Nie pracuje na drugim i czwartym cylindrze po wymianie bloku

Postprzez Mareq724 » 22 wrz 2020, 12:20

Witam. Jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość i poprawienie mnie gdyby w moim poście było coś nie tak ;)

Po wymianie bloku moja mazda nie pracuje na 2i4 cylindrze, jednostka napędową taka sama jak moja czyli 2.0 benzyna, 115koni tylko rok starsza, jeździła bez gazu i z auta w kombi. Wymieniłem wszystko co wskazywało na nierówna pracę silnika czyli przewody, świece, cewke, uszczelnilem kolektor ssący lecz problem nadal występuje. Kuleje zarówno na gazie jak i na benzynie. Ciśnienie na tlokach jest ok. Przeszukalem różne fora i niestety nie spotkałem się z problemem na tych cylindrach. Czy ktoś rozwiąże mój problem?

Dodam że komputer nie wykazał żadnych błędów. Podczas jazdy auto zachowuje się tak że do 3000tys obr chodzi jak traktor, następuje szarpniecie jakby nie dostał paliwa i potem już równo pracuje i ma przyspieszenie.
Początkujący
 
Od: 22 wrz 2020, 12:06
Posty: 2
Auto: Mazda 626 2.0 b+G 115k/m
Rok 2000

Postprzez Neonixos666 » 28 wrz 2020, 21:40

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Mareq724 » 30 wrz 2020, 09:00

Niestety nie. Może ktoś się orientuje Czy uszkodzenie jakiegoś przewodu w wiazce może dawać takie objawy?
Początkujący
 
Od: 22 wrz 2020, 12:06
Posty: 2
Auto: Mazda 626 2.0 b+G 115k/m
Rok 2000

Postprzez crysis006 » 3 cze 2021, 13:48

witam a czy wtryskiwacze podaja paliwo?
Początkujący
 
Od: 13 lip 2020, 23:35
Posty: 31
Auto: Mazda 626 1999rok 2.0 115km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6