Kierunkowskazy świecą stale (nie mrugają)

Mazda 626 1998–2002

Postprzez aaxaa » 13 cze 2019, 21:11

cześć wszystkim,

mam problem z kierunkowskazami – świecą stale i nie przerywają. najpierw działo się tak, że czasem działy dobrze czasem źle. teraz w ogóle nie przerywają nigdy.
odnalazłem przerywacz i ku mojemu zdziwieniu, nie był do niego podłączony żaden kabelek. ba, nawet nie ma żadnej wolnej wtyczki, którą można by podejrzewać o wypięcie. to jest chyba fizycznie niemożliwe, skoro kierunkowskazy działały kiedyś ok? co prawda w między czasie miałem go u mechanika, żeby sprawdził co z tymi kierunkami i on powiedział, że trzeba wymienić manetkę, więc dałem sobie spokój bo i tak miałem sprzedawać auto. możliwe, że on coś poprzypinał.
konkludując, jak odnaleźć odpowiedni kabelek, który należy wpiąć do przerywacza?
Rozebrałem sam przerywacz i nie wygląda, żeby było tam coś odlutowane lub przepalone.
Auto to mazda 626 GF 2.0
Załączniki
20190613_164345.jpg
20190613_164907_HDR.jpg
Początkujący
 
Od: 13 cze 2019, 16:07
Posty: 4

Postprzez TonSiL » 13 cze 2019, 23:56

Hej. Jeśli załączasz kierunkowskazy a one, co prawda świecą a nie mrugają to znaczy że manetka jest sprawna bo ona tylko załącza odpowiedną stronę kierunkowskazów. Jeśli znalazłeś przerywacz to i wtyczka musi być w okolicach. A tak zapytam, awaryjne migają?? Jeszcze jedna sprawa – co to za czarny przekaźnik wisi do góry nóżkami na kablach na pierwszym planie?? Z kablami: czarnym, niebieskim, czerwonym i dwoma brązowymi? Do czego on tam ?? <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2009, 18:59
Posty: 141 (0/4)
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Moje byłe:
Magda 323F BA Z5 97r.
Magda 626 GF FS 98r. (od Floyd'a)

Jest:
Magda 6 GY (26.09.2006) 2.0 LF 147KM + LPG

Postprzez aaxaa » 14 cze 2019, 07:39

no też tak myślałem, że wtyczka musi być. szukałem i szukałem i nie ma.
co do manetki, to po czytaniu forum też doszedłem do takich wniosków.
awaryjne – to samo, świecą stale, nie mrugają.
nie mam pojęcia co to jest. nie znam się w ogóle ;p
Początkujący
 
Od: 13 cze 2019, 16:07
Posty: 4

Postprzez TonSiL » 15 cze 2019, 08:36

Wrzuć tutaj zdjęcie tego przekaźnika o którym pisałem wyżej. I druga sprawa to zobacz dokąd idą przewody od tego przekaźnika. Może ktoś nie ogarniał tematu oryginalnego przekaźnika i podłączył uniwersalny przerywacz do kierunków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2009, 18:59
Posty: 141 (0/4)
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Moje byłe:
Magda 323F BA Z5 97r.
Magda 626 GF FS 98r. (od Floyd'a)

Jest:
Magda 6 GY (26.09.2006) 2.0 LF 147KM + LPG

Postprzez aaxaa » 15 cze 2019, 15:56

Tonsil wiszę Ci piwo! jak będziesz w poznaniu daj znać :D
nie pomyślałem, że ta czarna kostka to może być jakiś zamienny przerywacz, skoro przecież oryginalny był i wyglądał na sprawny. no i jeszcze ta ilość kabli, ale dwa się okazały być zaślepione i ukryte głęboko obok kierownicy.
Problem rozwiązany. Dzięki jeszcze raz :D
Początkujący
 
Od: 13 cze 2019, 16:07
Posty: 4

Postprzez TonSiL » 16 cze 2019, 12:01

Jak tylko udało się naprawić to jest to dla mnie najlepsza zapłata, choć przy tych temperaturach to takie pifffko... mmm :D

Pozdrawiam i niech służy jak najdłużej bo to bardzo wdzięczne autko ;)

Tomek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2009, 18:59
Posty: 141 (0/4)
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Moje byłe:
Magda 323F BA Z5 97r.
Magda 626 GF FS 98r. (od Floyd'a)

Jest:
Magda 6 GY (26.09.2006) 2.0 LF 147KM + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6