[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez sylwo » 18 sty 2013, 12:14

XED, niestety u siebie mam nowe linki, tłoczki, tarcze, klocki, zestaw naprawczy.... i na asfalcie nie zablokuję tylnych kół :( dodam, że jesienią linka była tak naciągnięta, że na 6 ząbek już trudno było wyciągnąć :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Kacpero » 18 sty 2013, 13:48

Ja mam roczne tarcze, roczne klocki, nie wiadomo ilu letnią linke ;), zmienione zaciski ale używane z innego Xedosa i zablokuje bez problemu na asfalcie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2012, 02:28
Posty: 224
Skąd: Czarnowąsy
Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2

Postprzez Piotr_ » 18 sty 2013, 15:15

sylwo ja mam klocki Akebono i tarcz nie wymieniałem :) ważne jest to żeby tą śrubkę na imbus wkręcić na tyle że kręcąc kołem powinno leciutko przycierać :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez sylwo » 18 sty 2013, 18:00

Te śrubki też wymieniałem, tzn Wiesiek z Dębicy to robił... i regulował od razu. Zobaczymy na wiosnę bo mam podejrzenia co do linki teraz. Wymieniana była jedna tylko mi się zapomniało :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez LAJCIK29 » 19 sty 2013, 15:38

XED napisał(a):kupisz dobre klocki to musi blokować na asfalcie nie ma bata <spoko> :D

może problem faktycznie tkwi w klockach bo zaciski chodzą dość swobodnie
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJTOWY
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Górnego Śląska
 
Od: 21 wrz 2009, 10:43
Posty: 2828 (133/56)
Skąd: Śląsk, Dąbrowa górnicza
Auto: Mesiedeś CLK430 – bestyjka

Postprzez KiRi » 19 sty 2013, 15:45

Panowie, a tak pi razy oko – ile kosztuje wymiana kompletu hamulców na te z szóstki? Zaciski, tarcze, klocki, linki ręcznego... da się zmieścić w tysiącu?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2006, 16:45
Posty: 268
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda Xedos 6 CA '96 + KL 2.5 V6

Postprzez Piotr_ » 19 sty 2013, 16:00

KiRi napisał(a):da się zmieścić w tysiącu?


spokojnie
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Siw-y » 19 sty 2013, 17:55

XED napisał(a):
KiRi napisał(a):da się zmieścić w tysiącu?


spokojnie

Zapomnij, nie realne, same linki to koszt ok 300 zł chyba, że chcesz drutować, ale to też będzie ciężko.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Piotr_ » 19 sty 2013, 18:37

Siwy patrzyłeś jakie są cenny w ogóle <co?>
zaciski można dostać po 50-80 zł za szt to jest 200-300zł za komplet,linka używka ori w dobrym stanie 100zł tarcze nowe 100 za szt klocki na przód i tył po 150zł :)
łącznie 1000 za wszystko oczywiście nie wliczając w to roboty bo doszłoby ok 200-250zł :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez sylwo » 19 sty 2013, 18:40

Panowie mam do sprzedania prawie nie używane przewody WN NGK do KFa (komplet 7szt).
Sprawdzone przez NGK i uznane w 100% za sprawne. Kontakt na PW. Okazja ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Siw-y » 19 sty 2013, 19:08

XED napisał(a):,linka używka ori w dobrym stanie 100zł

A jakie Ty chcesz używki dać? od czego miały by pasować? Bo ani od GG ani od GE/CA nie będą pasować.

