Mazda MX-6 (GE) – Opinie

Mazda 626 / MX-6 / Cronos 1992–1997

Postprzez Siw-y » 15 sty 2010, 01:25

pawelMX6 jesteś w stanie wyjaśnić dlaczego J-Spece nie przechodziły liftu znaczka?
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez pawelMX6 » 15 sty 2010, 09:49

Niestety nie potrafię, mnie też to ciekawi :) Jedyny lifting jaki zrobiono w J-Specu to tapicerka – na tę niebieską, taką samą jak w E-Spec.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez AlexiaPL » 14 maja 2010, 19:09

qbass napisał(a):Nie ma.


to moze wiecie czemu mi sie kontrolka od kontroli trakcji pali? ;)
AlexiaPL
 

Postprzez pawelc » 14 maja 2010, 19:52

to jest kontrolka abs-u ,jeśli się pali sygnalizuję problem z nim ,a co za tym idzie w momencie zapalenia abs nie działa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez AlexiaPL » 14 maja 2010, 20:45

aaa to dobrze wiedzieć, ale trzeba to naprawiać w ogóle? :P czy można jeździć bez abs-u? ta kontrolka mi się na stałe pali.
AlexiaPL
 

Postprzez Speed » 14 maja 2010, 22:06

Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez bigoneo » 15 maja 2010, 15:57

AlexiaPL napisał(a):aaa to dobrze wiedzieć, ale trzeba to naprawiać w ogóle? :P

Jak chcesz jeździć ze sprawnym ABS'em to trzeba ;)
1/4 Piotrków Trybunalski`10- 16,54
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:20
Posty: 422
Skąd: Namysłów / Opolskie
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez hosearmando » 18 maja 2010, 23:29

Witam, zastanawiam się nad kupnem MX-6 lecz na allegro jest dosyć spory "rozstrzał" cenowy są tańsze , są droższe... a ja chce wiedzieć ile muszę wydać żeby kupić MX-6 w dobrym stanie? Pozdro ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 gru 2009, 17:09
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GE 2,0

Postprzez pawelMX6 » 19 maja 2010, 08:21

Łączę z odpowiednim tematem, do którego lektury zapraszam.

Co do cen. Moim zdaniem, aktualnie trzeba wydać 5000-8000zł za normalny egzemplarz i z 10000-12000zł za całkowicie odnowiony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez hosearmando » 19 maja 2010, 08:43

Dzięki za przeniesienie :)

Aha, nie wiem czy tyle kasy nazbieram... a wie ktoś coś o wynalazku pt. Ford Probe II? podobno MX-6 w innym opakowaniu? a tańsze, jak się do tego ustosunkować?

pozdro
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 gru 2009, 17:09
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GE 2,0

Postprzez pawelc » 19 maja 2010, 15:41

hosearmando napisał(a):Witam, zastanawiam się nad kupnem MX-6 lecz na allegro jest dosyć spory "rozstrzał" cenowy są tańsze , są droższe... a ja chce wiedzieć ile muszę wydać żeby kupić MX-6 w dobrym stanie? Pozdro ;)

Nie licz na to że kupisz mx-6 np.do 5000zł w stanie dobrym ,na allegro z reguły są dwie ,trzy sztuki warte obejrzenia .Za dobry egzemplarz to według mnie trzeba trochę zapłacić ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez hosearmando » 19 maja 2010, 16:09

Tak też właśnie myślałem dlatego zastanawiam się nad jakimś "zamiennikiem" i gdy usłyszałem o Fordzie Probe II że jest to "MX-6 w innym opakowaniu) to zwróciłem na niego uwagę, z wyglądu niczego sobie ale czy ktoś wie coś więcej o nim?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 gru 2009, 17:09
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GE 2,0

Postprzez DamianMX6 » 19 maja 2010, 17:57

hosearmando napisał(a):Dzięki za przeniesienie :)

Aha, nie wiem czy tyle kasy nazbieram... a wie ktoś coś o wynalazku pt. Ford Probe II? podobno MX-6 w innym opakowaniu? a tańsze, jak się do tego ustosunkować?

pozdro


Co znaczy tańsze? Tańsze w zakupie czy utrzymaniu?

