[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez Crenshaw » 31 mar 2013, 12:20

Dzięki Adek

1:0
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Wojtek » 31 mar 2013, 12:49

Adek311092 napisał(a):Ja jestem za otwarciem wątku ponieważ jest bardzo przydatny, wiele ciekawych informacji się z niego dowiedziałem i myślę że nie tylko ja, i nie wyobrażam sobie żeby tego wątku nie było !!!!!

ja rowniez :P
1:1

ale na zasadach okreslonych wczesniej przez samego autora watku:P
ja to widze tak... dyskusja w szybkich pytaniach, a po ustaleniu koncowym autor kompendium dodaje info przez edycje posta ... takie proste, a takie trudne :P
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez sylwo » 31 mar 2013, 13:04

Mecz toczy się na jednej połowie boiska bo drugiej połowy ...nie ma :P

Pomysł był mój więc proszę się grzecznie słuchać Szefa gdyż mądrze wać prawi <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Crenshaw » 31 mar 2013, 13:13

Wojtek napisał(a):ale na zasadach okreslonych wczesniej przez samego autora watku:P
ja to widze tak... dyskusja w szybkich pytaniach, a po ustaleniu koncowym autor kompendium dodaje info przez edycje posta ... takie proste, a takie trudne :P


dobra Wojtek otwieraj wątek... :P co do samej dyskusji wolę żeby była w samym kompendium bo ciężko mi będzie śledzić każdą wypowiedź z szybkich pytań, wiele z nich nie będzie na temat bazy wiedzy..
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez MazdaKF11 » 31 mar 2013, 13:20

To Wojtek zablokował kompendium Xedosa?
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez sylwo » 31 mar 2013, 13:21

Jak ktoś będzie posiadał prawdziwe info to może i na PW podesłać. W końcu jak powstanie jakiś konkret to ja bym proponował do FAQ go dać :) chociaż już widzę błędy w FAQ. Skąd wzięło się w tabeli 170 KM w KF-ZE? <oczy>

MazdaKF11 napisał(a):To Wojtek zablokował kompendium Xedosa?

Dobrze zrobił <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez MazdaKF11 » 31 mar 2013, 13:26

Hazu napisał(a):
MazdaKF11 napisał(a):Mam kierownice 2 generacji i są tam dwa przyciski do klaksonu są też 2 klaksony pod zderzakiem z tego co zlukałem i podłączone są osobno prawy przycisk na prawy klakson, a lewy na lewy czy jeszcze wszystko razem zespolone? bo chciałbym sobie wstawić coś innego zamiast jednego standardowego klaksonu. Sprawdzał ktoś to kiedyś?


Chyba na 1kwietnia ten temat sobie planowałeś? hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

Nie tylko tak się zastanawiam czy to jest zespolone bo chciałbym zrobić mówiące autko z nagranymi presetami np typu (Cześć) :)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez sebek-71 » 31 mar 2013, 13:34

sylwo napisał(a):Jak ktoś będzie posiadał prawdziwe info to może i na PW podesłać. W końcu jak powstanie jakiś konkret to ja bym proponował do FAQ go dać :) chociaż już widzę błędy w FAQ. Skąd wzięło się w tabeli 170 KM w KF-ZE? <oczy>

MazdaKF11 napisał(a):To Wojtek zablokował kompendium Xedosa?

Dobrze zrobił <faja>

Sylwo i ja ci przyznam rację <spoko> Kompendium wiedzy o modelu=same fakty, informacje, itp...
Do komentarzy i zadawania pytań jest przecież już osobny wątek(szybkie pytania)!
Jak zaczniemy "lać wodę", to nic z tego nie wyjdzie :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1145 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez MazdaKF11 » 31 mar 2013, 13:44

sebek-71 napisał(a):
sylwo napisał(a):Jak ktoś będzie posiadał prawdziwe info to może i na PW podesłać. W końcu jak powstanie jakiś konkret to ja bym proponował do FAQ go dać :) chociaż już widzę błędy w FAQ. Skąd wzięło się w tabeli 170 KM w KF-ZE? <oczy>

MazdaKF11 napisał(a):To Wojtek zablokował kompendium Xedosa?

Dobrze zrobił <faja>

Sylwo i ja ci przyznam rację <spoko> Kompendium wiedzy o modelu=same fakty, informacje, itp...
Do komentarzy i zadawania pytań jest przecież już osobny wątek(szybkie pytania)!
Jak zaczniemy "lać wodę", to nic z tego nie wyjdzie :|


Tu racja !:)

Dopisano 31 mar 2013, 15:21:

Regulowałem 4 razy ręczny hamulec tą śrubą na imbus (pod śrubą w otworze) w zacisku i po jakimś czasie się tam luzuje ta śruba na imbus zawsze w prawym zacisku. Da się to naprawić czy do wymiany zacisk?
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez radar88 » 31 mar 2013, 16:58

Wojtek napisał(a):chyba naprawde musisz wypoczac... <głaszcze>

co do "kompendium"...
Wojtku a ja proponuję Ci abyś zszedł trochę na ziemię.

Można było to całkiem inaczej zrobić, sam o tym dobrze wiesz. Dogadać się z autorem, zbędne OT usunąć i było by ślicznie, a nie zamykając wątek. Nie było by prościej i milej ?? Trochę chęci...EOT

Dopisano 31 mar 2013 16:43:

Ktoś kiedyś pytał się o mały kawałek przedniego zderzaka, czy ten ktoś nadal jest zainteresowany ??

