Kompatybilność cześci z innych modeli do GE/MX6
Witam kolegów, miałem małe puk
w mojej Madzi i moje pytanie brzmi czy drzwi od sedana będą pasować w hatchback'u ? czy roczniki mają znaczenie ? i jak sprawa ma się z maską w tej sytuacji?

jakby co, to moje gadu – 12586745
- Od: 22 cze 2010, 11:47
- Posty: 73
- Skąd: Ropczyce
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16V FS 1993r.
było to juz poruszane i sam miałem okazje kupic dzwi od hatchbaka do sedana.....
Ale tył ma wogóle inny kształt wiec na 100% nie pasuja, ale przodnie wydaje mi sie ze by pasowały... ale nie wiem napewno...
Ale tył ma wogóle inny kształt wiec na 100% nie pasuja, ale przodnie wydaje mi sie ze by pasowały... ale nie wiem napewno...
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
To chyba te młodsze roczniki mają mniejsza średnicę. Kiedyś kupiłem czujnik do swojej madzi, ale nie miałem czasu na wymianę. Teraz dopiero wziąłem się za niego i okazało się, że ten kupiony ma mniejszą średnicę. Zapewne jest właśnie z młodszego rocznika. Te czujniki mają taka samą charakterystykę pracy tzn. czy można je stosować zamiennie odpowiednio je obsadzając w otworze? Strasznie ciężko dorwać czujnik do mojego rocznika.
yaro626 napisał(a):A czy sprawdzał ktoś czy pasuje czujnik od GF,sam przewód wiem że jest dłuższy w GE ale poza tym czy wszystko ok.
ja sprawdziłem.
potwierdzam na własnym przypadku.można zastosować tylny czujnik z GF do GE.
jedyne różnice,to średnica zewnętrza pierścienia osadczego z tworzywa ( jest o pół mm większa) i konektor przyłączeniowy.
aby dopasować czujnik do otworu w zwrotnicy wystarczy ostrym pilnikiem (zdzierakiem) "zebrać" trochę pierścienia z tworzywa.
podłączenie można wykonać do starego kawałka przewodu GE lutując przewody.
ja tak mam u siebie i śmiga już 2 tydzień.
witam dla sprawdzenia i z ciekawosci odpielem bezpiecznik ABS
i ku mojemu zdziwienu hamulce byly minimalie skuteczniejsze az do momentu blokady kol
z Abs autko ma naprawde skuteczne hamulce ale minimalna utrata przyczepnosci pewnie tlnych kol powoduje zalaczenie ukladu abs .. czyli gorzej hamuje
Czy te modele maja tak bardzo czole te ABS y ? czy moze 2.2 z tylu za wiele w oponie i przez to traci przyczepnosc przy gwaltownym hamowaniu
i dlatego abs zalacza sie ?
Bez o wiele lepiej ale ciezko wyczoc koncowke przyczepnosci i trze opony
z tez nie najgorzej ale za czoly ....
Czy ewentualna inspekcja komputerem
Dodam ze pierscienie absu sa czyste i sprawne...
Plyn wymieniony na nowke niedawno
w sumie plyn przechodzi automatycznie przez pompe abs-u glownym zbiorniczkiem plynu hamulcowego
Bo w innym autku mialem 2gi zbirniczek od ABS ...
z Abs autko ma naprawde skuteczne hamulce ale minimalna utrata przyczepnosci pewnie tlnych kol powoduje zalaczenie ukladu abs .. czyli gorzej hamuje
Czy te modele maja tak bardzo czole te ABS y ? czy moze 2.2 z tylu za wiele w oponie i przez to traci przyczepnosc przy gwaltownym hamowaniu
Bez o wiele lepiej ale ciezko wyczoc koncowke przyczepnosci i trze opony
Czy ewentualna inspekcja komputerem
Dodam ze pierscienie absu sa czyste i sprawne...
Plyn wymieniony na nowke niedawno
Może jest trochę za czuły 
Ciśnienie 2.2 na tyle może być, ale jak pompowałeś to przy temp 15'C to teraz jest więcej...
Ciśnienie 2.2 na tyle może być, ale jak pompowałeś to przy temp 15'C to teraz jest więcej...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
przy -30
no jasne ze dzisiaj
pompowane i sprawdzane. Uwzgledniam prawa fizyki ^_^
Nie wiem albo po prostu moje oczekiwania sa za wysokie
Albo windows w kompie trzeba sprawdzic ^_^ bo jeszcze ani razu nie bylem na kompie od kupna samochodu 

Nie wiem albo po prostu moje oczekiwania sa za wysokie
szumki44 napisał(a):jeszcze ani razu nie bylem na kompie od kupna samochodu
A niby czego Ty oczekujesz od "kompa" w przypadku GE
Tez tak mam w FS i do teraz byłem przekonany, ze to padajaca pompa lub sterownik.
Oczywiście po wyjęciu bezpiecznika ABS lub któregoś z czujnikow pompa milczy.
Oczywiście po wyjęciu bezpiecznika ABS lub któregoś z czujnikow pompa milczy.

- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
Opisz dokładniej z tym absem co masz bo u mnie padał wtedy przekaźnik absu
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Odpalam samochód – mogę stać nawet pól godziny i sobie wciskac hamulec i nic, ale jak tylko rusze to po kilku metrach pompa pracuje jakieś 2 sekundy co czuć na pedalach.
I tak po każdym uruchomieniu silnika.
Po wyjęciu bezpiecznika efektu nie ma – więc obstawialem pompę lub wadliwy sterownik.
I tak po każdym uruchomieniu silnika.
Po wyjęciu bezpiecznika efektu nie ma – więc obstawialem pompę lub wadliwy sterownik.

- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
Witam, mam do wymiany kilka części w mojej mazdzie 626 GE z 94r
Przedni lewy błotnik, kierunkowskaz lewy ten przy lampie i zbiornik na płyn chłodniczy.
Czy części te będą pasować od hatchbacka do sedana?
Przedni lewy błotnik, kierunkowskaz lewy ten przy lampie i zbiornik na płyn chłodniczy.
Czy części te będą pasować od hatchbacka do sedana?
a poco jakiś podpis??
- Od: 29 sty 2006, 16:29
- Posty: 13
- Skąd: Nisko
- Auto: Mazda 626 2,0 B+G 1994
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6