Mazda 626 (GF / GW) – Opinie i Informacje

Mazda 626 1998–2002

Postprzez Radex » 27 lip 2009, 11:46

fotele w GF sa duze i wygodne ale momentami mysle ze za duze. w GE fotele sa lepiej dopasowane i fajnie "trzymaja"
ale za to w GF podoba mi sie ze fotele sa w miare wysoko. tylna kanapa tez :)
Ostatnio edytowano 28 lip 2009, 12:45 przez Radex, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Waluś » 27 lip 2009, 18:56

ram napisał(a):Zgadza się. Fotel kierowcy w GF/GW jest znacznie zubożony, w kwestii regulacji, w porównaniu z GD.

to juz nawet nie o regulację chodzi. Fotel w GD jest przede wszystkim kubełkowy i dopasowany do ciała (pomijam w MX regulację boczków w kubełku) ale do tej pory jeszcze nie siedziałem w wygodniejszym fotelu niż był w GD. W GF owszem jest miękko i wygodnie, czasem za miękko. Fotel jest zbyt obszerny co nie daje taliego trzymania jak było w GD. Może dla szerokobarczystych jest ok, ale jednak dla mnie suchego polana fotel nie zapewnia dostatecznego trzymania w zakrętach. Ale w długiej trasie podobnie jak w GD jest naprawdę ok, aczkolwiek i tak nie mogę sobie znaleźć w nim miejsca :]
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez ram » 28 lip 2009, 18:32

Waluś napisał(a):W GF owszem jest miękko i wygodnie, czasem za miękko. :]
Tu sie nie zgodzę – nie jest miękko, jest w sam raz. Poprzednio miałem Astrę i tam były rzeczywiście miękkie fotele. Gdy przesiadłem sie do GF komfort siedzenia znacząco sie poprawił. Bardzo fajnie się siedzi na tylnej kanapie, wg mnie lepiej niz na przednim pasażera.
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2006, 18:03
Posty: 168
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI

Postprzez Radex » 28 lip 2009, 20:43

ram napisał(a):
Waluś napisał(a):W GF owszem jest miękko i wygodnie, czasem za miękko. :]
Tu sie nie zgodzę – nie jest miękko, jest w sam raz. Poprzednio miałem Astrę i tam były rzeczywiście miękkie fotele. Gdy przesiadłem sie do GF komfort siedzenia znacząco sie poprawił. Bardzo fajnie się siedzi na tylnej kanapie, wg mnie lepiej niz na przednim pasażera.
zależy od gustu. imo też nie są bardzo miękkie ale mogłyby być mniej..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Waluś » 28 lip 2009, 21:13

opisałem moje odczucia po przesiadce z GD.

fajnie się siedzi na tylnej kanapie, wg mnie lepiej niz na przednim pasażera

hmmm jeszcze nie próbowałem i pewnie prędko nie spróbuję <lol> Wiecie że przez 4 lata posiadania GD tylko raz jechałem z tyłu <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Radex » 28 lip 2009, 23:10

Waluś napisał(a):opisałem moje odczucia po przesiadce z GD.

fajnie się siedzi na tylnej kanapie, wg mnie lepiej niz na przednim pasażera

hmmm jeszcze nie próbowałem i pewnie prędko nie spróbuję <lol> Wiecie że przez 4 lata posiadania GD tylko raz jechałem z tyłu <lol>

ja podobnie, ale jak sie usiadzie we wlasnym aucie z tylu to ogarnia strasznie głupie uczucie <jelen> <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez PLaster » 29 lip 2009, 09:45

Waluś napisał(a):Fotel w GD jest przede wszystkim kubełkowy i dopasowany do ciała (pomijam w MX regulację boczków w kubełku) ale do tej pory jeszcze nie siedziałem w wygodniejszym fotelu niż był w GD.

