Spalanie naszych mazd – GE (626/MX6/Cronos)
EDIT, Szyna:
PROSZĘ WPISYWAĆ DANE DOTYCZĄCE SPALANIA W TAKIEJ FORMIE:
Model (626,MX-6,)
Generacja,rok produkcji (GE)
Silnik, symbol, pojemność i rodzaj paliwa (FP,FS,KL,KL-ZE, PB/LPG)
Oraz: Trasa, lub Miasto, lub Cykl mieszany.[/size]
Przykład:
Mazda 626
GE, 1994r
FS, 2.0i, 115KM, 16V, 4/DOHC
Miasto: 10.7l/100km
Trasa: 7.8l/100km (780km)
Cykl mieszany 8,2l/100km (60%Trasa/40%Miasto)
PROSZĘ WPISYWAĆ DANE DOTYCZĄCE SPALANIA W TAKIEJ FORMIE:
Model (626,MX-6,)
Generacja,rok produkcji (GE)
Silnik, symbol, pojemność i rodzaj paliwa (FP,FS,KL,KL-ZE, PB/LPG)
Oraz: Trasa, lub Miasto, lub Cykl mieszany.[/size]
Przykład:
Mazda 626
GE, 1994r
FS, 2.0i, 115KM, 16V, 4/DOHC
Miasto: 10.7l/100km
Trasa: 7.8l/100km (780km)
Cykl mieszany 8,2l/100km (60%Trasa/40%Miasto)
- Od: 20 paź 2009, 07:28
- Posty: 6
- Auto: 626 ge 2.0 benz.+lpg 115KM
majonez1990 napisał(a):paru mechaników mi powiedziało to przy normalnej jezdzie w mieści e powinien spalić około 8l
Przepraszam, ale zmień mechaników i to jak najszybciej. 14letnie auto z 2 litrowym silnikiem benzynowym nie może palić 8l/100km po mieście. To nie diesel. Nie wiem jak się będziesz starał, to i tak tego nie osiągniesz. 10-11l przy tym silniku to niestety norma na mieście. Za to trasa to już inna bajka. Na trasie zejście poniżej 7l/100km nie powinno być problemem.
- Od: 27 gru 2008, 21:56
- Posty: 102
- Skąd: Nysa
MarTnes spalanie zależy przede wszystkim od stanu auta oraz od osoby nim kierującej... Ja mam Mazdę 20 letnią silnik 2.0 140KM i jak jeżdżę po Łodzi jak ostatnia sierota, to zejdzie mi właśnie do 8 litrów... na trasie 6,8 też da się osiągnąć... co nie zmienia faktu, że nerwów do tak spokojnej jazdy nie mam i zazwyczaj czy to w mieście czy trasie wychodzi 9,5 litra... no chyba że autostrada to i 12,5 weźmie
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Mazda 626 GF
'98 2.0 115KM
miasto (w korkach) + trasa ok. 120km --> 9,5dm3/100km
trasa (drogi krajowe), ok. 300km – 6,9dm3/100km!
mieszany (dom->praca, praca->dom) – ok. 8,0dm3/100km
'98 2.0 115KM
miasto (w korkach) + trasa ok. 120km --> 9,5dm3/100km
trasa (drogi krajowe), ok. 300km – 6,9dm3/100km!
mieszany (dom->praca, praca->dom) – ok. 8,0dm3/100km
Ostatnio edytowano 28 mar 2010, 23:20 przez tom_, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 13 lis 2009, 12:55
- Posty: 21
- Skąd: Wielkopolska
- Auto: 626 GF 115KM
Mazda Xedos 6, 1997r , 2.0i V6 24V, 140KM
Jazda bez obciążenia, bez pasażerów, prędkości w trasie ok 130km/h.
LPG – trasa – 11 l
– miasto – 13 l.
Benzyna ok 1 l mniej (trasa i miasto)
Jazda bez obciążenia, bez pasażerów, prędkości w trasie ok 130km/h.
LPG – trasa – 11 l
– miasto – 13 l.
Benzyna ok 1 l mniej (trasa i miasto)
-
magda1106
Model : 626
Generacja,rok produkcji: GW, 1999
Silnik, symbol, pojemność i rodzaj paliwa: FSJ, 1991cm, PB
Trasa – 6,5 l., miasto latem 11 l., miasto zimą 13l. cykl mieszany 10 l.
