to prawdaHugo napisał(a):Mam w 626 GE cztery ori głośniki "no name", tylko napis "USA", 25W każdy, do tego 2 tweetery za 6 zł na podszybiu i stare CD Alpine. Jak podkręcę głośniej to pierwsze pytanie osoby niewtajemniczonej jest takie: "Jaką tubę masz w bagażniku". Odpowiedź: "Żadnej"majkes napisał(a):mam oryginalne głośniki z nienajgorszym radiem ALPINE i dzwięk jest nawet nawet
Mazda Xedos 6 (CA) – Opinie i Informacje
- Od: 22 gru 2007, 16:48
- Posty: 748
- Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
- Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)
jarusiek napisał(a):Tylne głośniki łupią dość ładnie(dla nie wsłuchanego laika )
też mi się tak wydawało do puki nie kupiłem w Biedronce dwudroznych głosników za 50 zł.
Teraz teraz zastanawiam się co zrobić z tylna półką aby nie brzęczała.
Panowie, a jakbym chciał trochę więcej mocy z tego 2.0 wyciągnąć, to da się coś zrobić? Wiem, że o lepszym momencie raczej można zopomnieć w bezynce, ale może troche koników?
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
A ile teraz ma po pomiarze na hamowni?
Bo jak brakuje do serii to spokojnie możesz jeszcze podnieść co najmniej do serii ale jak już masz powyżej to tylko wymiana silnika na KL lub KL ZE da radę coś poprawić.
A może jeszcze masz gaz I lub II gen. ? to wtedy masz całkiem pokaźne pole do popisu
Bo jak brakuje do serii to spokojnie możesz jeszcze podnieść co najmniej do serii ale jak już masz powyżej to tylko wymiana silnika na KL lub KL ZE da radę coś poprawić.
A może jeszcze masz gaz I lub II gen. ? to wtedy masz całkiem pokaźne pole do popisu
Witam, jetem ma kupnie Mazdy Xedos 2.0 i jutro jade obejżec jedno takie autko, oto link:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8763963 .
Prosze o porade co sądzicie o tym samochodzie i na co zwrócic uwage. Z góry dzieki

Prosze o porade co sądzicie o tym samochodzie i na co zwrócic uwage. Z góry dzieki
-
Lukasz2525
Chyba ze jakis znawca tago modelu chce zarobic i spotkamy sie na miejscu to jest w Pyskowicach k. Gliwic w piatek popołudniiu(około godziny 12)
-
Lukasz2525
lukasz 2525 lista rzeczy do sprawdzenie jest napradę długa (zwracaj uwagę na wszystko) oczy i uszczy szeroko otwarte, nos tez.
Wiadomo, ze jak masz mozliwośc sprawdzenia na stacji czy u mechanika to zrób to.
Mechaniczne i elektryczne, wycieki, dym, stuki, puki, smrodki.
Spytaj sie dlaczego szyba ma pasek, z tego co wiem ori nie mialy, wiec nie jest ori.
Slabe fotki.
Jak kupowałem swojego w takich dziwnych okolicznosciach, ze miałem mozliwość przejeżdżki tylko po prostej. Okazało się , ze przeguby byly do wymiany( rok temu nawet po 490zł za sztukę) a nie było ich słychać na tej cholernej prostej.
a, jak juz kupisz to mam ori spojler do xeda a nie jakies dziwadelko
Wiadomo, ze jak masz mozliwośc sprawdzenia na stacji czy u mechanika to zrób to.
Mechaniczne i elektryczne, wycieki, dym, stuki, puki, smrodki.
Spytaj sie dlaczego szyba ma pasek, z tego co wiem ori nie mialy, wiec nie jest ori.
Slabe fotki.
Jak kupowałem swojego w takich dziwnych okolicznosciach, ze miałem mozliwość przejeżdżki tylko po prostej. Okazało się , ze przeguby byly do wymiany( rok temu nawet po 490zł za sztukę) a nie było ich słychać na tej cholernej prostej.