XED napisał(a):zaciski można dostać po 50-80 zł za szt to jest 200-300zł za komplet,

W jakim stanie te zaciski bo jak za taką cenę to wątpię, że będą takie P&P :]
Ja miałem komplet zacisków przód po przebiegu 40 tys a tył po ok 20 tys i mimo, że wyglądały na idealne to i tak musiałem je poddać regeneracji i nie dla tego że była rdza.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Piotr_ » 19 sty 2013, 19:18

Siw-y napisał(a):W jakim stanie te zaciski bo jak za taką cenę to wątpię, że będą takie P&P :]
Ja miałem komplet zacisków przód po przebiegu 40 tys a tył po ok 20 tys i mimo, że wyglądały na idealne to i tak musiałem je poddać regeneracji i nie dla tego że była rdza.


pytał czy się da radę zmieścić w tej kwocie to udowodniłem że się da ;)
ja osobiście za sam przód nie wliczając nowych tarcz bo w zestawie który kupiłem ( w sumie sam wykręciłem ) były igły,dałem z nowymi klockami prawie 550zł ale było to już jakiś czas temu.
osobiście np uważam że nie ma sensu wymieniać tyłu bo raczej nic to nie zmieni ;)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez AGADAR » 20 sty 2013, 16:33

Coś dla rozluźnienia.
Reklamują teraz model Warszawy M-20 do składania. Najciekawsze jest to, że planują ok. 100 numerów, pomijając promocyjną cenę 2 pierwszych numerów, następne są w prenumeracie po ok.25 zł.
Wychodzi na to, że model będzie kosztował ok. 2.500 zł czyli dwie Warszawy to jak jeden Xed :)

Nie zauważyłem, że nie w tym temacie co trzeba napisałem.
Ostatnio edytowano 20 sty 2013, 17:43 przez AGADAR, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez Lowiec » 20 sty 2013, 16:55

Wychodzi na to, że model będzie kosztował ok. 2.500 zł czyli dwie Warszawy to jak jeden Xed

Czasem to bywa jeden Xed.
IMHO w dalszej perspektywie model wychodzi taniej. Nie jest wrażliwy na skoki cen paliwa a i instalacja gazowa do niego nie istnieje. No i się nie psuje:)
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez AGADAR » 20 sty 2013, 17:32

Lowiec napisał(a):IMHO w dalszej perspektywie model wychodzi taniej. Nie jest wrażliwy na skoki cen paliwa a i instalacja gazowa do niego nie istnieje. No i się nie psuje:)

Fakt :)
Eksploatacja 0 zł, awarie 0 zł, części 0 zł, trzeba rozważyć chyba zamianę :)
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez Hazu » 20 sty 2013, 20:03

Zawsze można sobie kupić anglika albo samochód niezarejestrowany i cieszyć posiadaniem modelu w skali 1:1.
Tyle, że trzeba trochę większą półkę na takiego wygospodarować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez DamianSzatan666 » 20 sty 2013, 23:53

Panowie, może ktoś się orientuje jakie graty z KF pasują do KL?? Warto robić swapa czy remont KF'a?? Ewentualnie ile taki remont mógłby wynieść??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez radar88 » 21 sty 2013, 00:03

DamianSzatan666 napisał(a):Panowie, może ktoś się orientuje jakie graty z KF pasują do KL?? Warto robić swapa czy remont KF'a?? Ewentualnie ile taki remont mógłby wynieść??

Taniej przełożyć KL, nawet będzie jeździł na sterowniku od KF, reszta gratów P&P.
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Piotr_ » 21 sty 2013, 00:30

DamianSzatan666 napisał(a):Panowie, może ktoś się orientuje jakie graty z KF pasują do KL?? Warto robić swapa czy remont KF'a?? Ewentualnie ile taki remont mógłby wynieść??


coś słyszałem że ktoś wysprzedaje silniki kl-ze po remoncie za 2,5tyś bo zmienia asortyment i jest to koleś z forum :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez DamianSzatan666 » 21 sty 2013, 00:57

a czym się różni kl-ze od kl- de i innych?? Nie orientuję się w tym.
mowa o tymhttp://allegro.pl/mazda-mx6-626-xedos-2-5-silnik-kompletny-kl-i2897494696.html
Chyba że coś innego i nie mogę znaleźć. <glupek2> Jeśli możesz to podrzuć na PW czy tu link lub namiar na sprzedającego.
Czyli alternator, rozrusznik i inne pierdółki powinny pasować??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6