Sfałszowany przebieg
1, 2
Żenującym jest czytać ten wątek... Chwilami jakbym obserwował wypociny na jakimś forum GULFA... (chwilami, wył. Rikiego i jeszcze kogoś)
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Chętnie zobaczę VIN Mazdy 626 "wykonanej w Niemczech". Sprawdziłem przed chwilą mój, i cóż... auto wyprodukowano w Japonii. Chociaż odkupiłem je od Niemca, który był pierwszym właścicielem. I nie bardzo wierzę, że akurat te bogate wersje GF mogły być produkowane u naszego zachodniego sąsiada. Bo ja mam bogatą wersję: 4x AirBag, 4x el. szyby, el. ustawiane i podgrzewane lustra, trip computer, ABS + TCS, wspomaganie kierownicy, immobiliser, centralny zamek, klimatronik, tempomat, przednie światła przeciwmgielne, skórzana kierownica i gałka zmiany biegów. Zresztą czemu miałyby być tylko te lepiej wyposażone tam produkowane? Czemu nie wszystkie na Europę? Owszem, pewnie wersja była przeznaczona na Europę zachodnią bo napisy są po angielsku, niemiecku, francusku... Ale to nie zmienia faktu, że wyprodukowano w Japonii...
- Od: 27 gru 2008, 21:56
- Posty: 102
- Skąd: Nysa
nie powiedziałbym że bogata.... normalna jeśli chodzi o obecne standardy, mam to samo tcsy, absy, wspomagania, elektryki, ogrzewania, 136 KM itd.. a GFki byly produkowane na pewno w japoni ewentualnie z przeznaczeniem na rynek europejskiMarTnes napisał(a):Chętnie zobaczę VIN Mazdy 626 "wykonanej w Niemczech". Sprawdziłem przed chwilą mój, i cóż... auto wyprodukowano w Japonii. Chociaż odkupiłem je od Niemca, który był pierwszym właścicielem. I nie bardzo wierzę, że akurat te bogate wersje GF mogły być produkowane u naszego zachodniego sąsiada. Bo ja mam bogatą wersję: 4x AirBag, 4x el. szyby, el. ustawiane i podgrzewane lustra, trip computer, ABS + TCS, wspomaganie kierownicy, immobiliser, centralny zamek, klimatronik, tempomat, przednie światła przeciwmgielne, skórzana kierownica i gałka zmiany biegów. Zresztą czemu miałyby być tylko te lepiej wyposażone tam produkowane? Czemu nie wszystkie na Europę? Owszem, pewnie wersja była przeznaczona na Europę zachodnią bo napisy są po angielsku, niemiecku, francusku... Ale to nie zmienia faktu, że wyprodukowano w Japonii...
Radex napisał(a):nie powiedziałbym że bogata.... normalna jeśli chodzi o obecne standardy
Zgadzam się z Tobą. Jak na obecne standardy to w tej klasie auta normalne. Ale 10 lat temu nie był to chleb powszedni. A jeśli chodzi o Mazdę to chyba była to prawie topowa wersja 626. Piszę prawie, bo gdzieś tam widziałem jeszcze taką z czujnikami cofania z tyłu. Ale nie wiem czy były oryginalnie zakładane, czy może dołożone później, chociaż były idealnie pod kolor nadwozia, a samochód był z 2002r. No i były jeszcze takie z białymi tarczami zegarów i kierownicą skórzaną ale dwukolorową
- Od: 27 gru 2008, 21:56
- Posty: 102
- Skąd: Nysa
powiem inaczej... kiedys robili jeszcze lepsze auta...
ojcicec mial 626 GE 2.5v6 bardziej wypasiona od naszej.... z el. siedzniem , czujnikami parkowania, szberdachem....
prawda jest taka ze GE byly najlepszymi autami, takze pod wzgledem wytrzymalosci i jakosci konstrukcji
ojcicec mial 626 GE 2.5v6 bardziej wypasiona od naszej.... z el. siedzniem , czujnikami parkowania, szberdachem....
prawda jest taka ze GE byly najlepszymi autami, takze pod wzgledem wytrzymalosci i jakosci konstrukcji
marseluss napisał(a):hcem [tiiit] kur...e
marseluss napisał(a):chcem udupiś kur..e która
Za takie teksty dziękujemy. Do zobaczenia za 24h.
