Grzechy młodości – usterki i akcje serwisowe

Mazda6 2007–2012

Postprzez marzyciel » 6 wrz 2010, 16:37

wiem, że jest osobny wątek poświęcony sprzedaży, ale jako założyciel tego wątku pozwalam sobie sygnalizować zaineteresowanym, że zmuszony jestem (problemy ze zdrowiem) do sprzedania moje 6. I jest mi niewymownie smutno z tego powodu, bo to jest naprawdę świetne auto...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2008, 19:19
Posty: 91
Auto: 6 Sport 2.0 MZR-CD 140 KM 2008

Postprzez glowasiek » 22 wrz 2010, 10:36

Witam

Niestety wczoraj odkrylem ze przestal mi dzialac przycisk do otwierania bagaznika takze moge otwierac bagaznik jedynie z pilota.

Wyslalem maila do servisu, zadzownili do mnie i powidzieli ze czasami sa male pekniecia na przycisku i wtedy dostaje sie woda do srodka, jade w sobote na montaz [podobno niecale 30 minut] nowego jakiegos zmodyfikowanego przycisku.

pozdrawiam

Przycisk juz wymieniony, wszystko dziala juz sprawnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2010, 22:36
Posty: 1675 (3/6)
Skąd: z daleka
Auto: Mazda 6 GH sport

Postprzez darekt80 » 26 lis 2010, 18:43

Z wymienionych przez Was "chorób wieku dziecięcego" w mojej "szóstce" występuje w sumie tylko ciężko wchodzący drugi bieg. Drażni mnie to, ale nie wiem czy jechać z tym do ASO, bo trochę się boję, że jak zaczną grzebać w skrzyni, to będzie jeszcze gorzej, a nie lepiej... Czy jest ktoś, komu naprawili to w ASO i teraz wchodzi już gładko jak pozostałe biegi?
Początkujący
 
Od: 20 paź 2010, 09:26
Posty: 14
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Mazda6 GH 2.0 MZR-CD exclusive kombi

Postprzez mazgh » 27 lis 2010, 11:37

Ogolnie to podzielam Twój pogląd,a skrzynka manualna zawsze tak chodzi w kazdej nowej jak troszke rozjeżdzisz to auto bedzie lepiej,reszta pierdołek opisywanych przez nadmiernie sie przejmujacych wystepuje w kazdym aucie i to takim za duze pieniadze a nie tylko Mazdzie 6,to tylko samochod.
Niestety auta sa robione tanio i na krótko,to nie technologia 626 GD (i niestety nie ta wytrzymalość – bezproblemowosć w utrzymaniu)

pozdr.
www.mazda-ford.pl

Bydgoszcz ul.Inowrocławska 1

POLECAMY RÓWNIEŻ PROFESIONALNĄ AUTO -MYJNIE
www.myj-car.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 23:22
Posty: 145
Skąd: Bydgoszcz
Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"

Postprzez M6_marcin » 27 lis 2010, 13:36

mazgh napisał(a):Ogolnie to podzielam Twój pogląd,a skrzynka manualna zawsze tak chodzi w kazdej nowej jak troszke rozjeżdzisz to auto bedzie lepiej,reszta pierdołek opisywanych przez nadmiernie sie przejmujacych wystepuje w kazdym aucie i to takim za duze pieniadze a nie tylko Mazdzie 6,to tylko samochod.
Niestety auta sa robione tanio i na krótko,to nie technologia 626 GD (i niestety nie ta wytrzymalość – bezproblemowosć w utrzymaniu)

pozdr.


Co do skrzyni, jak najbardziej się zgodzę, po pewnym przebiegu ok.30 tyś km działa super, chociaż też miałem problemy na początku z 1 i 2 biegiem.

