Może ktoś wie jak przestawić 626 GF FS w tryb serwisowy, bo ja u siebie nie znalazłem styku TEN i kilku innych w złączu diagnostycznym. Co zewrzeć? Muszę po czyszczeniu przepsutnicy ustawić obroty.
pzdr
Tryb serwisowy, opis złącza diagnostycznego
Strona 1 z 1
Witam, przeszukałem forum bardzo dokładnie i nie znalazłem odpowiedzi na ten problem. jak wprowadzić auto w tryb serwisowy gdy nie ma w złączu diagnostycznym styku TEN.
-
filips
A co tam siedzi? OBD-II?
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Szczerze mówiąc to nie znam się na typach złącz w każdym razie złącze jest inne od tego : http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... .php?c=obd . Bardzo możliwe ze to jest typ ODB-II. Może zna ktoś sposób jak podwyższy obroty w aucie z takim złączem serwisowym. Pozdr.
-
filips
Witka!
Podłączam się do tematu. Będę w najbliższym czasie czyścił przepustnicę i sądze że przydałoby się ustawić obroty po tej czynności. Na wforum jest dużo info o trybie serwisowym w GE natomiast mało a praktycznie nie ma info o diagnostyce i trybie serwisowym w GF-ce.
Jeżeli ktoś ma wiedzę na ten temat to bardzo proszę żeby się podzielił tym na forum i myślę że większość posiadaczy GF-ek się pod tym podpisze.
Pozdrawiam
Podłączam się do tematu. Będę w najbliższym czasie czyścił przepustnicę i sądze że przydałoby się ustawić obroty po tej czynności. Na wforum jest dużo info o trybie serwisowym w GE natomiast mało a praktycznie nie ma info o diagnostyce i trybie serwisowym w GF-ce.
Jeżeli ktoś ma wiedzę na ten temat to bardzo proszę żeby się podzielił tym na forum i myślę że większość posiadaczy GF-ek się pod tym podpisze.
Pozdrawiam
- Od: 27 mar 2008, 10:07
- Posty: 11
- Skąd: Drygulec/Kielce
- Auto: Honda Accord CG9 2.0iES '00r
filips napisał(a):Szczerze mówiąc to nie znam się na typach złącz w każdym razie złącze jest inne od tego : http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... .php?c=obd
to jest wlasnie to zlacze.
widze ze troche sie Was tu udziela a zadnej odpowiedzi :/ ja niestety nie znam sie na tym w ogole
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Dołączam się, wg mnie to jest złącze ODB-I, być może celowo brak pinów, aby samemu nie diagnozować, ale kto wie....
jedyne info znalezione przez artik26
http://translate.google.com/translate?h ... l%26sa%3DG
i wątek o tym:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
pozdr
jedyne info znalezione przez artik26
http://translate.google.com/translate?h ... l%26sa%3DG
i wątek o tym:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
pozdr
- Od: 21 cze 2008, 00:02
- Posty: 126
- Skąd: Cz-wa
- Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu
-
wyder
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6