Trochę kultury na przyszłość.
P.S. Kto twierdzi że Mazda kiedykolwiek produkowała auta w jakowejś niemieckiej fabryce, ten jest w wielkim błędzie i ... śmierdzi
Nareszcie! Chwała Grzybemu!
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Radex napisał(a):prawda jest taka ze GE byly najlepszymi autami, takze pod wzgledem wytrzymalosci i jakosci konstrukcji
Trzeba było sobie kupić GD w dizlu to byś zmienił zdanie
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
- Od: 24 sty 2008, 11:45
- Posty: 201
- Skąd: Bilcza/Kielce
- Auto: Ave t25
User76 napisał(a):Mazda 6 ,626, nigdy nie byla produkowana w niemczech (Bogu Dzenki).To som prawdziwej krwi i kosci Japonczyki a 626 Gf albo Gw byla w 3 wersiach dostempna na Rynek Europejski. Nemiecki(najlepsze wyposazenie),wersia Skandynawska i Holenderska(najslabsze wyposazenie !)
no to byłby bardzo ciekawe bo moj kumpel z osiedla ktory ma 626 GW 2.0 16V 98" ma taka informacje i w papierach mazdy (sciagnieta z salonu w niemczech), i na tabliczce znamionowej przy drzwiach pasazera ma "manufactured in: Germany" (u mnie jest Japonia na tejze tabliczce) a i VIN sprawdzany w celach przebiegowych i p[rzeglądowych po zakupie w ASO A-Z w warszawie wykazuje kraj PRODUKCJI Niemcy ... tez bylem zaskoczony bo do tej pory sadzilem ze mazda to tyko japonia – ale to GM i tluka tam czesc aut (takie info mam z ASO od jednego z inzytnierów serwisowych – nie mylic z mechanikiem)
wiec ... albo zyjecie w zaklamaniu lub mylnych przeswiadczeniach albo ASO i oznaczenia na AUCIE KŁAMIA SPECJALNIE w zywe oczy
dla mnie to i tak nie robi najmniejszej roznicy – moga ja tluc nawet w turcji byle była pozadnie zrobiona
P.S.
na forum klubu MR2 tez było paru takich starych, zatwardzialych klubowiczy twierdzacych, ze auto bylo robione tylko w japonii.. a zycie zweryfikowalo ze nie do konca choc duzy odsetek
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
numer VIN
Znaki 1-3 Światowy kod producenta (JM – Mazda, Japonia)
Znak 4 Kod strefy dystrybucji (Z – Europa np.niemcy ,holandia)
Znaki 4-5 Kod modelu (GF – Mazda 626 1997 – 2002)
Znaki 6-7 Kod nadwozia
Znak 8 Kod silnika (F – 2.0 16V 115 KM; S – 2.0 16V 136 KM)
Znak 9 Fabryczny znak kontrolny
Znak 10 Kod roku modelowego
Znak 11 Kod zakładu montażowego (1 – Hofu, Japonia; 0 – Hiroshima, Japonia)
Znaki 12-17 Numer seryjny
Znaki 1-3 Światowy kod producenta (JM – Mazda, Japonia)
Znak 4 Kod strefy dystrybucji (Z – Europa np.niemcy ,holandia)
Znaki 4-5 Kod modelu (GF – Mazda 626 1997 – 2002)
Znaki 6-7 Kod nadwozia
Znak 8 Kod silnika (F – 2.0 16V 115 KM; S – 2.0 16V 136 KM)
Znak 9 Fabryczny znak kontrolny
Znak 10 Kod roku modelowego
Znak 11 Kod zakładu montażowego (1 – Hofu, Japonia; 0 – Hiroshima, Japonia)
Znaki 12-17 Numer seryjny
- Od: 22 wrz 2010, 08:14
- Posty: 10
- Skąd: Frankfurt a.M
- Auto: 626 GF 2.0 116 K. 2001. Touring Edition. CX-5 ?
