Mazda 626 (GF / GW) – Opinie i Informacje
już po próbie,niestety auto nadal nie "jedzie"tak jakbym chciał.a poza tym prędkość maksymalna to około 150 km/h.to chyba za mało.czekam do soboty i sprawdzam dolot powietrza a potem już tylko kolektor dolotowy mi zostanie.
- Od: 16 sty 2013, 08:14
- Posty: 28
- Auto: mazda 626 ditd 1999 gf/gw
Filtr paliwa nie jest wieczny – należy go wymieniać regularnie (minimum co roku). Jeśli nie masz czujnika wody, to jakim cudem ten filtr działa? Filtr do DiTD jest hmmm – przelotowy. Z drugiej strony jest otwój taki ze 4cm średnicy – tam przychodzi czujnik wody (nakrętka). Gdzie to masz?? takiej dziury nie da się "zaklepać plastrem".
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
no właśnie "gdzie to mam"neistety w niemieckim warsztacie zamienili filtr,a w polsce zmieniono filtr nie patrząc na auto tylko po numerach filtra,a zamienniki są,z tym ,że bez czujnika i nie mają otworu na ten czujnik.ja dostanę gdzieś ten czujnik wtedy założe filtr ory.Mam jeszcze jedno pytanie,czy pompa musi być idealnie ustawiona w "swoim" miejscu.jeżeli auto posiada czujnik położenia wału to wtrysk i tak następuje w odpowiedniej chwili???zaraz będę szukał czegos o tym,pewnie cos znajdę.A jeżeli chodzi o filtr paliwa to każdy jest przelotowy z tym że ten działa podobnie jak filtr oleju,środkiem paliwo wpływa a zewnetrzna stroną wypływa.
- Od: 16 sty 2013, 08:14
- Posty: 28
- Auto: mazda 626 ditd 1999 gf/gw
Pomyślałem o jeszcze jednej rzeczy – takiej, która na pewno nie wymaga żadnych skomplikowanych operacji: zrób czyszczenie układu paliwowego metodą chemiczną – czyli kup dodatek do oleju napędowego i przepuść bak przez wtryski.
Z wielu różnych wypraktykowaliśmy xeramic do ON (zarówno uszlachetniacz do paliwa jak i do czyszczenia wtryskiwaczy) – jego działanie nie ogranicza się do chwilowego wyciszenia silnika, ale rzeczywiście czyści pompę, wtryski itd. Polecam (zalać paliwo do pełna i wlać jedną butelke do baku, koszt ok 15zł).
Póki co – kup taki zwykły przelotowy filterek do paliwa (są takie również do ON – koszt ok 5-7zł) i zamontuj go przelotowo (dodatkowo – szeregowo z tym co jest teraz) – nie wiadomo co masz jeszcze w baku (jeża albo gniazdo wiewiórek
)
Pompa musi być właściwie ustawiona na rozrządzie, bo inaczej po prostu nie działa. Jedno to uzyskanie ciśnienia pompy (rozrząd) a drugie to dawkowanie paliwa (elektrozawór).
PS. poszukam, może gdzieś znajdę ten "korek" z czujnikiem od wody w filtrze.
Z wielu różnych wypraktykowaliśmy xeramic do ON (zarówno uszlachetniacz do paliwa jak i do czyszczenia wtryskiwaczy) – jego działanie nie ogranicza się do chwilowego wyciszenia silnika, ale rzeczywiście czyści pompę, wtryski itd. Polecam (zalać paliwo do pełna i wlać jedną butelke do baku, koszt ok 15zł).
Póki co – kup taki zwykły przelotowy filterek do paliwa (są takie również do ON – koszt ok 5-7zł) i zamontuj go przelotowo (dodatkowo – szeregowo z tym co jest teraz) – nie wiadomo co masz jeszcze w baku (jeża albo gniazdo wiewiórek
Pompa musi być właściwie ustawiona na rozrządzie, bo inaczej po prostu nie działa. Jedno to uzyskanie ciśnienia pompy (rozrząd) a drugie to dawkowanie paliwa (elektrozawór).
PS. poszukam, może gdzieś znajdę ten "korek" z czujnikiem od wody w filtrze.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
kolektor dolotowy wyczyszczony,(nie był mocno zabrudzony).EGR czysty i sprawny,odpala bez żadnych problemów,jezdzi tez bez problemów ale...przyspieszać zaczyna przy obrotach powyzej 2500 ,i na 1; 2; 3 jest OK na czwartym biegu ledwie dochodzi do 4000 obr/min (długo to trwa) na piatym biegu dochodzi do 3500 obr/min i koniec,wyrazny brak mocy.Xeramic też juz był.chyba został juz tylko katalizator,no i nawet na postoju gdy dodam gazu powyżej 4000 nie dymi,a po uruchomieniu na zimnym silniku obroty sa w okolicach 500,po chwili rosną do normalnych (oko lo 800).piatek,sobota spedzone przy aucie,już wyczerpały mi sie pomysły moze ktos ma inne pomysły.Nie świecą się żadne "błędy" typu mrugajace kontrolki.