w coupe też tak jest :D :D :D

Waluś napisał(a):że przez 4 lata posiadania GD tylko raz jechałem z tyłu

ja jeszcze nie miałem okazji (przez 1,5roku)

a pytanie, czy ktoś sprawdzał czy da się przeszczepić fotele z GD do GE/GF'ki?
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Waluś » 29 lip 2009, 20:41

zważywszy na poduszkę boczną raczej to bez sensu :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez PLaster » 29 lip 2009, 21:42

Waluś napisał(a):zważywszy na poduszkę boczną raczej to bez sensu

zważywszy, że ktoś ja w ogóle ma(miał) :P
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez steven » 29 lip 2009, 22:58

Sorki za OT, ale tak patrząc się na ten temat i jego zatytułowanie, czy może ktoś zamienić jego temat z podtematem ??
W sumie czepiamy się wszystkich o to, że nie czytają regulaminu ze zrozumieniem, a tutaj 26 stron postów... ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez Riki » 30 lip 2009, 15:41

PLaster napisał(a):ktoś sprawdzał czy da się przeszczepić fotele z GD do GE/GF'ki?


Mimo, że fotel z GD jest bajecznie wygodny :) to moim zdaniem nie ma to sensu...... trochę raziłoby to wizualnie ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez MazDarek » 30 lip 2009, 16:35

steven napisał(a):Sorki za OT, ale tak patrząc się na ten temat i jego zatytułowanie, czy może ktoś zamienić jego temat z podtematem pytajnik

Nie. Opinie tak mają i tak zostanie :P Proszę nie robć OT <cisza>

Riki napisał(a):Mimo, że fotel z GD jest bajecznie wygodny usmiech to moim zdaniem nie ma to sensu...... trochę raziłoby to wizualnie oczko

Zgadzam się z Tobą Michale w 100% <spoko>
Pozdrawiam,
Darek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 15:35
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Mazdowsze
Auto: DE ZJ

Postprzez Artur56 » 21 sie 2009, 00:11

Tomszyn napisał(a):A ja dodam od siebie: masakryczne ceny większości części. Kawałek rurki od IC kosztuje 350 PLN! Za takie ceny powinno się siedzieć. Rozrząd też nie lepiej. Wahacz kilkaset PLN, JEDEN. K.... mać do pancerwagenów typu Passat, A4, A6 za 600 masz komplet na 4 koła.
EGR? kawałek metalowego złomu 1200 PLN to nic że inne marki mają to nawet za 70 PLN, Ty masz za to japoński. A może padł Ci siłownik od bagażnika? 400-500 i proszę, masz cudowny siłowniczek, to nic że kolega do swojego np Passata zapłacił 90 a różnił się tylko mocowaniem, to nic... i tak dalej. Sprzedaję ją w cholerę. Zły jestem na maksa bo rozumiem, że płacę gdy się coś popsuje ale w moim przypadku (626 DiTD GF) za najnormalniejsze eksploatacyjne graty płacę o wiele więcej niż inni. :( :( :(




Racja przyłaczam sie do kolegi, taka jest prawda , płaci sie za graty mase kasy do tego naloty rdzy , twarde zawieszenie, przy tych gabarytach i masie podatnosc na wiatr boczny . EGR tez mi nie działa – jak by kosztowało normalnie chetnie bym wymienił na nowe ale ceny czesci do auta z 98r. są mocno przesadzone . Auto ma tez plusy niskie spalanie, dobra ergonomia, im dłuzej jezdze tym autem tym bardziej mi sie podoba ale koszty utrzymania niszcza całą otoczke exploatacji.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 sty 2009, 14:25
Posty: 12
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626 DITD

Postprzez robertss » 21 sie 2009, 12:36

Witam, co do egr to ja zaślepiłem, nie ma problemu, nioe wywala błędu, kolektor sie nie syfi, silnik lepiej oddycha, rurka od ic nie wiem która, ale metr rury do turbo w sklepie w Lublinie ok 30-60 zł? Jesli szukasz tej od kolektora wlotowego to 50 zł na allegro od merca, wahacze, nie wymieniałem, ale temat chyba jest , można dobrać od kii :P :P. Polak potrafi, no chyba ze serwisuje w aso.
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 13:41
Posty: 155
Skąd: Lublin
Auto: 626 DITD

