Tutaj jest wątek o spalaniu viewtopic.php?t=116843
Nie róbcie burdelu w opiniach.
Mazda 626 (GF / GW) – Opinie i Informacje
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
- Od: 4 kwi 2011, 15:06
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław/Strzelin
- Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG
dzięki za komentarze, skoro polecacie benzynę to pewnie warto się nią zainteresować, ja też na miejscu brata nie brałbym diesla.
Jak na tak duże aut 90km wydaje mi się zbyt małą ilością, może i jest mało wyżyłowany no ale słaby.
136 na pewno kusi ale pewnie 155 to optimum
Jak na tak duże aut 90km wydaje mi się zbyt małą ilością, może i jest mało wyżyłowany no ale słaby.
136 na pewno kusi ale pewnie 155 to optimum
- Od: 28 lip 2012, 02:57
- Posty: 98
- Auto: 323
115 chyba 
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Szukaj 136hp jak się trafi 115hp to bierz, I nie słuchaj głupot typu 115 to wyżyłowany i nie brać bo bierze olej i w ogóle tylko 1.8.. 1.8 bierze się aby zapewnić jeszcze mniejsze spalanie i opłaty a nie "mniej wyżyłowany to na dłużej starczy"
sory ale śmiać mi się chce i nic więcej.. Chyba tylko Mazda robiła silniki 16v 2.0l ze 115 konnym silnikiem.. wyżyłowany to jest silnik 2.0 150-180 koni bez turbo. Tak jak ludzie kupowali Subaru Imprezy nowe z silnikiem 1.5 107hp.. bo silnik nie wyżyłowany małe opłaty i mało pali i zaraz sprzedawali bo pali min,10l/100 w miescie i w ogóle nie jedzie bo ma naped AWD i 107hp
ot silnik mało palący, nie wyżyłowany i mało pali 


Ja pisałem to wszystko na podstawie analizy tego co zostało napisane na forum. Proponuje przeglądnąć dział techniczny, tam większość wspominanych przeze mnie problemów typu właśnie branie oleju, niebieski dym z rana czy duże spalanie dotyczy w większości silników 2.0.
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
- Od: 4 kwi 2011, 15:06
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław/Strzelin
- Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG
Radex napisał(a):najlepszy byłby KL w GF
ta... i z bi turbo...
moze skupcie sie na "opiniach o modelu", a nie na zyczeniach tuningowych...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Moja opinia po pierwszym miesiącu użytkowania GF 1.8 benzyna (1999r.) , 5 drzwi:
+
bogate wyposażenie (mi osobiście brakuje szyberdachu i tempomatu)
bardzo dużo miejsca w środku
bardzo pojemny bagażnik
funkcjonalność w środku
spalanie w trasie (spokojna jazda 5,5l/100km)
fajny wygląd (jak na 13 letnie auto)
przyjemny w jeździe w trasie
–
spalanie w mieście (10l/100km) – bo nie mogę przywyknąć do dwucyfrowej liczby
dynamika silnika – nie porywa ale do normalnej jazdy jest ok
wygłuszenie zawieszenia i wnętrza – największe moje zastrzeżenia, moim zdaniem za głośno jest. Słychać najmniejszą przejeżdżaną nierówność
Ostatnio jechałem służbową Pandą – było ciszej 
Generalnie po 1 miesiącu jestem zadowolony, nic się nie dzieje, nabieram zaufania że mogę na nim polegać
POLECAM
+
bogate wyposażenie (mi osobiście brakuje szyberdachu i tempomatu)
bardzo dużo miejsca w środku
bardzo pojemny bagażnik
funkcjonalność w środku
spalanie w trasie (spokojna jazda 5,5l/100km)
fajny wygląd (jak na 13 letnie auto)
przyjemny w jeździe w trasie
–
spalanie w mieście (10l/100km) – bo nie mogę przywyknąć do dwucyfrowej liczby
dynamika silnika – nie porywa ale do normalnej jazdy jest ok
wygłuszenie zawieszenia i wnętrza – największe moje zastrzeżenia, moim zdaniem za głośno jest. Słychać najmniejszą przejeżdżaną nierówność

Generalnie po 1 miesiącu jestem zadowolony, nic się nie dzieje, nabieram zaufania że mogę na nim polegać
POLECAM
dopawcia bo tak pamiętam login ale wolę Paweł :]
dopawcia napisał(a):Moja opinia po pierwszym miesiącu użytkowania GF 1.8 benzyna (1999r.) , 5 drzwi:
+
bogate wyposażenie (mi osobiście brakuje szyberdachu i tempomatu)
To raczej nie jest bogate skoro tempomatu nie masz


