[Xedos6 CA] Kupowane/polecane części zamienne

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez tomekrvf » 30 paź 2006, 14:05

xANDy napisał(a):Tomcio – a może byś napisał jakiej firmy są oryginalne

Z tego co pamiętam, filtr oleju z ASO jest robiony przez Knechta
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 18:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Puhcio » 30 paź 2006, 15:52

Knecht faktycznie jest taki dobry ?
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 16:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez tomekrvf » 30 paź 2006, 16:07

Tak.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 18:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez chudy » 30 paź 2006, 20:43

xANDy napisał(a):kupiłem całą butelkę półlitrową DOT-4 i zostało mi pół


Oj, to nie wiem czy układ jest dobrze przeplukany i odpowietrzony. Ja u siebie na naprawdę dokładne i staranne płukanie i odpowietrzanie układu zużyłem ponad litr płynu hamulcowego, chociaż oczywiście ponad połowa została wypompowana. Ale bynajmniej wiem że zeszło mi całe powietrze, cały stary plyn i syf jaki w sobie zawierał :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 11:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez xANDy » 30 paź 2006, 20:46

Co nie zmienia faktu, że butelka DOT-4 kosztuje tak naprawdę grosze. Nawet gdybyś całą przepłukał przez układ to niewiele zmienia.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 20:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez chudy » 31 paź 2006, 18:44

xANDy napisał(a):Co nie zmienia faktu, że butelka DOT-4 kosztuje tak naprawdę grosze. Nawet gdybyś całą przepłukał przez układ to niewiele zmienia.

No i właśnie o to mi chodziło – że nie warto "oszczędzać" gdy koszta i tak niewielkie i dobrze jest kupić troche więcej płynu aby napewno nie zabrakło oraz nie żałować z pompowaniem :).
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 11:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez dakopi » 28 lis 2006, 12:22

Udało mi się rozwiązać wszystkie problemy. Klima – zastosowałem nowy komputer, błędy sondy – był zapchany katalizator.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2005, 11:53
Posty: 135
Skąd: Wyry/Górny Śląsk
Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11

Postprzez bazakbal » 30 lis 2006, 10:18

dakopi napisał(a):był zapchany katalizator


który? zapytam z ciekawości...
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 11:36
Posty: 204
Auto: xedos 6 V6

Postprzez dakopi » 30 lis 2006, 10:25

No ten jedyny był zapchany hahaha Zobacz pod autem, katalizator jest jeden za elastycznym złączem. Założyłem strumienicę i..... po 2 dniach znowu mi wywala bład nr 15!!!!! W poniedziałek zawożę Madziare do fachowca, bo sam już nic więcej nie wymyślę. :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2005, 11:53
Posty: 135
Skąd: Wyry/Górny Śląsk
Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11

Postprzez bazakbal » 1 gru 2006, 12:03

dakopi napisał(a):No ten jedyny był zapchany


moje pytanie wbrew twojemu mniemaniu nie było naiwne. w moim xedosie jest 3 katalizatory (prawdopodobnie zależy to od rocznika albo od wersji).
oprócz katalizatora tego o którym piszesz mogą być dwa dodatkowe znajdujące się tuż za kolektorami wydechowymi (po jednym z każdej strony). i być może jest tak, że któryś z tych katalizatorów masz zapchany.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 11:36
Posty: 204
Auto: xedos 6 V6

Postprzez dakopi » 1 gru 2006, 13:08

Hmm to mnie bardzo zdziwiłeś!!!! To wychodzi na to, że te katalizatory są w kolektorze wydechowym, bo pomiędzy tym 3 dużym katalizatorem a kolektorem wydechowym, napewno nic nie ma bo to juz kiedyś wymontowywałem. Może chodzi CI o te miejsce do którego wkręca się sonde lambda???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2005, 11:53
Posty: 135
Skąd: Wyry/Górny Śląsk
Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11

Postprzez bazakbal » 1 gru 2006, 16:48

dakopi napisał(a):To wychodzi na to, że te katalizatory są w kolektorze wydechowym


nie! spójrz na ten rysunek:
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=2&make=mazda&model=xedos+6

jeśli ten pierwszy element KF39-40-500 na rys. 050.050.65 (taki ukł. wydechowy jest u mnie) wymontujesz to patrząc od spodu (poświeć sobie lampką) zobaczysz dwa katalizatory, jeden po jednej drugi po drugiej stronie. być może jest tak, że jeśli masz układ wydechowy jak na rys.050.050.60 (oznaczenie na kolektorze wydechowym KL) to masz tylko jeden katalizator
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 11:36
Posty: 204
Auto: xedos 6 V6

Postprzez dakopi » 1 gru 2006, 17:03

W moim aucie jest tak jak na ostatnim rysunku. Czyli wychodzi na to że te katy znajdują się tam gdzie są te czerwone kropki???
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2005, 11:53
Posty: 135
Skąd: Wyry/Górny Śląsk
Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11

Postprzez bazakbal » 1 gru 2006, 17:08

dakopi napisał(a):tam gdzie są te czerwone kropki


sorry już widze te kropki. nie nie tutaj. nie w tym elemencie, ale w tym co został przy samochodzie.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 11:36
Posty: 204
Auto: xedos 6 V6

Postprzez dakopi » 5 gru 2006, 10:18

Katalizatory (te przy sondach) okazały sie ok. Problem był w tym, że gazownicy, którzy demontowali instalacje zostawili duzo syfu i niepotrzebnych kabli. Po wizycie u fachowca od elektroniki w Mazdach wszystko jest ok i moja Magdalena nie jest już takim łakomczuchem :) (niema leja w baku) <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2005, 11:53
Posty: 135
Skąd: Wyry/Górny Śląsk
Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11

Postprzez XEDOS6 » 11 mar 2007, 22:11

ty dakopi a ile teraz pali twoja madzia benzyny...??? nie pytam o gaz.. :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 22:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez dakopi » 12 mar 2007, 09:36

Jak jeżdzę tylko po mieście to ok 11l. Przy dojeździe do pracy (50 km) 8,0 – 8,5l prekość tak do 120 km/h, jak jeżdzę szybko 160-200 km/h to około 12. Nie jeżdze na gazie bo go wmontowałem z auta <jupi> Niedawno na trasie Katowice Wiedeń spaliła mi 7,5 litra, ale nie przekaraczałem 130 km/h. Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2005, 11:53
Posty: 135
Skąd: Wyry/Górny Śląsk
Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11

Postprzez GrzegorzR » 2 maja 2008, 21:03

a powiecie mi jak wymienić płyn? <glupek2>
Początkujący
 
Od: 10 mar 2008, 19:43
Posty: 23
Auto: xsedos 2,0 , v6, 24v, 144 KM,

Postprzez Hazu » 2 maja 2008, 21:13

Spuszczać przez odpowietrzniki (pompujac pedałem hamulca) jednocześnie dolewając nowego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 20:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez hary » 3 maja 2008, 19:32

a jaki olej do silnika polecicie przy przebiegu 300tys. Xedos 2.0, V6?
pod maska nie ma zadnej inf. jaki byl wlany wczesniej ... domyslam sie z innych zapiskow ze Mobil 1 15W 40 czy to jest dobry olej do takich przebiegow????
nie sztuka jest upasc i nie wstac sztuka jest podniesc sie by isc dalej
Początkujący
 
Od: 30 kwi 2008, 23:15
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Auto: mazda 626 2.0 98r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6