Mazda Xedos 6 (CA) – Opinie i Informacje
Amorki dobre- 87%, tuleje wymienione. Myślę że to poduszki silnika albo skrzyni. Jednak wszystko się okaże jak się sprawdzi.

Ktoś wie, jaka jest średnica wejścia – wyjścia i długość kata? Akurat nie mam gdzie zmierzyć, a bym od razu kupił rurkę w jego miejsce na wymiar, bo przypchany, i wspawał przy najbliższej okazji 
I czy sonda siedzi w nim czy wcześniej?
PS. 10W40 do skrzyni, odpowiedź roku
I czy sonda siedzi w nim czy wcześniej?
PS. 10W40 do skrzyni, odpowiedź roku

Mazda Xedos 6 '94 1.6 B6 CA 113KM
Alfa Romeo 145 '00, już nie 1.4 TS 16V, jeszcze nie 2.0 TS 8V
Alfa Romeo 145 '00, już nie 1.4 TS 16V, jeszcze nie 2.0 TS 8V
Poszukaj na allegro strumienic może mają podane wymiary. Jedną taką mam i pasowała idealnie.
Chce nagrode!
PS. 10W40 do skrzyni, odpowiedź roku
Chce nagrode!

Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Rzmudzior napisał(a):Ktoś wie, jaka jest średnica wejścia – wyjścia i długość kata? Akurat nie mam gdzie zmierzyć, a bym od razu kupił rurkę w jego miejsce na wymiar, bo przypchany, i wspawał przy najbliższej okazji
I czy sonda siedzi w nim czy wcześniej?
PS. 10W40 do skrzyni, odpowiedź roku
sonda siedzi przed katem.
O jaki silnik Ci chodzi? Nie wspawywuj tam zwykłej rurki bo bedzie rezonans. Lepiej strumienicę lub tłumik jakiś
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
A ja jestem ciul forumowy roku bo miało to wszystko być w "luźnych rozmowach" – przepraszam moderatora za ten niecny pomyłek i proszę o przeniesienie.
1.6 B6 113 KM, jak w podpisie.
Akurat jestem studentem mechaniki i mamy sprawdzone – rurka najlepsza
Suwmiarkę też mam tylko kanał kurde daleko 
Strumienica odpada, bo w ok. 80% modeli aut powoduje zawirowania spalin. Z drugiej strony, w Clio 1.2 daje ok. 7 KM
A tani tłumik z watą szklaną może "tracić" materiał, tzn ten się wypala, leci do tyłu i zatyka kolejny tłumik. Wspawując rurkę wywala się przeciwciśnienie, zmniejsza opór przepływu – powinien dostać kopa, zwłaszcza na wyższych obrotach.
1.6 B6 113 KM, jak w podpisie.
Akurat jestem studentem mechaniki i mamy sprawdzone – rurka najlepsza
Strumienica odpada, bo w ok. 80% modeli aut powoduje zawirowania spalin. Z drugiej strony, w Clio 1.2 daje ok. 7 KM
Mazda Xedos 6 '94 1.6 B6 CA 113KM
Alfa Romeo 145 '00, już nie 1.4 TS 16V, jeszcze nie 2.0 TS 8V
Alfa Romeo 145 '00, już nie 1.4 TS 16V, jeszcze nie 2.0 TS 8V
Hehe – muszę zdjęcie swojego licznika od xeda wstawic z 323000 przebiegu 
no one can fight the tide forever!
Zapraszam na mój mini blog;)
Zapraszam na mój mini blog;)
- Od: 16 cze 2011, 20:02
- Posty: 159
- Skąd: artoszyce
- Auto: Xedos 6 94' 1.6 16V B6 LPG BRC
Mazda 6, 1.8 120kM, 2003
Rzmudzior napisał(a):Akurat jestem studentem mechaniki i mamy sprawdzone – rurka najlepsza Suwmiarkę też mam tylko kanał kurde daleko Strumienica odpada, bo w ok. 80% modeli aut powoduje zawirowania spalin. Z drugiej strony, w Clio 1.2 daje ok. 7 KM A tani tłumik z watą szklaną może "tracić" materiał, tzn ten się wypala, leci do tyłu i zatyka kolejny tłumik. Wspawując rurkę wywala się przeciwciśnienie, zmniejsza opór przepływu – powinien dostać kopa, zwłaszcza na wyższych obrotach.
A ja jestem technikiem mechanikiem i jak chcesz to wstawiaj tam rurkę, tylko żeby poźniej nie było ''po wycięciu kata coś dzwoni"
Sama rurka będzie dawać rezonans.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Hehe – muszę zdjęcie swojego licznika od xeda wstawic z 323000 przebiegu
Chcesz mój licznik? 322450:) tanio zgonie
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
A wie ktoś jak bezkolizyjnie licznik przestawić? 
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Liczniki są tanie, po ok 70 na allegro, kup, sprawdź i nie zapomnij o fotorelacji:)
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Nie, ale chciał bym go odnowić
co by wskazywał ile sam przejechałem. Czyli cofnięcie o 205 tyś
Przenieśmy rozmowę do CA-Team

