[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez DamianSzatan666 » 10 kwi 2013, 21:49

co sądzicie o zamontowaniu do xeda
http://allegro.pl/rejestrator-trasy-ome ... 80709.html
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez Lowiec » 10 kwi 2013, 23:15

Niedługo będzie jak w Rosji:)
Montuj, zawsze to dowód rozwiewający wątpliwości przy wypadku – pamiętaj, że nie zawsze na Twoją korzyść. Jest to tańsze niż ubezpieczenie DAS.

Jak długo (km) jeździcie na motylkach NOKa?
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez DamianSzatan666 » 11 kwi 2013, 10:32

Wile razy miałem już tak, że wyprzedzałem a kierowca z wyprzedzanego na lewy pas. Do tej pory sie udawało, co nie oznacza, że zawsze tak będzie...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez Hazu » 11 kwi 2013, 16:59

Lowiec napisał(a):Jak długo (km) jeździcie na motylkach NOKa?


U mnie tak na dobra sprawę wystarczają na jeden sezon, tyle że trochę katuję zawieszenie .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Lowiec » 11 kwi 2013, 17:07

A ile km to sezon? I "katuję zawieszenie" co to znaczy?

W prawym przodzie wymieniłem już wszystko i znowu zaczyna walić motylek, który był wymianiany jako pierwszy i chyba jako pierwsza część w xedzie:). Myślę, że tak z 70-80tyś przejechałem na nim. Mamy tu dobre drogi, poza dziurawym Szczecinem i łącznikiem z faszystami – 3km bruku. Nie wiem czy to dobry wynik czy coś źle z nokami?
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez Hazu » 11 kwi 2013, 17:20

Sezon = rok ok 20tyś km
"katuję zawieszenie" – dynamiczna jazda; ostre hamowanie z abs, dynamiczne ruszanie z poślizgiem i podskakiwaniem kół (typowym dla mazd).
a przede wszystkim szybka jazda po dołach.

W końcu samochód jest dla mnie a nie ja dla niego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez sylwo » 11 kwi 2013, 17:21

A co to jest "motylek" ? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Hazu » 11 kwi 2013, 17:22

sylwo napisał(a):A co to jest "motylek" ? :P

Tylna tuleja wahacza przedniego.,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez sylwo » 11 kwi 2013, 17:27

Właśnie wymieniam sworznie na CTRy, poprzednie wytrzymały 2 lata, (ok. 60k km) też CTR.
Motylki nowe od pół roku NOKi, a poprzednie jakieś 70k km – tyle że nie wiem co to było i ile jeździło przede mną – i nie miały dużych luzów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Adek311092 » 11 kwi 2013, 17:34

sylwo napisał(a):Właśnie wymieniam sworznie na CTRy, poprzednie wytrzymały 2 lata, (ok. 60k km) też CTR.
Motylki nowe od pół roku NOKi, a poprzednie jakieś 70k km – tyle że nie wiem co to było i ile jeździło przede mną – i nie miały dużych luzów.


Możesz na pw podać koszt takiej naprawy i czy robiłeś sam czy ktoś Ci robił?
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podkarpacia
 
Od: 27 lut 2012, 22:08
Posty: 662 (2/12)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 Speciale Edition

Postprzez sylwo » 11 kwi 2013, 17:44

Ceny podam tutaj, może się przydadzą.
Sworznie 45zł/szt
Przednia tuleja wahacza przód – japońska n0k 30zł/szt
Tylna tuleja przedniego wahacza – japońska n0k 65zł/szt

Mam 2 motylki, bez oznaczeń ale w nr seryjnym jest ..GE... Dostałem je do MX6 przy zakupie. Nie używane raczej ale to nie NOK. Możliwe że ori?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Lowiec » 11 kwi 2013, 19:00

Pamiętajmy, że sworzeń należy przyspawać choćby mechanior nie wiem jak się przed tym bronił.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez DamianSzatan666 » 11 kwi 2013, 20:20

A dlaczego nie zrobią takich przynajmniej o milimetr większych??!! Wiem że jak się kupi wahacze z zamienników pasują bez spawania.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez kamil6423 » 11 kwi 2013, 20:54

Akurat przyspawanie sworznia jest ostatecznością. Łatwo go przegrzać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2010, 16:54
Posty: 157
Skąd: Wrocław
Auto: Xedos 6 2.0 1993r

Postprzez Adek311092 » 11 kwi 2013, 21:14

kamil6423 napisał(a):Akurat przyspawanie sworznia jest ostatecznością. Łatwo go przegrzać.


czyli w końcu trzeba spawać czy nie?
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podkarpacia
 
Od: 27 lut 2012, 22:08
Posty: 662 (2/12)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 Speciale Edition

Postprzez kamil6423 » 11 kwi 2013, 21:50

Jeżeli nie masz wyrobionego wahacza to nie polecam. A jak już koniecznie spawać to bardzo ostrożnie, łatwo przegrzać teflon znajdujący się w środku sworznia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2010, 16:54
Posty: 157
Skąd: Wrocław
Auto: Xedos 6 2.0 1993r

Postprzez DamianSzatan666 » 11 kwi 2013, 21:57

jednym słowem tylko cykać, ale tak tyci tyci cykać :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez KacY » 11 kwi 2013, 23:00

Migomatem, nie chewtać zwykłym elektrykiem aż światło przygasa <ok>
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____

Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 21:01
Posty: 254 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 5 2.0Pb/Lpg 06r.

Postprzez LAJCIK29 » 12 kwi 2013, 20:38

A ja właśnie elektroda pochytalem i jak narazie nic sie nie dzieje ;) juz drugi rok prawie trzeci . Z tym ze ja raczej nie wiele jezdze około 20tys. /rok i raczej oszczedzam madzie
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJTOWY
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Górnego Śląska
 
Od: 21 wrz 2009, 10:43
Posty: 2828 (133/56)
Skąd: Śląsk, Dąbrowa górnicza
Auto: Mesiedeś CLK430 – bestyjka

Postprzez DamianSzatan666 » 13 kwi 2013, 20:20

Mam dwa pytania.
Jak ściągnąć sprężyny tak żeby było bezpiecznie, czyli jak je ścisnąć tak po domowemu aby odkręcić tą śrubę.

Drugie
Jak się zwie to nad nogami pasażera połączone z nagrzewnicą?? Tam powinien być filtr którego producent nie przewidział. Składa to się chyba z dwóch lub trzech części + nagrzewnica jeśli się nie mylę
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6