Grzechy młodości – usterki i akcje serwisowe
Cześć wszystkim,czytałem na niemieckim forum ze pojawia się problem w mazdach 6 ale tylko w diesel.Podobno problem ten wychodzi po przejechaniu 90000 kilometrów.Chodzi o wtyczkę która znajduje się w skrzynce bezpieczników w komorze silnika.Goscie twierdza ze te dwa kabelki mogą się stopić i trzeba wymieniać wtyczkę.Moim zdaniem jest to zwykły smar który zabezpiecza przed wilgocią ale dlaczego są zabezpieczone tylko te dwa a nie cala wtyczka.Sprawdziłem u siebie i tez tak mam.
- Od: 12 cze 2012, 17:14
- Posty: 4
- Skąd: Tarnowskie Góry/Recklinghausen
- Auto: Mazda 6 2.0 l Diesel I4 16/OHC Turbo 140 KM RF-7J.2008
alex15 napisał(a):czytałem na niemieckim forum ze pojawia się problem w mazdach 6 ale tylko w diesel.Podobno problem ten wychodzi po przejechaniu 90000 kilometrów.Chodzi o wtyczkę która znajduje się w skrzynce bezpieczników w komorze silnika.Goscie twierdza ze te dwa kabelki mogą się stopić i trzeba wymieniać wtyczkę.
Nie słyszałem żeby ktoś u nas miał z tym problem
Lykasz76 napisał(a):– galka biegow – wyciera sie w szybkim tepie
Regularna konserwacja i czyszczenie balsamem do ochrony skóry znacznie spowalnia proces zużywania się
Lykasz76 napisał(a):– przetarty przycisk klapy bagaznika przestal dzialac – wymiana
Temu również można zapobiec Problemem jest guma na przycisku. Pęka i przeciera się. Trzeba pomóc utrzymać jej elastyczność i nawilżenie. Ja używam systematycznie sztyftu do uszczelek Sonaxa. 4 lata i nic się z nim nie dzieje. Przycisk niemal jak nowy.
Edit:
Dobrze sprawdzi się też preparat do opon w żelu. Można umyć przycisk szarym mydłem a potem pędzelkiem nanieść grubiej żel. Zostawić na godzinę, żeby guma dobrze nasiąkła, nadmiar zetrzeć. Jest dużo takich preparatów, ja osobiście testowałem Meguairsa Endurance.
- Od: 5 lip 2009, 22:42
- Posty: 1297
alex15 napisał(a):Cześć wszystkim,czytałem na niemieckim forum ze pojawia się problem w mazdach 6 ale tylko w diesel.Podobno problem ten wychodzi po przejechaniu 90000 kilometrów.Chodzi o wtyczkę która znajduje się w skrzynce bezpieczników w komorze silnika.Goscie twierdza ze te dwa kabelki mogą się stopić i trzeba wymieniać wtyczkę.Moim zdaniem jest to zwykły smar który zabezpiecza przed wilgocią ale dlaczego są zabezpieczone tylko te dwa a nie cala wtyczka.Sprawdziłem u siebie i tez tak mam.
u mnie prawie 180tys i nic takego nie wystepuje, narazie walcze z oslona pod samochodem bo niedobra kaluza oderwala kawalek
- Od: 22 kwi 2010, 21:55
- Posty: 590
- Skąd: uk
- Auto: Biale
co do skrzypienia podsufitki użyj wurtha psikaj tam wszystko, ja tak zrobiłem i jest cisza, ale najpierw odepnij podsufitkę
tam jest dużo różnych przewodów, one trą o siebie
U mnie pojawiło się to w zimie i jest najbardziej wkurzające przy dużych mrozach
Po zabezpieczeniu brak problemu
tam jest dużo różnych przewodów, one trą o siebie
U mnie pojawiło się to w zimie i jest najbardziej wkurzające przy dużych mrozach
Po zabezpieczeniu brak problemu
Do Mazdy 6 GH rocznik 2008 dostałem od Mazdy BE informację o akcji serwisowej dotyczącej poduszki powietrznej pasażera. W skrócie chodzi o ładunek nadmuchujący poduszkę, który pod wpływem wilgoci może nie zadziałać wtedy, gdy trzeba. Naprawa sprowadza się do gratisowej wymiany poduszki powietrznej po stronie pasażera. Oznaczenie akcji, wg pisma, to AJ046
Dokładnie. jest safety recall od mazdy na poduszki powietrzne pasażera. Ja również dziś dostałem list od mazdy.
- Od: 25 lip 2013, 20:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Czy komuś już udało się ogarnąć poduszki? Załapałem się na akcje i zastanawiam się jak zaplanować wizytę w ASO.
- Od: 10 gru 2018, 11:22
- Posty: 17
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GH HB|2.5 Pb/LPG | TOP
Dzwoniłem na infolinie Mazdy, podobno moje auto nie jest objęte akcją. Mam 10 kwiecień 2009, czyli po małych modernizacjach. Wybiorę się jeszcze do ASO... aby się upewnić na 100%.
Przebelardo napisał(a):Czy komuś już udało się ogarnąć poduszki? Załapałem się na akcje i zastanawiam się jak zaplanować wizytę w ASO.
Wczoraj ogarnięte. Czas wykonania 90 min i pacjent opuścił oddział wewnętrzny
don2x44 napisał(a):Dzwoniłem na infolinie Mazdy, podobno moje auto nie jest objęte akcją. Mam 10 kwiecień 2009, czyli po małych modernizacjach. Wybiorę się jeszcze do ASO... aby się upewnić na 100%.
Moje czerwiec 2009
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6