Mazda MX-6 (GE) – Opinie
Niestety nie potrafię, mnie też to ciekawi
Jedyny lifting jaki zrobiono w J-Specu to tapicerka – na tę niebieską, taką samą jak w E-Spec.
qbass napisał(a):Nie ma.
to moze wiecie czemu mi sie kontrolka od kontroli trakcji pali?
-
AlexiaPL
to jest kontrolka abs-u ,jeśli się pali sygnalizuję problem z nim ,a co za tym idzie w momencie zapalenia abs nie działa
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
aaa to dobrze wiedzieć, ale trzeba to naprawiać w ogóle?
czy można jeździć bez abs-u? ta kontrolka mi się na stałe pali.
-
AlexiaPL
Witam, zastanawiam się nad kupnem MX-6 lecz na allegro jest dosyć spory "rozstrzał" cenowy są tańsze , są droższe... a ja chce wiedzieć ile muszę wydać żeby kupić MX-6 w dobrym stanie? Pozdro 
- Od: 17 gru 2009, 17:09
- Posty: 21
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GE 2,0
Łączę z odpowiednim tematem, do którego lektury zapraszam.
Co do cen. Moim zdaniem, aktualnie trzeba wydać 5000-8000zł za normalny egzemplarz i z 10000-12000zł za całkowicie odnowiony.
Co do cen. Moim zdaniem, aktualnie trzeba wydać 5000-8000zł za normalny egzemplarz i z 10000-12000zł za całkowicie odnowiony.
Dzięki za przeniesienie 
Aha, nie wiem czy tyle kasy nazbieram... a wie ktoś coś o wynalazku pt. Ford Probe II? podobno MX-6 w innym opakowaniu? a tańsze, jak się do tego ustosunkować?
pozdro
Aha, nie wiem czy tyle kasy nazbieram... a wie ktoś coś o wynalazku pt. Ford Probe II? podobno MX-6 w innym opakowaniu? a tańsze, jak się do tego ustosunkować?
pozdro
- Od: 17 gru 2009, 17:09
- Posty: 21
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GE 2,0
hosearmando napisał(a):Witam, zastanawiam się nad kupnem MX-6 lecz na allegro jest dosyć spory "rozstrzał" cenowy są tańsze , są droższe... a ja chce wiedzieć ile muszę wydać żeby kupić MX-6 w dobrym stanie? Pozdro
Nie licz na to że kupisz mx-6 np.do 5000zł w stanie dobrym ,na allegro z reguły są dwie ,trzy sztuki warte obejrzenia .Za dobry egzemplarz to według mnie trzeba trochę zapłacić ...
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Tak też właśnie myślałem dlatego zastanawiam się nad jakimś "zamiennikiem" i gdy usłyszałem o Fordzie Probe II że jest to "MX-6 w innym opakowaniu) to zwróciłem na niego uwagę, z wyglądu niczego sobie ale czy ktoś wie coś więcej o nim?
- Od: 17 gru 2009, 17:09
- Posty: 21
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GE 2,0
hosearmando napisał(a):Dzięki za przeniesienie
Aha, nie wiem czy tyle kasy nazbieram... a wie ktoś coś o wynalazku pt. Ford Probe II? podobno MX-6 w innym opakowaniu? a tańsze, jak się do tego ustosunkować?
pozdro
Co znaczy tańsze? Tańsze w zakupie czy utrzymaniu?
W zakupie MX-6 jest i tak juz NIEPRZYZWOICIE tani a co do kosztów eksploatacji to bez różnicy, mechanika ta sama.
Za 5000 mażesz kupić Opla Corsę w dobrym stanie (kupowałem takie coś kiedyś ciotce i naprawdę stan był bdb a i tak trzeba było co nieco dołożyć), jak nie masz więcej kasy to daj sobie spokój z MX-6.
Bo wyssie z ciebie ostatnie soki
Tańsze w zakupie oczywiście ;p a w utrzymaniu (z tego co czytałem) nie jest tak źle, a skoro jest to bardziej Mazda niż Ford to może warto?