W zakupie MX-6 jest i tak juz NIEPRZYZWOICIE tani a co do kosztów eksploatacji to bez różnicy, mechanika ta sama.
Za 5000 mażesz kupić Opla Corsę w dobrym stanie (kupowałem takie coś kiedyś ciotce i naprawdę stan był bdb a i tak trzeba było co nieco dołożyć), jak nie masz więcej kasy to daj sobie spokój z MX-6.
Bo wyssie z ciebie ostatnie soki ;) Auto za te pieniądze ma na pewno wiele do zrobienia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez hosearmando » 19 maja 2010, 22:47

Tańsze w zakupie oczywiście ;p a w utrzymaniu (z tego co czytałem) nie jest tak źle, a skoro jest to bardziej Mazda niż Ford to może warto?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 gru 2009, 17:09
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GE 2,0

Postprzez pawelc » 20 maja 2010, 06:45

Ford probe to praktycznie mazda mx-6 ubrana w inną karoserie(produkcja o ile się nie mylę to tylko w USA i Kanadzie) ,tak że zawieszenia ,silnik ,skrzynia ,część elektryki to to samo ,koszt zakupu w tej chwili praktycznie taki sam jak mx-6, z tym że jest większy wybór ,ale większość egzemplarzy też jest zajeżdżone i większy problem z korozją mają niż mx-6 .
Na Twoim miejscu kupiłbym mx-6 po pierwsze auto wyprodukowane w Japonii ,po drugie mniejsze problemy z korozją ,po trzecie większość części to mazda 626 GE .Trzeba po prostu nie napalać się,wybrać egzemplarz najmniej zajeżdżony (nie licz na to że jeżdżą tymi autkami staruszkowie albo tylko kobiety) -zawsze coś będzie do naprawy ,czyli trzeba sobie zostawić rezerwę finansową na ewentualne niedomagania
PS. jakbyś był zainteresowany mx-6 ale 2,5v6 to zapraszam do mnie -ta druga z mojego podpisu jest do sprzedania ale cena na pewno nie będzie typowo allegrowa ale i autko jest w znacznie lepszym stanie niż te z allegro :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez hosearmando » 20 maja 2010, 15:38

Powiem tak że jeżeli bo to była kwestia tylko wyboru czy Probe czy MX-6 to oczywiście wybrał bym Mazdę ale jednak jak patrzę na allegro to Fordy są jednak tańsze , młodsze i łatwiej o klime... a przede wszystkim jak już wspominałeś są bardziej dostępne.. a ja chce 2,0 silnik to żeby znaleźć MX-6 w dobrym stanie, z klimą, silnikiem 2,0 i jeszcze w moim rejonie to trochę ciężko może być... aczkolwiek będę szukał :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 gru 2009, 17:09
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GE 2,0

Postprzez People_Hate_Me » 25 maja 2010, 11:50

Zdecydowanie wybierz Mazde. Fordy mocniej sypią się jeżeli chodzi o Korozję.
a co do Ceny to za dobre egzemplarze można zapłacić naprawdę dużo (możesz nawet liczyć 10-15k)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Loczek » 27 maja 2010, 23:41

A wnetrze forda jest wykonane chyba z plastików porecyklingowych pojemniczków na mocz.

Tragedia w porownaniu do MX6 to jakosc wnetrza probe jest tragiczna
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez hosearmando » 28 maja 2010, 14:41

A ile taki silnik 2,5 spali gazu ? Ja bardziej zainteresowany jestem 2,0 bo po pierwsze opłaty tańsze a po drugie mam gaz z 626 2,0 więc z tego co rozmawiałem z znajomym gazownikiem nie powinno być problemu z przełożeniem ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 gru 2009, 17:09
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GE 2,0

Postprzez BILON » 28 maja 2010, 21:46

Wydaje mi się że dużo więcej niż w 2.0 to nie spali.
Uważam że 116KM na auto ważące blisko 1400kg i jeszcze założenie gazu to będzie już poraszka.
To jest moje zdanie
W MX6 jedyna słuszna decyzja to 2,5l
Spalanie benzyny to ok 12l u mnie a lekkiej nogi nie mam wiadomo przy zabawie to i do 15 dojdzie ale to w każdym aucie wzrasta spalanie z zabawą :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2004, 13:07
Posty: 247
Skąd: Łódź
Auto: Mazda MX6 2,5l 1992r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6