[Xedos6 CA] Szybkie pytania
przecież wiem
nie chciałem nikogo urazić. w usa prawie każde auto jest tuningowane, w europie niekoniecznie. auta oryginalne są najlepsze, nie chodzi tu o bezawaryjność czy moc ale o to że ktoś wkłada w ten samochód serce
istnieje tylko pojęcie dobry tuning i zły tuning (obniżony golf z 1.9tdi i wydechem jak od evo dla mnie nie ma sensu). z drugiej strony kupując auto klasy lambo czy bety z m pakietem wątpię żebyś cokolwiek zmieniał, bo i co byś tam zmienił? kolor podświetlenia? hmm. mając tyle kasy mógłbyś. zainstalować dodatkowe ledy przy nogach, nie wiem zmienił tapicerkę. nie ma auta doskonałego (oprócz xedosa
)
istnieje tylko pojęcie dobry tuning i zły tuning (obniżony golf z 1.9tdi i wydechem jak od evo dla mnie nie ma sensu). z drugiej strony kupując auto klasy lambo czy bety z m pakietem wątpię żebyś cokolwiek zmieniał, bo i co byś tam zmienił? kolor podświetlenia? hmm. mając tyle kasy mógłbyś. zainstalować dodatkowe ledy przy nogach, nie wiem zmienił tapicerkę. nie ma auta doskonałego (oprócz xedosa

Crenshaw napisał(a):czy to podejdzie do xedosa KF V6?
http://mtuning.pl/pl/sklep-tuning-inter ... -6-v6.html
Kamil, może Ty znasz odpowiedź na moje pytanie?

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
różnią się. ja tylko mówię że oprawki są do pupy, lepiej lutować. nawet żarówki standardowe. bo przerabiam ten temat u siebie i po założeniu żarówek te które wlutowałem się trzymają, te które wkłądałem w oprawki po 2-3 dniach przestają działać bo nie łączą odpowiednio:)
Scania napisał(a): kupując auto klasy lambo czy bety z m pakietem wątpię żebyś cokolwiek zmieniał, bo i co byś tam zmienił?
ja tam też nie chcę się z nikim kłócić, ale jak pytasz co bym zmienił w takim aucie to np felgi, kolor, chodzi o to żeby drugiego takiego na drodze nie minąć


-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
MazdaKF11 napisał(a):wiem ze są takie zarówki w elektronicznym sklepie ale czy ktoś mi chce tutaj powiedziec że zadna żarówka nie rózni sie jakościa?
Oczywiście możesz próbować ściągnąć "OE" żaróweczki z Japonii
Crenshaw napisał(a):Crenshaw napisał(a):czy to podejdzie do xedosa KF V6?
http://mtuning.pl/pl/sklep-tuning-inter ... -6-v6.html
Kamil, może Ty znasz odpowiedź na moje pytanie?
Może podejść nie musi, rysunek techniczny by się przydał to w EPC by można było sprawdzić chociaż wizualnie. Obawiam się że beż małej przeróbki się nie obejdzie. Zapewne sama budowa wydechu w MX6 a X6 jest inna. Coś czuję że albo skrócić albo przedłużyć trza będzie.
Dopisano 18 sie 2013 21:06:
Boże wścieklizny dostali....e pany od oświetlenia i nudy i itp....rozmiar flanszy ktoś powie
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
spróbuję załatwić rysunek 


