Mazda 626 / MX-6 (GD / GV / GC) – Szybkie pytania
Witam.
Panie i Panowie, chciałbym Was poinformować że dnia 12.01.2014 zostanie zamknięty ten temat.
Jesteśmy już duzi więc potrafimy pisać i czytać w odpowiednich działach. Będziemy przez to mieć więcej informacji we właściwych tematach. Trzeba zrobić porządki. Jeżeli ktoś będzie miał z tym problemy na pewno mu pomogę
Na zdjęciu 626 GD GT z kultowym motorem FE3-DOHC z lat 87-92r
Z ciekawostek wyposażenia:
– 4WS (4 koła skrętne)
– 4WD (napęd na 4 koła)
– Elektryczna regulacja zawieszenia (comfort, sport)
– Klimatyzacja
– Podgrzewane fotele
– Tempomat
– Pełna elektryka
– Pakiet stylistyczny GT
Witam,
Za zgodą moderatora otwieram nowy wątek o luźnych rozmowach dotyczących naszych aut. Ufam, iż spotka się on z szerokim zainteresowaniem z Waszej strony i zarazem ułatwi nam komunikację oraz pozytywnie wpłynie na ruch w dziale
Pozdrawiam Michał.
P.S
Polecam –> http://www.mazdayoungtimer.de/
Panie i Panowie, chciałbym Was poinformować że dnia 12.01.2014 zostanie zamknięty ten temat.
Jesteśmy już duzi więc potrafimy pisać i czytać w odpowiednich działach. Będziemy przez to mieć więcej informacji we właściwych tematach. Trzeba zrobić porządki. Jeżeli ktoś będzie miał z tym problemy na pewno mu pomogę
Na zdjęciu 626 GD GT z kultowym motorem FE3-DOHC z lat 87-92r
Z ciekawostek wyposażenia:
– 4WS (4 koła skrętne)
– 4WD (napęd na 4 koła)
– Elektryczna regulacja zawieszenia (comfort, sport)
– Klimatyzacja
– Podgrzewane fotele
– Tempomat
– Pełna elektryka
– Pakiet stylistyczny GT
Witam,
Za zgodą moderatora otwieram nowy wątek o luźnych rozmowach dotyczących naszych aut. Ufam, iż spotka się on z szerokim zainteresowaniem z Waszej strony i zarazem ułatwi nam komunikację oraz pozytywnie wpłynie na ruch w dziale
Pozdrawiam Michał.
P.S
Polecam –> http://www.mazdayoungtimer.de/
Dzięki za stronkę ze schematami ale nie mogę na nim znaleźć jakiś kabli do halogenów, a chciałem założyć z użyciem ori instalacji ale nie wiem czy moja madzia ma takową... Podejrzenia snuje co do jednej wtyczki koloru niebieskiego ( 8 wtyków) znajdująca się nie daleko atrapy. Wie ktoś może do czego ona jest i czy dało by się a jeżeli tak to do czego podpiąć nieoryginalne halogeny
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tak tylko jest jeden problem ja rano w sobotę muszę jechać do Warszawy na półfinały w Kia Lotos Race i pewnie przyjadę dopiero pewnie na wieczorna imprezę Tak ze jak ktoś będzie tylko w sobotę to chyba się z nim nie zobaczę.
W sumie u mnie nie ma co oglądać bo nie jest w dobrym stanie wizualnym
W sumie u mnie nie ma co oglądać bo nie jest w dobrym stanie wizualnym
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Co do tych zapalajacych sie kontrolek, wszystko wskazuje na klemy od aku... jutro posiedze przy aucie i ogarne. Dam znać. pozdrawiam!
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
A u mnie przestału działać kierunki awaryjne chodzą
I zapaliła mi się kontrolka o braku stopu – a stop jest
Co może być przyczyną Gdzie szukać przerywacza
I zapaliła mi się kontrolka o braku stopu – a stop jest
Co może być przyczyną Gdzie szukać przerywacza
kupię mocowania kierunkowskazów, oraz panel sterowania nawiewem (ewentualnie inne graty do GD-iki ) – jak ktoś ma na zbyciu proszę o PW.
- Od: 9 maja 2010, 08:35
- Posty: 20
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
- Auto: chwilowo brak...
Ja miałem podobny problem z kierunkami. Nie łączyły mi jakieś kabelki przy puszcze bezpieczników na dole przy nogach kierowcy
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Ze swiatlem stopu to chyba standard. U mnie byla wywalona zarowka, po wymianie czasem sie pali kontrolka czasem nie wiec to jakies tam kablowe sprawy, bo stop sie pali.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
wesoly16 napisał(a):jak można zdiagnozować błędy, czy tylko za pomocą diody czy może są jakieś interfejsy co by do kompa podłączyć i czy można coś takiego kupić?
proponuje tylko diode
wszystko co trzeba masz pod reka
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
mam problem maści elektronicznej – jak to naprawić ?
