Mazda 626 / MX-6 (GD / GV / GC) – Szybkie pytania

Mazda 626 / MX-6 1983–1987 (GC) / 1987–1991 (GD)

Postprzez Riki » 13 maja 2011, 15:48

Witam.
Panie i Panowie, chciałbym Was poinformować że dnia 12.01.2014 zostanie zamknięty ten temat.
Jesteśmy już duzi więc potrafimy pisać i czytać w odpowiednich działach. Będziemy przez to mieć więcej informacji we właściwych tematach. Trzeba zrobić porządki. Jeżeli ktoś będzie miał z tym problemy na pewno mu pomogę ;)


z8162137X,Mazda-626--GD--1987-1992.jpg

Na zdjęciu 626 GD GT z kultowym motorem FE3-DOHC z lat 87-92r

Z ciekawostek wyposażenia:
– 4WS (4 koła skrętne)
– 4WD (napęd na 4 koła)
– Elektryczna regulacja zawieszenia (comfort, sport)
– Klimatyzacja
– Podgrzewane fotele
– Tempomat
– Pełna elektryka
– Pakiet stylistyczny GT

Witam,
Za zgodą moderatora otwieram nowy wątek o luźnych rozmowach dotyczących naszych aut. Ufam, iż spotka się on z szerokim zainteresowaniem z Waszej strony i zarazem ułatwi nam komunikację oraz pozytywnie wpłynie na ruch w dziale ;)


Pozdrawiam Michał.

P.S
Polecam –> http://www.mazdayoungtimer.de/
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez mario626 » 7 cze 2011, 15:36

Dzięki za stronkę ze schematami :) ale nie mogę na nim znaleźć jakiś kabli do halogenów, a chciałem założyć z użyciem ori instalacji ale nie wiem czy moja madzia ma takową... Podejrzenia snuje co do jednej wtyczki koloru niebieskiego ( 8 wtyków) znajdująca się nie daleko atrapy. Wie ktoś może do czego ona jest i czy dało by się a jeżeli tak to do czego podpiąć nieoryginalne halogeny ??

Pozdrawiam. :)
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2010, 20:38
Posty: 104 (0/1)
Skąd: Tarnów
Auto: Były:
626 GD 2.0 D '89
323f BA 1.5 '96
626 GE 2.5 V6 '94
Jest:
6 MPS 2.3 DISI Turbo '06

Postprzez Szyna » 21 lip 2011, 17:53

Tak :D tylko jest jeden problem ja rano w sobotę muszę jechać do Warszawy na półfinały w Kia Lotos Race :P i pewnie przyjadę dopiero pewnie na wieczorna imprezę :( Tak ze jak ktoś będzie tylko w sobotę to chyba się z nim nie zobaczę.
W sumie u mnie nie ma co oglądać bo nie jest w dobrym stanie wizualnym ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3347 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez MrShaleck » 18 sie 2011, 01:06

Co do tych zapalajacych sie kontrolek, wszystko wskazuje na klemy od aku... jutro posiedze przy aucie i ogarne. Dam znać. pozdrawiam!
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2503 (10/36)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez nokturnal » 18 sie 2011, 06:33

A u mnie przestału działać kierunki :( awaryjne chodzą
I zapaliła mi się kontrolka o braku stopu – a stop jest :(

Co może być przyczyną ?? Gdzie szukać przerywacza ??
kupię mocowania kierunkowskazów, oraz panel sterowania nawiewem (ewentualnie inne graty do GD-iki ) – jak ktoś ma na zbyciu proszę o PW.
Początkujący
 
Od: 9 maja 2010, 07:35
Posty: 20
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Auto: chwilowo brak...

Postprzez Szyna » 19 sie 2011, 07:12

Ja miałem podobny problem z kierunkami. Nie łączyły mi jakieś kabelki przy puszcze bezpieczników na dole przy nogach kierowcy ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3347 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez MrShaleck » 22 sie 2011, 11:44

Ze swiatlem stopu to chyba standard. U mnie byla wywalona zarowka, po wymianie czasem sie pali kontrolka czasem nie ;) wiec to jakies tam kablowe sprawy, bo stop sie pali.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2503 (10/36)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez wesoly16 » 22 lis 2011, 16:00

Witam, mam pytanie jak można zdiagnozować błędy, czy tylko za pomocą diody czy może są jakieś interfejsy co by do kompa podłączyć i czy można coś takiego kupić?
Początkujący
 
Od: 19 lis 2011, 10:33
Posty: 12
Skąd: Słupsk
Auto: 626 GD sedan 2,0 8V automat +lpg (kme-akme)

Postprzez Wojtek » 22 lis 2011, 17:18

wesoly16 napisał(a):jak można zdiagnozować błędy, czy tylko za pomocą diody czy może są jakieś interfejsy co by do kompa podłączyć i czy można coś takiego kupić?

