Mazda6 (GH) – Wrażenia i opinie
Trzeba było zostać przy BMW 5, jak mnie było by stać na takie auto jak piątka, pewnie mazdy bym nie kupił
Poza tym kto porównuje BMW 5 do mazdy 6, tego się nie da porównać
Ciekawy mnie ile tych samochodów już się całkowicie zepsuło od tej przypadłości
Poza tym kto porównuje BMW 5 do mazdy 6, tego się nie da porównać
Ciekawy mnie ile tych samochodów już się całkowicie zepsuło od tej przypadłości
Ostatnio edytowano 13 lis 2012, 17:45 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie trzeba cytowac calej poprzedzajacej wiadomosci... cytujemy tylko to co chcemy podkreślić.
Powód: nie trzeba cytowac calej poprzedzajacej wiadomosci... cytujemy tylko to co chcemy podkreślić.
polak900 napisał(a):Trzeba było zostać przy BMW 5, jak mnie było by stać na takie auto jak piątka, pewnie mazdy bym nie kupił
a dlaczego bys nie kupil? co takiego jest w niej zlego?
Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
polak900 napisał(a): obecnie choruje na lexa is 250 np
racja, ładny jest, tez o nim myslalem przed kupieniem mazdy, jakosc i trwałosc pewnie lepsza ale ładownosc mniejsza a ja juz dzieciaty jestem
Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
Tyle że do tego lexus'a nie kupicie prawie nic poza ASO , no chyba że będzie w super awaryjnym dieslu , to chociaż części do silnika można kupić . Niestety reszta do kupienia tylko w ASO , chyba nie muszę pisać jak "niskie" są ceny w ASO Lexus.
- Od: 15 wrz 2012, 23:46
- Posty: 103
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Lexus IS 300H 2013
Mazda CX5 2012 2,0 SKYPASSION
Miałem okazję zamienić się za niewielką dopłatą na IS 220d. Nawet byłem chwilę zainteresowany, ale obejrzałem dokładniej to auto i Lexus jest zwyczajnie cały mniejszy niż 6stka. W środku jest ciaśniej, bagażnik znacznie mniej pakowany. Dałem sobie spokój, choć to świetny samochód. Mnie 6stka rozpasła przestrzenią i nigdy tego nie ukrywałem.
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
kogut1235 napisał(a):Tyle że do tego lexus'a nie kupicie prawie nic poza ASO , no chyba że będzie w super awaryjnym dieslu , to chociaż części do silnika można kupić . Niestety reszta do kupienia tylko w ASO , chyba nie muszę pisać jak "niskie" są ceny w ASO Lexus.
Jedynie nówka mnie interesuje. Ceny ASO mnie nie interesują.
Poza tym only wersja benzynowa wchodzi w grę
Do skóry polecam preparaty KlinikaSkóry (poszukać w google lub alledrogo)
Drogie ale daje rewelacyjne efekty.
A wracając do opinii. Po kilku miesiącach nadal chwalę światła i coraz bardziej zawieszenie. Byłbym sobie niedawno zrobił kuku avensisem na łuku... (nawet nie czuję, że rymuję)
Nie mogę jednak pojąć dlaczego po zgaszeniu silnika muszę otworzyć drzwi aby się zaświeciło światło, podobnie jak brak malutkiego przycisku do łatwego ryglowania drzwi. Pierdoły ale drażniące. Drażni mnie też to, że gdy wyłączę AC to automatyczna klima już nie działa, tj .kierunki nawiewów i prędkość wentylacji się nie zmienia. Robi się manual!
A bose, cóż... gra tak sobie. Widziałem lepsze "fabryczne" zestawy audio.
Nie mniej jestem na tak
Drogie ale daje rewelacyjne efekty.
A wracając do opinii. Po kilku miesiącach nadal chwalę światła i coraz bardziej zawieszenie. Byłbym sobie niedawno zrobił kuku avensisem na łuku... (nawet nie czuję, że rymuję)
Nie mogę jednak pojąć dlaczego po zgaszeniu silnika muszę otworzyć drzwi aby się zaświeciło światło, podobnie jak brak malutkiego przycisku do łatwego ryglowania drzwi. Pierdoły ale drażniące. Drażni mnie też to, że gdy wyłączę AC to automatyczna klima już nie działa, tj .kierunki nawiewów i prędkość wentylacji się nie zmienia. Robi się manual!
