Mazda 626 / MX-6 (GD / GV / GC) – Szybkie pytania
Jeżeli wszystkie popychacze są konstrukcyjnie takie same we wszystkich silnikach mazdy to idzie je rozebrać Osobiście rozbierałem w silniku KL. Normalnie jak wyciągniesz szklankę z gniazda to będzie wystawał z niej taki dzyndzelek to co max powiedział jak go wciśniesz to powinien pracować.
No i wystarczy go pociągnąć ręką albo kombinerkami i powinien wyskoczyć, będzie tam tez sprężynka i kuleczka o ile się nie mylę W każdym bądź razie bez problemu można potem to wszystko wyczyścić i złożyć z powrotem Tylko jak będziesz wyciągał to poznacz je sobie żeby włożyć je w te same gniazda.
No i musisz do tego ściągnąć wałki.
No i wystarczy go pociągnąć ręką albo kombinerkami i powinien wyskoczyć, będzie tam tez sprężynka i kuleczka o ile się nie mylę W każdym bądź razie bez problemu można potem to wszystko wyczyścić i złożyć z powrotem Tylko jak będziesz wyciągał to poznacz je sobie żeby włożyć je w te same gniazda.
No i musisz do tego ściągnąć wałki.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 20:59
- Posty: 3347 (88/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Podłączę się pod temat
A w DOHC można naprawić miękkie Popychacze bo mi jeszcze jeden klekocze
A w DOHC można naprawić miękkie Popychacze bo mi jeszcze jeden klekocze
-
Patryk
- Od: 30 mar 2008, 23:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
dzięki chłopaki za pomoc . Do tej pory nie wiedziałem, że to przez ten zaworek ona tak klekocze. Jestem w trakcie zamawiania go, być może dojdzie jeszcze przed nowym rokiem, to go od razu wymienię.
pzdr.
P.
pzdr.
P.
Już wiem gdzie leciało na łączeniu czoła lampy i czarnego korpusu – jest już OK dzięki za podpowiedzi.....
teraz szukam przedniej dokładki zderzaka czarna listwa... no i zegarków ale to juz odrębny temat – w PL chyba nieosiągalne
P.S
Jakby ktoś chciał to na alledrogo.pl pojawiła się Coupeta z 123.000km w A/T – jakby to był sedan to bym ciągnął na graty ehh... ładna sztuka.
teraz szukam przedniej dokładki zderzaka czarna listwa... no i zegarków ale to juz odrębny temat – w PL chyba nieosiągalne
P.S
Jakby ktoś chciał to na alledrogo.pl pojawiła się Coupeta z 123.000km w A/T – jakby to był sedan to bym ciągnął na graty ehh... ładna sztuka.
Na zewnątrz może i ładne ciekawe jak podłoga itp.
Może ktoś wie o co chodzi , jak wjeżdżam w zakręt gaśnie mi auto gdzie prawie pół zbiornika paliwa mierzyłem dzisiaj ciśnienie jakie pompuje pompka i jest niecałe 2 bary gdzie producent podaje od 4,5 do 6 może to przyczyna zamówiłem dzisiaj nową pompkę ciekawe czy pomoże
Może ktoś wie o co chodzi , jak wjeżdżam w zakręt gaśnie mi auto gdzie prawie pół zbiornika paliwa mierzyłem dzisiaj ciśnienie jakie pompuje pompka i jest niecałe 2 bary gdzie producent podaje od 4,5 do 6 może to przyczyna zamówiłem dzisiaj nową pompkę ciekawe czy pomoże
- Od: 16 lut 2006, 20:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
przyjrzyj się dokładnie przekaźnikom pompy paliwa i listwy wtryskowej. Też miałem podobne problemy, ale napsiukałem w przekaźniki i problem znikł
http://otomoto.pl/mazda-626-C22300687.html
normalnie prawie się popłakałem. Jak bym miał kaskę na zbyciu to juz bym jechał. Ale jak miałem nadmiar kasy to nie miałem czasu, a teraz jak mam czas to nie ma kasy ech życie...
http://otomoto.pl/mazda-626-C22300687.html
normalnie prawie się popłakałem. Jak bym miał kaskę na zbyciu to juz bym jechał. Ale jak miałem nadmiar kasy to nie miałem czasu, a teraz jak mam czas to nie ma kasy ech życie...
Dzięki Waluś za podpowiedz , wczoraj wymieniona pompka w zakrętach jak na razie dobrze ciekawe jak będzie przy mniejszej ilości paliwa jeszcze coś ciężko szybko wkręcić ja do odcinki na paliwie ale to może dlatego , że mikser od gazu ją dławi
p.s. widzę , że już czerwony nie jesteś
p.s. widzę , że już czerwony nie jesteś
- Od: 16 lut 2006, 20:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
PDJ napisał(a):dzięki chłopaki za pomoc . Do tej pory nie wiedziałem, że to przez ten zaworek ona tak klekocze. Jestem w trakcie zamawiania go, być może dojdzie jeszcze przed nowym rokiem, to go od razu wymienię.
pzdr.
