macmil1 sprawdź czy Ci kopci jak jedziesz w trasie. Niech ktoś pojedzie za Tobą jak przyspieszasz np. przy 80tce czy pojawia się tylko jedna chmurka dymu czy dymisz cały czas (mowa o dobrym przyspieszaniu a nie o agresywnym nabieraniu prędkości
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
). Uciekające z dolotu powietrze jest najprostszą i najczęstszą przyczyną nadmiernej konsumpcji.
Dziury w intercoolerze albo w pośrednich przewodach nie pokaże Ci żaden czujnik. Tylko dymówa z wydechu i brak mocy (i spalanie właśnie).
Jeszcze jeden wskaźnik – czy powyżej 2-2,5 tys. obrotów silnik ma wyraźniejszy mocniejszy ciąg? (tak, jakbyś nagle miał pół silnika więcej...?).
Napisz jeszcze – jaki masz przebieg; jaką budę (kombi, sedan), sprawdź ilość płynu chłodzącego.
Jaksa – też sobie wlej ten xeramic... – w moim przypadku to była różnica ok 0.2-0.3 litra, więc w Twoim może być i 0,5. No i wyraźniejsza cisza!
http://www.xeramic.pl/show.php?idprod=9 ... 25&level=3
http://www.xeramic.pl/show.php?idprod=9 ... 25&level=3
Absolutnie nie wierzyłem w takie rzeczy póki sam nie zastosowałem tego preparatu. Potem poszukałem i okazało się, że jako jedyny sprzeciwia się efektowi placebo i rzeczywiście w wielu motorach "coś" robi pozytywnie.