Postprzez Xavier » 23 sie 2009, 21:21

Artur56 napisał(a):
Tomszyn napisał(a):A ja dodam od siebie: masakryczne ceny większości części. Kawałek rurki od IC kosztuje 350 PLN! Za takie ceny powinno się siedzieć. Rozrząd też nie lepiej. Wahacz kilkaset PLN, JEDEN. K.... mać do pancerwagenów typu Passat, A4, A6 za 600 masz komplet na 4 koła.
EGR? kawałek metalowego złomu 1200 PLN to nic że inne marki mają to nawet za 70 PLN, Ty masz za to japoński. A może padł Ci siłownik od bagażnika? 400-500 i proszę, masz cudowny siłowniczek, to nic że kolega do swojego np Passata zapłacił 90 a różnił się tylko mocowaniem, to nic... i tak dalej. Sprzedaję ją w cholerę. Zły jestem na maksa bo rozumiem, że płacę gdy się coś popsuje ale w moim przypadku (626 DiTD GF) za najnormalniejsze eksploatacyjne graty płacę o wiele więcej niż inni. :( :( :(




Racja przyłaczam sie do kolegi, taka jest prawda , płaci sie za graty mase kasy do tego naloty rdzy , twarde zawieszenie, przy tych gabarytach i masie podatnosc na wiatr boczny . EGR tez mi nie działa – jak by kosztowało normalnie chetnie bym wymienił na nowe ale ceny czesci do auta z 98r. są mocno przesadzone . Auto ma tez plusy niskie spalanie, dobra ergonomia, im dłuzej jezdze tym autem tym bardziej mi sie podoba ale koszty utrzymania niszcza całą otoczke exploatacji.

Co szkodzi zmienić na pancerwagen typu Passat, A4, A6????
Skoro łatwo i dużo lepiej..... :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2005, 17:03
Posty: 535 (0/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Riki » 24 sie 2009, 02:03

Xavier napisał(a):Passat, A4, A6

<ganja>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Mazur71 » 28 sie 2009, 20:51

Gdyby nie blacha byłoby ok.stan zabezpieczenia tyłu samochodu poniżej krytyki dali kawałek trudno to nazwać zakolem także tył cały rdzewieje ja już wydałem 1000zł na blacharza wstawiałem reperatyrki które też pewnie długo nie wytrzymają aż dziw ,że taki bubel wyszedł spod rąk japończyków.
Początkujący
 
Od: 11 mar 2009, 21:16
Posty: 26
Skąd: mazowieckie
Auto: Mazda 626 2.0 16V 2001r.GF

Postprzez rustin » 26 wrz 2009, 18:19

Pisałem już w innym dziale ale kazano mi tutaj.jaki jest najlepszy silnik diesla i benzyny do mazdy 626 z ok 2000r?chodzi mi o bezawaryjnośc i w miarę oszczednośc.Silnik benzynowy to od razu do zagazowania.I jak z rdza w tych modelach?slyszałem że 323 z tego roku mniej rdzewieja tak?
Początkujący
 
Od: 25 wrz 2009, 18:28
Posty: 9

Postprzez pawelMX6 » 26 wrz 2009, 20:58

rustin, dokleiłem Twój temat do opinii o modelach GF i GW. Na przyszłość – zapoznaj się proszę z regulaminem pisania na forum –> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34301 .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Waluś » 26 wrz 2009, 21:51

Mazur71 napisał(a):stan zabezpieczenia tyłu samochodu poniżej krytyki dali kawałek trudno to nazwać zakolem

cholerka. przy wymianie klocków na tyle i po przeczytaniu wielu słów krytyki na temat korozji GF zajrzałęm tu i tam w nadkola i co ?? i nic. Zero, żadnych oznak. Co prawda rok 2002, ale skoro model po lifcie ma to i mój powinien mieć, a niema :P. Podkreślam że mój egzemplarz jest bezwypadkowy i bezkolizyjne w tych miejscach.....
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6