Mazda 626 (GF / GW) – Opinie i Informacje
Nie pisz posta pod postem, używaj opcji "edytuj". Rozpatrz się trochę po forum, wiadomości o klockach są w wątku o klockach, to se poszukaj a nie tu piszesz zapytanie. Mod Cię zaraz powiesi.
Poszukaj, czy niema pompy od ABS/śladów po niej, np uchwyt, kostka długości ok 10cm z wieloma pinami. Rzuć okiem na piasty, czy są zamontowane czujniki/ślady po nich.
Poszukaj, czy niema pompy od ABS/śladów po niej, np uchwyt, kostka długości ok 10cm z wieloma pinami. Rzuć okiem na piasty, czy są zamontowane czujniki/ślady po nich.
Ostatnio edytowano 13 lut 2011, 11:05 przez tadziomaru1, łącznie edytowano 1 raz
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Co do ABS to szczerze powiem, że nie spotkałem 626 z tych roczników bez ABS... Nie orientuję się jak to było z modelami wtedy ale na 99% ABS był już raczej wyposażeniem standardowym w autach klasy średniej. Sam miałem swego czasu Civica 97 rocznik i on już miał ABS. A nie oszukujmy się 626 to jest jednak klasa wyżej i rok później robiony. Coś tu śmierdzi ...
- Od: 14 lis 2010, 17:16
- Posty: 45
- Skąd: Kraków/Kielce
- Auto: Mazda 626 2.0 136 KM
Mam 626 GW kombi 1999rok, i tam z tylu siedzi sie wyzej .. czy tak jest we wszystkich wersjach budy?
kolejne pytanie czy lusterka sa podgrzewane (mam wersje exclusiv) ? ostatnio zapiekly mi sie hample z przodu, przy predkosci 80km i wyzej wylo- myslalem ze to opony.. po wymianie gumek ten halas nadal jest choc mniejszy czy to poszly lozyska czy moze tak np szumia zimowki (mam dwie debice i dwie fuldy) ?
Marcin
kolejne pytanie czy lusterka sa podgrzewane (mam wersje exclusiv) ? ostatnio zapiekly mi sie hample z przodu, przy predkosci 80km i wyzej wylo- myslalem ze to opony.. po wymianie gumek ten halas nadal jest choc mniejszy czy to poszly lozyska czy moze tak np szumia zimowki (mam dwie debice i dwie fuldy) ?
Marcin
Martinator
Jestem posiadaczem GW od października (tyle, że wersja po lifcie 2001r.) i z tylu siedzi się wyżej
Tak się składa, że też mam wersje exclusive ale nie ma podgrzewanych lusterek. Tak się składa, że też jestem z Krakowa, ale nie mam jeszcze na tyle wiedzy żeby odpowiedzieć na wszystkie pytania 
Pozdr
Jestem posiadaczem GW od października (tyle, że wersja po lifcie 2001r.) i z tylu siedzi się wyżej
Pozdr
Prosze trzymac sie tematu tego wątku. Za OT nagrody w postaci ostrzezen dostaja koledzy AlbatrosGrodno i zagloba1987.
Podgrzewane lusterka sa w kazdej wersji z el. sterewoniem wiec musicie miec chyba cos nie tak. Ja natomiast mam pytanie do znawcow zarowek w GF-ce, ostatnio wlaczylem halogeny i okazalo sie ze jeden jest przepalony, jaka tam wchodzi zarowka h1 czy h3. Szukalem ale widac bez skutecznie na forum i w ksiazce od GF.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
potrzebujesz żarowki H3
a z pomocą przyjdzie ta stronka:
http://www.lighting.philips.com/pl_pl/c ... ng&lang=pl
a z pomocą przyjdzie ta stronka:
http://www.lighting.philips.com/pl_pl/c ... ng&lang=pl
- Od: 23 lut 2011, 13:49
- Posty: 23
- Skąd: Białystok
- Auto: Madzia 6 Exclusive Wagon 2010 2.0 PB + LPG Landi Renzo
Dzieki, jak bede sciagac zderzak do lakierowania to od razu wymienia.
