Kompatybilność części z innych modeli do GC/GD/GV

Mazda 626 / MX-6 1983–1987 (GC) / 1987–1991 (GD)

Postprzez dudi85 » 18 gru 2015, 23:30

2.2 zwykle, bez turbo
Początkujący
 
Od: 6 gru 2015, 19:01
Posty: 3
Auto: mazda 626 2.2 benzyna '91

Postprzez Depsu95 » 28 paź 2016, 20:32

odkope troche ten temat
czy amortyzatory przednie będą pasowac od GE do GD ?
Początkujący
 
Od: 8 lip 2016, 10:54
Posty: 4
Auto: MAZDA 626 GD COUPE 1991 2.2 12V

Postprzez Szyna » 28 paź 2016, 22:21

Wątpię :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3099 (83/140)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Depsu95 » 29 paź 2016, 15:04

dzieki, mialem możliwość kupic w miare tanio amorki do ge 150 za dwa nowe, ale doloze i kupie takie jak powinny byc, ale jesli jest tutaj ktos kto potrzebuje amorkow do ge to sa na olx facet ma nowe amortyzatory i jeszcze jakies drobiazgi
Początkujący
 
Od: 8 lip 2016, 10:54
Posty: 4
Auto: MAZDA 626 GD COUPE 1991 2.2 12V

Postprzez stasiup3 » 25 lip 2017, 15:17

Witam wszystkich fanów tej marki. Od niedawna jestem posiadaczem mazdy która w rodzinie jest już od dawna. Jest ona w całkiem dobrym stanie jak na moje oko lecz jest problem z automatyczną skrzynią, mianowicie przestała wrzucać 3 i 4 bieg. Może ktoś orientuje się co może być przyczyną? Domyślam się ze to coś poważnego. No i najważniejsze pytanie, czy skrzynia automatyczna od silnika 2,0i (12v) pasowałaby do silnika 2,2i (12v)? Mam możliwość kupna takiej w rozsądnej cenie ale boje się, że jednak coś nie podpasuje.
Początkujący
 
Od: 25 lip 2017, 15:00
Posty: 11
Auto: Mazda 626 GD,sedan, rok produkcji 1988, silnik 2,2i, automat

Postprzez stasiup3 » 27 lip 2017, 09:22

Na prawdę nikt nie wie czy pasowałaby ta skrzynia z silnika 2,0 do 2,2?
Początkujący
 
Od: 25 lip 2017, 15:00
Posty: 11
Auto: Mazda 626 GD,sedan, rok produkcji 1988, silnik 2,2i, automat

Postprzez stasiup3 » 27 sie 2017, 11:04

Zrobiłem przekładkę tej skrzyni i jak się okazuje nie do końca pasuje. Mechanik trochę ją poprzerabiał i włożył ale skrzynia pracuje w trybie awaryjnym (miga napis hold) wiec działa tylko drugi bieg. Wie ktoś może jak ominąć ten tryb, wydaje mi się ze skrzynia pracowała by prawidłowo ale przez te przeróbki komputer coś wykrywa i odpala ten tryb.
Początkujący
 
Od: 25 lip 2017, 15:00
Posty: 11
Auto: Mazda 626 GD,sedan, rok produkcji 1988, silnik 2,2i, automat

Postprzez Szyna » 27 sie 2017, 12:11

To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3099 (83/140)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez stasiup3 » 27 sie 2017, 12:35

Dzięki ale niestety nic konkretnego tam nie znalazłem.
Może mi ktoś powiedzieć od czego jest element na zdjęciu? w poprzedniej skrzyni nie miałem tego a w tej nowej było wiec mechanik zaślepił to.
Załączniki
bb52d145498f85d0433263cabc9c.jpg
Początkujący
 
Od: 25 lip 2017, 15:00
Posty: 11
Auto: Mazda 626 GD,sedan, rok produkcji 1988, silnik 2,2i, automat

Postprzez Pudzian84 » 3 gru 2017, 11:59

co do skrzyń automatycznych to ja się nie wypowiem bo nie wiem i nie miałem :( a co do pasowania na blok to w benzynie podejdzie skrzynia 2,0 8 i 12 oraz 16v jak i 2,2 na blok mają tylko inne przełożenia na 5 biegu zazwyczaj
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 986 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez stasiup3 » 5 sty 2018, 13:13

Odkopię trochę temat, skrzynia od tego silnika 2,0 niby pasowała niby nie. Jestem raczej amatorem więc nie znam się na tym jakoś szczególnie ale mechanik do którego oddałem auto jakoś zamontował ją no i jeździ ale...miga ciągle hold i madzia jeździ na drugim biegu ciągle, rusza też. Chyba że tocząc się wrzucę bieg L to wtedy wchodzi jedynka albo jak auto się dobrze rozgrzeje i zrobię kickdown to zazwyczaj wchodzi trzeci bieg. Wie ktoś co może być przyczyną? Tak jak by skrzynia była dobra tylko coś z elektroniką nie tak :(
Początkujący
 
Od: 25 lip 2017, 15:00
Posty: 11
Auto: Mazda 626 GD,sedan, rok produkcji 1988, silnik 2,2i, automat

Postprzez Didichojnice » 5 mar 2018, 23:49

Witam. Mam możliwość kupna zawieszenia gwintowanego z Forda Probe 2. Czy bedzie on pasował do 626 coupe GD, a jeśli nie, duzo przeróbek potrzeba?
Początkujący
 
Od: 4 sie 2016, 10:19
Posty: 7

Postprzez stasiup3 » 23 maja 2018, 10:39

Dla zainteresowanych sytuacją ze skrzynią automatyczną z silnika 2,0 do 2,2 to okazało się że wystarczy włożyć sterownik hydrauliczny ze skrzyni 2,2 do 2,0 i śmiga wszystko (pod warunkiem ze nie padł wam sterownik oczywiście).
Początkujący
 
Od: 25 lip 2017, 15:00
Posty: 11
Auto: Mazda 626 GD,sedan, rok produkcji 1988, silnik 2,2i, automat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6