Instrukcja mówi coś o systemie przeciwkradzieżowym

Mazda 626 1998–2002

Postprzez Fuwa » 4 lis 2010, 16:38

Witajcie.
Mazda 626 2000r hatchback. Po zakupie dostałem jeden kluczyk – chyba z imo /powinien być zapasowy jeszcze?/ oraz dwu przyciskowy włącznik centralki.
Dokopałem się w instrukcji Mazdy na necie że jest jakaś wzmianka o systemie przeciwkradzieżowym.
Może nie potrafię go uaktywnić ? wg instrukcji powinna się zapalić lampka z samochodem mającym w środku kluczyk...
Panowie czy /Jeśli pominąłem panie to przepraszam / -powinienem dorobić drugi kluczyk zapasowy ? Jeśli tak to z imo czy bez ?
Proszę o wszelkie wyjaśnienia bądź sugestie. Z góry dziękuję za pomoc i cierpliwość.
Tak seee myślę czy przypadkiem ten system to nie po prostu alarm który nie jest dodawany fabrycznie i po uzbrojeniu po prostu dopiero pali się ta kontrolka z autkiem mającym kluczyk...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 paź 2010, 13:12
Posty: 19
Skąd: Szczecin
Auto: M 626 GF, 2.0 DOHC, 115 KM, Hatchback, Lift, Exlusive, 2000 r. Kolor 22A – Supreme Blu Mica

Postprzez piasek2006 » 21 gru 2010, 21:19

ja myślę, że chodzi tu o podwójne ryglowanie drzwi czyli raz naciskasz lock i zaraz drugi raz wtedy u mnie zapala się ta lampka z samochodem mającym kluczyk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2010, 11:05
Posty: 45
Skąd: WZW i okolice
Auto: Mazda 626 GF 1997
2.0 benzynka + LPG

Postprzez Jasiu19 » 21 gru 2010, 23:23

Fuwa napisał(a):Panowie czy /Jeśli pominąłem panie to przepraszam / -powinienem dorobić drugi kluczyk zapasowy ? Jeśli tak to z imo czy bez ?

Zdecydowanie tak :). Dorób sobie zapasowy kluczyk i na nim jeździj tak jest bezpieczniej bo w razie zguby zostaje Ci zapasowy :).
Co do tego zabezpieczenia to już kolega wyjaśnił ,że chodzi o system podwójnego ryglowania :P musisz szybko nacisnąć 2 razy przycisk lock :P i wtedy jest podwójne ryglowanie które uniemożliwia otwarcie auta od środka :P to jest właśnie to zabezpieczenie :)
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 01:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez Fuwa » 4 sty 2011, 12:55

Jasiu19 napisał(a):
Fuwa napisał(a):Panowie czy /Jeśli pominąłem panie to przepraszam / -powinienem dorobić drugi kluczyk zapasowy ? Jeśli tak to z imo czy bez ?

Zdecydowanie tak :). Dorób sobie zapasowy kluczyk i na nim jeździj tak jest bezpieczniej bo w razie zguby zostaje Ci zapasowy :).
Co do tego zabezpieczenia to już kolega wyjaśnił ,że chodzi o system podwójnego ryglowania :P musisz szybko nacisnąć 2 razy przycisk lock :P i wtedy jest podwójne ryglowanie które uniemożliwia otwarcie auta od środka :P to jest właśnie to zabezpieczenie :)



Przed liftem Mazdy mają system podwójnego ryglowania, natomiast po lifcie podobno już nie. Dziwna taka luka bo Mazdy 6 mają podwójne ryglowanie.
Może odezwie się kolega mający Mazdę 626 po lifcie mającą podwójne ryglowanie ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 paź 2010, 13:12
Posty: 19
Skąd: Szczecin
Auto: M 626 GF, 2.0 DOHC, 115 KM, Hatchback, Lift, Exlusive, 2000 r. Kolor 22A – Supreme Blu Mica

Postprzez lasic100 » 7 sty 2011, 18:19

No właśnie, w instrukcji (co prawda ściągniętej z netu, ale niby taka sama co oryginalna niemiecka) jest napisane o tym systemie podwojnego ryglowania, ale rowniez u mnie w mazdzie 626 z 2001r. tego nie ma. Ciekawe.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 21:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Postprzez umcyk » 9 lut 2011, 21:53

wiec odzywa sie kolega z madzia po lifcie :)
mam podwojne ryglowanie;sprawdzone i dziala. Po wlaczeniu tej opcji nie ma mozliwosci otworzenia drzwi od srodka!!
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2007, 20:44
Posty: 659 (0/10)
Skąd:
Auto: umcykowoz:)
626 GF 2.0 115KM rok 2000
Pb + LPG

Postprzez lasic100 » 10 lut 2011, 20:15

Czyli wychodzi na to, że Madzia po lifcie może mieć a nie musi systemu podwójnego ryglowania? Próbowałem kilka razy i tak jakby moja nie miała tego. Wchodzę do środka, naciskam 2 razy "lock" w krótkim odstępie czasu no i mimo tego mogę otworzyć klamką od środka.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 21:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Postprzez umcyk » 10 lut 2011, 20:31

u mnie jest tak ze jak klikne 2 razy, to pierwsze zamkniecie jest dosc glosne, a drugie bardziej delikatne
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2007, 20:44
Posty: 659 (0/10)
Skąd:
Auto: umcykowoz:)
626 GF 2.0 115KM rok 2000
Pb + LPG

Postprzez lasic100 » 12 lut 2011, 00:45

No u mnie niby też tak jest (przy 3,4 razie jest taki sam odgłos jak przy 2gim) ale mimo to mogę się otworzyć ze środka bez pomocy pilota.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 21:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6