– nie działający szyberdach
– brak oświetlenia w drzwiach (bezpieczniki całe, sprawdzone)
626 coupe
– nie działający szyberdach
– brak oświetlenia w drzwiach (bezpieczniki całe, sprawdzone)
626 coupe
Sprawdź żarówki albo kable przy drzwiach to przejście z drzwi do kabiny może się tam coś przetarło/przerwało
A szyberdach może przełącznik nie kontaktuje rozbierz ten cały panel sterujący czy co tam jest i posprawdzaj czy tam prąd dochodzi może wina tego przełącznika
A szyberdach może przełącznik nie kontaktuje rozbierz ten cały panel sterujący czy co tam jest i posprawdzaj czy tam prąd dochodzi może wina tego przełącznika
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna napisał(a):Sprawdź żarówki albo kable przy drzwiach to przejście z drzwi do kabiny może się tam coś przetarło/przerwało
A szyberdach może przełącznik nie kontaktuje rozbierz ten cały panel sterujący czy co tam jest i posprawdzaj czy tam prąd dochodzi może wina tego przełącznika
posprawdzane zostało wszystko i właśnie był problem z kablem ale już śmiga. Jeszcze tylko szyber został ale to już na potem bo i tak na razie nie potrzebny
zaraz ide pogrzebać trochę to sprawdze.
Mam jeszcze jedno pytanko, ma ktos rozpiske który bezpiecznik jest od czego ?
wczoraj nagle przestało działać radio, gniazdo zapalczniczki oraz zegarek. Wszystko inne działa a ja nie wiem czym to może być spowodowane. Na początku tylko gniazdo zapalczniczki nie działało (podawalo 0,65V zamiast 12V na zaplonie). pozniej nagle radio zadziałało by po znow godzinie wyzionąć ducha. obstawiam ze albo bezpiecznik (chociaz wtedy by raz a dobrze wylaczylo sie?) albo gzies jakas wtyczka jest anruszona
Mam jeszcze jedno pytanko, ma ktos rozpiske który bezpiecznik jest od czego ?
wczoraj nagle przestało działać radio, gniazdo zapalczniczki oraz zegarek. Wszystko inne działa a ja nie wiem czym to może być spowodowane. Na początku tylko gniazdo zapalczniczki nie działało (podawalo 0,65V zamiast 12V na zaplonie). pozniej nagle radio zadziałało by po znow godzinie wyzionąć ducha. obstawiam ze albo bezpiecznik (chociaz wtedy by raz a dobrze wylaczylo sie?) albo gzies jakas wtyczka jest anruszona
- Od: 9 gru 2011, 14:58
- Posty: 13
- Skąd: Rumia
- Auto: Jest:
Mazda 626 III GD 2.2 12V Coupe Czerwona
Audi A4 B5 Avant
Były:
Mazda 626 III GD 2.2 12V Coupe Czarna
Mazda 626 V GF 1.8 16V Sedan
wlasnie najlepsze bylo to ze sam bezpiecznik byl ok. nadal bylo to samo. ale wtyczki odłączyłem i znow podłączyłem – i działa wszystko.. przy okazji żarówki podświetlenia deski wymieniłem
- Od: 9 gru 2011, 14:58
- Posty: 13
- Skąd: Rumia
- Auto: Jest:
Mazda 626 III GD 2.2 12V Coupe Czerwona
Audi A4 B5 Avant
Były:
Mazda 626 III GD 2.2 12V Coupe Czarna
Mazda 626 V GF 1.8 16V Sedan
Sprawdź gumowe odboje w tylnym pasie u mnie tamtędy ciekło
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
A uszczelki nigdzie nie masz dziabniętej ?
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
słuchajcie, rozbierał ktoś może z Was popychacze ? Bo w mojej białej niestety od pewnego czasu klekoczą i najpierw chciałbym je otworzyć, przeczyścić etc. a w ostateczności wymienić.
no ja już przerabiałem ten temat , powiem tak samego popychacza ( szklanki ) nie rozbierzesz możesz go wyjąć wycisnąć olej i jak wtedy nie pracuje to go wypłukać benzyną ekstrakcyjna . Po wyciśnięciu oleju powinien z lekkim oporem pracować pod palcami jeżeli nie będziesz czul oporu to znaczy , że już nie trzyma zaworek w szklance , jak znajdę szklankę to może jakieś foto wrzucę . A może po prostu już zawór pompy olejowej Ci się zaciera ?
viewtopic.php?t=24197
viewtopic.php?t=24197
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6