- Od: 17 gru 2009, 17:09
- Posty: 21
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GE 2,0
Ford probe to praktycznie mazda mx-6 ubrana w inną karoserie(produkcja o ile się nie mylę to tylko w USA i Kanadzie) ,tak że zawieszenia ,silnik ,skrzynia ,część elektryki to to samo ,koszt zakupu w tej chwili praktycznie taki sam jak mx-6, z tym że jest większy wybór ,ale większość egzemplarzy też jest zajeżdżone i większy problem z korozją mają niż mx-6 .
Na Twoim miejscu kupiłbym mx-6 po pierwsze auto wyprodukowane w Japonii ,po drugie mniejsze problemy z korozją ,po trzecie większość części to mazda 626 GE .Trzeba po prostu nie napalać się,wybrać egzemplarz najmniej zajeżdżony (nie licz na to że jeżdżą tymi autkami staruszkowie albo tylko kobiety) -zawsze coś będzie do naprawy ,czyli trzeba sobie zostawić rezerwę finansową na ewentualne niedomagania
PS. jakbyś był zainteresowany mx-6 ale 2,5v6 to zapraszam do mnie -ta druga z mojego podpisu jest do sprzedania ale cena na pewno nie będzie typowo allegrowa ale i autko jest w znacznie lepszym stanie niż te z allegro
Na Twoim miejscu kupiłbym mx-6 po pierwsze auto wyprodukowane w Japonii ,po drugie mniejsze problemy z korozją ,po trzecie większość części to mazda 626 GE .Trzeba po prostu nie napalać się,wybrać egzemplarz najmniej zajeżdżony (nie licz na to że jeżdżą tymi autkami staruszkowie albo tylko kobiety) -zawsze coś będzie do naprawy ,czyli trzeba sobie zostawić rezerwę finansową na ewentualne niedomagania
PS. jakbyś był zainteresowany mx-6 ale 2,5v6 to zapraszam do mnie -ta druga z mojego podpisu jest do sprzedania ale cena na pewno nie będzie typowo allegrowa ale i autko jest w znacznie lepszym stanie niż te z allegro
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Powiem tak że jeżeli bo to była kwestia tylko wyboru czy Probe czy MX-6 to oczywiście wybrał bym Mazdę ale jednak jak patrzę na allegro to Fordy są jednak tańsze , młodsze i łatwiej o klime... a przede wszystkim jak już wspominałeś są bardziej dostępne.. a ja chce 2,0 silnik to żeby znaleźć MX-6 w dobrym stanie, z klimą, silnikiem 2,0 i jeszcze w moim rejonie to trochę ciężko może być... aczkolwiek będę szukał 
- Od: 17 gru 2009, 17:09
- Posty: 21
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GE 2,0
Zdecydowanie wybierz Mazde. Fordy mocniej sypią się jeżeli chodzi o Korozję.
a co do Ceny to za dobre egzemplarze można zapłacić naprawdę dużo (możesz nawet liczyć 10-15k)
a co do Ceny to za dobre egzemplarze można zapłacić naprawdę dużo (możesz nawet liczyć 10-15k)
A ile taki silnik 2,5 spali gazu ? Ja bardziej zainteresowany jestem 2,0 bo po pierwsze opłaty tańsze a po drugie mam gaz z 626 2,0 więc z tego co rozmawiałem z znajomym gazownikiem nie powinno być problemu z przełożeniem 
- Od: 17 gru 2009, 17:09
- Posty: 21
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GE 2,0
Wydaje mi się że dużo więcej niż w 2.0 to nie spali.
Uważam że 116KM na auto ważące blisko 1400kg i jeszcze założenie gazu to będzie już poraszka.
To jest moje zdanie
W MX6 jedyna słuszna decyzja to 2,5l
Spalanie benzyny to ok 12l u mnie a lekkiej nogi nie mam wiadomo przy zabawie to i do 15 dojdzie ale to w każdym aucie wzrasta spalanie z zabawą
Uważam że 116KM na auto ważące blisko 1400kg i jeszcze założenie gazu to będzie już poraszka.
To jest moje zdanie
W MX6 jedyna słuszna decyzja to 2,5l
Spalanie benzyny to ok 12l u mnie a lekkiej nogi nie mam wiadomo przy zabawie to i do 15 dojdzie ale to w każdym aucie wzrasta spalanie z zabawą
- Od: 17 lut 2004, 13:07
- Posty: 247
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda MX6 2,5l 1992r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6