[Xedos6 CA] Szybkie pytania
Co do ściągania progów to jest przerąbane..są tam takie specjalne plastikowe zatrzaski które szybko się niszczą i trudno je dostać poza serwisem...działają one podobnie jak te w drzwiach także jak zakłada się osłonę progu to się wczepiają skrzydełkami ale jak chcesz zdjąć to już jest problem...z tego co pamiętam to połowa zatrzasków patrząc od słupka środkowego odhacza się przesuwając osłonę progu do tyłu a druga połowa do przodu także zawsze połowa jest uszkodzona...lub jak zrobisz to delikatnie należny przesunąć osłonę najpierw do przodu potem do tyłu lub odwrotnie...ja mam na placu na części x9 a w niej są takie same zatrzaski także skompletowałem sobie...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
TheDomin napisał(a):panowie , przednie szyby moga byc przyciemnione tylko do 25% .? czy mozna wiecej .? wiem , ze z tylnymi nie ma problemu .
Musi przechodzić 75% światła . Jednak jak dasz na nie folie 25% to będzie za dużo bo sama szyba nie przepuszcza 100% światła.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
www.323-klub.pl
- Od: 30 sie 2008, 16:31
- Posty: 257
- Skąd: Łowicz/Warszawa
- Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6
Panowie ma ktoś może rozpiskę pinów ecu kl-05 od mx-6, zamontowałem u siebie takie ecu z przepływką i silnik odpala ale połowa rzeczy nie działa...pozdro
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
brak drugiego czujnika temperatury
brak czujnika spalania stukowego
brak dodatkowego czujnika halla w aparacie zapłonowym
a najlepsze jest to że błędów tez nie wyświetla bo inaczej jest wpięty przewód w ecu.
brak czujnika spalania stukowego
brak dodatkowego czujnika halla w aparacie zapłonowym
a najlepsze jest to że błędów tez nie wyświetla bo inaczej jest wpięty przewód w ecu.
czujnik temp. jaki i skąd
czujnik spalania stukowego akurat mam tyle że był lużny
a z tym hallem to nie przypadkiem to ze obrotościomierz nie chodzi..? Ale leży aparat od kl x9 ...
czujnik spalania stukowego akurat mam tyle że był lużny
a z tym hallem to nie przypadkiem to ze obrotościomierz nie chodzi..? Ale leży aparat od kl x9 ...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
a z obrotomierzem to sam nie wiem jak jest, u mnie skacze
ale podpięty jest pod druga wtyczkę cewki
W KL w 626 były 3 czujniki temperatury
a ten czujnik hala to moze i nie potrzebny jest bo chyba u mnie KL 05 chodził tez an aparacie z jednym czujnikiem.
ale podpięty jest pod druga wtyczkę cewki
W KL w 626 były 3 czujniki temperatury
a ten czujnik hala to moze i nie potrzebny jest bo chyba u mnie KL 05 chodził tez an aparacie z jednym czujnikiem.
no dobrze ale ten dodatkowy czujnik montowałeś? co to za czujnik, jedno, dwupinowy . ze starego kf podejdzie? klima też mi nie chodzi...i virst nr2 się nie otwiera...ale to może związane z obrotomierzem...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
niestety nie...czeka cię wycieczka na szrot..rozwalenie osłony kosztem uratowania zatrzasków
Co do dodatkowego czujnika to jesteś mi w stanie powiedzieć jak on ma wyglądac czy ma dwa czy jedno wyjście i jaki opór na zimnym silniku? Ja mam dwa czujniki..jeden na zegar drugi na kompa...za wiązką nie bede jeżdził...wkońcu jestem elektrykiem
tyle że poprostu nie widziałem z trzema czujnikami xeda...