Co do przejmowania się ''nadmiernego'' to ja się nie przejmuję, ale nigdy mi sie nie zdarzyło, aby lakier dosłownie odpadł na obszarze 3-4 cm na progu :P . Jedno można stwierdzić z całą pewnością, nie sądze a by w tej klasie samochodów znalazł się model w którym jest tak wytrzymałe zawieszenie jak w 6 GH, co zoabserwowałem nei tylko u siebie ( 70 tyś niskoprofilowe opony dziury krakowskie i zero luzów ) ale również u znajomego, ponad 100 tyś i również żadnych problemów biorąc pod uwagę te same warunki eskploatacji.
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2009, 22:54
Posty: 72
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD 140 Sedan 08

Postprzez chmooreck » 1 gru 2010, 21:13

BTW. Właśnie jestem po wymianie reflektorów tylnych z powodu wody w środku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez tombien » 1 gru 2010, 21:29

BTW. Właśnie jestem po wymianie reflektorów tylnych z powodu wody w środku.


A zwrócił ktos uwagę, że tylne lampy to Made in China?
Obrazek

Wcześniej: GH 2.0 MZR-CD Top '08
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2009, 21:12
Posty: 106 (0/1)
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 MT Sedan SkyPassion

Postprzez kkaczor » 1 gru 2010, 22:32

Tomek6 napisał(a):Stuki, jeśli chodzi o zawieszenie i układ kierowniczy nic nie stuka, nic nie puka.


tu to ja jednak proponuję zapoznać się z kilkoma wątkami na tym forum... :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 10:14
Posty: 188 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda6 GH 2009 sedan 2.0

Postprzez Tomek6 » 1 gru 2010, 23:32

kkaczor napisał(a):
Tomek6 napisał(a):Stuki, jeśli chodzi o zawieszenie i układ kierowniczy nic nie stuka, nic nie puka.


tu to ja jednak proponuję zapoznać się z kilkoma wątkami na tym forum... :/


Wypowiadałem się o swoim aucie, nie muszę, bo u mnie nic nie stuka :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez kkaczor » 1 gru 2010, 23:57

Tomek6 napisał(a):
kkaczor napisał(a):
Tomek6 napisał(a):Stuki, jeśli chodzi o zawieszenie i układ kierowniczy nic nie stuka, nic nie puka.


tu to ja jednak proponuję zapoznać się z kilkoma wątkami na tym forum... :/


Wypowiadałem się o swoim aucie, nie muszę, bo u mnie nic nie stuka :P

Myślę, że po prostu masz niżej ustawiony poziom akceptacji odgłosów zawieszenia :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 10:14
Posty: 188 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda6 GH 2009 sedan 2.0

Postprzez Tomek6 » 2 gru 2010, 00:29

kkaczor napisał(a):
Tomek6 napisał(a):Wypowiadałem się o swoim aucie, nie muszę, bo u mnie nic nie stuka :P

Myślę, że po prostu masz niżej ustawiony poziom akceptacji odgłosów zawieszenia :P


Chciałeś chyba napisać wyżej ustawiony <głaszcze> Nie mam nic ustawione ani niżej ani wyżej, mam dobry słuch, zawieszenie w mojej Maździe pracuje bez zarzutu, nie występują żadne niepokojące stuki, puki, zgrzyty i inne dźwięki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez kkaczor » 2 gru 2010, 00:58

Tomek6 napisał(a):
kkaczor napisał(a):
Tomek6 napisał(a):Wypowiadałem się o swoim aucie, nie muszę, bo u mnie nic nie stuka :P

Myślę, że po prostu masz niżej ustawiony poziom akceptacji odgłosów zawieszenia :P


Chciałeś chyba napisać wyżej ustawiony <głaszcze> Nie mam nic ustawione ani niżej ani wyżej, mam dobry słuch, zawieszenie w mojej Maździe pracuje bez zarzutu, nie występują żadne niepokojące stuki, puki, zgrzyty i inne dźwięki.

Wyżej – fakt. BTW. Jakbyś był w Warszawie i się nie bał, że Ci się zmieni podejście do Madzi to daj znać – znam miejsce, gdzie Ci zawieszenie pięknie zagra :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 10:14
Posty: 188 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda6 GH 2009 sedan 2.0

Postprzez bartosz51 » 2 gru 2010, 23:04

Tomek6 napisał(a):
kkaczor napisał(a):
Tomek6 napisał(a):Stuki, jeśli chodzi o zawieszenie i układ kierowniczy nic nie stuka, nic nie puka.


