[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez Scania » 12 sie 2013, 16:53

nie no jasne :) ktoś może powiedzieć że kupił auto za 10 i się rozlatuje, a ktoś kupuje ten sam samochód za 5 i bryka jest nie do ruszenia :)
aczkolwiek z tymi żarówkami zawsze była kupa śmiechu hahaha cokolwiek człowiek by nie zrobił to i tak jest źle <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 17:44
Posty: 163 (2/0)
Auto: był Xedos 6 2.0 V6 98'
Jest subaru, jest impreza!
GC 2.0 N/A

Postprzez Kacpero » 12 sie 2013, 17:06

Kacpero napisał(a):Spotkał sie ktoś z czymś takim: nie mam oświetlenia licznika i wszytkich innych (podswietlenie nawiewu itp) jedyne co jest podświetlone to regulacja jasnosci oswietlenia. Bezpieczniki sprawdzałem.


Problem rozwiązałem, wiec dla potomków napiszę przyczynę. Okazało sie ze te pokrętło od regulacji jasnosci sie zepsuło. Trzeba wymienic :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2012, 02:28
Posty: 224
Skąd: Czarnowąsy
Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2

Postprzez AGADAR » 12 sie 2013, 18:14

Scania napisał(a):powiem szczerze że "na żywo" diody świecą identcznie biało... więc to musi być kwestia plastiku (odcień lub brud od środka, chociaż nie mam pojęcia jak mógłby tam się dostać)


To nie brud, tylko kolor w środku. Ma zabarwienie na niebiesko. Jest to czym pomalowane a jak zechcesz zdrapać to również znikną ikony podgrzewania. dostać się można, trzeba rozebrać przycisk. Jak sie z boku przyciśnie to przód schodzi. Jak znajdę to wrzucę zdjęcia jak u mnie wygląda podświetlenie.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez Scania » 12 sie 2013, 19:09

wiem jak rozebrać bo rozbierałem :)
ale zdrapywał nie będę – świeci to najważniejsze :)
jak będę miał moją kobietkę z powrotem to zrobię fotki również
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 17:44
Posty: 163 (2/0)
Auto: był Xedos 6 2.0 V6 98'
Jest subaru, jest impreza!
GC 2.0 N/A

Postprzez rrrobson » 13 sie 2013, 11:17

Jeśli założyłbym felgi o szerokości 7,5 cala i ET38 to jakby to wyglądało ? Felga by wystawała czy by była na równo z nadkolem ? Nie chcę aby koła były schowane :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 19:16
Posty: 282 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez MichałB » 13 sie 2013, 11:26

http://www.felgi.pl/narzedzia-do-felg/k ... r-et-felgi
raczej nic nie będzie przycierać
na co Ci takie felgi do 1,6?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 11:26
Posty: 327 (2/3)
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda xedos 6 V6 2,5L KL LPG 1999

Postprzez rrrobson » 13 sie 2013, 12:26

No alu felgi zakłada się raczej dla wyglądu. Wiem ze 16" nie będzie obcierało. Nie chcę aby koła były schowane, a kończyły się równo z nadkolem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 19:16
Posty: 282 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez sebek-71 » 13 sie 2013, 14:22

Załóż alusy 16" ET38 max i oponki 205/50 i będzie git :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1144 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez rrrobson » 14 sie 2013, 08:40

Oponki beda w rozmiarze 195/50. Czyli przy ET38 powinno ladnie to wygladac ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 19:16
Posty: 282 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez AGADAR » 14 sie 2013, 17:49

kamil6423 napisał(a):Panowie mam na desce 2 dziury po wkrętach( po jakimś mocowaniu na telefon), po prawej stronie od panelu nawiewu. Macie może pomysł jak coś zrobić żeby to zasłonić? Myslałem o jakiś znaczku, ale żeby wiochy nie było;p


Ktoś już wpadł na pomysł jak to zrobić, tzn jakaś masa czy wypełniacz? Oczywiście sa firmy tym się zajmujące ale oni nie powiedzą czym to robią. Jakaś masa a potem odbijają fakturę np. z deski i przenoszą na te wypełnione dziury, ewentualne podmalowania i nic podobno nie widać.