Chociaż klimatyzacje Automatyczną masz w tej bogatej wersji ?
Marko91 napisał(a):dopawcia napisał(a):Moja opinia po pierwszym miesiącu użytkowania GF 1.8 benzyna (1999r.) , 5 drzwi:
+
bogate wyposażenie (mi osobiście brakuje szyberdachu i tempomatu)
To raczej nie jest bogate skoro tempomatu nie maszchyba że wspomaganie kierownicy i ABS to bogatość
Chociaż klimatyzacje Automatyczną masz w tej bogatej wersji ?
Nie mam tego i foteli z funkcją masażu pleców, kurtyn powietrznych, czujników parkowania i skór...
srry że nazwałem moją wersję bogato wyposażoną

dopawcia bo tak pamiętam login ale wolę Paweł :]
dopawcia napisał(a):...
spalanie w trasie (spokojna jazda 5,5l/100km)
fajny wygląd (jak na 13 letnie auto)
przyjemny w jeździe w trasie
spalanie w mieście (10l/100km) –
...
Jeśli chodzi o spalanie w trasie mam małe obiekcje. Sprawdź czy nie masz pod maska diesla:)
dopawcia napisał(a):...
Słychać najmniejszą przejeżdżaną nierówność ...
Tutaj polecam zrobić konkretny przegląd bo faktycznie wygluszenie w tym modelu jest słabe ale cytowane przeze mnie twoje zdanie sugeruje uszkodzone nadwozie...
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
- Od: 4 kwi 2011, 15:06
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław/Strzelin
- Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG
yusuf napisał(a):dopawcia napisał(a):...
spalanie w trasie (spokojna jazda 5,5l/100km)
fajny wygląd (jak na 13 letnie auto)
przyjemny w jeździe w trasie
spalanie w mieście (10l/100km) –
...
Jeśli chodzi o spalanie w trasie mam małe obiekcje. Sprawdź czy nie masz pod maska diesla:)
dopawcia napisał(a):...
Słychać najmniejszą przejeżdżaną nierówność ...
Tutaj polecam zrobić konkretny przegląd bo faktycznie wygluszenie w tym modelu jest słabe ale cytowane przeze mnie twoje zdanie sugeruje uszkodzone nadwozie...
5,5 – 5,9 maks , tyle pokazał komputer, zaznaczam że bardzo spokojna jazda i tylko trasa.
Uszkodzone nadwozie
Chciałbym zaznaczyć że nie słychać żadnych niepokojących stuków – tak też stwierdził mechanik gdy jeździł... tak samo przy przeglądzie przy zakupie nic nie wyszło... No chyba że tak te Mazdy tłumią nierówności, ale jeżeli tak to wyglada to słabo moim zdaniem.
dopawcia bo tak pamiętam login ale wolę Paweł :]
Nie powinieneś słyszeć żadnego hałasu przy przejeżdżaniu przez jakieś nierówności ,jeśli chodzi o słabe wyciszenie to słychać szum wiatru przy wyższych prędkościach.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Moja subiektywna opinia:
na plus:
+ komfortowe wnętrze
+ użyteczne wnętrze (niezbudowany panel środkowy, schowki, przesuwana tylna kanapa, stolik z fotela)
+ komfortowe zawieszenie
+ spalanie mi wyszło 5l ON/100km (polska "trasa" – miasta, droga krajowa, klima,
+ widoczność, przestronność, jasność
+ wysoka jakość systemu audio
+ wysoka sprawność (cały czas wszystko działa)
+ niemęczące fotele i wygodna pozycja za kierownicą
na minus:
– promień zawracania
– Krótki pierwszy bieg.
– regulacja kierownicy tylko w jednej płaszczyźnie
– Ściąga trochę w prawo
– Blisko świecą światła mijania. Może żarówki słabe/ albo konieczna wizyta u diagnosty.
– rudego nie mam – ale parch na klapie bagażnika jest.
B
na plus:
+ komfortowe wnętrze
+ użyteczne wnętrze (niezbudowany panel środkowy, schowki, przesuwana tylna kanapa, stolik z fotela)
+ komfortowe zawieszenie
+ spalanie mi wyszło 5l ON/100km (polska "trasa" – miasta, droga krajowa, klima,
+ widoczność, przestronność, jasność
+ wysoka jakość systemu audio
+ wysoka sprawność (cały czas wszystko działa)
+ niemęczące fotele i wygodna pozycja za kierownicą
na minus:
– promień zawracania
– Krótki pierwszy bieg.
– regulacja kierownicy tylko w jednej płaszczyźnie
– Ściąga trochę w prawo
– Blisko świecą światła mijania. Może żarówki słabe/ albo konieczna wizyta u diagnosty.
– rudego nie mam – ale parch na klapie bagażnika jest.
B
Ostatnio edytowano 13 wrz 2012, 23:06 przez Skwarmi, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 28 sie 2012, 22:27
- Posty: 26
- Skąd: Ostrów Wlkp. /Warszawa
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 DiTD, 2000. szczęśliwy jestem.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6