tu to ja jednak proponuję zapoznać się z kilkoma wątkami na tym forum... :/


Wypowiadałem się o swoim aucie, nie muszę, bo u mnie nic nie stuka :P


U mnie jakoś też cisza. I wolałbym, żeby tak zostało.
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2007, 18:05
Posty: 276 (0/1)

Postprzez piotrekkk1985 » 16 sty 2011, 20:34

palczak napisał(a):może i lepiej kupic GG. zależy co kto lubi. Ja tam na swoją GH nie narzekam i wszystko jest w najlepszym porządku. weź pod uwagę że na forum raczej mało osób się chwali że wszytko jest ok, raczej piszę się jeżeli występują jakieś problemy :) ja mogę polecić GH z całego serca :)

Dokladnie ... na forum jest mnostwo takich osob ktore zagladaja tutaj dopiero wtedy jak maja jakis problem ... a ilu jest zadowolonych wlascicieli ktorzy jezdza M6 i o forum nawet nie slyszeli ?? tego nie wiemy... ale mysle ze jest ich mnostwo...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez Wojtek » 22 lut 2011, 11:45

:D ... wlasnie po to jest temat: opinie o modelu,
gdzie mamy mozliwosc wypowiedzenia sie za i przeciw, czyli nasze odczucia... :D

Prosze tam zajrzec –> viewtopic.php?f=124&t=53475
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez kryso » 4 mar 2011, 09:54

W mazdach jest tak przytulnie, że nawet MATKA NATURA lgnie do naszych pociech :)
... owoc żywota Twojego je ZUS
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2010, 18:00
Posty: 44 (1/1)
Skąd: Bochnia/Kraków
Auto: M6 GY '04 MZR-CD 136PS Sport Exclusive

Postprzez glowasiek » 4 mar 2011, 10:26

dzieki za link :) w sumie odwazna decyzja mazdy, ktora decyduje sie na usprawenienie czegos co nie jest w sumie ich wina.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2010, 22:36
Posty: 1675 (3/6)
Skąd: z daleka
Auto: Mazda 6 GH sport

Postprzez dumdum » 17 kwi 2011, 15:01

Potwierdzam, właśnie jestem w trakcie realizacji tego zgłoszenia w serwisie. Mazda Polska zażyczyła sobie zdjęć tych pęknięć. Dodatkowo wymienili mi dolną część deski, bo wypadał mi na dziurach ten mały schowek po lewej stronie kierownicy.

Co do purchli na słupkach to u siebie nie widziałem, ale zauważyłem przy myciu kół przed wymianą purchle na oryginalnych alusach od Mazdy (18” od wersji Sport). Ktoś takie coś też u siebie zauważył? Zgłaszał do serwisu?
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2010, 23:42
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GH 2.2 Diesel Kombi wersja Sport

Postprzez glowasiek » 18 kwi 2011, 08:20

Co prawda nie mam kombi ale zadnych purchli rdzy nie ma, sprawdzielem felgi i tez sa ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2010, 22:36
Posty: 1675 (3/6)
Skąd: z daleka
Auto: Mazda 6 GH sport

Postprzez Popo » 9 wrz 2011, 23:25

Swoja Mazde kupilem niedawno , gdy miala juz 1,5 roku. Przed kupnem wlasciciel poinformowal mnie, ze jest juz zlecona wymiana rozrzadu w serwisie i czekaja tylko na czesci. Zaraz po kupnie oddalem samochod do ASO i powiedziano mi, ze na drugi dzien powinien byc odbior. Okazalo sie, ze wyciagniety lancuch uszkodzil pompe vaccum i trzeba na nia czekac okolo 3 tygodnie. Na szczescie pompa przyszla juz po dwoch. Po za tym naprawili skrzypiacy fotel kierowcy, wymienili zacisk pasa na tylnej kanapie i przewody paliwowe, wszystko oczywiscie na gwarancji.

Wiecie moze dlaczego lancuch rozrzadu sie wyciagnal (w serwisie powiedzieli mi ze to wada fabryczna) i dlaczego wymieniali przewody wysokiego cisnienia, spotkaliscie sie albo slyszeliscie o tym?

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2011, 21:25
Posty: 153
Skąd: Gdansk
Auto: Mazda 6 2009 MZR-CD 2.2 Sport 185KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6