Czy ktos z posiadaczy GF z silnikiem FP zaglebial temat roznic miedzy wersja 90 KM a 115 KM montowanym w 323 BJ? Tak sie zastanawiam czy jest to tylko sprawa komputera czy tez czegos wiecej jak np inne walki rozrzadu. Po przeczytaniu watkow dotyczacych silnika FS i roznic miedzy wersjami 115 i 136 KM mozna wywnioskowac ze moze byc podobnie w przypadku mniejszego silnika czyli komputer mozna przelozyc bez problemu tyle ze bedzie miec troche mniej niz 115 KM. Mysle ze temat warty zbadania bo byloby to tani sposob wyciagniecia tych +/– 20 koni. Pozyjemy zobaczymy i czekam na dalsza dyskusje na ten temat. Moze wypowiedza sie w tym temacie bardziej kompetetni ludzie ode mnie.
Czy ktos z posiadaczy GF z silnikiem FP zaglebial temat roznic miedzy wersja 90 KM a 115 KM montowanym w 323 BJ? Tak sie zastanawiam czy jest to tylko sprawa komputera czy tez czegos wiecej jak np inne walki rozrzadu. Po przeczytaniu watkow dotyczacych silnika FS i roznic miedzy wersjami 115 i 136 KM mozna wywnioskowac ze moze byc podobnie w przypadku mniejszego silnika czyli komputer mozna przelozyc bez problemu tyle ze bedzie miec troche mniej niz 115 KM. Mysle ze temat warty zbadania bo byloby to tani sposob wyciagniecia tych +/– 20 koni. Pozyjemy zobaczymy i czekam na dalsza dyskusje na ten temat. Moze wypowiedza sie w tym temacie bardziej kompetetni ludzie ode mnie.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Mako napisał(a):Czy ktos z posiadaczy GF z silnikiem FP zaglebial temat roznic miedzy wersja 90 KM a 115 KM montowanym w 323 BJ? Tak sie zastanawiam czy jest to tylko sprawa komputera czy tez czegos wiecej jak np inne walki rozrzadu. Po przeczytaniu watkow dotyczacych silnika FS i roznic miedzy wersjami 115 i 136 KM mozna wywnioskowac ze moze byc podobnie w przypadku mniejszego silnika czyli komputer mozna przelozyc bez problemu tyle ze bedzie miec troche mniej niz 115 KM. Mysle ze temat warty zbadania bo byloby to tani sposob wyciagniecia tych +/– 20 koni. Pozyjemy zobaczymy i czekam na dalsza dyskusje na ten temat. Moze wypowiedza sie w tym temacie bardziej kompetetni ludzie ode mnie.
W Premacy na przykład różnica między wersją 101, a 114 koni to kolektor dolotowy ze zmienną długością kanałów (vcis to się chyba nazywa). Tu chyba jest ta sama zasada.
Więc potrzebna byłaby wymiana koletora i komputera..
Przecieraj szlaki!
Riki napisał(a):Mako..nie w każdej.
To jestem zaskoczony tym bardziej ze maja dosyc wysoka wersje wyposazenia, nie wiem jaka ja mam wersje z nazwy ale tylko z przodu elektryczne szyby i manualna klima i pogrzewanie lusterek jest, ale jak to zwykle w mazdzie jest, cala instalacja elektryczna jest na miejscu i wystarczy zmienic lusterka na wersje z podgrzewaniem.
McMan napisał(a):W Premacy na przykład różnica między wersją 101, a 114 koni to kolektor dolotowy ze zmienną długością kanałów (vcis to się chyba nazywa). Tu chyba jest ta sama zasada.
Więc potrzebna byłaby wymiana koletora i komputera..
Przecieraj szlaki!
W Premacy jest jeszcze inna sytuacja z tego co zauwazylem, wraz ze zmiana kolektora dolotowego jest troche inna kapa zaworowa, w wersji bez tego vcis, korek oleju jest na wysokosci kapy natomiast vcis-em korek jest jakby wyzej ponad kapa. W BJ FP 115 KM kapa zaworowa jest plaska tak jak w 90-konnej FP z 626. Mam nadzieje ze nie zamotalem i wszystko jest latwo rozczytywalne. Temat bede drazyc dalej z tego wzgledu ze wydaje mi sie ze pada mi immo (przekrecam kluczyk i samochod nie odpala) i jak bede musial zmienic wszystko to co trzeba do normalnego odpalenia auta to do razu zmienie komputer od 115-konnej wersji z BJ. Jak to mowia pozyjemy zobaczymy, bede sprawdzac dalej co i jak
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Mako napisał(a):Temat bede drazyc dalej z tego wzgledu ze wydaje mi sie ze pada mi immo (przekrecam kluczyk i samochod nie odpala)
to chyba nie immo jednak, tu jest na ten temat:
viewtopic.php?f=125&t=60710&view=unread#unread
u mnie dzieje się niestety podobnie
póki co, niczego nie szukam...
