[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez tiger918 » 31 lip 2011, 20:39

Co do ściągania progów to jest przerąbane..są tam takie specjalne plastikowe zatrzaski które szybko się niszczą i trudno je dostać poza serwisem...działają one podobnie jak te w drzwiach także jak zakłada się osłonę progu to się wczepiają skrzydełkami ale jak chcesz zdjąć to już jest problem...z tego co pamiętam to połowa zatrzasków patrząc od słupka środkowego odhacza się przesuwając osłonę progu do tyłu a druga połowa do przodu także zawsze połowa jest uszkodzona...lub jak zrobisz to delikatnie należny przesunąć osłonę najpierw do przodu potem do tyłu lub odwrotnie...ja mam na placu na części x9 a w niej są takie same zatrzaski także skompletowałem sobie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez kociak » 31 lip 2011, 21:09

TheDomin napisał(a):panowie , przednie szyby moga byc przyciemnione tylko do 25% .? czy mozna wiecej .? wiem , ze z tylnymi nie ma problemu .

Musi przechodzić 75% światła . Jednak jak dasz na nie folie 25% to będzie za dużo bo sama szyba nie przepuszcza 100% światła.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2008, 16:31
Posty: 257
Skąd: Łowicz/Warszawa
Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6

Postprzez tiger918 » 31 lip 2011, 21:54

Panowie ma ktoś może rozpiskę pinów ecu kl-05 od mx-6, zamontowałem u siebie takie ecu z przepływką i silnik odpala ale połowa rzeczy nie działa...pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Hazu » 31 lip 2011, 22:36

brak drugiego czujnika temperatury
brak czujnika spalania stukowego
brak dodatkowego czujnika halla w aparacie zapłonowym
a najlepsze jest to że błędów tez nie wyświetla bo inaczej jest wpięty przewód w ecu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez tiger918 » 31 lip 2011, 22:59

czujnik temp. jaki i skąd
czujnik spalania stukowego akurat mam tyle że był lużny
a z tym hallem to nie przypadkiem to ze obrotościomierz nie chodzi..? Ale leży aparat od kl x9 ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Hazu » 31 lip 2011, 23:03

a z obrotomierzem to sam nie wiem jak jest, u mnie skacze
ale podpięty jest pod druga wtyczkę cewki

W KL w 626 były 3 czujniki temperatury
a ten czujnik hala to moze i nie potrzebny jest bo chyba u mnie KL 05 chodził tez an aparacie z jednym czujnikiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez tiger918 » 31 lip 2011, 23:21

no dobrze ale ten dodatkowy czujnik montowałeś? co to za czujnik, jedno, dwupinowy . ze starego kf podejdzie? klima też mi nie chodzi...i virst nr2 się nie otwiera...ale to może związane z obrotomierzem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Hazu » 31 lip 2011, 23:30

najlepiej kup sobie wiązkę z xedosa z przed 94r i wymontujesz po kolot\rach odpowiednie przewody wraz z wtyczkami
i jeden czujniki ten przy korku trzeba jak nie masz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Sobota » 1 sie 2011, 09:47

Dzięki za odpowiedź tiger918, zostało ci coś jeszcze z tych zatrzasków od 9tki, bo jakbym pourywał to chętnie zgłosiłbym się do ciebie w celu odkupienia pozostałych zatrzasków ;P
Początkujący
 
Od: 4 sty 2011, 18:53
Posty: 18
Skąd: Krzętów
Auto: Mazda Xedos6 2.0 v6 99r.

Postprzez tiger918 » 1 sie 2011, 09:59

niestety nie...czeka cię wycieczka na szrot..rozwalenie osłony kosztem uratowania zatrzasków

Co do dodatkowego czujnika to jesteś mi w stanie powiedzieć jak on ma wyglądac czy ma dwa czy jedno wyjście i jaki opór na zimnym silniku? Ja mam dwa czujniki..jeden na zegar drugi na kompa...za wiązką nie bede jeżdził...wkońcu jestem elektrykiem ;P tyle że poprostu nie widziałem z trzema czujnikami xeda...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez DymeK » 1 sie 2011, 11:41

a nie masz jakiś wolnych gniazd kolo korka z lewej strony jak masz te te czujniki
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez tiger918 » 1 sie 2011, 15:46

gniazd wolnych brak...na razie największy problem dla mnie to brak obrotościomierza...wentylatory jakoś opanuje...wiec pytanie gdzie obrotościomierz bo ze sterownika kl-05 nie wychodzi....mam nadzieje ze aparatu specjalnie nie bede musiał zmieniać na ten od mx-6 bo mój aparat z kf ma jedną wtyczkę...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Hazu » 1 sie 2011, 18:16