Nikt nie ma dziur po niemieckich telefonach? :)
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez freezoneq » 14 sie 2013, 19:27

AGADAR napisał(a):Nikt nie ma dziur po niemieckich telefonach? :)


Ja mam na tunelu środkowym. Przewiduję szpachlum i ładny, czarny lakier <czarodziej>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 02:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez sebek-71 » 14 sie 2013, 23:41

freezoneq napisał(a):
AGADAR napisał(a):Nikt nie ma dziur po niemieckich telefonach? :)


Ja mam na tunelu środkowym. Przewiduję szpachlum i ładny, czarny lakier <czarodziej>

Najlepiej całą deskę zmienić, to od razu i nagrzewnicę można wymienić :P <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1144 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez Marcin » 15 sie 2013, 01:43

AGADAR napisał(a):Nikt nie ma dziur po niemieckich telefonach?

Ja nie mam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 02:18
Posty: 1649 (22/36)
Skąd: Śrem
Auto: Toyota Prius 2010

Postprzez AGADAR » 15 sie 2013, 08:13

Marcin napisał(a):
AGADAR napisał(a):Nikt nie ma dziur po niemieckich telefonach?

Ja nie mam :)


Musiałeś trafić na ubogiego Niemca :)
Poszukałem na innych forach i ...
1. Poxipol metaliczny
2. Szpachla do plastyku
3. Zestaw firmy APP, na 100% tym robią, o nazwie NTW REP, tylko nie ma go gdzie kupic.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez sylwo » 15 sie 2013, 19:29

Panowie potrzebuję na szybko wewnętrzny przegub prawy. Jeżdżę z pękniętą gumą już ze 3 tygodnie. <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez AGADAR » 16 sie 2013, 10:15

Jaki płyn hamulcowy lejecie do swoich xedów, DOT-3 czy DOT-4 i jakiej firmy?
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez LAJCIK29 » 16 sie 2013, 22:07

Ja leję dota 4, ale jaka firma to nie pamietam za 1l zapłaciłem 33zł.
Panowie jestem teraz na etapie wymiany zewn. przegubu lewego (zaczął dość mocno już terkotać), ciągnąc za przegub wyleciała mi półoś razem z przegubem wewn. ze skrzyni :D ,a że z uszczelniacza mi się oliwa ze skrzyni lekutko ulewała dobrze się stało. Pytanko moje takie czy ktoś już wymieniał ten uszczelniacz? W intercarsie kosztuje on 10,54zł JC auto G33000. Nie bardzo wiem jak wyjąć stary żeby czegoś nie uszkodzić. Najzwyczajniej go wyszarpać czy jakosik delikatnie się do tego zabrać?
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJTOWY
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Górnego Śląska
 
Od: 21 wrz 2009, 10:43
Posty: 2828 (133/56)
Skąd: Śląsk, Dąbrowa górnicza
Auto: Mesiedeś CLK430 – bestyjka

Postprzez sylwo » 16 sie 2013, 22:08

DOT-4

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Kaszel91 » 17 sie 2013, 15:40

Jakby kto potrzebował mam do sprzedania sprężarke klimy do KF po lifcie :P okazuje się że minimalnie różni się od mojej(przedlifowej) i jest mi zbędna. Za grosze oddam.
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"Obrazek
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:31
Posty: 1703 (1/8)
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93

Postprzez Lowiec » 17 sie 2013, 18:34

LAJCIK29 napisał(a):Ja leję dota 4, ale jaka firma to nie pamietam za 1l zapłaciłem 33zł.
Panowie jestem teraz na etapie wymiany zewn. przegubu lewego (zaczął dość mocno już terkotać), ciągnąc za przegub wyleciała mi półoś razem z przegubem wewn. ze skrzyni :D ,a że z uszczelniacza mi się oliwa ze skrzyni lekutko ulewała dobrze się stało. Pytanko moje takie czy ktoś już wymieniał ten uszczelniacz? W intercarsie kosztuje on 10,54zł JC auto G33000. Nie bardzo wiem jak wyjąć stary żeby czegoś nie uszkodzić. Najzwyczajniej go wyszarpać czy jakosik delikatnie się do tego zabrać?


Wymieniałem ten uszczelniacz ale z prawej strony, normalnie podważa się go śrubokrętem i nowy w jego miejsce wsuwa ewentualnie pomagając sobie czymś do uderzania. Wymieniałem na oryginała.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6