[Xedos6 CA] Szybkie pytania
Dzięki Adek
1:0
1:0

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Adek311092 napisał(a):Ja jestem za otwarciem wątku ponieważ jest bardzo przydatny, wiele ciekawych informacji się z niego dowiedziałem i myślę że nie tylko ja, i nie wyobrażam sobie żeby tego wątku nie było!!!
ja rowniez
1:1
ale na zasadach okreslonych wczesniej przez samego autora watku:P
ja to widze tak... dyskusja w szybkich pytaniach, a po ustaleniu koncowym autor kompendium dodaje info przez edycje posta ... takie proste, a takie trudne
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Mecz toczy się na jednej połowie boiska bo drugiej połowy ...nie ma 
Pomysł był mój więc proszę się grzecznie słuchać Szefa gdyż mądrze wać prawi
Pomysł był mój więc proszę się grzecznie słuchać Szefa gdyż mądrze wać prawi

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Wojtek napisał(a):ale na zasadach okreslonych wczesniej przez samego autora watku:P
ja to widze tak... dyskusja w szybkich pytaniach, a po ustaleniu koncowym autor kompendium dodaje info przez edycje posta ... takie proste, a takie trudne
dobra Wojtek otwieraj wątek...

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Jak ktoś będzie posiadał prawdziwe info to może i na PW podesłać. W końcu jak powstanie jakiś konkret to ja bym proponował do FAQ go dać
chociaż już widzę błędy w FAQ. Skąd wzięło się w tabeli 170 KM w KF-ZE? 
Dobrze zrobił

MazdaKF11 napisał(a):To Wojtek zablokował kompendium Xedosa?
Dobrze zrobił
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Hazu napisał(a):MazdaKF11 napisał(a):Mam kierownice 2 generacji i są tam dwa przyciski do klaksonu są też 2 klaksony pod zderzakiem z tego co zlukałem i podłączone są osobno prawy przycisk na prawy klakson, a lewy na lewy czy jeszcze wszystko razem zespolone? bo chciałbym sobie wstawić coś innego zamiast jednego standardowego klaksonu. Sprawdzał ktoś to kiedyś?
Chyba na 1kwietnia ten temat sobie planowałeś?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nie tylko tak się zastanawiam czy to jest zespolone bo chciałbym zrobić mówiące autko z nagranymi presetami np typu (Cześć)
sylwo napisał(a):Jak ktoś będzie posiadał prawdziwe info to może i na PW podesłać. W końcu jak powstanie jakiś konkret to ja bym proponował do FAQ go daćchociaż już widzę błędy w FAQ. Skąd wzięło się w tabeli 170 KM w KF-ZE?
MazdaKF11 napisał(a):To Wojtek zablokował kompendium Xedosa?
Dobrze zrobił
Sylwo i ja ci przyznam rację