Co do dodatkowego czujnika to jesteś mi w stanie powiedzieć jak on ma wyglądac czy ma dwa czy jedno wyjście i jaki opór na zimnym silniku? Ja mam dwa czujniki..jeden na zegar drugi na kompa...za wiązką nie bede jeżdził...wkońcu jestem elektrykiem
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
gniazd wolnych brak...na razie największy problem dla mnie to brak obrotościomierza...wentylatory jakoś opanuje...wiec pytanie gdzie obrotościomierz bo ze sterownika kl-05 nie wychodzi....mam nadzieje ze aparatu specjalnie nie bede musiał zmieniać na ten od mx-6 bo mój aparat z kf ma jedną wtyczkę...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
wiesz siedzieć i kombinować moge zawsze...ale zaczerpnać wiedzy od kogoś kto to robił to zawsze lżej nie prawdasz...ja robie troche większe autka...ale masz racje prad jest jeden...tylko nie chodzi tu o prad a o podzespoły którymi się różnią dane silniki k-series...szczerze powiem ze mam juz około dziesięciu różnych schematów ecu do tych silników i z każdego wynika co innego...nawet pokusiłem się o zapukanie do serwisu mazdy i dostałem schematy tylko co z tego...jakby silnik był z 626 lub mx-6 byłoby mniej problemu a tak silnik z cześcią osprzętu od x9 częścią od x6 i teraz próbuje wkomponować części od mx-6....resumując zrobić zrobie napewno ale dzieki forum lepiej wcześniej niż póżniej...prawde powiedziawszy został mi tylko obrotościomierz...pozdrawim i przepraszam ze zapytałem...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
jak masz dwie wtyczki w aparacie to pewnie ze wiadomo...ja jak pisałem mam jedną....ale temat rozwiązałem...bez dodatkowych czujników itp...mam dwa sterowniki..sterownik od kl steruje wtryskiem i osprzetem sterownik od kf steruje obrotościomierzem i wentylatorami...jeszcze zobacze jak bedzie lepiej czy podłączyć virsty zeby otwierały sie jak w kf czy jalk w kl bo mam do wyboru...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
w aparacie zapłonowym wyłącznie jedna wtyczka była w każdym xedosie 6
co najwyżej z braku drugiego czujnika jeden pin był wolny
a jak pisałem do zczytywania obrotów w xedosie służy druga wtyczka przy cewce zapłonowej
dlaczego nie zczytuje to nie wiem
może po 94 było to inaczej podpięte ?
ja miałem 97 i też tak było o ile mnie pamięć nie myli
Tak jak pisałem;
kup wiązkę od xedosa przed 94r i wymontuj z niej tylko te brakujące przewody i wtyczki
a następnie zamontuj do Twojej oryginalnej wiązki i będzie wszystko grało.
co najwyżej z braku drugiego czujnika jeden pin był wolny
a jak pisałem do zczytywania obrotów w xedosie służy druga wtyczka przy cewce zapłonowej
dlaczego nie zczytuje to nie wiem
może po 94 było to inaczej podpięte ?
ja miałem 97 i też tak było o ile mnie pamięć nie myli
Tak jak pisałem;
kup wiązkę od xedosa przed 94r i wymontuj z niej tylko te brakujące przewody i wtyczki
a następnie zamontuj do Twojej oryginalnej wiązki i będzie wszystko grało.
już jest po sprawie..wszysko gra...a miejsce na drugi sterownik też jest...także szkoda prądu na przerabianie wiązek...drugi moduł ma sterowanie klimą , wentylatorami i obrotosciomierzem a ten od kl reszta...w kazdym bądz razie dzieki zq pomoc...pozdrawim
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
96' nie ma imma
kto to ukradnie
Mam jeszcze jedno pytanie- czy jest jakiś sposób na przestawienie virstów tak aby otwierały sie wczesniej? chciałbym pierwsze wciśnięcie w fotel poczuć wcześniej niz przy 4,5 tys obr.Czytałem ze jest jakiś box tyle że nigdzie nie mogę go znależć...
Po pierwszym dniu użytkowania mogę stwierdzić ze jest różniza na plus..auto jest sporo zrywniejsze poza tym jakby ciszej chodził silnik i równiej niz na sterowniku od kf.Robiłem próby virstami na jednym i drugim sterowniku i idealnie by było żeby się otwierały wcześniej choć dół ma sporo lepszy niż wcześniej...jeszcze lpg musze przestawić...reasumujac wszysko zaczęło się od omegi

Mam jeszcze jedno pytanie- czy jest jakiś sposób na przestawienie virstów tak aby otwierały sie wczesniej? chciałbym pierwsze wciśnięcie w fotel poczuć wcześniej niz przy 4,5 tys obr.Czytałem ze jest jakiś box tyle że nigdzie nie mogę go znależć...
Po pierwszym dniu użytkowania mogę stwierdzić ze jest różniza na plus..auto jest sporo zrywniejsze poza tym jakby ciszej chodził silnik i równiej niz na sterowniku od kf.Robiłem próby virstami na jednym i drugim sterowniku i idealnie by było żeby się otwierały wcześniej choć dół ma sporo lepszy niż wcześniej...jeszcze lpg musze przestawić...reasumujac wszysko zaczęło się od omegi
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6