tadziomaru1 napisał(a):Nareszcie! Chwała Grzybemu!
koleszko jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to prosze Cię nie pisz nic. a co do moich wyrażeń przez klienta który mi sprzedał mazde rozbił bym się na autostradzie i że ma szczęście że w aucie nie było mojej żony i dzieci a że nie lecci mi jusz zakładać bluzy z kapturem i ręcznie tłumaczyć że coś źle zrobił, że przez chęć zysku komuś w końcu zrobi kszywde, po prostu postanowiłem udowodnić mu że cofnoł licznik i założyć sprawe karną. tylko tyle.
maxim dobrze pisze, ja coś takiego znalazłem
Ostateczna Mazda 626 zjechał Flat Rock, Michigan zakładu montażu w dniu 30 sierpnia 2002 roku.– więc nie tylko w japan
http://mazda-626ge.info/history/
- Od: 29 wrz 2010, 21:45
- Posty: 31
- Skąd: NR donlośląskie
- Auto: było 626 GD coupe, 626 GW, GALANT E52A, jest MX-6
marseluss napisał(a):Ostateczna Mazda 626 zjechał Flat Rock, Michigan zakładu montażu w dniu 30 sierpnia 2002 roku.– więc nie tylko w japan
To akurat żadna tajemnica. Część modeli na rynek północnoamerykański produkowane były (i są nadal) w fabryce Forda we Flat Rock w stanie Michigan.
I były to:
Mazda 626 GE w wersji Cronos na rynek pólnocnoamerykański i Special na Europę.
Mazda 626 GF (ale to wizualnie zupełnie inne auto niż wersja europejska)
Mazda 6 (tylko na rynek północnoamerykański z silnikami 2.3, 3.0V6 i 3,7V6 – dwa ostatnie to silniki Forda i obydwa dostępne tylko na rynku północnoamerykańskim.
maxim_wawa napisał(a):wiec ... albo zyjecie w zaklamaniu lub mylnych przeswiadczeniach albo ASO i oznaczenia na AUCIE KŁAMIA SPECJALNIE w zywe oczy
dym w oczy
Poproszę o VIN jako dowód
Wrućmy choć na chwilkę do tematu.
Witam.
Kupiłem niedawno całkiem ładnego kombiaczka z 2000r. 164 tyś najechane, ale pomimo naprawde ładnego wnętrza mam pewne obawy co do autentyczności tego przebiegu. Miałem trzy inne japońce każdy z nich co majmniej 240 tyś i jakoś lepiej się nimi hasało.
Pytanie jak można sprawdziś autentyczność licznika, czy oprucz deski madza jeszcze gdzieś zapisuje km lub moto goziny tak jak robią to inne marki.aaa ma ktoś może jakąś ksiąszkę napraw w pl?
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
no i napisałem dlaczego to dal mnie takie ważne
Witam.
Kupiłem niedawno całkiem ładnego kombiaczka z 2000r. 164 tyś najechane, ale pomimo naprawde ładnego wnętrza mam pewne obawy co do autentyczności tego przebiegu. Miałem trzy inne japońce każdy z nich co majmniej 240 tyś i jakoś lepiej się nimi hasało.
Pytanie jak można sprawdziś autentyczność licznika, czy oprucz deski madza jeszcze gdzieś zapisuje km lub moto goziny tak jak robią to inne marki.aaa ma ktoś może jakąś ksiąszkę napraw w pl?
