Mazda 626 (GF / GW) – Opinie i Informacje
kolejny, ja tam nie uważam że jest na minus. zawsze wcześniej przygotowuje się do manewru np zawracania i nigdy nie mam problemu.Skwarmi napisał(a):– promień zawracania
Skwarmi napisał(a):– Krótki pierwszy bieg.
racja. ale trzeba brać poprawkę że to nie auto wyścigowe
Skwarmi napisał(a):– regulacja kierownicy tylko w jednej płaszczyźnie
oj tam, dobrze że nie jesteśmy z Szuflandii


Skwarmi napisał(a):– Ściąga trochę w prawo
zawsze możesz z lewej przywiązać teściową

Skwarmi napisał(a):– Blisko świecą światła mijania. Może żarówki słabe/ albo konieczna wizyta u diagnosty.
jeśli polift to powinny świecić ekstra
Skwarmi napisał(a):– rudego nie mam – ale parch na klapie bagażnika jest.
nie jesteś sam

gw '01
ja wbrew opinii rudzielca nie mam na nadkolach ani nigdzie.
podkowy tylko w komorze silnika na kielichach zaczęły rudzieć ale sytuacja już zażegnana.
z ponadplanowej eksploatacji tylko zawór TCV i jakieś tulejki.
ale to chyba kwestia małego przebiegu...
ja wbrew opinii rudzielca nie mam na nadkolach ani nigdzie.
podkowy tylko w komorze silnika na kielichach zaczęły rudzieć ale sytuacja już zażegnana.
z ponadplanowej eksploatacji tylko zawór TCV i jakieś tulejki.
ale to chyba kwestia małego przebiegu...
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
Witam. Nie jeżdże Mazdą GF więc nie jestem zorientowany. Chciałbym się dowiedzieć jak sprawują sie na gazie silniki w tym modelu, szczególnie po liftingu. Czy dobrze pracują, nie ma częstych problemów z uszczelką lub głowicą?
40-50 tys na gazie, silnik 1.8 i zero problemów. Spalanie bardzo dobre, chodzi identycznie jak na benzynie. Liczyć się trzeba tylko z częstsza wymiana świec i przewodów. Co ma uszczelka pod głowica do gazu? Ogólnie to im dłużej jeżdżę tym autem tym bardziej z niego jestem zadowolony! Drastycznie zmieniłem przez ta mazdę definicje pojęcia "komfort jazdy" w moim słowniku. Teraz w pojęciu tym nie zawiera się climatronic 4 strefowy, automatyczna wycieraczka, automatyczne światła, doświetlenie zakrętów, rozbudowana deska rozdzielcza czy skomplikowane ciche zawieszenie. Komfort jest wtedy, gdy wstajesz rano, patrzysz za okno i mówisz kobiecie, że pojechałbys na krym. Ona odpowiada: Dobra! Pakujesz się w godzinę, 15 min śniadania i wsiadasz do mazdy... Piękne uczucie gdy nawet do głowy nie przyjdzie Ci pytanie, czy auto da radę...
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
- Od: 4 kwi 2011, 15:06
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław/Strzelin
- Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG
Ja mam 2.0 na parowniku. Instalacja od 2005r. Teraz remont silnika z wiadomych przyczyn
( pierścienie)
Po rozebraniu, brak oznak zużycia czy to zaworów, tłoków, nawet luzy zaworowe były w normie, sprężanie ok. Tylko to branie oleju z wiadomych przyczyn.
Silniki 2.0 nie różnią się po i przed FL.
Po rozebraniu, brak oznak zużycia czy to zaworów, tłoków, nawet luzy zaworowe były w normie, sprężanie ok. Tylko to branie oleju z wiadomych przyczyn.
Silniki 2.0 nie różnią się po i przed FL.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Jeśli chodzi o silnik 1.8 to z pełna odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że żadnego brania oleju nie ma. Wymieniam olej co 15 tys, cały czas na pełnym syntetyku "dexelia" i bliżej terminu wymiany (po 13-14tys) dopiero na bagnecie widać, że coś tam ubyło.
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
- Od: 4 kwi 2011, 15:06
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław/Strzelin
- Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG
To już najlepiej popatrz po wątkach/tematach, bo było sporo o tym.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Ja mam instalacje staga i niedawno założyłem listwę hana.
na gazie zrobiłem już prawie 70tys km.
wszystko jest ok. oleju bierze na tyle mało że w ogóle nie dolewam między wymianami (wymieniam co 10tys km)
uszczelki jeszcze nie wymieniałem ale nic nie cieknie. wymienie ją dopiero przy okazji malowania pokrywy zaworów (oczywiście uszczelka oryginalna bo zamienników się nie opłaca kupować).
używam oleju Elf 10w40
na gazie zrobiłem już prawie 70tys km.
wszystko jest ok. oleju bierze na tyle mało że w ogóle nie dolewam między wymianami (wymieniam co 10tys km)
uszczelki jeszcze nie wymieniałem ale nic nie cieknie. wymienie ją dopiero przy okazji malowania pokrywy zaworów (oczywiście uszczelka oryginalna bo zamienników się nie opłaca kupować).
używam oleju Elf 10w40
3astec napisał(a):Ma ktoś może zamontowaną zwykłą mieszalnikową instalacje LPG w swojej GW/GF?
nie sprawdza sie
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6