ale za to w GF podoba mi sie ze fotele sa w miare wysoko. tylna kanapa tez
Mazda 626 (GF / GW) – Opinie i Informacje
fotele w GF sa duze i wygodne ale momentami mysle ze za duze. w GE fotele sa lepiej dopasowane i fajnie "trzymaja"
ale za to w GF podoba mi sie ze fotele sa w miare wysoko. tylna kanapa tez
ale za to w GF podoba mi sie ze fotele sa w miare wysoko. tylna kanapa tez
Ostatnio edytowano 28 lip 2009, 12:45 przez Radex, łącznie edytowano 1 raz
ram napisał(a):Zgadza się. Fotel kierowcy w GF/GW jest znacznie zubożony, w kwestii regulacji, w porównaniu z GD.
to juz nawet nie o regulację chodzi. Fotel w GD jest przede wszystkim kubełkowy i dopasowany do ciała (pomijam w MX regulację boczków w kubełku) ale do tej pory jeszcze nie siedziałem w wygodniejszym fotelu niż był w GD. W GF owszem jest miękko i wygodnie, czasem za miękko. Fotel jest zbyt obszerny co nie daje taliego trzymania jak było w GD. Może dla szerokobarczystych jest ok, ale jednak dla mnie suchego polana fotel nie zapewnia dostatecznego trzymania w zakrętach. Ale w długiej trasie podobnie jak w GD jest naprawdę ok, aczkolwiek i tak nie mogę sobie znaleźć w nim miejsca
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Tu sie nie zgodzę – nie jest miękko, jest w sam raz. Poprzednio miałem Astrę i tam były rzeczywiście miękkie fotele. Gdy przesiadłem sie do GF komfort siedzenia znacząco sie poprawił. Bardzo fajnie się siedzi na tylnej kanapie, wg mnie lepiej niz na przednim pasażera.Waluś napisał(a):W GF owszem jest miękko i wygodnie, czasem za miękko.
- Od: 7 mar 2006, 18:03
- Posty: 168
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI
zależy od gustu. imo też nie są bardzo miękkie ale mogłyby być mniej..ram napisał(a):Tu sie nie zgodzę – nie jest miękko, jest w sam raz. Poprzednio miałem Astrę i tam były rzeczywiście miękkie fotele. Gdy przesiadłem sie do GF komfort siedzenia znacząco sie poprawił. Bardzo fajnie się siedzi na tylnej kanapie, wg mnie lepiej niz na przednim pasażera.Waluś napisał(a):W GF owszem jest miękko i wygodnie, czasem za miękko.
opisałem moje odczucia po przesiadce z GD.
hmmm jeszcze nie próbowałem i pewnie prędko nie spróbuję
Wiecie że przez 4 lata posiadania GD tylko raz jechałem z tyłu 
fajnie się siedzi na tylnej kanapie, wg mnie lepiej niz na przednim pasażera
hmmm jeszcze nie próbowałem i pewnie prędko nie spróbuję


Waluś napisał(a):opisałem moje odczucia po przesiadce z GD.fajnie się siedzi na tylnej kanapie, wg mnie lepiej niz na przednim pasażera
hmmm jeszcze nie próbowałem i pewnie prędko nie spróbujęWiecie że przez 4 lata posiadania GD tylko raz jechałem z tyłu
ja podobnie, ale jak sie usiadzie we wlasnym aucie z tylu to ogarnia strasznie głupie uczucie


Waluś napisał(a):Fotel w GD jest przede wszystkim kubełkowy i dopasowany do ciała (pomijam w MX regulację boczków w kubełku) ale do tej pory jeszcze nie siedziałem w wygodniejszym fotelu niż był w GD.
w coupe też tak jest
Waluś napisał(a):że przez 4 lata posiadania GD tylko raz jechałem z tyłu
ja jeszcze nie miałem okazji (przez 1,5roku)
a pytanie, czy ktoś sprawdzał czy da się przeszczepić fotele z GD do GE/GF'ki?
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
zważywszy na poduszkę boczną raczej to bez sensu 
Waluś napisał(a):zważywszy na poduszkę boczną raczej to bez sensu
zważywszy, że ktoś ja w ogóle ma(miał)
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Sorki za OT, ale tak patrząc się na ten temat i jego zatytułowanie, czy może ktoś zamienić jego temat z podtematem
W sumie czepiamy się wszystkich o to, że nie czytają regulaminu ze zrozumieniem, a tutaj 26 stron postów... ;p
W sumie czepiamy się wszystkich o to, że nie czytają regulaminu ze zrozumieniem, a tutaj 26 stron postów... ;p
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
PLaster napisał(a):ktoś sprawdzał czy da się przeszczepić fotele z GD do GE/GF'ki?
Mimo, że fotel z GD jest bajecznie wygodny
steven napisał(a):Sorki za OT, ale tak patrząc się na ten temat i jego zatytułowanie, czy może ktoś zamienić jego temat z podtematem pytajnik
Nie. Opinie tak mają i tak zostanie

Riki napisał(a):Mimo, że fotel z GD jest bajecznie wygodny usmiech to moim zdaniem nie ma to sensu...... trochę raziłoby to wizualnie oczko
Zgadzam się z Tobą Michale w 100%