-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Crenshaw napisał(a):spróbuję załatwić rysunek
Ok to porównamy z danymi w EPC
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a):Może podejść nie musi, rysunek techniczny by się przydał to w EPC by można było sprawdzić chociaż wizualnie. Obawiam się że beż małej przeróbki się nie obejdzie. Zapewne sama budowa wydechu w MX6 a X6 jest inna. Coś czuję że albo skrócić albo przedłużyć trza będzie.
U mnie w 626 (i pewnie w MX6) trzeba bylo kombinowac z chlodnica i przespawac je delikatnie, bo wejscie sondy nie pasowalo (wyglada to tak, jakby byly przystosowane tylko do wersji bez klimy). Dodatkowo musialem chwilowo wywalic dolna rozporke, bo inaczej nie chcialo wejsc.
Odnosnie sklepu, upewnij sie czy maja na stanie. Bo gdy ja kupowalem, to kazdy reklamowal, ze ma. A jak przyszlo do placenia, to sie okazywalo, ze uszkodzone, wlasnie ostatnia sztuke sprzedali, nie aktualizowali stanu magazynu i... w koncu sciagnalem sobie z USA.
Pozdrawiam,
voytecku.
Chcesz powiedzieć że nawet najsłabsza vałka (np. nasze 2.0 v6 140km
) jest lepsza (nie mylić z szybsza/mocniejsza) od nawet najmocniejszych rzędówek (chociażby R6 w bmw 3) ?
mój chłop !
oby tak dalej !
jedynym powodem, dla którego nigdy (prawdopodobnie) nie kupię BMW, to taki że musiałoby mnie stać na M3 ... bo reszta ma nudne długie ustawione podłużnie zabudowane i popierdzielone rzędówki !
pomyśl sam ! V6 same te dwa znaczki V i 6 połączone w jedno dają Ci przyjemne mrowienie w okolicach Twojego karku na samą myśl
jeśli ktoś powie "mam 140km" to w sumie ... żaden wyczyn. każdy współczesny samochód z silnikiem 1.6 będzie miał co najmniej 150.
ale "mam v6" to jednak już coś..
if u know what i mean.
co do tuningowania – tak. kupiłbym felgi – ale gdybym kupował taką becię z M pakietem, chciałbym żeby to były felgi Bi eM double U. gdybym miał go przemalować.. to byłaby biała.
ciekaw jestem, co byś zmieniał, gdybyś kupił tego typu auto (odczepmy się może od konkretnej marki, chodzi nam o cenę, klasę premium i tego typu bzdety) nowe, z salonu. miałbyś powiedzmy pieniądze na wszystko – żeby do takiej (wiem wiem, znowu te bmw
) beci włożyć silnik od... hmm bugatti? (chodzi o kasę ofc). co wtedy byś zmienił? przy nieograniczonych środkach pieniężnych? czy nie lepiej byłoby zdziałać samemu(lub zlecić jakiejś firmie w/e you want – pamiętaj masz kasę) auto? buda od tego, silnik od tamtego zawieszenie od czegoś innego. dla Ciebie byłby to samochód niemal doskonały czyż nie ?
rada od siebie – uważaj na jakość ledów (jeśli wybierasz ledy – rada dla kogokolwiek). ja kupiłem od tego samego producenta 9 tych małych żaróweczek 12v "r3/t3" i miały być wszystkie o kolorze zimny biały – natomiast niektóre wydaje mi się ze świecą bardziej jak ciepły biały
. dlatego ... po prostu uważaj 

mój chłop !


ale "mam v6" to jednak już coś..
co do tuningowania – tak. kupiłbym felgi – ale gdybym kupował taką becię z M pakietem, chciałbym żeby to były felgi Bi eM double U. gdybym miał go przemalować.. to byłaby biała.

ciekaw jestem, co byś zmieniał, gdybyś kupił tego typu auto (odczepmy się może od konkretnej marki, chodzi nam o cenę, klasę premium i tego typu bzdety) nowe, z salonu. miałbyś powiedzmy pieniądze na wszystko – żeby do takiej (wiem wiem, znowu te bmw

rada od siebie – uważaj na jakość ledów (jeśli wybierasz ledy – rada dla kogokolwiek). ja kupiłem od tego samego producenta 9 tych małych żaróweczek 12v "r3/t3" i miały być wszystkie o kolorze zimny biały – natomiast niektóre wydaje mi się ze świecą bardziej jak ciepły biały


2,0 V6 to nie jest najmniejsza V. Chce powiedzieć że V jest lepsze od R porównując 2,0 V6 do 2,0 R6 np BMW 2,0 R6 150km tylko weź pod uwagę to ze Eunos 500 2,0 to nie KF ! a jeśli porównując V do R to weź również pod uwagę to ze najczęściej R6 są w BMW a wiec mówiąc R bardziej widzi się przez to R4 pomijając to nie mówię tutaj o downsizing'u. A jeśli miałbyś do wyboru V6 3,0 i R6 3,0 o tych samych parametrach to co wybrałbyś ? Który silnik jest bardziej wyważony ? V6 czy R6 ? czy brzmienie V a brzmienie R o tej samej ilości cylindrów różni się czy nie? jeżeli ktoś porównuje Xedosa 2,0 z najnowszym BMW to chyba nie ja ! A jeśli chodzi o to jakie auto wybrałbym nie patrząc na cenę to na pewno było by to auto z V i raczej nie 6 cylindrów tylko V12 i na pewno nie byłby to składak tylko praca ręczna dzieło sztuki... i na pewno nie miałbym jednego auta tylko 7 fałek. I wrócę do tego tuningu M Pakiet itd zmiana koloru auto z salonu? a nie lepiej uhodować drzewko w sadzie a później mieć w aucie drewno ze swojego sadu albo uhodowac barana, krokodyla i mieć pod d... swoja skórę? Chłopaki zrobią wszystko abyś był zadowolony. I z tym się nie zgodzę ze każdy współczesny samochód z silinikem 1,6 ma co najmniej 150km powtarzam każdy-co najmniej. Skoro tak już mówisz o tym BMW to skąd się tutaj wziąłeś? w jakim BMW jest V6? Dlaczego w F1 będzie V6 a nie R6? może nie mam tutaj racji ale to nie ja będę oceniał bo to już gusta czy V czy R. Aha i nie jestem chłop bo nie mam 80 lat:)
akurat bmw jedyne v jakie ma z tego co mi wiadomo to v8 w m3 i v10 w m6. (chociaż mogło mi wiele umknąc, jak v12 swojego czasu w którejś wersji, jak dawne bmw serii 8 z vałką).
wiem że sa mniejsze. mazda mx-3 1.8 v6. kiedyś czytałem o ferrari 1.2 czy 1.4 (coś tego pokroju) v12
jedno z pierwszych.
odnośnie " każdy przynajmniej "– chodziło mi tu głównie że to żaden wyczyn wyciągnąć z silnika 1.6 150 km. dawne krążowniki w USA mając 6-7 litrów pojemności generowały 120-180 km. zastanawiam się jak im się udało wyciągnąć tak mało z tak dużego silnika...
tak tak wiem zaraz ktoś mnie tutaj zlinczuje i powie że te silniki nie miały mocy, ale miały ogromny moment obrotowy. jednakże... jak z takiego silnika można wyciągnąć mniej niż 250-300 koni ? nie rozumiem..
p.s. gdybym miał do wyboru 3.0 R6 i 3.0 v6? wybrałbym to co jest więcej warte sprzedał i kupił H6
a tak na serio to zależy to od wielu czynników – marka model auta oraz cena to najwazniejsze cechy. później przyszedłby stosunek osiągów, zarówno właściwości jezdnych jak i mocy/momentu do spalania.
mazda przy 140 koniach, silniku w układzie V (kultura pracy, dźwięk etc.) i świetnych jak na mój gust właściwości jezdnych jak na tę klasę rocznik i cenę samochodu ma bardzo, ale to bardzo dobry stosunek do spalania.
wiem że sa mniejsze. mazda mx-3 1.8 v6. kiedyś czytałem o ferrari 1.2 czy 1.4 (coś tego pokroju) v12
odnośnie " każdy przynajmniej "– chodziło mi tu głównie że to żaden wyczyn wyciągnąć z silnika 1.6 150 km. dawne krążowniki w USA mając 6-7 litrów pojemności generowały 120-180 km. zastanawiam się jak im się udało wyciągnąć tak mało z tak dużego silnika...