- Od: 31 maja 2007, 15:09
- Posty: 500
- Skąd: duchem wciąż we wRocku ciałem na usrynowie
- Auto: 626 GF FS 136KM
Mako napisał(a):W Premacy jest jeszcze inna sytuacja z tego co zauwazylem, wraz ze zmiana kolektora dolotowego jest troche inna kapa zaworowa, w wersji bez tego vcis, korek oleju jest na wysokosci kapy natomiast vcis-em korek jest jakby wyzej ponad kapa. W BJ FP 115 KM kapa zaworowa jest plaska tak jak w 90-konnej FP z 626. Mam nadzieje ze nie zamotalem i wszystko jest latwo rozczytywalne. Temat bede drazyc dalej z tego wzgledu ze wydaje mi sie ze pada mi immo (przekrecam kluczyk i samochod nie odpala) i jak bede musial zmienic wszystko to co trzeba do normalnego odpalenia auta to do razu zmienie komputer od 115-konnej wersji z BJ. Jak to mowia pozyjemy zobaczymy, bede sprawdzac dalej co i jak
Allmazda mówi, że w Premacy 115 PS i BJ FP jest ten sam kolektor dolotowy:

więc chyba wszystko jasne
McMan napisał(a):więc chyba wszystko jasne
Moze tak moze nie, temat jest na tyle interesujacy ze bede drazyc go dalej a nic nie zastapi zbadania tego organoleptycznie a nie tylko cyferkami w internecie
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Witam, byłem posiadaczem mazdy 626 rok 2000 2.0 DiTD auto kupiłem jako 8 latka, jeździłem przez ponad rok i powiem że mniej awaryjnym autem nigdy nie jeździłem (a w swoim dorobku mam już kilka aut i różnych marek), jedyne co uległo awarii to czujnik ABS w lewym tylnym kole. Warto podkreślić że czujnik ten kupiłem na allegro i sam go założyłem, więc koszt wyniósł 40 zł
!! Co mogę dodać warto zwrócić uwagę na tylne nadkola bo z tego co słyszałem przy sprzedaży często się zdarza że wychodzą bańki. Obecnie jeżdżę Mazdą 6 z 2004 z silnikiem 2.0 CiTD i na razie też jest super!!! Pozdrawiam

-
kaczmarkus
kaczmarkus napisał(a):Co mogę dodać warto zwrócić uwagę na tylne nadkola bo z tego co słyszałem przy sprzedaży często się zdarza że wychodzą bańki.
to bolączka tego modelu którą trzeba zaakceptować podczas kupna jeśli chcemy mieć GF bo raczej nie znajdzie się GF w której nie ma w ogole rdzy.
moze zdarza sie takie egzemplarze ale bardzo malo, moze przeznaczone na skandynawie czy cos.
Ja w swojej nie mam
.......
ale to dlatego ze zostala zrobiona w zeszlym roku
ale to dlatego ze zostala zrobiona w zeszlym roku
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Mam pytanko: co oznacza symbol LX widniejący na mojej madzi pomiędzy przednim nadkolem a krawędzią przednich drzwi? Cały czas miałem świadomość, że wersja mojego autka 626 sedan z 1998 roku to Gf. Czy wspomniany na początku symbol może oznaczać inną wersję?
- Od: 11 lut 2011, 13:01
- Posty: 7
LX to wersja wyposazenia a nie oznaczenie modelu, ale co taka wersja powinna miec a co ma to wszystko zalezy od rynku na jaki trafial dany model.
chcialbym
Barthez napisał(a):masz GFke rocznik 2010?
chcialbym
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6