[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez faraon » 4 lis 2012, 13:29

Crenshaw napisał(a):ile za antenę?

zrobie zaraz fote i ocenisz :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2007, 18:45
Posty: 3080 (0/2)
Auto: Mazdolot Gh RF
Mitowisi Carisma

Postprzez sylwo » 4 lis 2012, 14:03

Hazu napisał(a):Będziesz dzisiaj się przemieszczał w stronę Lublina ?


Gdzieś za tydzień po opony będę jechał do LU to się odezwę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez kamil6423 » 4 lis 2012, 16:05

W jaki sposób napiąć linkę gazu? U mnie przy przepustnicy jest trochę luźna, przez co początkowy naciąg linki nie powoduje ruchu przepustnicy. Strasznie wtedy szarpie przy puszczeniu gazu i ponownym dodaniu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2010, 16:54
Posty: 157
Skąd: Wrocław
Auto: Xedos 6 2.0 1993r

Postprzez DamianSzatan666 » 4 lis 2012, 17:51

Przy zaczepie linki jest taka mała śrubeczka z tego co wiem i tam się reguluje...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez Lowiec » 4 lis 2012, 22:56

ale najpierw musisz odciągnąć białą blokadę a potem pokręcić o stopień regulacji pokętłem.

Co do jazdy na xenonach, rok temu regenerowałem odbłyśniki i zawsze jeździłem na tungsramach mega light +90% i po założeniu xenonów mimo widoczenej większej wiązki światła nie zauważyłem jej na drodze. W sensie, mała ingerencja w lampę mega zmiana oświetlenia drogi. Jest poprostu lepiej. Rozważałem spryskiwacze ale skoro i tak mają zabrać dowód to uznałem to za bezsensowną rzeźbę szczególnie w przypadku sprysków za 70zł. Na razie przejechałem się na święta na Dolny Śląsk i spowrotem ale przez Niemyc i nikt mnie nie zaczepił.

Ktoś na wyjeździe "świątecznym" próbował pociągnąć mi lusterko i jest takie "pociagnięte" do góry, nic nie "wskakuje" na miejsce, ramka w koło tez lekko odstaje. Pytanie do tych co rozbierali czy można wymienić części malowane (owiewkę szkła i trójkąt) czy wymagane jest trafienie lsterka pod kolor?
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez szumki44 » 5 lis 2012, 11:43

Witam od niedawna mama cieszy sie xedosem ktory stoi i tak ^_^ mianowicie autko to 1.6 z lpg i pytanie bo nie pamietam moze odlaczylem albo i nie odlaczylem tej wtyczki ? jak osprzet silnika.:) co to jest ? gdzie to sie wpina bo nigdzie nie widze kabla ? to jakis stworek od LPG?
Obrazek
Obrazek

kabelek idzie do wiazki z ujemna klema i wyglada na pseudo fabryczny ale kto wie co tam bylo robione.
dziekuje za odp.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez jedrzej07 » 5 lis 2012, 13:05

raczej to nie wyglada na nic fabrycznego, pewnie cos od lpg, lub jakis dodatkowy immobilaizer czy cos,
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2047 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez szumki44 » 5 lis 2012, 14:56

Ok spoko czyli zostawiam to luzem :) <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez sebek-71 » 5 lis 2012, 16:57

A które lusterko??Mam prawe granatowe jak cuś :D
Kiedyś próbowałem takie rozebrać i przełożyć, ale tamto było z angola i podstawa(trójkąt) nie pasił :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1113 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez Lowiec » 5 lis 2012, 18:14

Lewe, i jeśli już to potrzebowałbym koloru Z8 jeśli nie da się przełożyć, ale nie jest to towar pierwszej potrzeby.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez Vince » 6 lis 2012, 10:52

Lowiec napisał(a):Lewe, i jeśli już to potrzebowałbym koloru Z8 jeśli nie da się przełożyć, ale nie jest to towar pierwszej potrzeby.

Też niedawno szukałem lewego A7 i udało się znaleźć na allegro za jedyne 75 PLN z przesyłką. Stan bdb :)

Dopisano 06 lis 2012 10:01:

kamil6423 napisał(a):To nie śruba tylko taki zatrzask. Musisz boczek ciągnąć do góry i jednocześnie do siebie. Dosyć mocno to trzyma także nie bój się siły:D

Udało się, ale gdybyś nie napisał, że trzeba użyć dużej siły, to pewnie bym się nie odważył tak mocno szarpać ;)
Od strony pasażera jest to lepiej rozwiązane – wykręcasz śrubkę i zdejmujesz boczek bez wysiłku.

lukkil napisał(a):nie zgub przy okazji sprężynki i tego zamka jak będziesz szarpał :D

Zanim tego nie zdemontowałem, zastanawiałem się o co chodzi z tą sprężynką. Teraz już wiem :)

