Kompatybilność cześci z innych modeli do GE/MX6
witam. a czy silnik od GE 94', bedzie pasowal do GF 97' cyfry te same , ten 2.0 benzyna i tamten tez 2.0 benzyna? a tarcze hamulcowe przod i tyl ? no i jeszcze tlumik?:P:P
-
cann
hm...nie do konca rozumiem ?moglbys w kilku slowach opisac co ma wspolnego walek rozrzadu z (wydechem) pokrywa zaworow z czujnikiem i otwor po aparacie zaplonowym. w takim ukladzie jesli dobrze rozumuje to nie da sie calego kompletnego, uzbrojonego silnika przelozyc z GE do GF?
-
cann
całego kpl. silnika nie przełozysz poniewaz GE jest na aparacie napedzanym z wydechowego wałka rozrzadu a GF jest na cewce i ma czyjnik położenia wałka w pokrywie zaworów który łapie impuls z kółka na tym wałku wydechowym. Sam goły słupek da sie przełozyc ale jest tych pare przeróbek, jeżeli chcesz przełozyc z GE do GF to wałek można zostawić ale kółko na wałku trzeba zmienic. No i zostanie dziura po aparacie zapłonowym która trzeba zasłepic bo olej bedzie wyciekał
Moze komus jeszcze ta informacja sie przyda, tylna kanapa z sedana M6 GG pasuje po kilku modyfikacjach do sedana GE.
Jesli chodzi o wymiary, to sa one zblizone, tzn +/– 1cm roznicy. Wymiary samych oparc sa rowniez bardzo zblizone, co najwyzej roznica kilku mm. Aby zamontowac oparcie z GG w budzie GE, trzeba usunac 4 lapy mocujace oparcia (2szt/oparcie), najlepiej zrobic to szlifierka i wygladzic te miejsca, gdzie byly zamontowane lapy. Od wewnetrznej strony oparcia przyspawane sa takie metalowe zaslepki na wysokosci lap, wiercimy na srodku kazdej otwor o srednicy 12mm, wciskamy w niego tulejke z oparcia GE i nastepnie montujemy w samochodzie. Jedyna znaczaca roznica, to boczki, one musza pozostac z GE, te z GG maja zupelnie inne mocowania.
Pozostaje jeszcze kwestia zatrzaskow, podejrzewam, ze skonczy sie na przeniesieniu ich na polke, dzieki temu bedzie mozna skladac oparcie.
Pozdrawiam,
voytecku.
Jesli chodzi o wymiary, to sa one zblizone, tzn +/– 1cm roznicy. Wymiary samych oparc sa rowniez bardzo zblizone, co najwyzej roznica kilku mm. Aby zamontowac oparcie z GG w budzie GE, trzeba usunac 4 lapy mocujace oparcia (2szt/oparcie), najlepiej zrobic to szlifierka i wygladzic te miejsca, gdzie byly zamontowane lapy. Od wewnetrznej strony oparcia przyspawane sa takie metalowe zaslepki na wysokosci lap, wiercimy na srodku kazdej otwor o srednicy 12mm, wciskamy w niego tulejke z oparcia GE i nastepnie montujemy w samochodzie. Jedyna znaczaca roznica, to boczki, one musza pozostac z GE, te z GG maja zupelnie inne mocowania.
Pozostaje jeszcze kwestia zatrzaskow, podejrzewam, ze skonczy sie na przeniesieniu ich na polke, dzieki temu bedzie mozna skladac oparcie.
Pozdrawiam,
voytecku.
noxes napisał(a):daj foto Jak to wygląda?
Takie lapy trzeba odciac od oparc kanapy GG.
A tutaj zdjecie pogladowe ze wstepnych przymiarek w budzie GE. Prawe troche opada, bo nie trzyma sie dobrze mocowania, po przykreceniu bedzie idealnie rowno.
Nie zakladalem jeszcze tapicerki, bo chce zrobic porzadek z tymi oparciami, denerwuje mnie, ze sa takie pordzewiale.
Po zamontowaniu zaglowkow tez nie powinno byc tragedii z widocznoscia do tylu:
Pozdrawiam,
voytecku.
noxes napisał(a):Zrobiłbyś fotorelację, na pewno wiecej ludzi pocieszyloby się
Postaram sie cos sklecic, zeby dobrze wygladalo
noxes napisał(a):Mam nadzieję, że i przednie fotele będą od M6?
Powiem tak, musza byc, bo juz innych sobie nie wyobrazam
Pozdrawiam,
voytecku.
Czy drzwi do mojego A-speca USDM będą pasowały od inyych Mx6 ? czy między nimi jest jakaś różnica ?
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Bounty napisał(a):Czy drzwi do mojego A-speca USDM będą pasowały od inyych Mx6 ? czy między nimi jest jakaś różnica ?
Nie wiem jak w przypadku MX-6 ale w przypadku 626 A-Spec ma inaczej wyprowadzone piny w złączu drzwi-karoseria, a tak to różnic nie ma
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Hmm no nie wiem co teraz ? może ktoś wymieniał, może ktoś wie i może coś powie więcej na ten temat ?
Mam okazję kupić drzwi i nie chcę żeby leżały w szopie bo nie będą pasować ;d
Mam okazję kupić drzwi i nie chcę żeby leżały w szopie bo nie będą pasować ;d
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Muszą pasować, Przecież A-Spec i EU to te same budy, tylko inne wyposażenia. Jak coś będzie nie tak to tylko elektryka, którą możesz zabrać ze swoich A-Spec jak by co
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Eklerek323f napisał(a):Muszą pasować, Przecież A-Spec i EU to te same budy, tylko inne wyposażenia. Jak coś będzie nie tak to tylko elektryka, którą możesz zabrać ze swoich A-Spec jak by co
Aaahaaa, w zamiarze jest kupno tylko samych drzwi bez niczego reszta przekładana z moich
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Eklerek323f napisał(a):Nie wiem jak w przypadku MX-6 ale w przypadku 626 A-Spec ma inaczej wyprowadzone piny w złączu drzwi-karoseria, a tak to różnic nie ma
Pewnie inne są drzwi ale nie na tyle żeby nie pasowały , np. mx-6 po lifcie ma inne drzwi i wiązkę niż przed liftem.
Witam , od jakiej mazdy podejdzie tylny zacisk do mazdy mx 6 ?
- Od: 26 paź 2013, 14:01
- Posty: 48
- Auto: Mazda MX-6
2.016V
Witam!
Mam nadzieję, że dział dobry... Do rzeczy: potrzebuję maglownicy do mazdy 626 GE KL 92'. Od innych wersji silnikowych będzie pasować? Nawet od dizla?
pozdrawiam
Mam nadzieję, że dział dobry... Do rzeczy: potrzebuję maglownicy do mazdy 626 GE KL 92'. Od innych wersji silnikowych będzie pasować? Nawet od dizla?
pozdrawiam
- Od: 23 lis 2013, 22:10
- Posty: 12
- Skąd: Dolnośląskie
- Auto: 626 GE KL 2.5 V6 92'
dawid152020 napisał(a):Witam , od jakiej mazdy podejdzie tylny zacisk do mazdy mx 6 ?
viewtopic.php?f=126&t=144411&start=40
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6