Zużycie oleju: 0,5 l./1000 km
Dymienie: jak najbardziej o poranku
Generacja,rok produkcji: GW, 1999
Silnik, symbol, pojemność i rodzaj paliwa: FSJ, 1991cm, PB
Trasa – 6,5 l., miasto latem 11 l., miasto zimą 13l. cykl mieszany 10 l.
Zużycie oleju: 0,5 l./1000 km
Dymienie: jak najbardziej o poranku
-
rusek
magda1106 napisał(a):Mazda Xedos 6, 1997r , 2.0i V6 24V, 140KM
Jazda bez obciążenia, bez pasażerów, prędkości w trasie ok 130km/h.
LPG – trasa – 11 l
– miasto – 13 l.
Benzyna ok 1 l mniej (trasa i miasto)
Dokładnie to samo
NAJLEPSZE SPĘDZENIE CZASU TO CZAS NA ZAKRĘTCH
- Od: 25 wrz 2009, 15:07
- Posty: 11
- Skąd: Kalisz
- Auto: MAZDA XEDOS 2.0 V6 24v
Model : 626
Generacja,rok produkcji: GF, 1998/99
Silnik, symbol, pojemność i rodzaj paliwa: FS, 1840cm3, DOHC 16v, lpg/pb
Trasa -brak danych., miasto zima spokojna jazda lpg10-10,5l/pb 7,5-8l (odcinki 5km, 20km, max 30km)
Zużycie oleju: brak :–)
zrobilem nia dopiero 4,5 tysiaca, pojade wiosna w trase to sie okaze ile lyknie lpg/pb
jestem bardzo zadowolony:D
Zima-auto rano przed jazda grzeje, skrzynia na luzie z wcisnietym sprzeglem, okolo 1-2 minuty. wtedy dopiero puszczam sprzeglo i odsniezam.
edit
jak jest -15 to wtedy olej w silniku jest gestszy, jak chwile pochodzi troche sie nagrzeje na luzie z wcisnietym sprzeglem to nie ciagnie walka od krzyni(sa 2 walki w skrzyni glowny i jak bieg jest wrzucony to 2 tez chodzi), jest lozysko ktore jest pomiedzy skrzynia a silnikiem(chyba kolem zamachowym lub pasowym, przepraszam za niescislosc), te lozysko w wcisnietym sprzegle rozlancza skrzynie od silnika, nie cierpi zaplon przy odpalaniu tak bardzo, jak sie olej w silniku troszeczke nagrzeje to gdy puszczasz sprzeglo i nie musi tak mocno ciagnac skrzyni z zimnym olejem :–),
nigdy nie gazuje, sam sie ma rozgrzac.
ja tak w kazdym robilem nawet w lato, tylko, ze wtedy to max 30sekund trzymam sprzeglo przy odpalaniu i chwile po. a do tego jeszcze w zime przed odpaleniem wlaczam swiatla zeby akumulator troche sie rozgrzal, gasze i krece, zawsze odpala.
edit2:
sprobuj rano w zime jak odpalisz na luzie z wcisnietym sprzeglem puscic je po chwili, albo odrazu, to na ssaniu jest okolo 1,5 obrotow i jak puscisz sprzeglo to odrazu o 100-200 spadna:) wtedy zrozumisz o co mi chodzi kolego:–)
Pozdrawiam
Generacja,rok produkcji: GF, 1998/99
Silnik, symbol, pojemność i rodzaj paliwa: FS, 1840cm3, DOHC 16v, lpg/pb
Trasa -brak danych., miasto zima spokojna jazda lpg10-10,5l/pb 7,5-8l (odcinki 5km, 20km, max 30km)
Zużycie oleju: brak :–)
zrobilem nia dopiero 4,5 tysiaca, pojade wiosna w trase to sie okaze ile lyknie lpg/pb
jestem bardzo zadowolony:D
Zima-auto rano przed jazda grzeje, skrzynia na luzie z wcisnietym sprzeglem, okolo 1-2 minuty. wtedy dopiero puszczam sprzeglo i odsniezam.