A bose, cóż... gra tak sobie. Widziałem lepsze "fabryczne" zestawy audio.
Nie mniej jestem na tak
- Od: 14 maja 2012, 17:16
- Posty: 66
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GH Sport 2.5
janow napisał(a):Nie mogę jednak pojąć dlaczego po zgaszeniu silnika muszę otworzyć drzwi aby się zaświeciło światło
Coś masz chyba nie tak – u mnie oświetlenie wewnątrz auta włącza się od razu.
janow napisał(a):brak malutkiego przycisku do łatwego ryglowania drzwi.
Ten przy klamce do otwierania drzwi Ci nie wystarcza ?
Niestety z KEYLESS Entry się nie zapala światła po zgaszeniu silnika. Co do klimy to u mnie po wyłączeniu AC nadal działa "auto" (pomimo, że lampka AUTO się nie świeci) – regulują się kierunki nawiewów i szybkość wentylatora. Zauważyłem nawet, że jakiś sprytny Japończyk to pomyślał, bo jak ręcznie wyregulujesz prędkość nawiewu, to już tego automat nie będzie tego regulował, ale nadal będzie z automatu zmieniał kierunki nawiewu. Jak dla mnie to optymalne rozwiązanie – co nie wyregulujesz ręcznie działa automatycznie.
Mi brakuję innych rzeczy np. że nie pika jak się rezerwa zapali, albo brak możliwości ustawienia przerywanych wycieraczek (czujnik deszcze nie zawsze dobrze działa) – niby pierdoły, ale przyzwyczaiłem się z poprzedniego samochodu.
Mi brakuję innych rzeczy np. że nie pika jak się rezerwa zapali, albo brak możliwości ustawienia przerywanych wycieraczek (czujnik deszcze nie zawsze dobrze działa) – niby pierdoły, ale przyzwyczaiłem się z poprzedniego samochodu.
- Od: 11 sie 2010, 23:42
- Posty: 98
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GH 2.2 Diesel Kombi wersja Sport
Koledzy rozważam zakup 6gh, koniecznie benzyna, chętnie automat. Zastanawiam się czy jest sens rzucać się na silnik 3.7. czy może 2.5 wystarczy? Jakie są wasze doświadczenia, bo szczerze mówiąc odkąd pozbyłem się xedosa, wypadłem z mazdowego obiegu? Wykluczam możliwość założenia lpg.
tak dla porównania, alternatywnie pod uwagę brane jest mondeo mk4 2.3-2.5. albo subaru legacy 2.5 lub 3.0 H6
tak dla porównania, alternatywnie pod uwagę brane jest mondeo mk4 2.3-2.5. albo subaru legacy 2.5 lub 3.0 H6
gdybym byl w tym stanie finansowym co dzisiaj to bralbym V6 3.7 – osiagi wyposazenie wyglad ( wersja USA) bardzo mi robi :0 ale i tak bym LPG wsadzal.. powodzenia zycze
- Od: 9 mar 2011, 22:23
- Posty: 113
- Skąd: 3miasto
- Auto: Mazda 6 2009 2.5L 170 KM USA
To i ja dorzuce parę groszy. Jeżdzę tym auterm od 2008r – aktualnie mam przebieg 85k. Lakier (a mam ciemny) to największa porażka – cały w mikrorysach. Zawieszenie ok. Spalanie to kolejna porażka, zwłaszcza w porównaniu do VW. Niemniej jednak jeździ się nim całkiem fajnie i wygodnie.
- Od: 9 gru 2012, 14:44
- Posty: 30
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 6 Kombi GH 2,0 MZR-CD; 2008
Tempest2010 napisał(a):To i ja dorzuce parę groszy. Jeżdzę tym auterm od 2008r – aktualnie mam przebieg 85k. Lakier (a mam ciemny) to największa porażka – cały w mikrorysach. Zawieszenie ok. Spalanie to kolejna porażka, zwłaszcza w porównaniu do VW. Niemniej jednak jeździ się nim całkiem fajnie i wygodnie.
