Mazda 626 (GF / GW) – Opinie i Informacje

Mazda 626 1998–2002

Postprzez lucas83 » 13 wrz 2012, 17:29

Kolego nie dubluj postów w kilku wątkach. Poza tym tutaj piszemy opinie o modelu, a nie to, co Ci się podoba lub nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez Skwarmi » 13 wrz 2012, 23:12

lucas83: dzięki za uwagę, poprawiłem post. Był przydługi – bo to ze szczęścia <rotfl>
BTW: Opinia wynika bezpośrednio z tego co się podoba a co nie.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 sie 2012, 22:27
Posty: 26
Skąd: Ostrów Wlkp. /Warszawa
Auto: Mazda 626 GW 2.0 DiTD, 2000. szczęśliwy jestem.

Postprzez Radex » 17 wrz 2012, 23:13

Skwarmi napisał(a):– promień zawracania
kolejny, ja tam nie uważam że jest na minus. zawsze wcześniej przygotowuje się do manewru np zawracania i nigdy nie mam problemu.
Skwarmi napisał(a):– Krótki pierwszy bieg.

racja. ale trzeba brać poprawkę że to nie auto wyścigowe :)
Skwarmi napisał(a):– regulacja kierownicy tylko w jednej płaszczyźnie

oj tam, dobrze że nie jesteśmy z Szuflandii <czarodziej> <lol>
Skwarmi napisał(a):– Ściąga trochę w prawo

zawsze możesz z lewej przywiązać teściową hahaha
Skwarmi napisał(a):– Blisko świecą światła mijania. Może żarówki słabe/ albo konieczna wizyta u diagnosty.

jeśli polift to powinny świecić ekstra :)
Skwarmi napisał(a):– rudego nie mam – ale parch na klapie bagażnika jest.

nie jesteś sam :P ciesz sie że tylko tyle <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez pete14 » 1 paź 2012, 17:28

gw '01
ja wbrew opinii rudzielca nie mam na nadkolach ani nigdzie.
podkowy tylko w komorze silnika na kielichach zaczęły rudzieć ale sytuacja już zażegnana.
z ponadplanowej eksploatacji tylko zawór TCV i jakieś tulejki.
ale to chyba kwestia małego przebiegu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez lewy323s » 16 paź 2012, 11:29

Witam. Nie jeżdże Mazdą GF więc nie jestem zorientowany. Chciałbym się dowiedzieć jak sprawują sie na gazie silniki w tym modelu, szczególnie po liftingu. Czy dobrze pracują, nie ma częstych problemów z uszczelką lub głowicą?
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 21:09
Posty: 188 (0/1)
Auto: Mazda 323 sedan 1.6 8V '89

Postprzez yusuf » 16 paź 2012, 11:55

40-50 tys na gazie, silnik 1.8 i zero problemów. Spalanie bardzo dobre, chodzi identycznie jak na benzynie. Liczyć się trzeba tylko z częstsza wymiana świec i przewodów. Co ma uszczelka pod głowica do gazu? Ogólnie to im dłużej jeżdżę tym autem tym bardziej z niego jestem zadowolony! Drastycznie zmieniłem przez ta mazdę definicje pojęcia "komfort jazdy" w moim słowniku. Teraz w pojęciu tym nie zawiera się climatronic 4 strefowy, automatyczna wycieraczka, automatyczne światła, doświetlenie zakrętów, rozbudowana deska rozdzielcza czy skomplikowane ciche zawieszenie. Komfort jest wtedy, gdy wstajesz rano, patrzysz za okno i mówisz kobiecie, że pojechałbys na krym. Ona odpowiada: Dobra! Pakujesz się w godzinę, 15 min śniadania i wsiadasz do mazdy... Piękne uczucie gdy nawet do głowy nie przyjdzie Ci pytanie, czy auto da radę...
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2011, 15:06
Posty: 92
Skąd: Wrocław/Strzelin
Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG

Postprzez lewy323s » 16 paź 2012, 15:06

Miło słyszeć. Pisze o uszczelce, bo w wielu autach mimo poprawnie ustawionej instalacji szybko wypalają się zawory bądź uszczelka. Ktoś może sie wypowie na temat silników 2.0?
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 21:09
Posty: 188 (0/1)
Auto: Mazda 323 sedan 1.6 8V '89

Postprzez Gregory » 16 paź 2012, 16:58

Ja mam 2.0 na parowniku. Instalacja od 2005r. Teraz remont silnika z wiadomych przyczyn :( ( pierścienie)
Po rozebraniu, brak oznak zużycia czy to zaworów, tłoków, nawet luzy zaworowe były w normie, sprężanie ok. Tylko to branie oleju z wiadomych przyczyn.
Silniki 2.0 nie różnią się po i przed FL.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez lewy323s » 16 paź 2012, 19:11

Właśnie, to branie oleju dopada każdy silnik 2.0? Jakie są to ilości które spala np. na 1000km?
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 21:09
Posty: 188 (0/1)
Auto: Mazda 323 sedan 1.6 8V '89

Postprzez yusuf » 16 paź 2012, 19:36

Jeśli chodzi o silnik 1.8 to z pełna odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że żadnego brania oleju nie ma. Wymieniam olej co 15 tys, cały czas na pełnym syntetyku "dexelia" i bliżej terminu wymiany (po 13-14tys) dopiero na bagnecie widać, że coś tam ubyło.
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2011, 15:06
Posty: 92
Skąd: Wrocław/Strzelin
Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG

Postprzez Gregory » 16 paź 2012, 19:42

To już najlepiej popatrz po wątkach/tematach, bo było sporo o tym.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez 3astec » 18 paź 2012, 18:27

Ma ktoś może zamontowaną zwykłą mieszalnikową instalacje LPG w swojej GW/GF?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 23:01
Posty: 38
Auto: GF FS 115KM HTB

Postprzez Radex » 18 paź 2012, 22:19

Ja mam instalacje staga i niedawno założyłem listwę hana.
na gazie zrobiłem już prawie 70tys km.
wszystko jest ok. oleju bierze na tyle mało że w ogóle nie dolewam między wymianami (wymieniam co 10tys km)
uszczelki jeszcze nie wymieniałem ale nic nie cieknie. wymienie ją dopiero przy okazji malowania pokrywy zaworów (oczywiście uszczelka oryginalna bo zamienników się nie opłaca kupować).
używam oleju Elf 10w40
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

PostTen post został usunięty przez siegu 19 lis 2012, 22:14.
Powód: OT – regulamin się kłania.

PostTen post został usunięty przez siegu 8 gru 2012, 22:04.
Powód: OT.

PostTen post został usunięty przez siegu 8 gru 2012, 22:05.
Powód: OT. Nie ten wątek, zapraszam do lektury forum.

PostTen post został usunięty przez siegu 10 gru 2012, 22:52.
Powód: OT.

PostTen post został usunięty przez siegu 10 gru 2012, 22:52.
Powód: OT.

PostTen post został usunięty przez siegu 10 gru 2012, 22:53.
Powód: OT.

Postprzez maxim_wawa » 31 gru 2012, 17:55

3astec napisał(a):Ma ktoś może zamontowaną zwykłą mieszalnikową instalacje LPG w swojej GW/GF?


nie sprawdza sie
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6