Mazda 626 / MX-6 (GD / GV / GC) – Szybkie pytania

Mazda 626 / MX-6 1983–1987 (GC) / 1987–1991 (GD)

Postprzez MrShaleck » 6 wrz 2013, 06:36

Falowaly juz wcześniej, nie wiem jak z gasnieciem silnika. Jak i gdzie sprawdzić kopulke i palec? Nic innego z zaplonem nie robilem Kolego.
------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2161 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 6 1.8 ///LPG
Wściekły Signum 2.0T ///TurboLPG

Postprzez Matheus » 6 wrz 2013, 08:31

ja stawiam na lewe powietrze za przepływką.
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 16:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez Pudzian84 » 6 wrz 2013, 08:55

To zrób tak jak mówi kolega wyżej i popatrz jeszcze na podciśnienia
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez MrShaleck » 6 wrz 2013, 11:40

A gdzie może łapac te lewe powietrze ? Bo trochę nie mam pomysłu. Uszczelka kolektora jakies takie tematy?
------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2161 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 6 1.8 ///LPG
Wściekły Signum 2.0T ///TurboLPG

Postprzez Matheus » 6 wrz 2013, 11:48

najcześciej odcinek od przepływki do przepustnicy, czesto pęka i obroty szaleją.
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 16:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez MrShaleck » 6 wrz 2013, 13:42

Obadam w wolnej chwili i dam znać, dzięki
------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2161 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 6 1.8 ///LPG
Wściekły Signum 2.0T ///TurboLPG

Postprzez MrShaleck » 7 wrz 2013, 23:28

Polepiłem dolot, troche przestawilem zaplon i jest DUZO lepiej. Obroty mniej szaleją, nie ma 'laga' jak wciskam gaz.
Faktycznie rura dolotu dobita trochę, trzeba dorwać jakiś zamiennik, narazie polepiona.
------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2161 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 6 1.8 ///LPG
Wściekły Signum 2.0T ///TurboLPG

Postprzez MrShaleck » 19 paź 2013, 15:02

Panowie, ten czujnik co włącza wentylator i jest on (ten czujnik) umiejscowiony na termostacie, to jak on się nazywa fachowo?
Czujnik termostatu? Pasuje do 2.2 F2 z innego silnika? Czy da się to dostać w ogóle jako pojedynczą część?
------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2161 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 6 1.8 ///LPG
Wściekły Signum 2.0T ///TurboLPG

Postprzez ArteK » 1 gru 2013, 10:42

Co sprawdzić/przeczyścić/odpiąć/wyregulować żeby ustawić wolne obroty na zimnym silniku? Obecnie przy odpalaniu zimnego silnika obroty wskakują na 2000 obrotów, czasem nawet do 2500. Kiedy silnik złapie temperaturę obroty trzymają się na poziomie 1000. Dzieje się tak zarówno na gazie i benzynie.

Przypomnę – posiadam silnik FE4, 2.0 12V, gaźnik.
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke

Mazda 626 GD – Biała Dama
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2013, 18:50
Posty: 523 (22/10)
Skąd: SX
Auto: Mazda 626 GD '91 FE4

Postprzez MrShaleck » 1 gru 2013, 13:10

Silnik krokowy sprawdzić, kopułke, palec, kable. Ewentualnie kręcić zapłonem :)
------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2161 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 6 1.8 ///LPG
Wściekły Signum 2.0T ///TurboLPG

Postprzez Szyna » 1 gru 2013, 14:19

To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3245 (84/141)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez faster2194 » 30 gru 2013, 22:00

Chłopaki mam problem bo zrobilem sobie niechcący zwarcie w przewodach od lampki tej swiecącej na nogi i prawdopodobnie bezpiecznik poszedł bo nie mam wcale światła w środku i pytanie gdzie jest ten bezpiecznik bo koło kierowcy wszystkie są ok ?
Początkujący
 
Od: 9 lis 2013, 23:21
Posty: 15
Auto: Mazda 626 2.0 gd 1989

Postprzez max » 30 gru 2013, 22:04

Może CPU ujarałeś , zobacz czy działa brzęczyk od świateł :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 20:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez faster2194 » 30 gru 2013, 22:56

Brzęczyk dziala i lampka przy stacyjce tez
Początkujący
 
Od: 9 lis 2013, 23:21
Posty: 15
Auto: Mazda 626 2.0 gd 1989

Postprzez Pudzian84 » 30 gru 2013, 23:00

Popatrz jeszcze raz bezpieczniki wyciągnij moduł w skrzynce bezpieczników i załóż z powrotem kiedyś też tak miałem jak alarm zakładałem
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez MrShaleck » 3 sty 2014, 01:06

Ja mam pytanka znów :) <nauka>
[dobrze, że ten który pyta nie błądzi a nie jest wyklęty, bo już by mnie spalono na stosie :D ]

1. Co to może być za dźwięk, dochodzący z okolicy kolektora ssącego? takie hmm jęczenio-brzęczenie

2. Drugi nurtujący mnie dźwięk – jak jadę i wciskam gaz, to tak w zakresie 1000-2000 słyszę cykliczne cykanie na wprost siedzenia kierowcy (zawieszenie itp odpada).

3. Przy szybkim, cyklicznym pompowaniu pedału hamulca auto traci obroty. Nie gaśnie, ale znacznie je traci. Pompa hamulcowa pada czy zupełnie inny temat?

pozdrawiam i dobrej nocki życzę :)
------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2161 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 6 1.8 ///LPG
Wściekły Signum 2.0T ///TurboLPG

Postprzez Matheus » 3 sty 2014, 20:03

na pierwsze dwa to raczej nikt Ci nie odpowie.
Trzecie albo nieszczelność serwa, przewodu albo źle wyregulowane wolne obroty.
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 16:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez max » 3 sty 2014, 21:11

1 Jeżeli słyszysz to po przekręceniu kluczyka na nie odpalonym silniku to też tak mam u siebie , ale nie wiem co to jest :P

2 Albo pada uszczelka pod kolektorem wydechowym lub zapłon ale wtedy zaworki bardziej słychac taki metaliczny dźwięk jak depniesz gaz w podłogę

3 To chyba normalne zjawisko moim zdaniem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 20:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez MrShaleck » 3 sty 2014, 22:48

max napisał(a):1 Jeżeli słyszysz to po przekręceniu kluczyka na nie odpalonym silniku to też tak mam u siebie , ale nie wiem co to jest :P

2 Albo pada uszczelka pod kolektorem wydechowym lub zapłon ale wtedy zaworki bardziej słychac taki metaliczny dźwięk jak depniesz gaz w podłogę

3 To chyba normalne zjawisko moim zdaniem


Mam nadzieję, że 3 normalne, bo znajomy 626GE przez pompę rozbił :P

1. na włączonym silniku niestety.
2. Zapłon – masz na myśli aparat zapłonowy? Tam raczej wszystko git. Ostatnio rozbierałem, czyściłem itd.

hehe a metaliczny dźwięk to słyszę jak depnę, ale wiem, że to przegub wewnętrzny, który czeka cały czas na wymianę, tylko nie ma kiedy :(
------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2161 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 6 1.8 ///LPG
Wściekły Signum 2.0T ///TurboLPG

Postprzez MrShaleck » 21 sty 2014, 07:29

Póki dział nie zamknięty!

Pytanie takie: czy i jak reguluje się tylną klapę w Coupe? Bo mi z jednej strony trochę odstaje a konkretniej lewa strona od góry, jakby nie dociągała...
------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2161 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 6 1.8 ///LPG
Wściekły Signum 2.0T ///TurboLPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6