Spalanie naszych mazd – 626 GF/GW
99' silnik 2.0 115 KM Instalacja Stagg 300 Premium
Na 35,48 litrach lpg przejechane 428 km, tryb mieszany 30% miasto, reszta trasa (ale nie po autostradach), wyjazd w góry, i takie przejazdy po 30-50 kilometrów po drogach lokalnych.
Starałem się nie przekraczać 90 km/h i 3000 obrotów
Chciałem zobaczyć ile mi spali, jak będę jeździł "przepisowo"
Z racji panujących temperatur na gaz przełącza mi się dosyć szybko bo już po przejechaniu kilometra.
więc spalanie lpg ok 8.3 l/100km, gaz tankuję po 2,94 (Statoil) czyli 100 km za 24,40zł
Na 35,48 litrach lpg przejechane 428 km, tryb mieszany 30% miasto, reszta trasa (ale nie po autostradach), wyjazd w góry, i takie przejazdy po 30-50 kilometrów po drogach lokalnych.
Starałem się nie przekraczać 90 km/h i 3000 obrotów
Chciałem zobaczyć ile mi spali, jak będę jeździł "przepisowo"
Z racji panujących temperatur na gaz przełącza mi się dosyć szybko bo już po przejechaniu kilometra.
więc spalanie lpg ok 8.3 l/100km, gaz tankuję po 2,94 (Statoil) czyli 100 km za 24,40zł
- Od: 19 gru 2010, 16:50
- Posty: 111
- Skąd: Zachodnia Polska
- Auto: Mazda 626 GF dohc 2.0 116KM 99'
zalezy jak po tym miescie sie jezdzi i jak ta trase zrobi – wiadomo ze "przedmuchanie" zwykle "zamulonego" w korku silnika pozytywnie na niego wpływa (oczywiscie bez hardkorowego palowania"
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Ja już troszkę pojeździłem(około 20tyś. km), więc mogę podsumować spalanie. Na benzynie nie wiem bo mam LPG, ale średnio komp pokazywał od 1.5 do 3litry mniej niż na LPG.(Z ciekawostek,kiedyś zrestartowałem kompa i paląc zawsze z LPG komp wyliczał mi realne, prawidłowe spalanie średnie
) Mam podtlenek na mikserze, więc już po odliczeniu benzyny wychodzi 8-12l/100km. Prawie zawsze pale z gazu i od razu jazda(wiem zaraz się odezwą głosy że to beee....., ale 323f BG i inne nie zajeździłem w ten sposób przez ponad 100tyśkm.)
Nie ważne czy pałuje, czy staram się delikatnie, to zdarza się 8l, czasem 12l a z reguły jest do 10l. Na autostradzie( z postojami, tankowaniami etc) 140-170km/h wychodzi 11l/100km, około 120-135km/h do 9l/100km.
Jeżdżę raczej dynamicznie, obroty przeważnie 3tyś do czerwonego, częste redukcje.
Był też testowany tylko na odcinkach 3km z wychłodzeniami silnika( czyli dużo ssania) dochodziło do 15l.
Chyba namieszałem, ale coś tam wywnioskujecie. Z ciekawości przetestował bym blosa
Pozdrowienia z Francji
Nie ważne czy pałuje, czy staram się delikatnie, to zdarza się 8l, czasem 12l a z reguły jest do 10l. Na autostradzie( z postojami, tankowaniami etc) 140-170km/h wychodzi 11l/100km, około 120-135km/h do 9l/100km.
Jeżdżę raczej dynamicznie, obroty przeważnie 3tyś do czerwonego, częste redukcje.
Był też testowany tylko na odcinkach 3km z wychłodzeniami silnika( czyli dużo ssania) dochodziło do 15l.
Chyba namieszałem, ale coś tam wywnioskujecie. Z ciekawości przetestował bym blosa
Pozdrowienia z Francji
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
u mnie z racji ze zwykle klima non stop to spalanie lpg wzrosło do 12-13 litrów ale i non stop korki tez nie pomaga
wahy nie licze, ale tak na oko wychodzi 7-8 w miescie
wahy nie licze, ale tak na oko wychodzi 7-8 w miescie
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
MAT to myślę że w miarę dobre spalanie mamy na mikserach, ja mam bardzo zbliżone, tylko że klima 80% włączona.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
U mnie wygląda to mniej więcej tak:
Mazda 626
GF, 1998 r.
2.0i 116KM 16V 4 DOHC
Przy spokojnej jeździe 90-100 km/h najlepszy wynik jaki wykręciłem to 7,6 l LPG na 100 km a tak przeważnie coś koło 8 wychodzi. Przy jeździe mieszanej wyszło jakieś 9,1 l LPG. "Czystego miasta nie robiłem" więc dokładnie nie mogę określić. Na benzynie też nie robiłem testów
Mazda 626
GF, 1998 r.
2.0i 116KM 16V 4 DOHC
Przy spokojnej jeździe 90-100 km/h najlepszy wynik jaki wykręciłem to 7,6 l LPG na 100 km a tak przeważnie coś koło 8 wychodzi. Przy jeździe mieszanej wyszło jakieś 9,1 l LPG. "Czystego miasta nie robiłem" więc dokładnie nie mogę określić. Na benzynie też nie robiłem testów
-
cel-u
Wczoraj moja madzia 626 2.0/136 na trasie Łódź – Ryki (zlot) 6,8/100 bp starałem się nie przekraczać 120km/h dwie osoby i mały bagaż (głównie woda i piwo)
W drodze powrotnej 7,0/100 bp trzy osoby maly bagaż (wody i piwa brak)
Jak dla mnie

