Grzechy młodości – usterki i akcje serwisowe
wiem, że jest osobny wątek poświęcony sprzedaży, ale jako założyciel tego wątku pozwalam sobie sygnalizować zaineteresowanym, że zmuszony jestem (problemy ze zdrowiem) do sprzedania moje 6. I jest mi niewymownie smutno z tego powodu, bo to jest naprawdę świetne auto...
- Od: 1 mar 2008, 19:19
- Posty: 91
- Auto: 6 Sport 2.0 MZR-CD 140 KM 2008
Witam
Niestety wczoraj odkrylem ze przestal mi dzialac przycisk do otwierania bagaznika takze moge otwierac bagaznik jedynie z pilota.
Wyslalem maila do servisu, zadzownili do mnie i powidzieli ze czasami sa male pekniecia na przycisku i wtedy dostaje sie woda do srodka, jade w sobote na montaz [podobno niecale 30 minut] nowego jakiegos zmodyfikowanego przycisku.
pozdrawiam
Przycisk juz wymieniony, wszystko dziala juz sprawnie
Niestety wczoraj odkrylem ze przestal mi dzialac przycisk do otwierania bagaznika takze moge otwierac bagaznik jedynie z pilota.
Wyslalem maila do servisu, zadzownili do mnie i powidzieli ze czasami sa male pekniecia na przycisku i wtedy dostaje sie woda do srodka, jade w sobote na montaz [podobno niecale 30 minut] nowego jakiegos zmodyfikowanego przycisku.
pozdrawiam
Przycisk juz wymieniony, wszystko dziala juz sprawnie
Z wymienionych przez Was "chorób wieku dziecięcego" w mojej "szóstce" występuje w sumie tylko ciężko wchodzący drugi bieg. Drażni mnie to, ale nie wiem czy jechać z tym do ASO, bo trochę się boję, że jak zaczną grzebać w skrzyni, to będzie jeszcze gorzej, a nie lepiej... Czy jest ktoś, komu naprawili to w ASO i teraz wchodzi już gładko jak pozostałe biegi?
- Od: 20 paź 2010, 09:26
- Posty: 14
- Skąd: Tarnowskie Góry
- Auto: Mazda6 GH 2.0 MZR-CD exclusive kombi
Ogolnie to podzielam Twój pogląd,a skrzynka manualna zawsze tak chodzi w kazdej nowej jak troszke rozjeżdzisz to auto bedzie lepiej,reszta pierdołek opisywanych przez nadmiernie sie przejmujacych wystepuje w kazdym aucie i to takim za duze pieniadze a nie tylko Mazdzie 6,to tylko samochod.
Niestety auta sa robione tanio i na krótko,to nie technologia 626 GD (i niestety nie ta wytrzymalość – bezproblemowosć w utrzymaniu)
pozdr.
Niestety auta sa robione tanio i na krótko,to nie technologia 626 GD (i niestety nie ta wytrzymalość – bezproblemowosć w utrzymaniu)
pozdr.
www.mazda-ford.pl
Bydgoszcz ul.Inowrocławska 1
POLECAMY RÓWNIEŻ PROFESIONALNĄ AUTO -MYJNIE
www.myj-car.pl
Bydgoszcz ul.Inowrocławska 1
POLECAMY RÓWNIEŻ PROFESIONALNĄ AUTO -MYJNIE
www.myj-car.pl
- Od: 27 sty 2009, 23:22
- Posty: 145
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"
mazgh napisał(a):Ogolnie to podzielam Twój pogląd,a skrzynka manualna zawsze tak chodzi w kazdej nowej jak troszke rozjeżdzisz to auto bedzie lepiej,reszta pierdołek opisywanych przez nadmiernie sie przejmujacych wystepuje w kazdym aucie i to takim za duze pieniadze a nie tylko Mazdzie 6,to tylko samochod.
Niestety auta sa robione tanio i na krótko,to nie technologia 626 GD (i niestety nie ta wytrzymalość – bezproblemowosć w utrzymaniu)
pozdr.
Co do skrzyni, jak najbardziej się zgodzę, po pewnym przebiegu ok.30 tyś km działa super, chociaż też miałem problemy na początku z 1 i 2 biegiem.
Co do przejmowania się ''nadmiernego'' to ja się nie przejmuję, ale nigdy mi sie nie zdarzyło, aby lakier dosłownie odpadł na obszarze 3-4 cm na progu . Jedno można stwierdzić z całą pewnością, nie sądze a by w tej klasie samochodów znalazł się model w którym jest tak wytrzymałe zawieszenie jak w 6 GH, co zoabserwowałem nei tylko u siebie ( 70 tyś niskoprofilowe opony dziury krakowskie i zero luzów ) ale również u znajomego, ponad 100 tyś i również żadnych problemów biorąc pod uwagę te same warunki eskploatacji.
