Różne sposoby odczytywania kodów błedów
Jakaś ona niezdecydowana
Na zgaszonym silniku sprawdź. Mi to wygląda na 10
Na zgaszonym silniku sprawdź. Mi to wygląda na 10
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Mi to wygląda na inne kody np 4 cyfrowe. Zapytajcie noxesa bo ja się znam tylko na 2 cyfrowych
Wiatrak nie może zawsze chodzić.
Wiatrak nie może zawsze chodzić.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
viewtopic.php?f=126&t=134563
Doktur uzupełnij profil
Doktur uzupełnij profil
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
być może u Ciebie tak jak i u mnie nie chodzi o 11 a o kod 4 cyfrowy,
U mnie wychodzą kody:
0100
0110
czyli zgodnie z wykazem z linka
P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
P0110 IAT Circuit Malfunction
U mnie wychodzą kody:
0100
0110
czyli zgodnie z wykazem z linka
P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
P0110 IAT Circuit Malfunction
- Od: 6 lip 2009, 12:26
- Posty: 13
- Skąd: tczew
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 90KM hb 1997 LPG
Czyli problem z przeplywomierzem i regulatorem wolnych obrotów. Masz wszystko dobrze poskładane i podłączone?
Ostatnio edytowano 7 sty 2013, 18:15 przez ProboszczV6, łącznie edytowano 1 raz
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
zamówiłem diodę z wbudowanym rezystorem , czyli nie muszę lutować do tej diody już opornika ?
http://elecena.pl/product/33515/led-r-02m
http://elecena.pl/product/33515/led-r-02m
- Od: 25 gru 2012, 14:53
- Posty: 40
- Skąd: Częstochowa
- Auto: 626 GE 1.8 16v
Jak jest na 12V to nic już nie robisz, tylko pamiętaj gdzie + i –.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Koledzy mam takie lajmerskie pytanko. Piszecie w tym wątku o użyciu mrugających diod do odczytu kodów błędów. Moja GE ma gniazdo DIAGNOSTIC przy krzynce z bezpiecznikami. Do odczytu kodów w GG kupiłem ELMa – fajnie działa. Niedawno kupiłem przejściówkę OBDII na Mazdę – taką jak w gnieździe DIAGNOSTIC. Czy laptopem nie będzie lepiej odczytać błędy niż tym "Morsem" ? Czy laptopem w ogóle da się błędy odczytać ?
pozdrawiam
tok5
tok5
Morsem jest to najszybszy, najtańszy i najprostszy sposób na świecie, więc polecam
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
To nabyłem (opcja 11) http://moto.allegro.pl/przejsciowka-ada ... 00460.html ELMa do OBDII już mam i z tą przejściówką chcę zadziałać...
pozdrawiam
tok5
tok5
Zapewne masz w złączu piny TEN i FEN wiec bawisz się tylko "morsem".
Chcesz via komputer to próbuj ale nie nastawiaj się na jakieś sukcesy.
Ja już próbowałem kiedyś ELMa podłączyć w "efce" ale bez sukcesów.
Do obsługi OBD-I musi być jakiś bardziej specjalistyczny soft i oczywiście interfejs odpowiedni do tego.
Ewentualnie ... specjalny mazdowski "komputerek" diagnostyczny
Tak swoją drogą to jak dokładniej sprawdzisz przejściówkę to zobaczysz, że te istotne linie komunikacyjne masz w miejscu, gdzie nie będzie u ciebie pinow w złączu.
Chcesz via komputer to próbuj ale nie nastawiaj się na jakieś sukcesy.
Ja już próbowałem kiedyś ELMa podłączyć w "efce" ale bez sukcesów.
Do obsługi OBD-I musi być jakiś bardziej specjalistyczny soft i oczywiście interfejs odpowiedni do tego.
Ewentualnie ... specjalny mazdowski "komputerek" diagnostyczny
Tak swoją drogą to jak dokładniej sprawdzisz przejściówkę to zobaczysz, że te istotne linie komunikacyjne masz w miejscu, gdzie nie będzie u ciebie pinow w złączu.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
kolego tok5, kombinowałeś już coś więcej? też mam elm327, i też właśnie kupiłem tą przejściówke, czekam aż mi przyjdzie, w mojej GF nie ma TEN, FEN itd. podpinalem się pod komputer kabelkami do gniazda i do elm-a i połączyłem się, ale generalnie nic nie dało się za bardzo odczytać, tylko błędy, i je skasować, oraz dało się odczytać obroty, temp jak na desce, żadnych czujników mi nie odczytało, wyczytałem na forum że GF benzyna przed liftem ma już obd2 (gdzie idziej znalazłem że benzynowe silniki w japońcach miało obd2 juz od 1996 roku) i że te wszystkie parametry da się odczytać, jak narazie mi się to nie udało, zobaczymy jak będzie z tą przejściówką, w moim przypadku mam problemy z odpalaniem na zimnym silniku, po podpięciu komputera nie wykazało mi błędów, odpiąłem IAC żeby sprawdzić czy w ogóle to działa, i wtedy bład wyskoczył, skasowałem, ale zarówno na odpalanie jak i na falujące obroty nic nie pomogło... ktoś może zna jakiś dobry program diagnostyczny do mazdy 626 GF przed liftem?
- Od: 11 paź 2011, 19:47
- Posty: 63
- Skąd: Kraków
- Auto: 6, GH, 2.2 MZR, 2012r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6