P.
jak pisałem u siebie w temacie – wymiana nie przyniosła oczekiwanych efektów. Dźwięk pozostał. Jutro robię te odpowietrzenie popychaczy a jak nie pomoże to operacja pt.: otwieranie głowicy.
chłopaki a w gd dohc z popychaczami da sie coś zrobić bo jak rozłożyłem jednego to jest tam jakaś sprężynka w środku
-
Patryk
- Od: 30 mar 2008, 23:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
w takim razie już któryś z popychaczy dał odpowietrzenie nic ci nie pomoże jedynie wymiana uszkodzonego dodam , że jak ja kiedyś wymieniałem wszystkie to jeden już jako nowy był zepsutywymiana nie przyniosła oczekiwanych efektów
sprężynka i zaworek ale już chyba tego nie naprawiszchłopaki a w gd dohc z popychaczami da sie coś zrobić bo jak rozłożyłem jednego to jest tam jakaś sprężynka w środku
- Od: 16 lut 2006, 20:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
no właśnie się tego obawiałem a cena 1 sztuki nowej to podróbka 120 zł a oryginał 150 netto to normalnie paranoja
-
Patryk
- Od: 30 mar 2008, 23:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
max napisał(a):w takim razie już któryś z popychaczy dał odpowietrzenie nic ci nie pomoże jedynie wymiana uszkodzonego dodam , że jak ja kiedyś wymieniałem wszystkie to jeden już jako nowy był zepsut
Odpaliłem, potem pomęczyłem ją te 4 min. i chwilo przestało. Wysiadam, otwieram maskę – cicho – myślę, udało się. Już chce zamknąć i niespodzianka – klekot na zamknięcie maski
jutro otwieram. Mam w zapasie jeszcze popychacze to jutro podziałam.
Pudzian84 napisał(a):chłopaki a w gd dohc z popychaczami da sie coś zrobić bo jak rozłożyłem jednego to jest tam jakaś sprężynka w środku
To normalne, jest tam sprężynka i kuleczka jak złożysz to z powrotem to powinno działać ja takie rozbierałem, czyściłem, składałem w kupę i dalej chodziły
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 20:59
- Posty: 3347 (88/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna
To normalne, jest tam sprężynka i kuleczka jak złożysz to z powrotem to powinno działać ja takie rozbierałem, czyściłem, składałem w kupę i dalej chodziły
No tak ale jak sa miękkie to po wyczyszczeniu bedą już ok
Riki
jakie objawy?
wyczytałem gdzieś że sonda powinna być podpięta ale nie wiem w jaki kabel
a co do sondy uniwersalnej bo chcę wymienić (po emisji spalin lamda wyszła ponad 1.5)mam tam instrukcje ale nie wiem jaki kabel z wiązki samochodu to + masa i grzałki
-
Patryk
- Od: 30 mar 2008, 23:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Pudzian84 napisał(a):No tak ale jak sa miękkie to po wyczyszczeniu bedą już ok
nie wiem jaki kabel z wiązki samochodu to + masa i grzałki
Ja tego nie robiłem u siebie tylko w silniku KL po wyczyszczeniu i zalaniu ich olejem przez strzykawkę było dobrze tylko ze nadal klekotały Ale bez problemu można tak jeździć
Co do kabelków to te od grzałki powinny być 2 białe i jeden z nich to chyba masa jeżeli masz w sumie 3 kable
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 20:59
- Posty: 3347 (88/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna napisał(a):Co do kabelków to te od grzałki powinny być 2 białe i jeden z nich to chyba masa jeżeli masz w sumie 3 kable
w 3-przewodowej masa jest po obudowie... biale to grzalka... a ostatni kabelek jest sygnalowy...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Szyna
Ja tego nie robiłem u siebie tylko w silniku KL po wyczyszczeniu i zalaniu ich olejem przez strzykawkę było dobrze tylko ze nadal klekotały Ale bez problemu można tak jeździć
nie no można tylko jak mi wczesniej po swapie klekotały to tak sie trafiło ze robiłem cały kompletny remont silnika od a do z a na nowe szklanki już mi nie pykło
jakie w sondzie sa to ja wiem ale jakie w instalce auta to nie wiem a sonda 4 kablowa
-
Patryk
- Od: 30 mar 2008, 23:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
koledzy mam pytanko, w mojej coupe jak zapale auto na sekunde zapala się kontrolka kontroli trakcji, tak jak by się sytem testował, ale nie widzę żadnego działania podczas jazdy. w googlach czy na forum nie znalazłem nic na temat tego czy ten system wogóle był tu kiedykolwiek montowany. pomoże mi ktoś? pozdrawiam
- Od: 16 sty 2012, 18:08
- Posty: 11
- Skąd: Skawina
- Auto: Mazda 626 coupe 2.2 Turbo
i pewnie takie dziwne brzęczenie tak ? to ponoć ABS
- Od: 16 lut 2006, 20:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6