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
no i napisałem dlaczego to dal mnie takie ważne
- Od: 29 wrz 2010, 21:45
- Posty: 31
- Skąd: NR donlośląskie
- Auto: było 626 GD coupe, 626 GW, GALANT E52A, jest MX-6
marseluss napisał(a):Pytanie jak można sprawdziś autentyczność licznika, czy oprucz deski madza jeszcze gdzieś zapisuje km lub moto goziny tak jak robią to inne marki.
Odpowiedź już padła. Nie ma.
Poproszę o VIN jako dowód
już prosiłem, brak dowodów
widze ze koledzy to typowi forumowi szydercy – nie dopuszcząjcy do siebie możliwosci ze moga nei mieć 100% racji oraz że moga nie wiedzieć wszystkiego o wszystkim
ale nawiązując do wypowiedzi: gdyby to byl moj samochod to VIN miałbym od reki i wszystko by było jasne – ale auto nie nalezy do mnie i jako takiego dostepu do VINu nie mam. Kolega ma raczej ta polemike serdecznie w powazaniu wiec VIN tez raczej nie opublikuje na forum.
Ja nie upieram sie, że mam absolutną racje albo, że wy bładzicie. Bazuje na tym co przeczytalem na aucie i usłyszalem w ASO – ot co
A za stary jestem zeby bawic sie w bajkopisarstwo na forach...
Jesli kolega sie zgodzi, udostepnie VIN i zrobie zdjecie tabliczki znamionowej auta koło drzwi pasazera – tak jak pisałem to nie jest moje auto
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
marseluss napisał(a):tadziomaru1 napisał(a):Nareszcie! Chwała Grzybemu!
"koleszko jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to prosze Cię nie pisz nic. a co do moich wyrażeń przez klienta który mi sprzedał mazde rozbił bym się na autostradzie i że ma szczęście że w aucie nie było mojej żony i dzieci a że nie lecci mi jusz zakładać bluzy z kapturem i ręcznie tłumaczyć że coś źle zrobił, że przez chęć zysku komuś w końcu zrobi kszywde, po prostu postanowiłem udowodnić mu że cofnoł licznik i założyć sprawe karną. tylko tyle. "
"Koleszko", przykro mi że Cię obuto w badziewne auto, ale to nie powód żebyś wchodził na forum i wypisywał teksty jak ostatni żłobek, że chcesz "udupiś te k..." oraz tym podobne. My naprawdę, jak napisał Grzyby, za takie teksty dziękujemy. Poza tym zlituj się i popraw troszeczkę ortografię. Ja może asem nie jestem, ale jakbym robił takie błędy, to bym się wstydził pisać na forum, choćby przez szacunek dla Kolegów którzy mogliby to przeczytać.
Ostatnio edytowano 30 paź 2010, 22:16 przez tadziomaru1, łącznie edytowano 1 raz
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
maxim_wawa napisał(a):widze ze koledzy to typowi forumowi szydercy
błądzisz ... i to mocno ...
W odpowiedzi mógłbym nazwać Cię typowym forumowym fantazjuszem opierającym swoje opinie o ... nic? Ale nie robię tego bo nie jest moim celem obrażenie czy ośmieszenie Cię.
Skoro twierdzisz to co twierdzisz to daj mi proszę na to dowód. Choćby po to, żebym nie błądził w ciemności jak ślepiec. I żeby szeroki ogół zdobył informacje. Wiarygodne.
maxim_wawa napisał(a):Kolega ma raczej ta polemike serdecznie w powazaniu wiec VIN tez raczej nie opublikuje na forum.
A co mnie obchodzi kolega i jego poważanie? Czy ja proszę o zdjęcia auta z tablicą rejestracyjną i danymi właściciela? W czym narazi swoją prywatność podając VIN?
Toć ja nawet nie wiem czy ów kolega istnieje ... A VIN mi tego też nie powie.
Zresztą – może być na pw. Gwarantuję "dyskrecję" (choć nie rozumiem o co chodzi z tym nieujawnianiem).
P.S. Wątek w zasadzie nieubłaganie zmierza w kierunku kosza.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6