W drodze powrotnej 7,0/100 bp trzy osoby maly bagaż (wody i piwa brak)
Jak dla mnie

-
miro62
miro na benzynie to mamy bardzo podobnie, tyle ze ja jechalem z piecioma osobami + klima i predkosc autostradowa i ewentualne krotkie gonitwy wyszlo mi 7,8L Pb 95.
Ale jak patrze na "gazowe" wyniki kolegow to nie moge sie nadziwic. Po miescie moja wciaga 12-13L LPG a w trasie zejde gdzies do 9,5-10,5 L.
Szanowne kolegi wtf

Ale jak patrze na "gazowe" wyniki kolegow to nie moge sie nadziwic. Po miescie moja wciaga 12-13L LPG a w trasie zejde gdzies do 9,5-10,5 L.
Szanowne kolegi wtf


SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Rekord w trasie na instalacji BRC – 7,8l LPG, ale wtedy miałem źle ustawioną przepustnicę i IAC, czuć było, że ma mniej mocy więc nie wiem czy rekord może zostać uznany
dodam, że w 5 osób + klimatyzacja, cały czas prędkość 80-95km/h, hamowanie silnikiem i nie szarżowanie.
Tak normalnie w mieście do 12l, cykl mieszany – 10l (LPG)
Tak normalnie w mieście do 12l, cykl mieszany – 10l (LPG)
- Od: 12 kwi 2012, 21:59
- Posty: 71
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 626 GW 116KM 98r
umcyk napisał(a):miro na benzynie to mamy bardzo podobnie, tyle ze ja jechalem z piecioma osobami + klima i predkosc autostradowa i ewentualne krotkie gonitwy wyszlo mi 7,8L Pb 95.
Ale jak patrze na "gazowe" wyniki kolegow to nie moge sie nadziwic. Po miescie moja wciaga 12-13L LPG a w trasie zejde gdzies do 9,5-10,5 L.
Szanowne kolegi wtf![]()
Wierz mi kolego, że 7.5l na 100km w przypadku silnika 1.8 jest bardzo realne. Teraz sezon wakacyjny i jadąc z powiatu na południe wrocławia do władysławowa z butlą która mieści max 30l mogłem testować spalane przynajmniej 3 razy i to bardzo dokładnie...
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
- Od: 4 kwi 2011, 15:06
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław/Strzelin
- Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG
har7ok napisał(a):...
Tak normalnie w mieście do 12l, cykl mieszany – 10l (LPG)
no i tu juz mnie uspokoiles, bo wyniki bardzo zblizone mamy. Z drugiej strony jakbym mial wypalic gniazda bo za uboga mieszanka (male spalanie) to wole zeby sobie wypila troche wiecej, a miec mocy tyle ile powinienem i spokojna glowe
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
umcyk napisał(a):har7ok napisał(a):...
Tak normalnie w mieście do 12l, cykl mieszany – 10l (LPG)
no i tu juz mnie uspokoiles, bo wyniki bardzo zblizone mamy. Z drugiej strony jakbym mial wypalic gniazda bo za uboga mieszanka (male spalanie) to wole zeby sobie wypila troche wiecej, a miec mocy tyle ile powinienem i spokojna glowe
Na pewno dużo zależy od "nogi", na początku po zakupie w mieście robiłem 10l LPG, żadnej frajdy z jazdy, wolę, żeby paliła 20%, ale przynajmniej przyjemnie się jeździ.
- Od: 12 kwi 2012, 21:59
- Posty: 71
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 626 GW 116KM 98r
no wreszcie jakies normalne spalania ,ludzie sie przyznaja ile pala madzie jak patrze na te 7.8, 6.8 ktore mozna miedzy bajki wlozyc to mysle ze oni na plecach te auta nosza, co do ubogiej mieszanki spokojnie sa czasy wtryskow i komp wszystko skoryguje oczywiscie jak nie jest za wiele
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
rumunn95 napisał(a):no wreszcie jakies normalne spalania ,ludzie sie przyznaja ile pala madzie jak patrze na te 7.8, 6.8 ktore mozna miedzy bajki wlozyc to mysle ze oni na plecach te auta nosza, co do ubogiej mieszanki spokojnie sa czasy wtryskow i komp wszystko skoryguje oczywiscie jak nie jest za wiele
Swoje wyliczenia opieram nie na komputerze bo wiem po doświadczeniach z innymi autami, ze ten lubi oszukać na + dla psychiki kierowcy ale na faktycznym zużyciu podczas ponad 2 lat jazdy i kilkudziesięciu tysiącom przejechanych kilometrów tym autem. I daje sobie głowę uciąć, ze przy spokojnej jeździe nie przekraczając 2500 obrotów na klimatyzacji moja mazda nie spali więcej niż 8.5l. Nie dbam o to czy mi ktoś wierzy bo koledzy moi też podawali to wątpliwości do czasu aż jeden z drugim nie wybrał się ze mną w trasę. Przy dystrybutorze zawsze zdziwieni mówią, ze pewnie w trakcie jazdy na benzynę przerzuciłem;) Nie mam zwyczaju na siłę chwalić swojego bo miałem już wiele pojazdów i zawsze staram się być obiektywny w ich ocenie. Mazda miała być tanim tymczasowym pojazdem bo potrzebowałem coś na gwałt a przez brak awarii, spalanie i komfort jazdy zostanie ze mną mam nadzieje jeszcze na bardzo długo...
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
- Od: 4 kwi 2011, 15:06
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław/Strzelin
- Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6