p.s. gdybym miał do wyboru 3.0 R6 i 3.0 v6? wybrałbym to co jest więcej warte sprzedał i kupił H6
a tak na serio to zależy to od wielu czynników – marka model auta oraz cena to najwazniejsze cechy. później przyszedłby stosunek osiągów, zarówno właściwości jezdnych jak i mocy/momentu do spalania.
mazda przy 140 koniach, silniku w układzie V (kultura pracy, dźwięk etc.) i świetnych jak na mój gust właściwości jezdnych jak na tę klasę rocznik i cenę samochodu ma bardzo, ale to bardzo dobry stosunek do spalania.

żaden wyczyn ? technologia to nie jest wyczyn ? a ja rozumiem dlaczego mniej niz 250-300 koni tu chodzi o technologie własnie... marka model auta cena ale wczesniej nikt nie rozmawiał tutaj o cenie i o dostaniu sprzedaniu kupieniu H6 czy H1a co wazniejsze jak masz kase na auto z górnej pólki to nie patrzysz ile ono spala przeczytaj co piszesz na początku a co po środku bo widze ze ta rozmowa nie ma sensu
Widze ładnie litanie 
A ja szybko.
Szykuje mi się wymiana amorków z tyłu. Toxico, mam załózone z przodu, to takie wrzucić też na tył ?
Sylwo, Ty wkładałeś od 626, podobno nie były strasznie drogie, jak Ci się na tym jeździ ;] ?
A ja szybko.
Szykuje mi się wymiana amorków z tyłu. Toxico, mam załózone z przodu, to takie wrzucić też na tył ?
Sylwo, Ty wkładałeś od 626, podobno nie były strasznie drogie, jak Ci się na tym jeździ ;] ?
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
na amorach od 626 będzie Ci trochę wyżej stał niż na ori, koleszka miał takie, nie mam doświadczenia ale naczytałem się, że biorą kayaba.

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Wyżej ? Uuuu kozy to ja z niej robić nie chce
Na przyszły rok jak wpadną felgi od M6 to będzie wyglądała nieelegancko co najmniej
Z zadartym zadem.
Więc kayaba ? Gdzieś w którymś wątku właśnie ta nazwa mi się przewinęła![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Więc kayaba ? Gdzieś w którymś wątku właśnie ta nazwa mi się przewinęła
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
Ty kaszel chyba nie masz obniżonego zawiasu? ja jak bym teraz miał wymieniać amory to dał bym do skrócenia i utwardzenia, ale moja stoi deczko niżej 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Ja ponoć mam amorki z 626 GE z tyłu i faktycznie, jakby nieco wyżej. Tokico Kuba, Tokico 
A swoją, na tył polecam Kayaby Excel-G (245zł/szt w car speed), jedyne stricte do Xedosa.
A swoją, na tył polecam Kayaby Excel-G (245zł/szt w car speed), jedyne stricte do Xedosa.
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6