Witam. Po wymianie pierścieni i złożeniu silnika wystąpił brak ładowania na alternatorze dodam że nie był demontowany. Po uruchomieniu silnika świeci ładowanie sprawdzane na zaciskach faktycznie brak ładowania. Do alternatora idą 2 kable i na jednym nie pojawia się zasilanie po przekręceniu stacyjki. Jak podam zasilanie to mam ładowanie ale na desce dalej świeci kontrolka ładowania.Czy miał ktoś podobny problem? Szukam schematu instalacji elektrycznej alternator – stacyjka ale z 2 kablami na kostce alternatora.
Z góry dziękuje za jakieś porady.
626 GF 1997 136km brak zasilania alternatora
Strona 1 z 1
Proszę o poprawne nazwanie tematu.
Ale pali bez zarzutu. niewiem czy warto ja rozbierać? Czy raczej szukać przyczyny po kablach może przy robieniu silnika sie poprostu złamał ze starości w wiązce i tego nie widac skoro bezpieczniki sa całe. Nie jestem pewien czy to nie winna komputera czy on wogule steruje ładowaniem – poprzedni alternator miał walniety regulator napięcia. Słyszałemże komputer steruje ładowaniem. Ale jakos mi ta teorja podpada.
Edit: siegu
Autko było w warsztacie "Auto Kordyl" stierdzili ze alternator przeładowuje lub uszkodzony jest PCM najpierw musze załatwić inny alternator...jak cos się wyklaruje to napiszę....
Dopisano 19 wrz 2012, 15:52:
Autko było w warsztacie "Auto Kordyl" stierdzili ze alternator przeładowuje lub uszkodzony jest PCM najpierw musze załatwić inny alternator...jak cos się wyklaruje to napiszę....
Edit: siegu
Autko już chodzi troszke to potrwało ale brak specjalistów nawet w dobrym serwisie mazdy...Ogólnie padł tylko PCM od razu rada dla tych, którym przytrafi sie taka niespodzianka. Nr PCM nie musi być zgodym z tym który macie w autcie. Musi tylko pasować moc silnika i ważna uwaga: jeśli autko jest przed liftem to i komp musi być przed liftem.Co jeszcze jest ciekawe wystarczy tylko wymienić PCM i sterownik imobilajzera ale bez stacyjki- kluczyk dorabiamy od starego i tylko z nowego zestawu przekładamy element imobilajzera zkluczyka. Po ludzku kupujemy tylko PCM z imobilajzerm i kluczykiem mnie taka zabawa z dorabianiem kluczyka wyszła 300zł i autko kula bez zarzutów.
Edit: siegu
Autko było w warsztacie "Auto Kordyl" stierdzili ze alternator przeładowuje lub uszkodzony jest PCM najpierw musze załatwić inny alternator...jak cos się wyklaruje to napiszę....
Dopisano 19 wrz 2012, 15:52:
Autko było w warsztacie "Auto Kordyl" stierdzili ze alternator przeładowuje lub uszkodzony jest PCM najpierw musze załatwić inny alternator...jak cos się wyklaruje to napiszę....
Edit: siegu
Autko już chodzi troszke to potrwało ale brak specjalistów nawet w dobrym serwisie mazdy...Ogólnie padł tylko PCM od razu rada dla tych, którym przytrafi sie taka niespodzianka. Nr PCM nie musi być zgodym z tym który macie w autcie. Musi tylko pasować moc silnika i ważna uwaga: jeśli autko jest przed liftem to i komp musi być przed liftem.Co jeszcze jest ciekawe wystarczy tylko wymienić PCM i sterownik imobilajzera ale bez stacyjki- kluczyk dorabiamy od starego i tylko z nowego zestawu przekładamy element imobilajzera zkluczyka. Po ludzku kupujemy tylko PCM z imobilajzerm i kluczykiem mnie taka zabawa z dorabianiem kluczyka wyszła 300zł i autko kula bez zarzutów.
- Od: 10 wrz 2012, 16:31
- Posty: 5
- Auto: 626 GF 136km 1997rok
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6