Dzięki Panowie za wsparcie.
There are only two things to worry about: either you are well or you are sick. If you are well then there is nothing to worry about. But if you are sick, there are two things to worry about: either you will get well or you will die. If you get well, then there is nothing to worry about. If you die, there are only two things to worry about: either you will go to heaven or to hell. If you go to heaven, there is nothing to worry about. But if you go to hell, you'll be so f...ing busy shaking hands with friends, you won't have time to worry. Why worry!
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2007, 12:10
Posty: 82
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda Xedos 6 1.6 '96 automat

Postprzez Lowiec » 6 lis 2012, 12:01

Od strony pasażera jest to lepiej rozwiązane – wykręcasz śrubkę i zdejmujesz boczek bez wysiłku.

czyli w tych drzwiach nie masz tej blokady ponieważ wszystkie drzwi są tak blokowane i ściąga się je tak samo:) (tzn ktoś majstrował)
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez Kacpero » 6 lis 2012, 13:33

Koledzy, wiem ze to już było ale pisze dla pewności i spokojności. Zaczeła mi piszczec rolka napinacza. Tak zrozumiałem z wczesniejszych wątków:
Obrazek
1.Luzuje niebieską śrubkę
2.odkręcam czerwone (napinacz powienienem wyciągnąc)
3. odkręcam zielone, wymieniam rolke, przykręcam srubke ale nie dociagam
4. przykręcam czerwone
5. napinam niebieską
6. dociągam zieloną.

A tak po mojemu: da sie zrobic tak że:
1.luzuje niebieską
2.odkrecam zieloną, wymieniam, przykrecam
3.napinam niebieską
?????

Jeżeli coś źle to prosze o napisanie kolejności działania. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2012, 02:28
Posty: 224
Skąd: Czarnowąsy
Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2

Postprzez lukkil » 6 lis 2012, 14:27

inaczej troszkę, najpierw luzujesz zieloną, potem niebieską by móc wyjąc spokojnie rolkę , wymieniasz łożysko, wkładasz, naciągasz niebieską i kontrujesz zieloną :)
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Vince » 6 lis 2012, 15:06

Lowiec napisał(a):
Od strony pasażera jest to lepiej rozwiązane – wykręcasz śrubkę i zdejmujesz boczek bez wysiłku.

czyli w tych drzwiach nie masz tej blokady ponieważ wszystkie drzwi są tak blokowane i ściąga się je tak samo:) (tzn ktoś majstrował)

Niekoniecznie :) Od strony pasażera jest taki sam system jak w tylnych drzwiach: link do fotorelacji. Rolę tego zatrzasku spełnia śruba ukryta pod przyciskiem sterującym szybą.
There are only two things to worry about: either you are well or you are sick. If you are well then there is nothing to worry about. But if you are sick, there are two things to worry about: either you will get well or you will die. If you get well, then there is nothing to worry about. If you die, there are only two things to worry about: either you will go to heaven or to hell. If you go to heaven, there is nothing to worry about. But if you go to hell, you'll be so f...ing busy shaking hands with friends, you won't have time to worry. Why worry!
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2007, 12:10
Posty: 82
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda Xedos 6 1.6 '96 automat

Postprzez lukkil » 6 lis 2012, 15:10

jak kiedyś rozbierałem to też od pasażera z przodu żadnego zatrzasku nie widziałem
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez AGADAR » 6 lis 2012, 16:43

lukkil napisał(a):jak kiedyś rozbierałem to też od pasażera z przodu żadnego zatrzasku nie widziałem

We wszystkich drzwiach jest ten sam system zatrzasku ze sprężyną ale nie wiedzieć czemu, boczek od kierowcy schodzi najoporniej.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez DymeK » 6 lis 2012, 16:59

lukkil napisał(a):inaczej troszkę, najpierw luzujesz zieloną, potem niebieską by móc wyjąc spokojnie rolkę , wymieniasz łożysko, wkładasz, naciągasz niebieską i kontrujesz zieloną


ale z zdolna chyba tak nie zrobisz ale mogę się mylic
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez Siw-y » 6 lis 2012, 19:17

Kacpero napisał(a):Koledzy, wiem ze to już było ale pisze dla pewności i spokojności. Zaczeła mi piszczec rolka napinacza. Tak zrozumiałem z wczesniejszych wątków:
Obrazek
1.Luzuje niebieską śrubkę
2.odkręcam czerwone (napinacz powienienem wyciągnąc)
3. odkręcam zielone, wymieniam rolke, przykręcam srubke ale nie dociagam
4. przykręcam czerwone
5. napinam niebieską
6. dociągam zieloną.

A tak po mojemu: da sie zrobic tak że:
1.luzuje niebieską
2.odkrecam zieloną, wymieniam, przykrecam
3.napinam niebieską
?????

Jeżeli coś źle to prosze o napisanie kolejności działania. :)

Zacznijmy od tego, że ja na tej fotce nie widzę niebieskiego i zielonego <lol>
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez sylwo » 6 lis 2012, 20:00

Zieloną się blokuje i jednocześnie trzyma ona rolkę. Niebieską napina. Czerwone trzymają cały napinacz. Nie pamiętam dokładnie ale chyba da się wyjąć rolkę odkręcając tylko zieloną, wcześniej oczywiście trzeba poluzować napięcie paska.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6