Spalanie naszych mazd – 626 GF/GW
Mazda 626 GW 2.0 DITD 99'
4 osoby + bagaż
moje ostatnie obserwacje (traska zrobiona na początku czerwca) i obliczenia po przejechaniu trasy Gdańsk-Siedlce , Siedlce-Gdańsk, około 850 km:
-jak się dało to 110-120 km/h , wyprzedzanie dosyć częste (sporo TIRów , autokarów itp)
-po drodze całkiem sporo odcinków w przebudowie (prędkość około 80 km/h)
-w miarę dynamiczne przyspieszanie, jeśli się dało utrzymywanie stałej prędkości + zrzucanie na możliwie jak najwyższy bieg
po przeliczeniu spalanie wyszło 5,7 l/100 KM
4 osoby + bagaż
moje ostatnie obserwacje (traska zrobiona na początku czerwca) i obliczenia po przejechaniu trasy Gdańsk-Siedlce , Siedlce-Gdańsk, około 850 km:
-jak się dało to 110-120 km/h , wyprzedzanie dosyć częste (sporo TIRów , autokarów itp)
-po drodze całkiem sporo odcinków w przebudowie (prędkość około 80 km/h)
-w miarę dynamiczne przyspieszanie, jeśli się dało utrzymywanie stałej prędkości + zrzucanie na możliwie jak najwyższy bieg
po przeliczeniu spalanie wyszło 5,7 l/100 KM
Ostatnio edytowano 22 sie 2012, 18:37 przez slisman, łącznie edytowano 1 raz
Mazda 626 GW 2.0 136 KM kombi + przyczepa kempingowa + rowery + bagaż (ok. 1000 kg.) 3 osoby prędkość ok. 80-90 km/h na prostych ok.100 km/h
Trasa na Mazury (Ruciane-Nida) wte i nazad + solo do Giżycka. Z przyczepą ok. 700 km + solo ok. 300 km
w/g komputera 10,4 l/100 km tankowanie 54 l + 48 l czyli wychodzi praktycznie zgodność z kompem
Trasa na Mazury (Ruciane-Nida) wte i nazad + solo do Giżycka. Z przyczepą ok. 700 km + solo ok. 300 km
w/g komputera 10,4 l/100 km tankowanie 54 l + 48 l czyli wychodzi praktycznie zgodność z kompem

-
miro62
i ja zauktualizuje swoje spalaniowe osiagi. Otoz: Lodz-Wegorzewo 9,5L/100km za kolega przedstawicielem w firmowym aucie
(tempomat wlaczony kiedy tylko sie dalo ), potem podczas krotkich przejazdow na wilczy szaniec, mamerki i temu podobne wyszlo 11,8L/100km ( ale tu sobie poszarzowalem
), niebawem zaktualizuje trase powrotna, ale tu nie spodziewam sie rewelacyjnych wynikow bo duzo trasy to czyszczenie czerwonego pola 
edit:
no i zatankowalem i liczylem na kalkulatorze dwa razy i oczom nie wierze. Droga powrotna 9,67L/100km LPG
Jestem bardzo milo zaskoczony

edit:
no i zatankowalem i liczylem na kalkulatorze dwa razy i oczom nie wierze. Droga powrotna 9,67L/100km LPG

Jestem bardzo milo zaskoczony

SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
umcyk napisał(a):no i zatankowalem i liczylem na kalkulatorze dwa razy i oczom nie wierze. Droga powrotna 9,67L/100km LPG
Jestem bardzo milo zaskoczony
Hej "umcyk" no to wygląda całkiem fajowo


-
miro62
miro62 napisał(a):umcyk napisał(a):no i zatankowalem i liczylem na kalkulatorze dwa razy i oczom nie wierze. Droga powrotna 9,67L/100km LPG
Jestem bardzo milo zaskoczony
Hej "umcyk" no to wygląda całkiem fajowociekawe ile moja "Madzia" z przyczepą by wyssała LPG
ale ja mimo wszystko nie mogę się przekonać do "podtlenku"
z przyczepa na podtlenku to pewnie 13-15L, co do przekonan to mnie najbardziej przekonuje przejazd za pol ceny

