adam626 napisał(a):przeważnie w kiepskim stanie gdyż dobra ich konserwacja wymaga demontażu kolumn amortyzatora czego prawie nikt nie robi
dla tego warto amortyzatory czy spręzyny samemu wymieńiać aby można było wcześniej z korozją powalczyć.
www.mazdaspeed.pl
adam626 napisał(a):przeważnie w kiepskim stanie gdyż dobra ich konserwacja wymaga demontażu kolumn amortyzatora czego prawie nikt nie robi
adam626 napisał(a):łączenie przegrody komory silnikowej ze słupkiem przednim i podszybiem (trudno dostępne i bardzo wrażliwe miejsce)
łączenie podłogi z przegrodą komory silnikowej oraz podłużnicami przednimi
łączenia podłogi z progami
łączenia podłogi z podłużnicą idąca pod kabiną
łączenia blach podłogi
łączenie nadkoli tylnych z podłużnicą i podłogą bagażnika
łączenie wnęk bocznych w bagażniku z podłogą i podłużnicą
łączenie nadkola tylnego z błotnikiem i progiem
poprzeczka podłogi bagażnika nad belką tylnej osi
zibi626 napisał(a):Model GD był,jest i będzie nie do zdarcia!
niedzwiadek833 napisał(a):I myśle że jak na 22 lata to trzyma się świetnie
Szyna napisał(a):No nie wiem bo ja zamieniłem GE na GD![]()
Kzik napisał(a):A jakie ET i otwor centrujacy?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6