Ale pali bez zarzutu. niewiem czy warto ja rozbierać? Czy raczej szukać przyczyny po kablach może przy robieniu silnika sie poprostu złamał ze starości w wiązce i tego nie widac skoro bezpieczniki sa całe. Nie jestem pewien czy to nie winna komputera czy on wogule steruje ładowaniem – poprzedni alternator miał walniety regulator napięcia. Słyszałemże komputer steruje ładowaniem. Ale jakos mi ta teorja podpada.
Edit:
sieguAutko było w warsztacie "Auto Kordyl" stierdzili ze alternator przeładowuje lub uszkodzony jest PCM najpierw musze załatwić inny alternator...jak cos się wyklaruje to napiszę....
Dopisano 19 wrz 2012, 15:52:Autko było w warsztacie "Auto Kordyl" stierdzili ze alternator przeładowuje lub uszkodzony jest PCM najpierw musze załatwić inny alternator...jak cos się wyklaruje to napiszę....
Edit:
sieguAutko już chodzi troszke to potrwało ale brak specjalistów nawet w dobrym serwisie mazdy...Ogólnie padł tylko PCM od razu rada dla tych, którym przytrafi sie taka niespodzianka. Nr PCM nie musi być zgodym z tym który macie w autcie. Musi tylko pasować moc silnika i ważna uwaga: jeśli autko jest przed liftem to i komp musi być przed liftem.Co jeszcze jest ciekawe wystarczy tylko wymienić PCM i sterownik imobilajzera ale bez stacyjki- kluczyk dorabiamy od starego i tylko z nowego zestawu przekładamy element imobilajzera zkluczyka. Po ludzku kupujemy tylko PCM z imobilajzerm i kluczykiem mnie taka zabawa z dorabianiem kluczyka wyszła 300zł i autko kula bez zarzutów.