Mazda 626 (GF / GW) – Opinie i Informacje

Mazda 626 1998–2002
PostTen post został usunięty przez siegu 25 sie 2012, 22:33.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez siegu 25 sie 2012, 22:33.
Powód: OT

Postprzez yusuf » 25 sie 2012, 13:17

Tutaj jest wątek o spalaniu viewtopic.php?t=116843
Nie róbcie burdelu w opiniach.
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2011, 15:06
Posty: 92
Skąd: Wrocław/Strzelin
Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG

Postprzez misiol » 25 sie 2012, 23:03

dzięki za komentarze, skoro polecacie benzynę to pewnie warto się nią zainteresować, ja też na miejscu brata nie brałbym diesla.
Jak na tak duże aut 90km wydaje mi się zbyt małą ilością, może i jest mało wyżyłowany no ale słaby.
136 na pewno kusi ale pewnie 155 to optimum :)
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2012, 02:57
Posty: 98
Auto: 323

Postprzez mlodyMazda » 25 sie 2012, 23:19

115 chyba :P
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae

https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
Some say..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 00:07
Posty: 1397 (9/19)
Skąd: Merzig De /Olecko Pl
Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06

Postprzez Marko91 » 26 sie 2012, 21:20

Szukaj 136hp jak się trafi 115hp to bierz, I nie słuchaj głupot typu 115 to wyżyłowany i nie brać bo bierze olej i w ogóle tylko 1.8.. 1.8 bierze się aby zapewnić jeszcze mniejsze spalanie i opłaty a nie "mniej wyżyłowany to na dłużej starczy" <glupek2> sory ale śmiać mi się chce i nic więcej.. Chyba tylko Mazda robiła silniki 16v 2.0l ze 115 konnym silnikiem.. wyżyłowany to jest silnik 2.0 150-180 koni bez turbo. Tak jak ludzie kupowali Subaru Imprezy nowe z silnikiem 1.5 107hp.. bo silnik nie wyżyłowany małe opłaty i mało pali i zaraz sprzedawali bo pali min,10l/100 w miescie i w ogóle nie jedzie bo ma naped AWD i 107hp <glupek2> ot silnik mało palący, nie wyżyłowany i mało pali :)
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2010, 16:58
Posty: 202 (0/3)
Skąd: Łódź
Auto: Była Mazda 626 GE Comprex
Jest 626 GF 2.0 FS 01'r

Postprzez yusuf » 26 sie 2012, 23:15

Ja pisałem to wszystko na podstawie analizy tego co zostało napisane na forum. Proponuje przeglądnąć dział techniczny, tam większość wspominanych przeze mnie problemów typu właśnie branie oleju, niebieski dym z rana czy duże spalanie dotyczy w większości silników 2.0.
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2011, 15:06
Posty: 92
Skąd: Wrocław/Strzelin
Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG

Postprzez misiol » 26 sie 2012, 23:41

pewnie, że 115 a nie 155 :P Mi też się wydaje że nawet 136hp w silniku 2.0 to nie jest za dużo.
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2012, 02:57
Posty: 98
Auto: 323

PostTen post został usunięty przez Gość 11 wrz 2012, 10:30.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Gość 11 wrz 2012, 10:30.
Powód: OT

Postprzez Radex » 11 wrz 2012, 09:52

misiol napisał(a):pewnie, że 115 a nie 155 :P Mi też się wydaje że nawet 136hp w silniku 2.0 to nie jest za dużo.

najlepszy byłby KL w GF <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Wojtek » 11 wrz 2012, 10:32

Radex napisał(a):najlepszy byłby KL w GF

ta... i z bi turbo...

moze skupcie sie na "opiniach o modelu", a nie na zyczeniach tuningowych... :P
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez dopawcia » 11 wrz 2012, 15:33

Moja opinia po pierwszym miesiącu użytkowania GF 1.8 benzyna (1999r.) , 5 drzwi:

+
bogate wyposażenie (mi osobiście brakuje szyberdachu i tempomatu)
bardzo dużo miejsca w środku
bardzo pojemny bagażnik
funkcjonalność w środku
spalanie w trasie (spokojna jazda 5,5l/100km)
fajny wygląd (jak na 13 letnie auto)
przyjemny w jeździe w trasie


spalanie w mieście (10l/100km) – bo nie mogę przywyknąć do dwucyfrowej liczby :D
dynamika silnika – nie porywa ale do normalnej jazdy jest ok
wygłuszenie zawieszenia i wnętrza – największe moje zastrzeżenia, moim zdaniem za głośno jest. Słychać najmniejszą przejeżdżaną nierówność <oczy> Ostatnio jechałem służbową Pandą – było ciszej :D

Generalnie po 1 miesiącu jestem zadowolony, nic się nie dzieje, nabieram zaufania że mogę na nim polegać :)
POLECAM :)
dopawcia bo tak pamiętam login ale wolę Paweł :]
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2012, 18:54
Posty: 199 (0/1)
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626 1.8 1999

Postprzez Marko91 » 11 wrz 2012, 16:18

dopawcia napisał(a):Moja opinia po pierwszym miesiącu użytkowania GF 1.8 benzyna (1999r.) , 5 drzwi:

+
bogate wyposażenie (mi osobiście brakuje szyberdachu i tempomatu)



To raczej nie jest bogate skoro tempomatu nie masz <głaszcze> chyba że wspomaganie kierownicy i ABS to bogatość <glupek2>

Chociaż klimatyzacje Automatyczną masz w tej bogatej wersji ?
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2010, 16:58
Posty: 202 (0/3)
Skąd: Łódź
Auto: Była Mazda 626 GE Comprex
Jest 626 GF 2.0 FS 01'r

PostTen post został usunięty przez siegu 12 wrz 2012, 10:42.
Powód: OT.