edit
jak jest -15 to wtedy olej w silniku jest gestszy, jak chwile pochodzi troche sie nagrzeje na luzie z wcisnietym sprzeglem to nie ciagnie walka od krzyni(sa 2 walki w skrzyni glowny i jak bieg jest wrzucony to 2 tez chodzi), jest lozysko ktore jest pomiedzy skrzynia a silnikiem(chyba kolem zamachowym lub pasowym, przepraszam za niescislosc), te lozysko w wcisnietym sprzegle rozlancza skrzynie od silnika, nie cierpi zaplon przy odpalaniu tak bardzo, jak sie olej w silniku troszeczke nagrzeje to gdy puszczasz sprzeglo i nie musi tak mocno ciagnac skrzyni z zimnym olejem :–),
nigdy nie gazuje, sam sie ma rozgrzac.
ja tak w kazdym robilem nawet w lato, tylko, ze wtedy to max 30sekund trzymam sprzeglo przy odpalaniu i chwile po. a do tego jeszcze w zime przed odpaleniem wlaczam swiatla zeby akumulator troche sie rozgrzal, gasze i krece, zawsze odpala.
edit2:
sprobuj rano w zime jak odpalisz na luzie z wcisnietym sprzeglem puscic je po chwili, albo odrazu, to na ssaniu jest okolo 1,5 obrotow i jak puscisz sprzeglo to odrazu o 100-200 spadna:) wtedy zrozumisz o co mi chodzi kolego:–)
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 29 sty 2010, 15:52 przez Dawid_J-bie, łącznie edytowano 3 razy
Wiosna, ach to Ty !!! :–))
LPG
9l/100km
LPG
9l/100km
- Od: 12 sty 2010, 17:54
- Posty: 43
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: 626 GF 1.8
66kW 98 LPG
Moj Probe 2.0 (czyli Mazda MX-6 z inną budą) zimą pali 10-12 w miescie
i 6,5 -7,0 na trasie przy spokojniejszej jezdzie. Jak chce poszalec to wiadomo, bez gornego limitu:)
Latem robilem eksperymenty z eco-jazdą i wyszlo na trasie 6,0 a w miescie troche ponizej 10.0
i 6,5 -7,0 na trasie przy spokojniejszej jezdzie. Jak chce poszalec to wiadomo, bez gornego limitu:)
Latem robilem eksperymenty z eco-jazdą i wyszlo na trasie 6,0 a w miescie troche ponizej 10.0
- Od: 15 lut 2009, 01:11
- Posty: 28
- Skąd: Tarnów, Kluczbork
- Auto: Probe 2.0 FS (115KM)
Może ktoś mógłby mi podpowiedzieć jaka jest przyczyna, że pali mi niezależnie od stylu jazdy 9-10l/100km. Czy jeżdżę powoli, muskam gaz i ogólnie trzymam się 2tys obr. Czy jeżdżę szybko, kręcę do 4tyś i więcej, ostro przyśpieszam i często wyprzedzam. Leje statoil supreme 98. Auto sprawne, nic nie hamuje, odpala ładnie. wszystko chyba ok. Może coś trzeba wyregulować, nie mam pomysłu.
m126p > Polonez > VectraA2.0 > Xedos6
MZ251 > Y XJ600'86 > K ZR1100Zephyr
A500 > PSX > PS2 > X360
MZ251 > Y XJ600'86 > K ZR1100Zephyr
A500 > PSX > PS2 > X360
- Od: 13 cze 2009, 21:42
- Posty: 52
- Skąd: Lublin
- Auto: 2.0 V6 CA
Mazda 626
GD, 1990 sedan
2.0i benzyna
8.3 do 8.5 mieszany.
Bez piracenia
GD, 1990 sedan
2.0i benzyna
8.3 do 8.5 mieszany.
Bez piracenia
- Od: 29 cze 2010, 12:43
- Posty: 9
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 626 2.0i 1990 GD
Mazda 323F 1.8 DOHC 16V 1992
Mazda 626 (300 tyś przebiegu oryginalnego)
GD, 1990 r sedan
2,0 diesel
golas
cykl miejski 6,3 l
wycieczka nad może 4,5 l
ponad 10 godzin jazdy nie przekroczona 80km/h z Łodzi
Niedawno kupiłem 2 samochód
Mazda 626 (200 tyś przebiegu oryginalnego)
GW, 2001 r kombi
2,0 TD 110 Km po lifcie
intercooler, turbina
cykl miejski 8,5
wycieczka nad może 8,0 (przyczepa campingowa)
nigdy mi nie zeszła poniżej 8,0 litrów dodam że jeżdżę zawsze z klimatronikiem na 22 stopnie – auto
czy to normalne że tak dużo pali?
