Mazda MX-6 (GE) – Opinie

Mazda 626 / MX-6 / Cronos 1992–1997

Postprzez Hugo » 2 kwi 2009, 11:42

y napisał(a):mechanik mowil, zeby spokojnie jezdzic przez pierwszy tysiak
Średnio starczy nawet 200 km.
y napisał(a):Chyba mozna samemu usuwac?
Nie da się.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Faja » 2 kwi 2009, 18:05

Dziękuje Panowie :)
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez NIdhogg86 » 4 kwi 2009, 17:16

Ja po wymianie zawsze robię parę gwałtownych hamowań ale przy małych prędkościach czyli: rozpędzam się na jedynce, hamuję, rozpędzam, hamuję....i tak parę razy i póżniej jest wporządku...
Było:
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2008, 17:57
Posty: 148
Skąd: Sulechów
Auto: Była Mazda Mx-6 2.5 V6 4WS

Postprzez StojanVip » 7 kwi 2009, 19:11

Witam wszystkich!! Narazie troszke sie "powypytuje", gdyz nie posiadam jeszcze mx6, ale chce zakupić! aktualnie posiadam prelude 2,2 v-tec, ale che zmienic na w/w autko!! Poszukuje dosyć mocnej, napewno 2,5V6, ale...., gdzies tam wyczytałem, ze są silniki 200 konne! Prawda? Czy najmocniejszy to 165KM, Poprosze posiadaczy o jakies opinie, co i jak! Czy 2,5V6 bedzie zwinniejsza o mojego v-teca? Jak to sie klasyfikuje

Pozdrawiam
StojanVip
StojanVip
 

Postprzez Faja » 11 kwi 2009, 00:13

StojanVip napisał(a):gdzies tam wyczytałem, ze są silniki 200 konne!

Są to J-spec KL-ZE wyprowadzane Tylko na Japonię.
Może Ci się uda znaleźć taka już ściągnięta albo z takim silnikiem, łatwe to nie będzie ;)
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez pawelMX6 » 11 kwi 2009, 08:10

StojanVip, dokładnie tak jak Faja napisał. Generalnie w MX-6 były montowane 4 silniki:
– FS, 2.0 I4, 114PS wersja podstawowa dostępna wszędzie poza Japonią,
– KF-ZE, 2.0 V6, 170PS, mocniejsza odmiana popularnego w Europie KF, dostępna tylko na rynek japoński,
– KL, 2,5 V6, 165PS, mocniejsza wersja dostępna wszędzie poza Japonią,
– KL-ZE, 2,5 V6 200PS, mocniejsza wersja KLa dostępna tylko na rynek japoński.

Wniosek jest prosty – jeśli chcesz kupić auto z kierownicą po naszej stronie to w grę wchodzi tylko KL i późniejszy swap na KL-ZE. Kupując auto z kierownicą po prawej stronie możesz kupić KF-ZE lub KL-ZE bez problemu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Loczek » 11 kwi 2009, 09:52

pawelMX6 napisał(a):KF-ZE, 2.0 V6, 170PS, mocniejsza odmiana popularnego w Europie KF, dostępna tylko na rynek japoński,

160 konny. na MX6 wychodziło 160 koni a do lantisa 170 kóni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Martin1987 » 19 kwi 2009, 08:28

witam
a ja mam problem z ręcznym w mojej mx6
mianowicie zacisk prawego koła się zacinał nieraz
a teraz już w ogóle sam nie odbija;/
konieczna jest wymiana całego zacisku??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 mar 2009, 23:31
Posty: 27
Skąd: Płońsk
Auto: ex-Mazda mx6 kl 2,5 v6 165KM(już niema;()
Mazda 626 GF fs 2,0 136KM
ex-Mazda 323 bg 1.6(skończyła tragicznie "złom)
ex-Mazda 626 GW fs 2,0 116KM
ex-Mazda 626 fl GW fs2 2,0 136KM-RIP
Mazda 6 Sport Wagon GY 2.0 citd szaraczek

Postprzez Loczek » 19 kwi 2009, 21:41

Martin1987 napisał(a):konieczna jest wymiana całego zacisku??

Konieczne jest jego zregenerowanie na nowych gumkach i smarze :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez 626-98 » 23 kwi 2009, 03:44

Koledzy mam silnik od MX6: 2.0i 16V 140KM w mojej 626 GF (liftback). Mam pytanko, czy będzie problem z wymianą rozrządu?

Pozdr.
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 20:01
Posty: 37
Skąd: CT
Auto: Na co dzień: 626 GF 2.0/115 LPG '98r.
Hobbystycznie: chwilowo brak

Postprzez Speed » 23 kwi 2009, 11:00

626-98 napisał(a):Koledzy mam silnik od MX6: 2.0i 16V 140KM w mojej 626 GF (liftback). Mam pytanko, czy będzie problem z wymianą rozrządu?

Pozdr.


raczej 115 a problemow z wymiana to niema <jelen>
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez JacekJK » 23 kwi 2009, 17:22

Witam! Mam takie małe pytanie względem mazdy mx6 2.5 l z 1995r. a mianowicie chciałbym się dowiedzieć czy miały one montowane odcięcie gdy wskazówka obrotomierza wchodziła na czerwone pole.
JacekJK
 

Postprzez Speed » 23 kwi 2009, 18:33

oczywiscie ze miala
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Grzyby » 23 kwi 2009, 19:24

A-Spec też ?? :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez jesus » 23 kwi 2009, 19:32

GF ma chyba 136 km FS`a ;) a nie 115
pozdrawiam
My cars are able to eat my soul & money in seconds.

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2004, 13:40
Posty: 252 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: 2xRX-7 FD3S 1.3
RX-8
MX-6

Postprzez Speed » 23 kwi 2009, 20:39

jesus napisał(a):GF ma chyba 136 km FS`a ;) a nie 115


115 i 136 ma :)

Grzyby napisał(a):A-Spec też ?? :)


przecie to ten sam silnik :P bo zaraz wykresów poszukam :P
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Basasael » 24 kwi 2009, 10:25

A przy ilu jest ta odcinka? Coś pamiętam, że przy 7500, ale znajomy przepustnicą od strony silnika pociągnął na 8000. Aż zbladłem, bo silnik zimny był :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2009, 22:18
Posty: 274
Skąd: Rzeszów
Auto: Mitsubishi Eclipse

Postprzez Grzyby » 24 kwi 2009, 11:26

Speed napisał(a):przecie to ten sam silnik

a co to ma do rzeczy?
Cronos z FSem w wersji kanadyjskiej nie miał odcinki. Sam widziałem wskazówkę stojącą pionowo (gdzieś tak na 9 tysiącach :)) Miał za to ogranicznik prędkości – max. 180km/h
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Barthek » 24 kwi 2009, 11:31

Grzyby napisał(a):gdzieś tak na 9 tysiącach

Zero szacunku dla auta :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Grzyby » 24 kwi 2009, 11:44

Spokojnie :)
To było parę minut przed rozkręceniem silnika do remontu.
Mój mechanior wdeptał gaz mówiąc: Jak ma się przekręcić to lepiej teraz <lol>
A mnie się oczy zrobiły wielkie jak 5 zł z rybakiem hahaha
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6