Mazda 626 DitD 101KM '00
176k Przebieg
Trasa:
ok 5,65/100 > do 130km/h max do 3tyś obrotów
Mieszana Trasa/Miasto:
(dziennie 2-3 razy odcinki po 10km)
ok 6,7/100 > max do 100km/h
Od zapalenia się pierwszy raz kontrolki rezerwy udało się mi przejechać 150km (+dojechanie na stacje) w mieszanej trasie
Spalanie naszych mazd – 626 GF/GW
Witam,
626 GF 98 r. 2.0 136 km
Pb 95- 7,5 – cykl mieszany, spokojna jazda do 100 km/h
LPG(Stag 4 plus)-8.5 cykl mieszany, miasto 9,5-10 , trasa- 7-8
dla mnie w sam raz.
Pozdr.
626 GF 98 r. 2.0 136 km
Pb 95- 7,5 – cykl mieszany, spokojna jazda do 100 km/h
LPG(Stag 4 plus)-8.5 cykl mieszany, miasto 9,5-10 , trasa- 7-8
Pozdr.
Mazda 626 GF 2.0 16V 136 km 98r.
- Od: 18 gru 2011, 16:15
- Posty: 8
- Skąd: Lubelskie
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 136 km 98r.
Tak sobie siedze i podziwiam wyniki spalania waszych autek i juz sam nie wiem co mam sadzic o swoim.
Mianowicie w moim przypadku spalanie ksztaltuje sie tak:
miasto Pb – 9,5-10,5L (w zimie na krotkich odcinkach (ok. 2,5km do 14.5L )
trasa Pb – 7,8-9L
miasto LPG – 11,5-13L
trasa LPG – 10L
sprawdzane niejednokrotnie ale rekordu na eco nie robilem. Zaliczam sie raczej do dynamicznych kierowcow.
Instalka LPG regulowana, swiece i kable WN po przebiegu 12000km
Mianowicie w moim przypadku spalanie ksztaltuje sie tak:
miasto Pb – 9,5-10,5L (w zimie na krotkich odcinkach (ok. 2,5km do 14.5L )
trasa Pb – 7,8-9L
miasto LPG – 11,5-13L
trasa LPG – 10L
sprawdzane niejednokrotnie ale rekordu na eco nie robilem. Zaliczam sie raczej do dynamicznych kierowcow.
Instalka LPG regulowana, swiece i kable WN po przebiegu 12000km
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Ostatnie pomiary:
miasto – 9,5 L w zimę spalał 10 L
trasa 3 x ok. 100 km (rodzina + bagaż) – 6,8 L (spokojna jazda z rodziną)
Tragedii nie ma
miasto – 9,5 L w zimę spalał 10 L
trasa 3 x ok. 100 km (rodzina + bagaż) – 6,8 L (spokojna jazda z rodziną)
Tragedii nie ma
Mazda 626 kombi
GW, 1999r
2.0i, 136KM, 16V, DOHC
Miasto: 10.2l – 10.4/100km zima +1literek
Trasa: 7.0l – 7.4/100km
Autostrada przy 140km/h zał.tempomat 9.4l chyba sporo
Eco do 100km/h Władysławowo – Hel – Władysławowo 6.2km/h
Krytyczne: Władysławowo – Rumia – czas jazdy 3godz.
! 28l/100km
Przebieg auta ponad 200 tyśków
GW, 1999r
2.0i, 136KM, 16V, DOHC
Miasto: 10.2l – 10.4/100km zima +1literek
Trasa: 7.0l – 7.4/100km
Autostrada przy 140km/h zał.tempomat 9.4l chyba sporo
Eco do 100km/h Władysławowo – Hel – Władysławowo 6.2km/h

Krytyczne: Władysławowo – Rumia – czas jazdy 3godz.


