[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez sylwo » 8 lip 2013, 10:05

Pytaj TU
Ja u nich kupiłem za 400 (z przesyłką) zestaw na przód w idealnym stanie.
Jeśli będziesz malował to gumki zaleca się wymienić – około 18pln/kpl.

A na pytanie czy warto odpowiadam "jeden z lepszych modów jakie robiłem w xedzie" ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4290 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Piotr_ » 8 lip 2013, 10:46

Podbijam do wypowiedzi Sylwo <spoko>
Też tam zakupiłem komplecik i jestem mega zadowolony.
Różnica w hamowaniu jest po prostu ogromna <serduszka>
Żadne klocki i tarcze do xeda nie będą chyba tak dobre jak hample od szóstki.
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Kacpero » 8 lip 2013, 15:26

KiRi napisał(a):Dzięki, panowie.
Mam do wymiany wszystkie klocki i tarcze, i zastanawiam się czy nie pójść w tym kierunku. Teraz pozostaje kwestia upewnienia się czy Mazdowskie piętnastki nic nie obcierają i ile taka przyjemność kosztuje ;)
Nie wiecie może czy trafiają się komplety (zacisk + tarcze + klocki) z rozbitków?


Na 15 z xeda nic mi nie ocierało ;) a co do ceny, to powiem tyle ze ja kupilem z rozbitej mazdy 6 komplet na prżód w bdb stanie za 150 z wysyłką. No ale do tego doszły nowe klocki nie pamiętam za ile, chyba tez za 150. Tylko fakt, tu koledzy polecają czyli masz cos pewnego a kupując od przysłowiowego Kowalskiego z podwórka to róznie z tym bywa. Wydaje Mi sie, że mi udało sie mega okazyjnie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2012, 02:28
Posty: 224
Skąd: Czarnowąsy
Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2

Postprzez Piotr_ » 8 lip 2013, 15:39

Ja kupowałem po mega znajomości także cena nie ma znaczenia ;)
A co do felg 15 to możesz być spokojny nic nie będzie obcierać <spoko>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez sylwo » 8 lip 2013, 22:42

Pany, jeśli na rozruszniku widnieje nalepka z "K8" tzn, że jest z mazdy MX3 <co?> prawdopodobnie były takie same ale ciekawi mnie to.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4290 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Siw-y » 8 lip 2013, 22:46

We wszystkich fałkach było K801 :)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Crenshaw » 9 lip 2013, 07:02

W KF'ie nawet głowice są oznaczone jako K8 :P
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez sylwo » 9 lip 2013, 10:28

A może ktoś słyszał pogłoski która z fałek jest najbardziej trwała? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4290 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Siw-y » 9 lip 2013, 10:31

Słyszałem, że w KF'ie jest najgrubszy wał.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez sylwo » 9 lip 2013, 10:40

No właśnie też tak słyszałem. Że KaeLe już mniej udane były.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4290 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Crenshaw » 9 lip 2013, 12:31

KL'ki nie są takie złe, przecież rzadziej piją oliwę od naszych KF'ów :P
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Lowiec » 9 lip 2013, 14:12

Mój cudowny B6 robi mi ostatnio psikusy. Otóż:
1. Na lpg (sekwencja) jeździ rewelacyjnie, obroty ma w normie wszystko jest super, po odłączeniu przepływomierza obroty rosną.
2. Na pb gdy odpalam zimny obroty rosną, potem spadają, jeździ super tylko pochłania pb.
3. Na pb jak odpalam gdy ciepły (po pełnym nagrzaniu np 10 min jazdy) obroty falują, spadają czasem do zera, czasem gaśnie, czasem pyrka, przełącza się na gaz – patrz punkt 1. Po odłączeniu przepływomierza obroty rosną do tych z lpg i silnik pracuje równo i "czysto".
wtf?
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez Piotr_ » 9 lip 2013, 14:13

K-seria jest z@jebista tylko pije oliwę jedna bardziej jedna mniej hahaha hahaha hahaha
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez minorum » 9 lip 2013, 21:34

Witam, skoro już w temacie silników jesteśmy to mam pewne pytanie. Z mojego silnika cieknie olej, ginie mi płyn chłodniczy, a ciśnienia przedstawiają się następująco:

1. 12
2. 10
3. 10,5
4. 11
5. 11
6. 11,6

W dodatku w okolicach 2,5-3 tys. obrotów coś zaczyna pukać. Tutaj rodzi się moje pytanie, czy ten silnik jest do odratowania? Nie byłem jeszcze nigdzie na dokładnej diagnozie silnika. Te ciśnienia pomierzyli mi przy okazji innej usterki. Jest ktoś w stanie coś doradzić? Nie wiem czy szukać drugiego silnika czy iść w remont tego. Czekam na urlop żeby przejechać się do jakiegoś warsztatu co by dokładniej przyjrzeli się sprawie.

Z góry dzięki :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 kwi 2013, 20:50
Posty: 25
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Auto: Xedos 6 2.0 A/T '96

Postprzez sebek-71 » 9 lip 2013, 22:51

Jeśli już, to ja bym robił remont, przynajmniej będziesz wiedział, co masz :)
Zakup innego to... loteria niestety...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1141 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez minorum » 9 lip 2013, 22:57

Wiem, też bym wolał zrobić remont, ale nie wiem czy ten silnik się w ogóle do tego kwalifikuje i czy koszta mnie nie przerosną.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 kwi 2013, 20:50
Posty: 25
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Auto: Xedos 6 2.0 A/T '96

Postprzez freezoneq » 9 lip 2013, 23:10

Proszę o podpowiedź, czy kierownica z MX-5 będzie pasowała do Xedosa ? Nardi Torino mnie kręci...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 02:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez Lowiec » 9 lip 2013, 23:18

minorum napisał(a):Wiem, też bym wolał zrobić remont, ale nie wiem czy ten silnik się w ogóle do tego kwalifikuje i czy koszta mnie nie przerosną.


Silnik pewnie się kwalifikuje do wymiany uszczelnień o ile nie są cylindry zwalcowane a pewnie nie są bo jak wszyscy masz 160tyś na blacie. Koszta z robocizną pewnie przerosną koszta auta ale sam musisz wybrać – inny złom czy złom z naprawionym silnikiem.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez minorum » 10 lip 2013, 08:37

Zdaję sobie sprawę, że remont wiąże się z takimi kosztami. Uszczelnienia na pewno są do wymiany, ale najgorsze jest to stukanie. Usłyszałem opinię, że jeżeli to panewka to nie ma sensu tego remontować. Sam nie wiem. Na blacie niestety jest już 290 tyś :(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 kwi 2013, 20:50
Posty: 25
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Auto: Xedos 6 2.0 A/T '96

Postprzez Lowiec » 10 lip 2013, 08:45

Poszukaj na forum, o stukaniu w kf coś było, chyba nawet jest taki wątek w dziale głównym modelu.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6