- Od: 16 sty 2013, 08:14
- Posty: 28
- Auto: mazda 626 ditd 1999 gf/gw
Został chyba katalizator i pompa... albo komputer ECU...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
witam
mam pytanko odnosnie silnikow 2,0 w GF otoz na rynku angielskim maja one 2 oznaczenia GXi i GSi ktory ma 116KM a ktory 136KM. i jeszcze jedna sprawa jak wyglada podatnosc 626GF na przekladke czy jest to mozliwe i i jakie to moga byc koszta??
pozdrawiam
mam pytanko odnosnie silnikow 2,0 w GF otoz na rynku angielskim maja one 2 oznaczenia GXi i GSi ktory ma 116KM a ktory 136KM. i jeszcze jedna sprawa jak wyglada podatnosc 626GF na przekladke czy jest to mozliwe i i jakie to moga byc koszta??
pozdrawiam
- Od: 15 paź 2005, 22:09
- Posty: 363
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i
Te silniki FS są identyczne z wierzchu. Właściwie wystarczyłoby teoretycznie przełożyć komputer i juz ze 115 masz 136KM, niestety nie jest to "bezpieczne". Wersja wzmocniona ma trochę mechanicznych zmian (inny wał korobowy albo panewki czy coś) podyktowanych wytrzymałością. Jeśli jednak chodzi o wszystkie elementy zewnętrzne to różnic nie ma żadnych – oba silniki sa takie same (ten sam blok, osprzęt, mocowanie itp).
Jedyną "zewnętrzną" różnicą jest mniejszy zasięg na pełnym baku...
Jedyną "zewnętrzną" różnicą jest mniejszy zasięg na pełnym baku...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
oki wszystko ladnie pieknie ale dalej nie wiem ktory ma 115 a ktory 136 2.0 Gxi czy Gsi?? no i jak to jest z przekladka?? da sie?? i jakie koszta mniej wiecej chodzi mi o model po liftingu czyli 2000-01.
- Od: 15 paź 2005, 22:09
- Posty: 363
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i
bartek_bart napisał(a):jak to jest z przekladka?? da sie??
xANDy napisał(a):Jeśli jednak chodzi o wszystkie elementy zewnętrzne to różnic nie ma żadnych – oba silniki sa takie same (ten sam blok, osprzęt, mocowanie itp).
Modele Gxi oraz Gxi są raczej nienzane w kraju, bo tutaj te naklejki nie docierają. Trudno powiedzieć który jest który. FS zwykły ma 115 a FS -Jspec 136.
Zaś wg opisów ze strony głównej (zaglądnąłeś tam??) http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/oznaczenia.php wynikałoby, że wersja Gsi to 136. Sprawdź sam. Ale pewności raczej nie ma.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Witam
Pytam znawców gdyz chce kupić takie auto z rocznika 1999 lub 2000 (kwestia kasy). Zastanawiam sie jaki motor wybrać w gre wchodzi benzyna 1,8 (90 KM) lub 2,0 (116KM). Jak wyglada sprawa z montażem gazu do takiego auta, są jakies problemy? Silniki diesla tez by mogły być tylko ich przebiegi w niemczech sa przynajmniej prawdziwe ok 300-400tys.
Pytam znawców gdyz chce kupić takie auto z rocznika 1999 lub 2000 (kwestia kasy). Zastanawiam sie jaki motor wybrać w gre wchodzi benzyna 1,8 (90 KM) lub 2,0 (116KM). Jak wyglada sprawa z montażem gazu do takiego auta, są jakies problemy? Silniki diesla tez by mogły być tylko ich przebiegi w niemczech sa przynajmniej prawdziwe ok 300-400tys.
-
robert13-33
Byle zadbaną sztukę i z pełnym wyposażeniem (automatyczna klima się przydaje).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Właśnie benzynka mnie bardziej interesuje i własnie chyba lepszy bedzie ten motor 2 litrowy. Zużycie paliwa pewnie miedzy 1.8 a 2.0 bedzie porównywalne. Ile ten silnik wciagnie benzynki i czy nie jest to jakis wadliwy motor?pozdrawiam s.z
-
robert13-33
Jakie stacje benzynowe polecacie a jakie odradzacie – nie licząc "noname" – do tankowania naszych DiTD?? Niedawno nabyłem mazdę w dieslu i nasłuchałem się, że strasznie czułe to silniki a nasza ropa nie bardzo im pasuje.
- Od: 26 lis 2006, 15:40
- Posty: 16
- Skąd: Warszawa
- Auto: Toyota RAV4 2.0
Mazda 6 2.0 CiTD polift
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6