a, jak juz kupisz to mam ori spojler do xeda a nie jakies dziwadelko
Mev napisał(a):Hazu napisał(a):ale jak już masz powyżej
Kolektory + wydech i u Adasia 11km extra wpadło
Nie sprawdzałem ile mam teraz, będe wymieniał ten silnik na inny już kupiony (1999r, 146tys przejechane, igiełka), tamten brał oleju na równi z paliwem
Tak myśle czy nie zrobić przekładke sam, znam się na elektrotechnicznych sprawach, mechanika też nie jest mi obca, generalnie nie wiem tylko jak się zabrać na początku, żeby to sprawnie poszło, no i osprzęt też musze przełożyć, może mi dacie jakieś wsazówki, czy silnik dołem wychodzi, czy górą, ze skrzynią, czy bez, szkoda kasy na mechanika, zwłaszcza, że mnie szef zaskoczył mało pozytywnie ostatnią wypłatą

- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
Witam
Mam Xedosa 6 1.6 107 KM. Kto wie i jest pewien jakie jest przyspieszenie w sek od 0-100 km. Sam nigdy nie sprawdzałem, cały czas myślałem że 10,3 sek ale to dotyczy chyba 113KM wersji i czy to możliwe, że tyci słabsza wersja ma juz 11,9 sek jak wyczytałem na jakiejś ze stron. Dzięki
Mam Xedosa 6 1.6 107 KM. Kto wie i jest pewien jakie jest przyspieszenie w sek od 0-100 km. Sam nigdy nie sprawdzałem, cały czas myślałem że 10,3 sek ale to dotyczy chyba 113KM wersji i czy to możliwe, że tyci słabsza wersja ma juz 11,9 sek jak wyczytałem na jakiejś ze stron. Dzięki
- Od: 8 mar 2009, 14:13
- Posty: 6
michalxed co Ci z suchych danych, najlepiej stań na starcie i powalcz z fotokomórka, albo choć z G-Tech'em się zmierz.
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
PLaster napisał(a):michalxed co Ci z suchych danych, najlepiej stań na starcie i powalcz z fotokomórka, albo choć z G-Tech'em się zmierz.
o
Witam
Ja mojego Xeda (2,0 V6 1998r pełna opcja ze skórą) mam już 2 lata. Przez ten czas zrobiłem 81 tys. kilometrów (mam 70km do pracy w jedną stronę). Zamontowana sekwencyjna instalacja gazowa. Przez ten czas miałem następujące problemy: rok temu padła sprężarka klimy (290zl używka na allegro), czujnik ciśnienia gazu (na gwarancji), oba przeguby zewnętrzne (lubię pojeżdzić dość dynamicznie czasem), dwa łaczniki stabilizatora tylne (około 40zł za sztukę zamienniki), wydech środkowy(około 150zl zamiennik), rolki prowadzące paski klinowe (2 sztuki nie pamiętam cen ale były drogie-stare miały zużyte łożyska) i ostatnio problem z przełącznikiem nawiewu (usunąłem dziś sam z pomocą tego forum).
Ponadto elementy eksploatacyjne.Aha rozrząd kompletny mnie sporo kosztował. Obecny stan licznika 240 tys. km.
Polecam Xedy tym, którzy chcą wyróżniać się z tłumu.
Pozdrawiam
Ja mojego Xeda (2,0 V6 1998r pełna opcja ze skórą) mam już 2 lata. Przez ten czas zrobiłem 81 tys. kilometrów (mam 70km do pracy w jedną stronę). Zamontowana sekwencyjna instalacja gazowa. Przez ten czas miałem następujące problemy: rok temu padła sprężarka klimy (290zl używka na allegro), czujnik ciśnienia gazu (na gwarancji), oba przeguby zewnętrzne (lubię pojeżdzić dość dynamicznie czasem), dwa łaczniki stabilizatora tylne (około 40zł za sztukę zamienniki), wydech środkowy(około 150zl zamiennik), rolki prowadzące paski klinowe (2 sztuki nie pamiętam cen ale były drogie-stare miały zużyte łożyska) i ostatnio problem z przełącznikiem nawiewu (usunąłem dziś sam z pomocą tego forum).
Ponadto elementy eksploatacyjne.Aha rozrząd kompletny mnie sporo kosztował. Obecny stan licznika 240 tys. km.
Polecam Xedy tym, którzy chcą wyróżniać się z tłumu.
Pozdrawiam
- Od: 10 sie 2009, 09:39
- Posty: 18
- Skąd: Warka
- Auto: Mazda Xedos 6 2,0V6 CA KF1998r
Widzę że temat jakoś jeszcze wre.