Podobno jesteś elektronikiem
i masz problem z podpięciem obrotomierza?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez tiger918 » 1 sie 2011, 18:44

wiesz siedzieć i kombinować moge zawsze...ale zaczerpnać wiedzy od kogoś kto to robił to zawsze lżej nie prawdasz...ja robie troche większe autka...ale masz racje prad jest jeden...tylko nie chodzi tu o prad a o podzespoły którymi się różnią dane silniki k-series...szczerze powiem ze mam juz około dziesięciu różnych schematów ecu do tych silników i z każdego wynika co innego...nawet pokusiłem się o zapukanie do serwisu mazdy i dostałem schematy tylko co z tego...jakby silnik był z 626 lub mx-6 byłoby mniej problemu a tak silnik z cześcią osprzętu od x9 częścią od x6 i teraz próbuje wkomponować części od mx-6....resumując zrobić zrobie napewno ale dzieki forum lepiej wcześniej niż póżniej...prawde powiedziawszy został mi tylko obrotościomierz...pozdrawim i przepraszam ze zapytałem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Hazu » 1 sie 2011, 19:11

przecież Ci pisałem gdzie podpiąć obrotomierz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez tiger918 » 1 sie 2011, 20:37

jak masz dwie wtyczki w aparacie to pewnie ze wiadomo...ja jak pisałem mam jedną....ale temat rozwiązałem...bez dodatkowych czujników itp...mam dwa sterowniki..sterownik od kl steruje wtryskiem i osprzetem sterownik od kf steruje obrotościomierzem i wentylatorami...jeszcze zobacze jak bedzie lepiej czy podłączyć virsty zeby otwierały sie jak w kf czy jalk w kl bo mam do wyboru...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Hazu » 1 sie 2011, 20:45

w aparacie zapłonowym wyłącznie jedna wtyczka była w każdym xedosie 6
co najwyżej z braku drugiego czujnika jeden pin był wolny
a jak pisałem do zczytywania obrotów w xedosie służy druga wtyczka przy cewce zapłonowej
dlaczego nie zczytuje to nie wiem
może po 94 było to inaczej podpięte ?
ja miałem 97 i też tak było o ile mnie pamięć nie myli

Tak jak pisałem;
kup wiązkę od xedosa przed 94r i wymontuj z niej tylko te brakujące przewody i wtyczki
a następnie zamontuj do Twojej oryginalnej wiązki i będzie wszystko grało.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez tiger918 » 1 sie 2011, 21:17

już jest po sprawie..wszysko gra...a miejsce na drugi sterownik też jest...także szkoda prądu na przerabianie wiązek...drugi moduł ma sterowanie klimą , wentylatorami i obrotosciomierzem a ten od kl reszta...w kazdym bądz razie dzieki zq pomoc...pozdrawim
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez DymeK » 2 sie 2011, 01:04

a masz immo
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez tiger918 » 2 sie 2011, 09:54

96' nie ma imma :) kto to ukradnie <glupek2>
Mam jeszcze jedno pytanie- czy jest jakiś sposób na przestawienie virstów tak aby otwierały sie wczesniej? chciałbym pierwsze wciśnięcie w fotel poczuć wcześniej niz przy 4,5 tys obr.Czytałem ze jest jakiś box tyle że nigdzie nie mogę go znależć...
Po pierwszym dniu użytkowania mogę stwierdzić ze jest różniza na plus..auto jest sporo zrywniejsze poza tym jakby ciszej chodził silnik i równiej niz na sterowniku od kf.Robiłem próby virstami na jednym i drugim sterowniku i idealnie by było żeby się otwierały wcześniej choć dół ma sporo lepszy niż wcześniej...jeszcze lpg musze przestawić...reasumujac wszysko zaczęło się od omegi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6