Postprzez dopawcia » 12 wrz 2012, 11:37

Marko91 napisał(a):
dopawcia napisał(a):Moja opinia po pierwszym miesiącu użytkowania GF 1.8 benzyna (1999r.) , 5 drzwi:

+
bogate wyposażenie (mi osobiście brakuje szyberdachu i tempomatu)



To raczej nie jest bogate skoro tempomatu nie masz <głaszcze> chyba że wspomaganie kierownicy i ABS to bogatość <glupek2>

Chociaż klimatyzacje Automatyczną masz w tej bogatej wersji ?


Nie mam tego i foteli z funkcją masażu pleców, kurtyn powietrznych, czujników parkowania i skór...
srry że nazwałem moją wersję bogato wyposażoną <glupek2>
dopawcia bo tak pamiętam login ale wolę Paweł :]
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2012, 18:54
Posty: 199 (0/1)
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626 1.8 1999

Postprzez yusuf » 12 wrz 2012, 12:51

dopawcia napisał(a):...

spalanie w trasie (spokojna jazda 5,5l/100km)
fajny wygląd (jak na 13 letnie auto)
przyjemny w jeździe w trasie

spalanie w mieście (10l/100km) –
...

Jeśli chodzi o spalanie w trasie mam małe obiekcje. Sprawdź czy nie masz pod maska diesla:)

dopawcia napisał(a):...
Słychać najmniejszą przejeżdżaną nierówność ...


Tutaj polecam zrobić konkretny przegląd bo faktycznie wygluszenie w tym modelu jest słabe ale cytowane przeze mnie twoje zdanie sugeruje uszkodzone nadwozie...
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2011, 15:06
Posty: 92
Skąd: Wrocław/Strzelin
Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG

Postprzez dopawcia » 12 wrz 2012, 14:29

yusuf napisał(a):
dopawcia napisał(a):...

spalanie w trasie (spokojna jazda 5,5l/100km)
fajny wygląd (jak na 13 letnie auto)
przyjemny w jeździe w trasie

spalanie w mieście (10l/100km) –
...

Jeśli chodzi o spalanie w trasie mam małe obiekcje. Sprawdź czy nie masz pod maska diesla:)

dopawcia napisał(a):...
Słychać najmniejszą przejeżdżaną nierówność ...


Tutaj polecam zrobić konkretny przegląd bo faktycznie wygluszenie w tym modelu jest słabe ale cytowane przeze mnie twoje zdanie sugeruje uszkodzone nadwozie...


5,5 – 5,9 maks , tyle pokazał komputer, zaznaczam że bardzo spokojna jazda i tylko trasa.

Uszkodzone nadwozie ??
Chciałbym zaznaczyć że nie słychać żadnych niepokojących stuków – tak też stwierdził mechanik gdy jeździł... tak samo przy przeglądzie przy zakupie nic nie wyszło... No chyba że tak te Mazdy tłumią nierówności, ale jeżeli tak to wyglada to słabo moim zdaniem.
dopawcia bo tak pamiętam login ale wolę Paweł :]
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2012, 18:54
Posty: 199 (0/1)
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626 1.8 1999

Postprzez mlodyMazda » 12 wrz 2012, 15:52

Nie powinieneś słyszeć żadnego hałasu przy przejeżdżaniu przez jakieś nierówności ,jeśli chodzi o słabe wyciszenie to słychać szum wiatru przy wyższych prędkościach.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae

https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
Some say..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 00:07
Posty: 1397 (9/19)
Skąd: Merzig De /Olecko Pl
Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06

Postprzez Skwarmi » 13 wrz 2012, 16:43

Moja subiektywna opinia:
na plus:
+ komfortowe wnętrze
+ użyteczne wnętrze (niezbudowany panel środkowy, schowki, przesuwana tylna kanapa, stolik z fotela)
+ komfortowe zawieszenie
+ spalanie mi wyszło 5l ON/100km (polska "trasa" – miasta, droga krajowa, klima,
+ widoczność, przestronność, jasność
+ wysoka jakość systemu audio
+ wysoka sprawność (cały czas wszystko działa)
+ niemęczące fotele i wygodna pozycja za kierownicą

na minus:
– promień zawracania
– Krótki pierwszy bieg.
– regulacja kierownicy tylko w jednej płaszczyźnie
– Ściąga trochę w prawo
– Blisko świecą światła mijania. Może żarówki słabe/ albo konieczna wizyta u diagnosty.
– rudego nie mam – ale parch na klapie bagażnika jest. :(

B
Ostatnio edytowano 13 wrz 2012, 23:06 przez Skwarmi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 sie 2012, 22:27
Posty: 26
Skąd: Ostrów Wlkp. /Warszawa
Auto: Mazda 626 GW 2.0 DiTD, 2000. szczęśliwy jestem.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6