Co was irytuje w waszych gf/gw
jestem po wymianie gum, tulei, koncowek, swozni i lacznikow-ogolnie wszystko oprocz amortyzatorow. i powiem z reka na sercu ze zawieszenie w tym aucie to nie wada. teraz jest naprawde cicho. wklad niewielki a roznica nieopisana.
a jak wymienisz amory nie daj bóg na gazowe to będziesz narzekać jak niektórzy że w gf jest twarde niekomfortowe zawieszenie
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
To chyba mam gazowe amory bo zawieszke mam twardsza niz w Sirionie na sportowych sprezynach, ale ja uwazam to za plus zawieszenia GF.
Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 4
Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 4
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
alk80 napisał(a):a jak wymienisz amory nie daj bóg na gazowe to będziesz narzekać jak niektórzy że w gf jest twarde niekomfortowe zawieszenie
Bez przesady. Wymieniłem na gazowe – komplet i nie jest wcale tak źle. Miękkie miałem w megance i to auto dopiero pływało – takie sobie uczucie:( W madzi jest w końcu cisza i przyzwoicie – nie jak na statku podczas sztormu:)
szerokości
grzech
grzech
grzech_z napisał(a): Miękkie miałem w megance i to auto dopiero pływało
Taki urok "Francuzów" przerobiłem cztery "renówki" i dla mnie zawiecha w Oplach było twardo a do Madzi już się przyzwyczaiłem
-
miro62
A dodam że jeszcze irytują mnie fotele które w ogóle nie trzymają, za to w M6 juz jest lepiej
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Roni napisał(a):A dodam że jeszcze irytują mnie fotele które w ogóle nie trzymają, za to w M6 juz jest lepiej
Moze nie trzymaja ale nie jest to samochod tez za bardzo szybki, fotele dla mnie w sam raz tym bardziej ze po przejechaniu 1300 km jednego dnia nie bylem zmeczony i nie za czesto musialem sie poprawiac zeby bylo mi wygodnie.
Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 4
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Mako napisał(a):Moze nie trzymaja ale nie jest to samochod tez za bardzo szybki, fotele dla mnie w sam raz
Mnie po wczorajszej testowej jeździe nową M6 to już wszystko nie pasuje
A tak poważnie to nie narzekam na fotel w mojej Madzi jest ustawiany tak że można się dopasować, brakuje ni tylko regulacji lędźwiowej ale jest można jechać w długą trasę
-
miro62
Ja muszę powiedzieć, że fotele GF ma dobre, nie męczą w dłuższych podróżach, wygodne i tyłek nie odmarza zimą Choć wydaje mi się, że w GD były ciutkę lepiej wyprofilowane no i więcej regulacji
Była: Magdalena 626 GD 2.0i 90KM sedan Jest: Madzia 626 GW 2.0 FS 115KM 99r, Audi A6 3.0 Quattro Avant 02r
Bez Mazdy nie ma jazdy
Każde Porsche od Mazdy gorsze
Bez Mazdy nie ma jazdy
Każde Porsche od Mazdy gorsze
No właśnie mi rozchodzi się o to wyprofilowanie Na nowy sezon postaram sie wrzucic lepsze stołki
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Zaczął mi doskwierać:
1. brak kontrolki załączonych świateł mijania,
2. brak sygnalizacji nie zamkniętych drzwi,
3. drżenie/buczenie przy ok 2,1 tyś obrotów ( a trudno ten zakres ominąć )
4. brak regulacji kierownicy w 2 płaszczyznach.
A tak to cudo. minęło ponad rok od kiedy mam tą Mazdę i cały czas jestem szczęśliwy.
1. brak kontrolki załączonych świateł mijania,
2. brak sygnalizacji nie zamkniętych drzwi,
3. drżenie/buczenie przy ok 2,1 tyś obrotów ( a trudno ten zakres ominąć )
4. brak regulacji kierownicy w 2 płaszczyznach.
A tak to cudo. minęło ponad rok od kiedy mam tą Mazdę i cały czas jestem szczęśliwy.
- Od: 28 sie 2012, 22:27
- Posty: 26
- Skąd: Ostrów Wlkp. /Warszawa
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 DiTD, 2000. szczęśliwy jestem.
Skwarmi napisał(a):Zaczął mi doskwierać:
1. brak kontrolki załączonych świateł mijania,
2. brak sygnalizacji nie zamkniętych drzwi,
3. drżenie/buczenie przy ok 2,1 tyś obrotów ( a trudno ten zakres ominąć )
4. brak regulacji kierownicy w 2 płaszczyznach.
Ad.1 – Napisz kartkę "Włącz światła" i przyklej do zegarów
Ad.2 – sufitowa się świeci i wiatr dudni
Ad.3 – mocno w palnik i szybko przestanie
Ad.4 – Przysuń bliżej fotel
......................................... żarcik a po za tym zajefajna bryka
-
miro62
któraś poduszka/i silnika do wymianySkwarmi napisał(a):drżenie/buczenie przy ok 2,1 tyś obrotów ( a trudno ten zakres ominąć )
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Na ta chwile denerwuje mnie to ze stoi rozbita; sens naprawy zaden, ale szukam juz nastepczyni.
Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 4
Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 4
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Nie pamiętam, czy już tego nie pisałem.
Irytuje mnie brak dwóch przycisków do sterowania siłą nawiewu, jak to w większości aut są dwa.
To w naszych z elektrycznym sterowaniem zrobili jeden i trzeba się bujać klikając poprzez wszystkie, chcąc np, powrócić z drugiej prędkości do pierwszej, a ta czynność często się zdarza, myślę że nie tylko mi.
Irytuje mnie brak dwóch przycisków do sterowania siłą nawiewu, jak to w większości aut są dwa.
To w naszych z elektrycznym sterowaniem zrobili jeden i trzeba się bujać klikając poprzez wszystkie, chcąc np, powrócić z drugiej prędkości do pierwszej, a ta czynność często się zdarza, myślę że nie tylko mi.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
rdza powiadasz
ja miałem GW z końca 2001, rejestracja lato 2002r 80 tysi przebiegu.
w porównaniu do GY to cud zabezpieczeń antykorozyjnych, nic nie rdzewiało przez 9 lat.
w M6 muszę już reperaturkę tylnego błotnika robić bo tak gnije po lekkiej zimie.
powiedzą teraz że bita
za to podwozie spoko.
ja miałem GW z końca 2001, rejestracja lato 2002r 80 tysi przebiegu.
w porównaniu do GY to cud zabezpieczeń antykorozyjnych, nic nie rdzewiało przez 9 lat.
w M6 muszę już reperaturkę tylnego błotnika robić bo tak gnije po lekkiej zimie.
powiedzą teraz że bita
za to podwozie spoko.
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6