Przenieśmy rozmowę do CA-Team
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Witam.
Mam kilka pytań odnośnie Mazdy Xedos 2.0 v6. Skąd moja decyzja na to auto ? Od zawsze lubiłem japończyki, posiadam już drugiego nissana w benzynie japońca i chodzi jak żyleta.
Niedawno kuzyn kupił za śmieszne pieniądze tą xedoske 2.0 v6 + lpg sekwencja. Rok chyba 93r, wyposażenie standardowe bez szału. Ale silnik laleczka. Gdy miałem okazje się nim przejechać, osobiście kierując zakochałem się w tym aucie. Mocowo zadowala jak na 140 km, silnik pięknie pracuje przy wyższych obrotach.
I oto moje kilka pytań:
1.Na co głównie patrzeć przy kupnie tej mazdy ? Chodzi mi o silnik, zawieszenie,nadwozie, ogółem rzeczy które lubią się psuć i ich naprawa pochłania sporą część portfela.
2. Wiadomo silnik 2.0 v6 napewno lubi łyknąć benzynki i jak zawszę do benzyny będę decydować się na LPG. Lepiej kupić auto już z zainstalowaną inst. lpg czy bez ? Jeśli bez to jaki koszt może być dobrej instalacji, żeby nie denerwować się i żeby nie było zbyt dużego spadku mocy ?
3. O co chodzi z tymi oznaczeniami KF, CA, KL ?
4. Jak jest ze spalaniem na lpg przy 2.0 v6 ? Oczywiście tak średnio
5.Miał ktoś styczność z automatem ? Uwielbiam auta w automacie ale nie wiem jak to będzie się zgrywać z mocą, manual to wiadomo ma odejście a z automatem jak to wygląda ?
Mam kilka pytań odnośnie Mazdy Xedos 2.0 v6. Skąd moja decyzja na to auto ? Od zawsze lubiłem japończyki, posiadam już drugiego nissana w benzynie japońca i chodzi jak żyleta.
Niedawno kuzyn kupił za śmieszne pieniądze tą xedoske 2.0 v6 + lpg sekwencja. Rok chyba 93r, wyposażenie standardowe bez szału. Ale silnik laleczka. Gdy miałem okazje się nim przejechać, osobiście kierując zakochałem się w tym aucie. Mocowo zadowala jak na 140 km, silnik pięknie pracuje przy wyższych obrotach.
I oto moje kilka pytań:
1.Na co głównie patrzeć przy kupnie tej mazdy ? Chodzi mi o silnik, zawieszenie,nadwozie, ogółem rzeczy które lubią się psuć i ich naprawa pochłania sporą część portfela.
2. Wiadomo silnik 2.0 v6 napewno lubi łyknąć benzynki i jak zawszę do benzyny będę decydować się na LPG. Lepiej kupić auto już z zainstalowaną inst. lpg czy bez ? Jeśli bez to jaki koszt może być dobrej instalacji, żeby nie denerwować się i żeby nie było zbyt dużego spadku mocy ?
3. O co chodzi z tymi oznaczeniami KF, CA, KL ?
4. Jak jest ze spalaniem na lpg przy 2.0 v6 ? Oczywiście tak średnio
5.Miał ktoś styczność z automatem ? Uwielbiam auta w automacie ale nie wiem jak to będzie się zgrywać z mocą, manual to wiadomo ma odejście a z automatem jak to wygląda ?
- Od: 15 sty 2013, 19:00
- Posty: 38
- Skąd: Kłodawa
- Auto: Xedos 9 2.0 v6 '94 r.
Ad.1
Kupuj samochód w dobrym stanie technicznym, oryginalny, niekombinowany, to się psuł nie będzie.
ad2. jak w poprzednim punkcie, jeżeli dużo jeździsz montuj sekwencje
ad.3 odpowiednio oznaczenie: silnika , budy, silnika
Ad.4 Spala wszystko co się wleje, średnio 11-12l
ad.5 Automat w tych autach jest archaiczny, do tak słabowitego silnika to przesada.
Kupuj samochód w dobrym stanie technicznym, oryginalny, niekombinowany, to się psuł nie będzie.
ad2. jak w poprzednim punkcie, jeżeli dużo jeździsz montuj sekwencje
ad.3 odpowiednio oznaczenie: silnika , budy, silnika
Ad.4 Spala wszystko co się wleje, średnio 11-12l
ad.5 Automat w tych autach jest archaiczny, do tak słabowitego silnika to przesada.
Silnik nie jest słaby, wszystko spowodowane jest krzywą momentu obrotowego.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Hazu napisał(a):a raczej brakiem momentu w dolnym zakresie obrotów,
Specjalnie to jest zrobione by korby się nie gieły

Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6