Dopisano 31 mar 2013 16:47:

Była też wersja KF ZE 170Kucy lecz ona pochodziła z Lantisa.
The Lantis Type R variant produced 170 hp (130 kW) and 140 lb·ft (190 N·m).

W xedosie 6 była wer 160hp
The JDM version KF-ZE engine produced 160 hp (120 kW) and 132 lb·ft (179 N·m)

Tabelka pochodzi z forum MS, sam ją tam wrzucałem ;)
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Lowiec » 31 mar 2013, 21:06

Regulowałem 4 razy ręczny hamulec tą śrubą na imbus (pod śrubą w otworze) w zacisku i po jakimś czasie się tam luzuje ta śruba na imbus zawsze w prawym zacisku. Da się to naprawić czy do wymiany zacisk?


Ta śruba reguluje "stan początkowy' skoku tłoczka, mozna nią wykręcić i wkręcić całkowicie tłoczek. Ja ustawiałem tak, że zaciągałem ręczny tak na połowę, wkręcałem srubę by koło się nie ruszało i sprawdzałem czy się swobodnie obraca po puszczeniu ręcznego. Dodatkowo zauważyłem, że ręczny sam się reguluje nawet jak się tej operacji nie zrobi, wystarczy kilkanaście razy pociągnąć za dzwignię. Nie dzieje się tak jeśli tłoczek jest za mocno wkręcony.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez sylwo » 31 mar 2013, 21:24

U mnie tą śrubę trzeba było wymienić bo się wygniotła za bardzo. Chyba 40 pln sztuka ori kosztowała.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Lowiec » 31 mar 2013, 21:28

I jest zbedna z mojego doświadczenia, trudniej się bez niej wykręca tłoczek jedynie.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez MazdaKF11 » 1 kwi 2013, 05:02

Lowiec napisał(a):
Regulowałem 4 razy ręczny hamulec tą śrubą na imbus (pod śrubą w otworze) w zacisku i po jakimś czasie się tam luzuje ta śruba na imbus zawsze w prawym zacisku. Da się to naprawić czy do wymiany zacisk?


Ta śruba reguluje "stan początkowy' skoku tłoczka, mozna nią wykręcić i wkręcić całkowicie tłoczek. Ja ustawiałem tak, że zaciągałem ręczny tak na połowę, wkręcałem srubę by koło się nie ruszało i sprawdzałem czy się swobodnie obraca po puszczeniu ręcznego. Dodatkowo zauważyłem, że ręczny sam się reguluje nawet jak się tej operacji nie zrobi, wystarczy kilkanaście razy pociągnąć za dzwignię. Nie dzieje się tak jeśli tłoczek jest za mocno wkręcony.


A ja ustawiałem tak, kręciłem kołem i na wyczucie dokręcałem śrubę tak aby koło nie stawiało oporów (ręczny wtedy nie był zaciągnięty w ogóle). Zrobiłem tak oba koła i łapał na jakieś 4-5 ząbków z tym że po jakichś 200 zaciągnięciach prawe kolo się rozregulowuje i łapę trzeba więcej zaciągać, prawie do końca teraz mam. Klocki nie są zużyte ani tarcze, problem tkwi w imbusie.
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez Lowiec » 1 kwi 2013, 10:38

Rozebrać, wyczyścić, zregenerować.....
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez sylwo » 1 kwi 2013, 10:43

Lowiec napisał(a):Rozebrać, wyczyścić, zregenerować.....

<spoko>
Dopiero kiedy cylinderek jest przeżarty rdzą to zacisk nadaje się już tylko na złom.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez MazdaKF11 » 1 kwi 2013, 13:19

Lowiec napisał(a):Rozebrać, wyczyścić, zregenerować.....

Ale co zregenerować ? tę śrubę? nie bardzo rozumiem po co regenerować skoro nie ma przecieku i hamuje tak samo wszystko odbija bez problemu prowadnice smarowałem wszystko tam jest ok. Jest Ktoś posiadający takie informacje czy da się tę śrubę wykręcić i nic się nie rozpadnie wewnątrz, chciałbym sprawdzić stan gwintu śruby, być może wystarczy przerysować trochę gwint żeby ciaśniej się kręciła lub ją wymienić. Może jakiś schemacik zacisku jak jest zbudowany ? chętnie oblukam <oczko>
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez Lowiec » 1 kwi 2013, 13:41

Dokładnie chodzi o ten element:
Obrazek

Obrazek

nie jest to żadna śruba, jak włożysz imbus to da się to wydłubać. Jeśli tłoczek cofa się na gwintowanym trzpieniu to albo się obraca podczas cofania albo trzpień nie wraca a wkręca tłok. Tak czy siak jest to rzecz do naprawienia i wynika ze zużycia.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez MazdaKF11 » 1 kwi 2013, 13:44

Lowiec napisał(a):Dokładnie chodzi o ten element:
Obrazek

Obrazek

nie jest to żadna śruba, jak włożysz imbus to da się to wydłubać. Jeśli tłoczek cofa się na gwintowanym trzpieniu to albo się obraca podczas cofania albo trzpień nie wraca a wkręca tłok. Tak czy siak jest to rzecz do naprawienia i wynika ze zużycia.


ooo Wielkie Dzięki! <spoko>
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez Lowiec » 1 kwi 2013, 13:47

Nie ma za co;)
Prezent na zajączka <rotfl>
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6