GD, 1990 r sedan
2,0 diesel
golas
cykl miejski 6,3 l
wycieczka nad może 4,5 l
ponad 10 godzin jazdy nie przekroczona 80km/h z Łodzi
Niedawno kupiłem 2 samochód
Mazda 626 (200 tyś przebiegu oryginalnego)
GW, 2001 r kombi
2,0 TD 110 Km po lifcie
intercooler, turbina
cykl miejski 8,5
wycieczka nad może 8,0 (przyczepa campingowa)
nigdy mi nie zeszła poniżej 8,0 litrów dodam że jeżdżę zawsze z klimatronikiem na 22 stopnie – auto
czy to normalne że tak dużo pali?
-
e1_rybcia
Mazda 626 sedan 2.0i 8V Gaz II gen.
W trasie rekordowo co uzyskałem to ok 8.5l/100km a tak normalnie to ok 9.5l pali
po mieście tak z 12-13l gazu spali :/ troche sporo :/
max co miałem wynik to było ok 16.5l/100km ale to było w zimie jak się z kolegą "ślizgalismy" ma parkingach
W trasie rekordowo co uzyskałem to ok 8.5l/100km a tak normalnie to ok 9.5l pali
po mieście tak z 12-13l gazu spali :/ troche sporo :/
max co miałem wynik to było ok 16.5l/100km ale to było w zimie jak się z kolegą "ślizgalismy" ma parkingach
- Od: 22 gru 2007, 00:55
- Posty: 123
- Skąd: Opole
- Auto: MX-3 1.6 16V 96r. + LPG
Mazda xedos 6 2,5 v6 kl rocznik '96 silnik 20tyś po remoncie, gaz sekwencja
miasto (normalna jazda) 12,5-13l lpg
cykl mieszany 10,5-11l lpg
trasa( powyżej 120km/h) 9,5-10l lpg
benzyna 1l mniej
auto wychodzi ok 1l mniej pb/100 gdy załączam rano w zime webasto
przy oszczędnej jeżdzie co się nie zdarza wyjdzie 8,5l-9l lpg w cyklu mieszanym
są to dane gdy sterownik gazu zapisze dane regulacyjne po odłączeniu zasilania przejechane jakieś 200km dopiero wtedy zużycie się normuje..gdybym odłączył akku i policzył od razu spalanie to jakieś 3 litry lpg do góry
miasto (normalna jazda) 12,5-13l lpg
cykl mieszany 10,5-11l lpg
trasa( powyżej 120km/h) 9,5-10l lpg
benzyna 1l mniej
auto wychodzi ok 1l mniej pb/100 gdy załączam rano w zime webasto
przy oszczędnej jeżdzie co się nie zdarza wyjdzie 8,5l-9l lpg w cyklu mieszanym
są to dane gdy sterownik gazu zapisze dane regulacyjne po odłączeniu zasilania przejechane jakieś 200km dopiero wtedy zużycie się normuje..gdybym odłączył akku i policzył od razu spalanie to jakieś 3 litry lpg do góry
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 268
- Skąd: EPI...DĄBROWA NAD CZARNĄ... BLOKOWISKA EL - DĄBROWA;)
- Auto: xedos6v6, 626GT GE , Passat B8 240KM, INSIGNIA 2,8V6,
honda hornet 600,
było: millenia s 01'kj, 2x323f bp, xedos 6 kl, 2x323f z5, 2x626GE fs, saab sc 1,9tid, mazda 6 v6, mps6, saab ss 2,0t aero
Mazda 626 1.8 90 km 250tys gaz sekwencyjny stag-4.
Miasto: 9-10 LPG (również zimą) ..wcześniej tyle samo Pb95 Orlen
Trasa: 8-9 LPG
Użytkuje normalnie pomiędzy 2- 3,5 tys obrotów.
Jakoś nigdzie mi się nie spieszy
Miasto: 9-10 LPG (również zimą) ..wcześniej tyle samo Pb95 Orlen
Trasa: 8-9 LPG
Użytkuje normalnie pomiędzy 2- 3,5 tys obrotów.
Jakoś nigdzie mi się nie spieszy
- Od: 20 sty 2011, 13:00
- Posty: 7
- Skąd: Okolice Radomia
- Auto: Mazda 626 1.8 16V 90km
1998 Pb+LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6