Przebieg auta ponad 200 tyśków
-
miro62
Mazda 626 01'r hatchback
2.0 115hp Benzyna:
Miasto eko:
~ 9.1 do9.8L/100km
Miasto nie oszczednie
~ 10 do 11.5L / 100Km
Trasa :
6.3- 6.7 /100km z prędkościami do 120km/h
Trasa:
6.5 – 7.2 /100km z prędkościami chwilowymi do 150km/h ale 5 osób na pokładzie
Więc podsumowując :
w trasie do 7L/100km
w mieście do 10L /100km
Po austradach nie jeździłem więcej jak 90km jednorazowo ale podejrzewam że by było ok 10 jakby naginać dobrze
wszystko z komputera ale przy CPNie wychodzi praktycznie to samo
Dodam że posiadam ekonomiczne (według mnie) urządzenie i wygodne...Tempomacik
2.0 115hp Benzyna:
Miasto eko:
~ 9.1 do9.8L/100km
Miasto nie oszczednie
~ 10 do 11.5L / 100Km
Trasa :
6.3- 6.7 /100km z prędkościami do 120km/h
Trasa:
6.5 – 7.2 /100km z prędkościami chwilowymi do 150km/h ale 5 osób na pokładzie

Więc podsumowując :
w trasie do 7L/100km
w mieście do 10L /100km
Po austradach nie jeździłem więcej jak 90km jednorazowo ale podejrzewam że by było ok 10 jakby naginać dobrze
Dodam że posiadam ekonomiczne (według mnie) urządzenie i wygodne...Tempomacik
Marko91 napisał(a):Dodam że posiadam ekonomiczne (według mnie) urządzenie i wygodne...Tempomacik
tak na marginesie, to wlacz go pod dobra gorke to zobaczysz jaki ekonomiczny
pozdro
- Od: 12 lip 2011, 23:26
- Posty: 134
- Skąd: Łódzkie - ELA :D
- Auto: Mazda 626 98r. 2.0 115km, Renault Clio I 1.2 , w pracy Scania R380 ;)
Bez zmian, mimo klimatyzacji:
miasto 9,5 L
trasa 6,6-6,8 L
miasto 9,5 L
trasa 6,6-6,8 L
na pb?
jak wy ludzie jezdzicie mi nigdy sie nie udalo zejsc ponizej 8 w trasie i 10 na miejscu pb o gazie nie mowie
jak wy ludzie jezdzicie mi nigdy sie nie udalo zejsc ponizej 8 w trasie i 10 na miejscu pb o gazie nie mowie
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
rumunn95 napisał(a):jak wy ludzie jezdzicie mi nigdy sie nie udalo zejsc ponizej 8 w trasie
Może ganiasz po autostradzie

-
miro62
rumunn95 napisał(a):na pb?
Tak. I nie jeżdżę jak emeryt, po prostu płynna jazda bez zbędnego szarpania.
spalanie praktycznie mam jak siegu oczywiście jak jeżdże normalnie nie kręcąc po bóg wie ile obrotów
normalna jazda i też tylko na PB i klimatyzacja nie wpływa jakoś znacząco w smie na spalanie, bo na mocy sporo traci. 
Marko91 napisał(a):klimatyzacja nie wpływa jakoś znacząco w smie na spalanie, bo na mocy sporo traci.
Właśnie ma. Wszystko co powoduje obciążenie czyli: klima, włączone światła, mocny wzmak, dodatkowe halogeny wszystko to moc = kW / kM i to potrzebuje większej dawki paliwa po za tym zrywka, szybka przyśpiecha i każdy pasażer to kolejne baryłki
-
miro62
Dokładnie tak, wszystko ma znaczenie tym bardziej bezpośrednie obciążenie silnika
tylko dodałem że znacząco.. tak więc jak 0.1 czy 0.25L spali więcej albo i nie to dla mnie znacząco nie wpływa. W trasie praktycznie w ogóle nie widzę większego spalania jadąc na tempomacie. 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6