Tryb serwisowy, opis złącza diagnostycznego

Mazda 626 1998–2002

Postprzez cimoch » 15 cze 2006, 11:28

Może ktoś wie jak przestawić 626 GF FS w tryb serwisowy, bo ja u siebie nie znalazłem styku TEN i kilku innych w złączu diagnostycznym. Co zewrzeć? Muszę po czyszczeniu przepsutnicy ustawić obroty.
pzdr
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2005, 15:59
Posty: 217
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 BN 2,5

Postprzez filips » 7 maja 2007, 10:46

Witam, przeszukałem forum bardzo dokładnie i nie znalazłem odpowiedzi na ten problem. jak wprowadzić auto w tryb serwisowy gdy nie ma w złączu diagnostycznym styku TEN.
filips
 

Postprzez GofNet » 7 maja 2007, 15:07

A co tam siedzi? OBD-II?
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 17:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez filips » 7 maja 2007, 17:48

Szczerze mówiąc to nie znam się na typach złącz w każdym razie złącze jest inne od tego : http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... .php?c=obd . Bardzo możliwe ze to jest typ ODB-II. Może zna ktoś sposób jak podwyższy obroty w aucie z takim złączem serwisowym. Pozdr.
filips
 

Postprzez Sylvek » 22 maja 2008, 17:05

Witka!

Podłączam się do tematu. Będę w najbliższym czasie czyścił przepustnicę i sądze że przydałoby się ustawić obroty po tej czynności. Na wforum jest dużo info o trybie serwisowym w GE natomiast mało a praktycznie nie ma info o diagnostyce i trybie serwisowym w GF-ce.
Jeżeli ktoś ma wiedzę na ten temat to bardzo proszę żeby się podzielił tym na forum i myślę że większość posiadaczy GF-ek się pod tym podpisze.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 mar 2008, 09:07
Posty: 11
Skąd: Drygulec/Kielce
Auto: Honda Accord CG9 2.0iES '00r

Postprzez Toudek » 1 sie 2008, 07:16

Witam,

Też podłączam się do tematu, bo czeka mnie dokładnie taki sam temat czyszczenie przepustnicy i regulacja obrotów.

Pozdrawiam
Nissan Sunny – Obrazek
Mazda – Obrazek
Początkujący
 
Od: 10 lip 2007, 22:15
Posty: 10 (0/1)
Auto: Mazda 626 GF '98 2.0 16V 115KM

Postprzez Mieczyslaw » 1 sie 2008, 22:00

filips napisał(a):Szczerze mówiąc to nie znam się na typach złącz w każdym razie złącze jest inne od tego : http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... .php?c=obd

to jest wlasnie to zlacze.
widze ze troche sie Was tu udziela a zadnej odpowiedzi :/ ja niestety nie znam sie na tym w ogole
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 15:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez hermol » 4 sie 2008, 08:12

Dołączam się, wg mnie to jest złącze ODB-I, być może celowo brak pinów, aby samemu nie diagnozować, ale kto wie....

jedyne info znalezione przez artik26

Obrazek

http://translate.google.com/translate?h ... l%26sa%3DG


i wątek o tym:

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0

pozdr
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 23:02
Posty: 126
Skąd: Cz-wa
Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu

Postprzez ravlos » 7 sie 2008, 06:09

z tego co wiem to obroty w GF nie sa regulowane (tak wynika z rożnych katalogow)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2007, 19:31
Posty: 51

Postprzez wyder » 24 lis 2008, 14:56

Pod maską mojej mazdy mam takie złącze:

ObrazekObrazek

Na czerwono zaznaczyłem puste złącza.

Potrzebne mi jest znalezienie złącza GND i TBS do diagnozowania ABS-u i TCS-u. Czy ktoś już może miał do czynienia z takim złączem??
wyder
 

Postprzez qbass » 24 lis 2008, 17:25

wyder, przyklejam do podobnego tematu.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 09:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6