Po ponad roku mogę tylko potwierdzić: lakier strasznie miękki i bardzo łatwo się rysuje (ja chyba pokryję go jakąś powłoką ceramiczną), a spalanie powinno być 10-15% niższe. Ja starając się jeździć spokojnie i ekonomicznie, mam średnią prawie 7l, a w konkurencyjnej toyocie robiłem o litr mniej, to samo w audi a6
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
Potwierdzam lakier mógłby być lepszy
Wersja D i spalanie prawie 7l:) sporo, moja benzyna przy spokojnej jeździe też ma tyle
Ostatnio testowałem sobie jazdę max 90 km/h, u mnie większość kierowców tak jeździ bo nie ma jak szybciej się przemieszczać, ślisko i wszystko obstawione przez niebieskich i fotoradary
Przy takiej jeździe na trasie zszedłem na 6,5l, a spokojna jazda w mieście wychodzi jak na razie 7,8 l
Wersja D i spalanie prawie 7l:) sporo, moja benzyna przy spokojnej jeździe też ma tyle
Ostatnio testowałem sobie jazdę max 90 km/h, u mnie większość kierowców tak jeździ bo nie ma jak szybciej się przemieszczać, ślisko i wszystko obstawione przez niebieskich i fotoradary
Przy takiej jeździe na trasie zszedłem na 6,5l, a spokojna jazda w mieście wychodzi jak na razie 7,8 l
luqqas napisał(a):że przeciwmgłowe nie są standardem w tej klasie
Rozumiem ze masz Madzie z drugiej reki, przyjrzyj się dokładnie zderzakowi te lampy powinieneś mieć.
Brak przeciwmgielnych występował tylko w podstawowej wersji wyposażenia, a na Skandynawie nawet podstawki w większości wypadków posiadają.
Jak możesz to pokaz zdjęcie swojej manetki od świateł.
luqqas napisał(a):zestaw naprawczy
wyciąnąłem styropian i wożę tam pełnowymiarową letnią.
Wystarczy letnia położyć tak żeby pełna cześć leżała do góry, wykładzinę i nie ma problemu, ja tak robię.
Po sezonie na odwrót zimówka ląduje w bagażniku.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Marianek napisał(a):luqqas napisał(a):że przeciwmgłowe nie są standardem w tej klasie
Rozumiem ze masz Madzie z drugiej reki, przyjrzyj się dokładnie zderzakowi te lampy powinieneś mieć.
Brak przeciwmgielnych występował tylko w podstawowej wersji wyposażenia, a na Skandynawie nawet podstawki w większości wypadków posiadają.
Jak możesz to pokaz zdjęcie swojej manetki od świateł.
dzięki za szybką odpowiedź
ale to nieporozumienie – u mnie jak najbardziej są przeciwmgielne
tylko dziwię się, że nie wszystkie M6 mają. żaden to luksus przecież.
z resztą dziwne polityki handlowe producentów/importerów to temat na osobny wątek. np takie volvo v50 w chudej wersji nie ma kompa...a właściwe ma ale trzeba go płatnie "wgrać" w ASO.
Marianek napisał(a):luqqas napisał(a):zestaw naprawczy
wyciąnąłem styropian i wożę tam pełnowymiarową letnią.
Wystarczy letnia położyć tak żeby pełna cześć leżała do góry, wykładzinę i nie ma problemu, ja tak robię.
Po sezonie na odwrót zimówka ląduje w bagażniku.
przetestuję takie rozwiązanie. zobaczę czy starczy.
- Od: 15 lis 2012, 20:17
- Posty: 18
- Auto: GH 1.8 MZR kombi, przedlift
luqqas napisał(a):przetestuję takie rozwiązanie. zobaczę czy starczy.
jest jeszcze to:
viewtopic.php?f=124&t=112961&hilit=ko%C5%82o+zapasowe&start=40
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6