnie jak wyciągniesz szklankę z gniazda to będzie wystawał z niej taki dzyndzelek to co max powiedział jak go wciśniesz to powinien pracować.
No i wystarczy go pociągnąć ręką albo kombinerkami i powinien wyskoczyć, będzie tam tez sprężynka i kuleczka o ile się nie mylę :P W każdym bądź razie bez problemu można potem to wszystko wyczyścić i złożyć z powrotem :) Tylko jak będziesz wyciągał to poznacz je sobie żeby włożyć je w te same gniazda.
No i musisz do tego ściągnąć wałki.

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

PostNapisane: 24 gru 2011, 01:57
przez Pudzian84
Podłączę się pod temat
A w DOHC można naprawić miękkie Popychacze bo mi jeszcze jeden klekocze :(

PostNapisane: 27 gru 2011, 13:56
przez PDJ
dzięki chłopaki za pomoc <spoko> . Do tej pory nie wiedziałem, że to przez ten zaworek ona tak klekocze. Jestem w trakcie zamawiania go, być może dojdzie jeszcze przed nowym rokiem, to go od razu wymienię.
pzdr.
P.

PostNapisane: 27 gru 2011, 16:29
przez Riki
Już wiem gdzie leciało :D na łączeniu czoła lampy i czarnego korpusu – jest już OK :) dzięki za podpowiedzi.....

teraz szukam przedniej dokładki zderzaka :D czarna listwa... no i zegarków ale to juz odrębny temat – w PL chyba nieosiągalne <lol>

P.S
Jakby ktoś chciał to na alledrogo.pl pojawiła się Coupeta z 123.000km w A/T – jakby to był sedan to bym ciągnął na graty ehh... ładna sztuka.

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

PostNapisane: 4 sty 2012, 19:55
przez max
Na zewnątrz może i ładne ciekawe jak podłoga itp.

Może ktoś wie o co chodzi , jak wjeżdżam w zakręt gaśnie mi auto gdzie prawie pół zbiornika paliwa <co?> mierzyłem dzisiaj ciśnienie jakie pompuje pompka i jest niecałe 2 bary gdzie producent podaje od 4,5 do 6 może to przyczyna <glupek2> zamówiłem dzisiaj nową pompkę ciekawe czy pomoże

PostNapisane: 5 sty 2012, 21:07
przez Waluś
przyjrzyj się dokładnie przekaźnikom pompy paliwa i listwy wtryskowej. Też miałem podobne problemy, ale napsiukałem w przekaźniki i problem znikł

http://otomoto.pl/mazda-626-C22300687.html
normalnie prawie się popłakałem. Jak bym miał kaskę na zbyciu to juz bym jechał. Ale jak miałem nadmiar kasy to nie miałem czasu, a teraz jak mam czas to nie ma kasy hahaha ech życie...

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

PostNapisane: 6 sty 2012, 17:31
przez max
Dzięki Waluś za podpowiedz , wczoraj wymieniona pompka w zakrętach jak na razie dobrze ciekawe jak będzie przy mniejszej ilości paliwa ;) jeszcze coś ciężko szybko wkręcić ja do odcinki na paliwie ale to może dlatego , że mikser od gazu ją dławi :(
p.s. widzę , że już czerwony nie jesteś :)

PostNapisane: 8 sty 2012, 23:35
przez PDJ
PDJ napisał(a):dzięki chłopaki za pomoc <spoko> . Do tej pory nie wiedziałem, że to przez ten zaworek ona tak klekocze. Jestem w trakcie zamawiania go, być może dojdzie jeszcze przed nowym rokiem, to go od razu wymienię.
pzdr.
P.

jak pisałem u siebie w temacie – wymiana nie przyniosła oczekiwanych efektów. Dźwięk pozostał. Jutro robię te odpowietrzenie popychaczy a jak nie pomoże to operacja pt.: otwieranie głowicy.

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

PostNapisane: 9 sty 2012, 00:08
przez Pudzian84
chłopaki a w gd dohc z popychaczami da sie coś zrobić bo jak rozłożyłem jednego to jest tam jakaś sprężynka w środku

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

PostNapisane: 9 sty 2012, 18:23
przez max
wymiana nie przyniosła oczekiwanych efektów
w takim razie już któryś z popychaczy dał <dupa> odpowietrzenie nic ci nie pomoże jedynie wymiana uszkodzonego ;) dodam , że jak ja kiedyś wymieniałem wszystkie to jeden już jako nowy był zepsuty <lol>

chłopaki a w gd dohc z popychaczami da sie coś zrobić bo jak rozłożyłem jednego to jest tam jakaś sprężynka w środku
sprężynka i zaworek ale już chyba tego nie naprawisz :|