Pozdrawiam,
Darek
Darek
Tomszyn napisał(a):A ja dodam od siebie: masakryczne ceny większości części. Kawałek rurki od IC kosztuje 350 PLN! Za takie ceny powinno się siedzieć. Rozrząd też nie lepiej. Wahacz kilkaset PLN, JEDEN. K.... mać do pancerwagenów typu Passat, A4, A6 za 600 masz komplet na 4 koła.
EGR? kawałek metalowego złomu 1200 PLN to nic że inne marki mają to nawet za 70 PLN, Ty masz za to japoński. A może padł Ci siłownik od bagażnika? 400-500 i proszę, masz cudowny siłowniczek, to nic że kolega do swojego np Passata zapłacił 90 a różnił się tylko mocowaniem, to nic... i tak dalej. Sprzedaję ją w cholerę. Zły jestem na maksa bo rozumiem, że płacę gdy się coś popsuje ale w moim przypadku (626 DiTD GF) za najnormalniejsze eksploatacyjne graty płacę o wiele więcej niż inni.![]()
![]()
Racja przyłaczam sie do kolegi, taka jest prawda , płaci sie za graty mase kasy do tego naloty rdzy , twarde zawieszenie, przy tych gabarytach i masie podatnosc na wiatr boczny . EGR tez mi nie działa – jak by kosztowało normalnie chetnie bym wymienił na nowe ale ceny czesci do auta z 98r. są mocno przesadzone . Auto ma tez plusy niskie spalanie, dobra ergonomia, im dłuzej jezdze tym autem tym bardziej mi sie podoba ale koszty utrzymania niszcza całą otoczke exploatacji.
- Od: 18 sty 2009, 14:25
- Posty: 12
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 626 DITD
Witam, co do egr to ja zaślepiłem, nie ma problemu, nioe wywala błędu, kolektor sie nie syfi, silnik lepiej oddycha, rurka od ic nie wiem która, ale metr rury do turbo w sklepie w Lublinie ok 30-60 zł? Jesli szukasz tej od kolektora wlotowego to 50 zł na allegro od merca, wahacze, nie wymieniałem, ale temat chyba jest , można dobrać od kii
. Polak potrafi, no chyba ze serwisuje w aso.
- Od: 24 paź 2008, 13:41
- Posty: 155
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 DITD
Artur56 napisał(a):Tomszyn napisał(a):A ja dodam od siebie: masakryczne ceny większości części. Kawałek rurki od IC kosztuje 350 PLN! Za takie ceny powinno się siedzieć. Rozrząd też nie lepiej. Wahacz kilkaset PLN, JEDEN. K.... mać do pancerwagenów typu Passat, A4, A6 za 600 masz komplet na 4 koła.
EGR? kawałek metalowego złomu 1200 PLN to nic że inne marki mają to nawet za 70 PLN, Ty masz za to japoński. A może padł Ci siłownik od bagażnika? 400-500 i proszę, masz cudowny siłowniczek, to nic że kolega do swojego np Passata zapłacił 90 a różnił się tylko mocowaniem, to nic... i tak dalej. Sprzedaję ją w cholerę. Zły jestem na maksa bo rozumiem, że płacę gdy się coś popsuje ale w moim przypadku (626 DiTD GF) za najnormalniejsze eksploatacyjne graty płacę o wiele więcej niż inni.![]()
![]()
Racja przyłaczam sie do kolegi, taka jest prawda , płaci sie za graty mase kasy do tego naloty rdzy , twarde zawieszenie, przy tych gabarytach i masie podatnosc na wiatr boczny . EGR tez mi nie działa – jak by kosztowało normalnie chetnie bym wymienił na nowe ale ceny czesci do auta z 98r. są mocno przesadzone . Auto ma tez plusy niskie spalanie, dobra ergonomia, im dłuzej jezdze tym autem tym bardziej mi sie podoba ale koszty utrzymania niszcza całą otoczke exploatacji.
Co szkodzi zmienić na pancerwagen typu Passat, A4, A6????
Skoro łatwo i dużo lepiej.....
Gdyby nie blacha byłoby ok.stan zabezpieczenia tyłu samochodu poniżej krytyki dali kawałek trudno to nazwać zakolem także tył cały rdzewieje ja już wydałem 1000zł na blacharza wstawiałem reperatyrki które też pewnie długo nie wytrzymają aż dziw ,że taki bubel wyszedł spod rąk japończyków.
- Od: 11 mar 2009, 21:16
- Posty: 26
- Skąd: mazowieckie
- Auto: Mazda 626 2.0 16V 2001r.GF
Pisałem już w innym dziale ale kazano mi tutaj.jaki jest najlepszy silnik diesla i benzyny do mazdy 626 z ok 2000r?chodzi mi o bezawaryjnośc i w miarę oszczednośc.Silnik benzynowy to od razu do zagazowania.I jak z rdza w tych modelach?slyszałem że 323 z tego roku mniej rdzewieja tak?
- Od: 25 wrz 2009, 18:28
- Posty: 9
rustin, dokleiłem Twój temat do opinii o modelach GF i GW. Na przyszłość – zapoznaj się proszę z regulaminem pisania na forum –> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34301 .
Mazur71 napisał(a):stan zabezpieczenia tyłu samochodu poniżej krytyki dali kawałek trudno to nazwać zakolem
cholerka. przy wymianie klocków na tyle i po przeczytaniu wielu słów krytyki na temat korozji GF zajrzałęm tu i tam w nadkola i co
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6