Do komentarzy i zadawania pytań jest przecież już osobny wątek(szybkie pytania)!
Jak zaczniemy "lać wodę", to nic z tego nie wyjdzie
sebek-71 napisał(a):sylwo napisał(a):Jak ktoś będzie posiadał prawdziwe info to może i na PW podesłać. W końcu jak powstanie jakiś konkret to ja bym proponował do FAQ go daćchociaż już widzę błędy w FAQ. Skąd wzięło się w tabeli 170 KM w KF-ZE?
MazdaKF11 napisał(a):To Wojtek zablokował kompendium Xedosa?
Dobrze zrobił
Sylwo i ja ci przyznam racjęKompendium wiedzy o modelu=same fakty, informacje, itp...
Do komentarzy i zadawania pytań jest przecież już osobny wątek(szybkie pytania)!
Jak zaczniemy "lać wodę", to nic z tego nie wyjdzie
Tu racja !:)
Dopisano 31 mar 2013, 15:21:
Regulowałem 4 razy ręczny hamulec tą śrubą na imbus (pod śrubą w otworze) w zacisku i po jakimś czasie się tam luzuje ta śruba na imbus zawsze w prawym zacisku. Da się to naprawić czy do wymiany zacisk?
Wojtku a ja proponuję Ci abyś zszedł trochę na ziemię.Wojtek napisał(a):chyba naprawde musisz wypoczac...
co do "kompendium"...
Można było to całkiem inaczej zrobić, sam o tym dobrze wiesz. Dogadać się z autorem, zbędne OT usunąć i było by ślicznie, a nie zamykając wątek. Nie było by prościej i milej
Dopisano 31 mar 2013 16:43:
Ktoś kiedyś pytał się o mały kawałek przedniego zderzaka, czy ten ktoś nadal jest zainteresowany
Dopisano 31 mar 2013 16:47:
Była też wersja KF ZE 170Kucy lecz ona pochodziła z Lantisa.
The Lantis Type R variant produced 170 hp (130 kW) and 140 lb·ft (190 N·m).
W xedosie 6 była wer 160hp
The JDM version KF-ZE engine produced 160 hp (120 kW) and 132 lb·ft (179 N·m)
Tabelka pochodzi z forum MS, sam ją tam wrzucałem
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Regulowałem 4 razy ręczny hamulec tą śrubą na imbus (pod śrubą w otworze) w zacisku i po jakimś czasie się tam luzuje ta śruba na imbus zawsze w prawym zacisku. Da się to naprawić czy do wymiany zacisk?
Ta śruba reguluje "stan początkowy' skoku tłoczka, mozna nią wykręcić i wkręcić całkowicie tłoczek. Ja ustawiałem tak, że zaciągałem ręczny tak na połowę, wkręcałem srubę by koło się nie ruszało i sprawdzałem czy się swobodnie obraca po puszczeniu ręcznego. Dodatkowo zauważyłem, że ręczny sam się reguluje nawet jak się tej operacji nie zrobi, wystarczy kilkanaście razy pociągnąć za dzwignię. Nie dzieje się tak jeśli tłoczek jest za mocno wkręcony.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
U mnie tą śrubę trzeba było wymienić bo się wygniotła za bardzo. Chyba 40 pln sztuka ori kosztowała.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
I jest zbedna z mojego doświadczenia, trudniej się bez niej wykręca tłoczek jedynie.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Lowiec napisał(a):Regulowałem 4 razy ręczny hamulec tą śrubą na imbus (pod śrubą w otworze) w zacisku i po jakimś czasie się tam luzuje ta śruba na imbus zawsze w prawym zacisku. Da się to naprawić czy do wymiany zacisk?
Ta śruba reguluje "stan początkowy' skoku tłoczka, mozna nią wykręcić i wkręcić całkowicie tłoczek. Ja ustawiałem tak, że zaciągałem ręczny tak na połowę, wkręcałem srubę by koło się nie ruszało i sprawdzałem czy się swobodnie obraca po puszczeniu ręcznego. Dodatkowo zauważyłem, że ręczny sam się reguluje nawet jak się tej operacji nie zrobi, wystarczy kilkanaście razy pociągnąć za dzwignię. Nie dzieje się tak jeśli tłoczek jest za mocno wkręcony.
A ja ustawiałem tak, kręciłem kołem i na wyczucie dokręcałem śrubę tak aby koło nie stawiało oporów (ręczny wtedy nie był zaciągnięty w ogóle). Zrobiłem tak oba koła i łapał na jakieś 4-5 ząbków z tym że po jakichś 200 zaciągnięciach prawe kolo się rozregulowuje i łapę trzeba więcej zaciągać, prawie do końca teraz mam. Klocki nie są zużyte ani tarcze, problem tkwi w imbusie.
Rozebrać, wyczyścić, zregenerować.....
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Lowiec napisał(a):Rozebrać, wyczyścić, zregenerować.....

Dopiero kiedy cylinderek jest przeżarty rdzą to zacisk nadaje się już tylko na złom.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Lowiec napisał(a):Rozebrać, wyczyścić, zregenerować.....
Ale co zregenerować ? tę śrubę? nie bardzo rozumiem po co regenerować skoro nie ma przecieku i hamuje tak samo wszystko odbija bez problemu prowadnice smarowałem wszystko tam jest ok. Jest Ktoś posiadający takie informacje czy da się tę śrubę wykręcić i nic się nie rozpadnie wewnątrz, chciałbym sprawdzić stan gwintu śruby, być może wystarczy przerysować trochę gwint żeby ciaśniej się kręciła lub ją wymienić. Może jakiś schemacik zacisku jak jest zbudowany ? chętnie oblukam
Dokładnie chodzi o ten element:


nie jest to żadna śruba, jak włożysz imbus to da się to wydłubać. Jeśli tłoczek cofa się na gwintowanym trzpieniu to albo się obraca podczas cofania albo trzpień nie wraca a wkręca tłok. Tak czy siak jest to rzecz do naprawienia i wynika ze zużycia.

nie jest to żadna śruba, jak włożysz imbus to da się to wydłubać. Jeśli tłoczek cofa się na gwintowanym trzpieniu to albo się obraca podczas cofania albo trzpień nie wraca a wkręca tłok. Tak czy siak jest to rzecz do naprawienia i wynika ze zużycia.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Lowiec napisał(a):Dokładnie chodzi o ten element:
nie jest to żadna śruba, jak włożysz imbus to da się to wydłubać. Jeśli tłoczek cofa się na gwintowanym trzpieniu to albo się obraca podczas cofania albo trzpień nie wraca a wkręca tłok. Tak czy siak jest to rzecz do naprawienia i wynika ze zużycia.
ooo Wielkie Dzięki!

Nie ma za co;)
Prezent na zajączka
Prezent na zajączka
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6