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

PostNapisane: 9 sty 2012, 18:39
przez Pudzian84
no właśnie się tego obawiałem a cena 1 sztuki nowej to podróbka 120 zł a oryginał 150 netto to normalnie paranoja :(

PostNapisane: 9 sty 2012, 19:47
przez PDJ
max napisał(a):w takim razie już któryś z popychaczy dał odpowietrzenie nic ci nie pomoże jedynie wymiana uszkodzonego dodam , że jak ja kiedyś wymieniałem wszystkie to jeden już jako nowy był zepsut

Odpaliłem, potem pomęczyłem ją te 4 min. i chwilo przestało. Wysiadam, otwieram maskę – cicho – myślę, udało się. Już chce zamknąć i niespodzianka – klekot na zamknięcie maski <płacze>
jutro otwieram. Mam w zapasie jeszcze popychacze to jutro podziałam.

PostNapisane: 9 sty 2012, 21:55
przez Szyna
Pudzian84 napisał(a):chłopaki a w gd dohc z popychaczami da sie coś zrobić bo jak rozłożyłem jednego to jest tam jakaś sprężynka w środku


To normalne, jest tam sprężynka i kuleczka jak złożysz to z powrotem to powinno działać ja takie rozbierałem, czyściłem, składałem w kupę i dalej chodziły ;)

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

PostNapisane: 10 sty 2012, 03:27
przez Pudzian84
Szyna
To normalne, jest tam sprężynka i kuleczka jak złożysz to z powrotem to powinno działać ja takie rozbierałem, czyściłem, składałem w kupę i dalej chodziły ;)

No tak ale jak sa miękkie to po wyczyszczeniu bedą już ok ??
Riki
jakie objawy?

wyczytałem gdzieś że sonda powinna być podpięta ale nie wiem w jaki kabel
a co do sondy uniwersalnej bo chcę wymienić (po emisji spalin lamda wyszła ponad 1.5)mam tam instrukcje ale nie wiem jaki kabel z wiązki samochodu to + masa i grzałki :)

PostNapisane: 10 sty 2012, 18:57
przez Szyna
Pudzian84 napisał(a):No tak ale jak sa miękkie to po wyczyszczeniu bedą już ok ??
nie wiem jaki kabel z wiązki samochodu to + masa i grzałki :)


Ja tego nie robiłem u siebie tylko w silniku KL po wyczyszczeniu i zalaniu ich olejem przez strzykawkę było dobrze tylko ze nadal klekotały :P Ale bez problemu można tak jeździć :D

Co do kabelków to te od grzałki powinny być 2 białe ;) i jeden z nich to chyba masa :P jeżeli masz w sumie 3 kable

PostNapisane: 10 sty 2012, 20:42
przez Wojtek
Szyna napisał(a):Co do kabelków to te od grzałki powinny być 2 białe i jeden z nich to chyba masa jeżeli masz w sumie 3 kable

<oczy>
w 3-przewodowej masa jest po obudowie... biale to grzalka... a ostatni kabelek jest sygnalowy...

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

PostNapisane: 10 sty 2012, 21:41
przez Pudzian84
Szyna
Ja tego nie robiłem u siebie tylko w silniku KL po wyczyszczeniu i zalaniu ich olejem przez strzykawkę było dobrze tylko ze nadal klekotały :P Ale bez problemu można tak jeździć :D

nie no można tylko jak mi wczesniej po swapie klekotały to tak sie trafiło ze robiłem cały kompletny remont silnika od a do z :) a na nowe szklanki już mi nie pykło :(

jakie w sondzie sa to ja wiem ale jakie w instalce auta to nie wiem a sonda 4 kablowa

PostNapisane: 23 sty 2012, 16:48
przez Macius180
koledzy mam pytanko, w mojej coupe jak zapale auto na sekunde zapala się kontrolka kontroli trakcji, tak jak by się sytem testował, ale nie widzę żadnego działania podczas jazdy. w googlach czy na forum nie znalazłem nic na temat tego czy ten system wogóle był tu kiedykolwiek montowany. pomoże mi ktoś? pozdrawiam :)

PostNapisane: 23 sty 2012, 18:47
przez max
i pewnie takie dziwne brzęczenie tak ? to ponoć ABS :)

PostNapisane: 23 sty 2012, 19:45
przez Szyna
max napisał(a): to ponoć ABS :)


Dokładnie, ta kontrolka to tak naprawdę kontrolka ABSu