wachy poszloby kolo 72L czyli jakies 412zl
gazioru jakies 87L czyli jakies 235 zl
TAKZE TEGO
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Wczoraj na trasie Radom – Lublin (40 min w korkach w mieście i na trasie) komputer pokazał średnio 6.1 l/100km. W trasie pokazywał 5,6 – 5,8 l /100km.
Jechałem sam , tylko z 4 oponami zimowymi
Silnik 1,8 bez LPG, raczej delikatna noga.
Jechałem sam , tylko z 4 oponami zimowymi
Silnik 1,8 bez LPG, raczej delikatna noga.
dopawcia bo tak pamiętam login ale wolę Paweł :]
dopawcia napisał(a):Wczoraj na trasie Radom – Lublin (40 min w korkach w mieście i na trasie) komputer pokazał średnio 6.1 l/100km. W trasie pokazywał 5,6 – 5,8 l /100km.
Jechałem sam , tylko z 4 oponami zimowymi
Silnik 1,8 bez LPG, raczej delikatna noga.
Ha! To byłą moją jechał... No cóż, ja dzisiaj do roboty – rower, spalanie dwie kromki chleba.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Bydgoszcz – Zakopane (na miejscu ok 150 km) – Bydgoszcz, razem 1300 km – średnie spalanie 7,5 L.
Płynna jazda bez katowania na trasie 100-120 km/h.
Płynna jazda bez katowania na trasie 100-120 km/h.
U mnie spalani ok 5,5 L
- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
626 GW 1,8 90 KM
Jak jeździłem na benzynie to nie wiem jak bym nie jeździł zawsze miałem spalanie 8,5l
Założyłem gaz jakieś 20 tys km temu i poniżej 10l/100 km nie schodzę. Na ogół pali 11-12l/100 km
Gaz sekwencja BRC + lubryfikator
Jak jeździłem na benzynie to nie wiem jak bym nie jeździł zawsze miałem spalanie 8,5l
Założyłem gaz jakieś 20 tys km temu i poniżej 10l/100 km nie schodzę. Na ogół pali 11-12l/100 km
Gaz sekwencja BRC + lubryfikator
-
krzysiek_b
FS 2.0 115 KM-instalka Stagg 300 Premium +
325,7 km zrobione na 24,5 litrach lpg czyli 7.55 litra na setkę
koszt przejechania 100 km to 21.50
oczywiście 95% na autostradzie
klima włączona w trybie eco
4 osoby na pokładzie
nie mam tempomatu
325,7 km zrobione na 24,5 litrach lpg czyli 7.55 litra na setkę
koszt przejechania 100 km to 21.50
oczywiście 95% na autostradzie
klima włączona w trybie eco
4 osoby na pokładzie
nie mam tempomatu
- Od: 19 gru 2010, 16:50
- Posty: 111
- Skąd: Zachodnia Polska
- Auto: Mazda 626 GF dohc 2.0 116KM 99'
Po zmianie swiec i kabli trasa nad morze i z powrotem wyszlo 5,4l na 100.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
pete14 napisał(a):trasa czy miasto ok 6-7l trasa dynamicznie (130-150)/miasto raczej oszczędnie
Widze podobne wyniki do moich, i też RF4F

Też w trasie raczej dynamicznie, przy 140-170 km/h spalanie 6,6 l.
Przy spokojnej trasie max do 120km/h spalanie 5,2 l. (Mój rekord, niżej chyba nie zejde bo nie mam cierpliwości do takiej jazdy
Max zanotowany apetyt w mieście 7,2l


Ostatnio jechałem na Śląsk i od wyjazdu z Łodzi do Częstochowy pod Maca 122km darłem 48 min
ale spalanie
8,6 l/100 dalej już było spokojnie kolejne 230 km spalanie 7,1 l/100
ciekawe ile razy było "pstryk" 



-
miro62
moja Mazda przy normalnej jezdzie(tak do 120km/h) srednio spala od 8 do 8.5 l gazu w trybie mieszanym.
kiedys sprawdzilem ze przy mniejszym "deptaniu" zeby sie rozpedzic zeszla nawet ponizej 8l gazu.
na benzynie jak jezdzilem palila ok 7,5.
kiedys sprawdzilem ze przy mniejszym "deptaniu" zeby sie rozpedzic zeszla nawet ponizej 8l gazu.
na benzynie jak jezdzilem palila ok 7,5.
- Od: 12 lip 2011, 23:26
- Posty: 134
- Skąd: Łódzkie - ELA :D
- Auto: Mazda 626 98r. 2.0 115km, Renault Clio I 1.2 , w pracy Scania R380 ;)
tomi84 napisał(a):[
Widze podobne wyniki do moich, i też RF4F![]()
Też w trasie raczej dynamicznie, przy 140-170 km/h spalanie 6,6 l.
Przy spokojnej trasie max do 120km/h spalanie 5,2 l.
Max zanotowany apetyt w mieście 7,2l
sedan i hatchback powinny średnio mniej z litra palić bo kombi to chyba ze 200 kilo więcej waży od reszty
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
nie wiem ile ważą inne GW bo to zależy od wersji wyposażenia, ale moja w wersji comfort + 4 poduszki, przesuwana tylna kanapa, tylne amory z systemem samopoziomowania, większy zbiornik płynu do spryskiwaczy i coś tam jeszcze, ma w dowodzie 1440kg,pete14 napisał(a):sedan i hatchback powinny średnio mniej z litra palić bo kombi to chyba ze 200 kilo więcej waży od reszty
po za tym nie wiem czy wszyscy są świadomi że GW ma wyżej dach niż GF, to też robi większą wagę
napiszę raz jeszcze że z doświadczenia wiem że w GW jest też różnica w spalaniu jeśli ma się opony o różnym choć dopuszczalnym rozmiarze, jest odczuwalna różnica, to znaczy że mniej pali na 185/65/15 niż na 195/60/15, to co tu pisać jeśli ktoś ma 205 albo nawet 215
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6