Hehe to jest dzik .Silnik oryginalnie leciały w serii sportage. W piątek wieczorem byłem zmuszony zmienić uszczelkę pod głowicą na ta miedzianą, bo starą niestety wydmuchało. Okazało się ze szpilki głowicy bardzo lekko były dokręcone. Nie były dokręcane po przejechaniu, po nagrzaniu itp.miało być na testy.

Wytrzymała pół roku z turbo . Po zdjęciu głowicy okazało się, ze na czwartym wydmuchało uszczelkę, a na drógim głowica popękała <możliwe ze to było wcześniej>Rok temu miałem inna głowicę ,to strzeliła aż do zaworów -śmietnik od razu. Niewiele myśląc, zmontowałem na to, co jest z miedzianą uszczelką odprężoną. Wczoraj testy cały dzień. Turbo max 1bar chodzi pięknie! Ciekawe ile mogę dmuchnąć na tej uszczelce ? W Polsce nie dostanę takich tłoków ? niby jest pełno sklepów z takimi częściami, ale wiadomo jak jest. Kia po wczorajszych testach trochę się poobijała.
