przez lewap077 » 9 lut 2011, 19:16
Jak opinie to opinie:) Jestem miłosnikiem MAZD od ponad roku i zawsze sobie czytam forum:) Do czynienia mam kilkoma mazdami jedna z nich jest Xedos 6 2.0 V6 144 koni – Silnik pracuje ladnie, rowno... lecz jego przyspieszenie jak na V6 to nic nadzwyczajnego... albo jest z nia cos nie tak albo po porostu tak ma -jest po wymiania swiec na platyny, rozrzadu, plynow i filtrow. Zawieszenia pada, plastiki w srodku trzeszcza ze az jezdzic sie nie chce. Kolejna mazda to 626 GF 97' 1.8 90koni auto ma przejechane 250tys z tego 150 na gazie LOVATO i teraz niedawno zaczal padac. Nie wiem co sie stało, przerywa, od czasu do czasu nie przalacza na gaz, dławi sie, nie chodzi rowno na obrotach, a raz jest wszystko ok i jedzie. Jaki moze byc powod? Dymi strasznie i bierze olej wiec do roboty uszczelniacze i pierscionki. ABS ciagle sie swieci i nie działa... ale tak naprawde MAZDA została zapuszczona, gdyby sie o nia dbalo to by jedzila dalej. Kolejna to tez GF, nabytek juz ponad dwuletni.00' FACELIFTING 2.0 136 koni benzyna – silnik pracuje SUPER, rowno, gdy sie rozgrzeje jest prawie nie slyszalny, auto trzyma sie drogi swietnie, wymienione tylko tylu amortyzatory i łaczniki stabilizatorw i wiadomo, dbam o wszystkie wymianay plynow, olejow itp. Jedyne co to rdza na tylnych nadkolach sie pokazala ale juz zrobilem jeszcze musze kupic jakier pod kolor. No i na koniec moj ostatni nabytek z przed 3 miesiecy to rowniez GF 98' 2.0 136 koni BRC 24SeQuent załozona przeze mnie. Od poczatku problem z obrotami tzn gdy auto juz sie nagrzeje i wejdzie na swoje male obroty okolo (700 -800obr) przy dodaniu gazu najpierw sie tak jakby dławi, spadaja obroty do okolo 100-200obr) i dopiero sie podnosi na wyzsze obroty i na benzynie i na gazie tak sie dzieje. Nie wiem co moze byc przyczyna... Jeszcze jedno co mnie nie pokoi to gdy ruszam wskazowka od temperatury silnika opada do zera gdy juz wejde na 3 albo 4 bieg to zaczyna sie podnosic do swojego stanu wskazujacego temperature. Wymienilem paski klinowe BANDO, bak bo byl nie szczelny, łaczniki stabilizatorow, kolocki z tyłu, swiece platyny ngk, przewody sentech i olej no i filtry i plyn w chlodnicy. Co moze byc przyczyna tych problemow bo juz rece mi opadly.... ehh... Ale i tak uwazam ze MAZDA to MAZDA i nic innego!!!!
Pozdrawiam i przepraszam ze pewnie nie tam gdzie trzeba ale jakos sie tak rozpisalem.