- Od: 19 sie 2009, 22:54
- Posty: 72
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GH MZR-CD 140 Sedan 08
kkaczor napisał(a):Tomek6 napisał(a):Stuki, jeśli chodzi o zawieszenie i układ kierowniczy nic nie stuka, nic nie puka.
tu to ja jednak proponuję zapoznać się z kilkoma wątkami na tym forum... :/
Wypowiadałem się o swoim aucie, nie muszę, bo u mnie nic nie stuka
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
Tomek6 napisał(a):kkaczor napisał(a):Tomek6 napisał(a):Stuki, jeśli chodzi o zawieszenie i układ kierowniczy nic nie stuka, nic nie puka.
tu to ja jednak proponuję zapoznać się z kilkoma wątkami na tym forum... :/
Wypowiadałem się o swoim aucie, nie muszę, bo u mnie nic nie stuka
Myślę, że po prostu masz niżej ustawiony poziom akceptacji odgłosów zawieszenia
kkaczor napisał(a):Tomek6 napisał(a):Wypowiadałem się o swoim aucie, nie muszę, bo u mnie nic nie stuka
Myślę, że po prostu masz niżej ustawiony poziom akceptacji odgłosów zawieszenia
Chciałeś chyba napisać wyżej ustawiony Nie mam nic ustawione ani niżej ani wyżej, mam dobry słuch, zawieszenie w mojej Maździe pracuje bez zarzutu, nie występują żadne niepokojące stuki, puki, zgrzyty i inne dźwięki.
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
Tomek6 napisał(a):kkaczor napisał(a):Tomek6 napisał(a):Wypowiadałem się o swoim aucie, nie muszę, bo u mnie nic nie stuka
Myślę, że po prostu masz niżej ustawiony poziom akceptacji odgłosów zawieszenia
Chciałeś chyba napisać wyżej ustawiony Nie mam nic ustawione ani niżej ani wyżej, mam dobry słuch, zawieszenie w mojej Maździe pracuje bez zarzutu, nie występują żadne niepokojące stuki, puki, zgrzyty i inne dźwięki.
Wyżej – fakt. BTW. Jakbyś był w Warszawie i się nie bał, że Ci się zmieni podejście do Madzi to daj znać – znam miejsce, gdzie Ci zawieszenie pięknie zagra
Tomek6 napisał(a):kkaczor napisał(a):Tomek6 napisał(a):Stuki, jeśli chodzi o zawieszenie i układ kierowniczy nic nie stuka, nic nie puka.
tu to ja jednak proponuję zapoznać się z kilkoma wątkami na tym forum... :/
Wypowiadałem się o swoim aucie, nie muszę, bo u mnie nic nie stuka
U mnie jakoś też cisza. I wolałbym, żeby tak zostało.
palczak napisał(a):może i lepiej kupic GG. zależy co kto lubi. Ja tam na swoją GH nie narzekam i wszystko jest w najlepszym porządku. weź pod uwagę że na forum raczej mało osób się chwali że wszytko jest ok, raczej piszę się jeżeli występują jakieś problemy ja mogę polecić GH z całego serca
Dokladnie ... na forum jest mnostwo takich osob ktore zagladaja tutaj dopiero wtedy jak maja jakis problem ... a ilu jest zadowolonych wlascicieli ktorzy jezdza M6 i o forum nawet nie slyszeli tego nie wiemy... ale mysle ze jest ich mnostwo...
... wlasnie po to jest temat: opinie o modelu,
gdzie mamy mozliwosc wypowiedzenia sie za i przeciw, czyli nasze odczucia...
Prosze tam zajrzec –> viewtopic.php?f=124&t=53475
gdzie mamy mozliwosc wypowiedzenia sie za i przeciw, czyli nasze odczucia...
Prosze tam zajrzec –> viewtopic.php?f=124&t=53475
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Potwierdzam, właśnie jestem w trakcie realizacji tego zgłoszenia w serwisie. Mazda Polska zażyczyła sobie zdjęć tych pęknięć. Dodatkowo wymienili mi dolną część deski, bo wypadał mi na dziurach ten mały schowek po lewej stronie kierownicy.
Co do purchli na słupkach to u siebie nie widziałem, ale zauważyłem przy myciu kół przed wymianą purchle na oryginalnych alusach od Mazdy (18” od wersji Sport). Ktoś takie coś też u siebie zauważył? Zgłaszał do serwisu?
Co do purchli na słupkach to u siebie nie widziałem, ale zauważyłem przy myciu kół przed wymianą purchle na oryginalnych alusach od Mazdy (18” od wersji Sport). Ktoś takie coś też u siebie zauważył? Zgłaszał do serwisu?
- Od: 11 sie 2010, 23:42
- Posty: 98
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GH 2.2 Diesel Kombi wersja Sport
Swoja Mazde kupilem niedawno , gdy miala juz 1,5 roku. Przed kupnem wlasciciel poinformowal mnie, ze jest juz zlecona wymiana rozrzadu w serwisie i czekaja tylko na czesci. Zaraz po kupnie oddalem samochod do ASO i powiedziano mi, ze na drugi dzien powinien byc odbior. Okazalo sie, ze wyciagniety lancuch uszkodzil pompe vaccum i trzeba na nia czekac okolo 3 tygodnie. Na szczescie pompa przyszla juz po dwoch. Po za tym naprawili skrzypiacy fotel kierowcy, wymienili zacisk pasa na tylnej kanapie i przewody paliwowe, wszystko oczywiscie na gwarancji.
Wiecie moze dlaczego lancuch rozrzadu sie wyciagnal (w serwisie powiedzieli mi ze to wada fabryczna) i dlaczego wymieniali przewody wysokiego cisnienia, spotkaliscie sie albo slyszeliscie o tym?
Pozdrawiam
Wiecie moze dlaczego lancuch rozrzadu sie wyciagnal (w serwisie powiedzieli mi ze to wada fabryczna) i dlaczego wymieniali przewody wysokiego cisnienia, spotkaliscie sie albo slyszeliscie o tym?
Pozdrawiam
- Od: 29 lip 2011, 21:25
- Posty: 153
- Skąd: Gdansk
- Auto: Mazda 6 2009 MZR-CD 2.2 Sport 185KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6