Więc posiadam Xedos 6 2,0 V6 od półtora roku.Był to mój pierwszy samochód w życiu. Co mogę powiedziec. Auto wyróżnia się z tłumu, to fakt,rzadko spotyka się X6 KF na parkingu. Auto komfort,wygoda i miłe prowadzenie. To fakt lecz przez to półtora roku wymieniłem sporo części m.in tłumnik końcowy,wahacz lewy + drążki,wahacz prawy + drążki, alternator,sprężyny: prawa oraz lewa. Kosztowało mnie to sporo pieniążków i za tą kasę bym miał jeszcze dwie takie same. Co do silnika,od kąt mam auto wymieniłem pasek rozrządu,świece i biernie wymieniany olej, poza tym nic więcej nie robiłem a na budziku już ponad 152tyś mil wrzucam 1 bieg i opony piszczą.Co zadowala,2,0 silnik a spalanie od 6L(do 70km/h) do 13l(po wyżej160km/h) na 100km.
Jaka jest moja opinia: zadowolenie z jazdy , jak się coś psuje nie smak z ceny naprawy.Teraz zakupiłem Xedos 9 co będzie się okaże
ale posiadam oba modele i z obu jestem zadowolony.
Pozdrawiam,
radar88
Więc posiadam Xedos 6 2,0 V6 od półtora roku.Był to mój pierwszy samochód w życiu. Co mogę powiedziec. Auto wyróżnia się z tłumu, to fakt,rzadko spotyka się X6 KF na parkingu. Auto komfort,wygoda i miłe prowadzenie. To fakt lecz przez to półtora roku wymieniłem sporo części m.in tłumnik końcowy,wahacz lewy + drążki,wahacz prawy + drążki, alternator,sprężyny: prawa oraz lewa. Kosztowało mnie to sporo pieniążków i za tą kasę bym miał jeszcze dwie takie same. Co do silnika,od kąt mam auto wymieniłem pasek rozrządu,świece i biernie wymieniany olej, poza tym nic więcej nie robiłem a na budziku już ponad 152tyś mil wrzucam 1 bieg i opony piszczą.Co zadowala,2,0 silnik a spalanie od 6L(do 70km/h) do 13l(po wyżej160km/h) na 100km.
Jaka jest moja opinia: zadowolenie z jazdy , jak się coś psuje nie smak z ceny naprawy.Teraz zakupiłem Xedos 9 co będzie się okaże
Pozdrawiam,
radar88
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
kolego radar88 –> http://mazdaxedos.dbv.pl/photogallery.php?album_id=2 <– popraw ten opis bo herezje jakies tam sa powypisywane.
EDIT: to tez popraw http://mazdaxedos.dbv.pl/photogallery.php?album_id=1 jezeli mozesz. I taka rada dla Ciebie – jak sie zabierasz za takie rzeczy to sie najpierw rozeznaj w temacie, zeby bzdur nie wypisywac...
EDIT: to tez popraw http://mazdaxedos.dbv.pl/photogallery.php?album_id=1 jezeli mozesz. I taka rada dla Ciebie – jak sie zabierasz za takie rzeczy to sie najpierw rozeznaj w temacie, zeby bzdur nie wypisywac...
sq2jul
Pozdrawiam,
radar88
To miłe nie było i nikogo tu nie urażam. Że popełniłem błąd w wypisaniu ankiety...zdarza się każdemu. To że było napisane w X6 to co zawiera naprawdę X9 to nie zauważyłem tego. Poprawiłem to czego nie zauważyłem.sq2jul napisał(a):I taka rada dla Ciebie – jak sie zabierasz za takie rzeczy to sie najpierw rozeznaj w temacie, zeby bzdur nie wypisywac...
Pozdrawiam,
radar88
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 nie chodzilo mi o zadne uszczypliwosci – wez pod uwage, ze wprowadzasz w blad potencjalna osobe, ktora szuka jakichs informacji na temat tego auta. Wiec jak cos robic to robic porzadnie, albo nie robic wcale – takie moje zdanie.
Aha jeszcze jedno – jezeli Twoj xedos 6 jest z 95r. i nie byl grzebany (pelna seria) to ma juz 140KM
Mozesz tez zaznaczyc ze w Eunosach 500 byl montowany silnik KF-ZE (bodajze 160KM ale to sprawdz na stronie klubowej)
Aha jeszcze jedno – jezeli Twoj xedos 6 jest z 95r. i nie byl grzebany (pelna seria) to ma juz 140KM
Mozesz tez zaznaczyc ze w Eunosach 500 byl montowany silnik KF-ZE (bodajze 160KM ale to sprawdz na stronie klubowej)
Spoko poprawiłem to co było źle i do działu Download dodałem parę ciekawostek do ściągnięcia. Czy mój Xedos nie był grzebany to nie wiem na 100%. Informacje na temat Eunosów dodam ale to wieczorem.
Pozdrawiam,
radar88
Pozdrawiam,
radar88
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6