proponuje tylko diode ;)
wszystko co trzeba masz pod reka ;)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17490 (109/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez PDJ » 26 lis 2011, 21:31

mam problem maści elektronicznej – jak to naprawić ?
– nie działający szyberdach
– brak oświetlenia w drzwiach (bezpieczniki całe, sprawdzone)
626 coupe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2011, 20:39
Posty: 150 (0/1)
Skąd: WGM
Auto: 626 GC 87'/626 GD COUPE 89'/MX5 NA 95'

Postprzez Szyna » 27 lis 2011, 11:20

Sprawdź żarówki :D albo kable przy drzwiach to przejście z drzwi do kabiny może się tam coś przetarło/przerwało ;)
A szyberdach może przełącznik nie kontaktuje rozbierz ten cały panel sterujący czy co tam jest i posprawdzaj czy tam prąd dochodzi może wina tego przełącznika :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3347 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez PDJ » 30 lis 2011, 19:56

Szyna napisał(a):Sprawdź żarówki :D albo kable przy drzwiach to przejście z drzwi do kabiny może się tam coś przetarło/przerwało ;)
A szyberdach może przełącznik nie kontaktuje rozbierz ten cały panel sterujący czy co tam jest i posprawdzaj czy tam prąd dochodzi może wina tego przełącznika :P


posprawdzane zostało wszystko i właśnie był problem z kablem ale już śmiga. Jeszcze tylko szyber został ale to już na potem bo i tak na razie nie potrzebny :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2011, 20:39
Posty: 150 (0/1)
Skąd: WGM
Auto: 626 GC 87'/626 GD COUPE 89'/MX5 NA 95'

Postprzez zurekiv » 11 gru 2011, 12:15

zaraz ide pogrzebać trochę to sprawdze.

Mam jeszcze jedno pytanko, ma ktos rozpiske który bezpiecznik jest od czego ?
wczoraj nagle przestało działać radio, gniazdo zapalczniczki oraz zegarek. Wszystko inne działa a ja nie wiem czym to może być spowodowane. Na początku tylko gniazdo zapalczniczki nie działało (podawalo 0,65V zamiast 12V na zaplonie). pozniej nagle radio zadziałało by po znow godzinie wyzionąć ducha. obstawiam ze albo bezpiecznik (chociaz wtedy by raz a dobrze wylaczylo sie?) albo gzies jakas wtyczka jest anruszona
Początkujący
 
Od: 9 gru 2011, 13:58
Posty: 13
Skąd: Rumia
Auto: Jest:
Mazda 626 III GD 2.2 12V Coupe Czerwona
Audi A4 B5 Avant
Były:
Mazda 626 III GD 2.2 12V Coupe Czarna
Mazda 626 V GF 1.8 16V Sedan

Postprzez Szyna » 11 gru 2011, 17:58

Room taki bezpiecznik chyba 10 albo 15 A ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3347 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez zurekiv » 11 gru 2011, 23:43

wlasnie najlepsze bylo to :D ze sam bezpiecznik byl ok. nadal bylo to samo. ale wtyczki odłączyłem i znow podłączyłem – i działa wszystko.. przy okazji żarówki podświetlenia deski wymieniłem :)
Początkujący
 
Od: 9 gru 2011, 13:58
Posty: 13
Skąd: Rumia
Auto: Jest:
Mazda 626 III GD 2.2 12V Coupe Czerwona
Audi A4 B5 Avant
Były:
Mazda 626 III GD 2.2 12V Coupe Czarna
Mazda 626 V GF 1.8 16V Sedan

Postprzez Riki » 19 gru 2011, 23:12

Pudzian84 napisał(a):Ja u siebie robiłem i kleiłem całą płaszczyznę co dochodzi lampa do nadwozia


Zrobione :P nadal cieknie :(
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez max » 20 gru 2011, 17:32

Sprawdź gumowe odboje w tylnym pasie u mnie tamtędy ciekło ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 20:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Pudzian84 » 20 gru 2011, 21:18

A uszczelki nigdzie nie masz dziabniętej ?
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez PDJ » 23 gru 2011, 15:00

słuchajcie, rozbierał ktoś może z Was popychacze ? Bo w mojej białej niestety od pewnego czasu klekoczą i najpierw chciałbym je otworzyć, przeczyścić etc. a w ostateczności wymienić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2011, 20:39
Posty: 150 (0/1)
Skąd: WGM
Auto: 626 GC 87'/626 GD COUPE 89'/MX5 NA 95'

Postprzez max » 23 gru 2011, 17:54

no ja już przerabiałem ten temat , powiem tak samego popychacza ( szklanki ) nie rozbierzesz możesz go wyjąć wycisnąć olej i jak wtedy nie pracuje to go wypłukać benzyną ekstrakcyjna . Po wyciśnięciu oleju powinien z lekkim oporem pracować pod palcami jeżeli nie będziesz czul oporu to znaczy , że już nie trzyma zaworek w szklance , jak znajdę szklankę to może jakieś foto wrzucę . A może po prostu już zawór pompy olejowej Ci się zaciera ?
viewtopic.php?t=24197
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 20:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6