Mazda6 (GH) – Wrażenia i opinie
1. jesli kupisz zadbana (mechanicznie) M6, DPF nei sprawi Ci klopotu. Ale o taka jest bardzo ciezko, musisz kupowac z dobrym specjalista.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):1. jesli kupisz zadbana (mechanicznie) M6, DPF nei sprawi Ci klopotu. Ale o taka jest bardzo ciezko, musisz kupowac z dobrym specjalista.
Deng napisał(a):Witam
Jdołaczyłem żeby zasięgnąć informacji o M6 bo myślę o kupie nowego diesla2,0 hatchback.
nowy raczej będzie zadbany, jedynie obecność specjalisty bywa wątpliwa
Bartek
Aaa, to jak nowy to nie sprawi problemu, przynajmniej przez pierwsze lata gwarancji
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Dziękuję za odpowiedzi, wim że z DPF bywają problemy więc zapytałem...
Jestem po jazdach próbnych M6 i F MondeoIV wydaje mi się że silnik forda jest nieco zrywniejszy, hamulce jakby ostrzejsze, co do spalania – ?, designu nie ma co porównywać (M6 to klasa sama w sobie). Pozostaje wybór: finezja i polot (kosztem "jezdności") czy porządne rzemiosło.
CZy są jeszcze jakieś mankamenty silników 2,o diesla w M6 ?
Jestem po jazdach próbnych M6 i F MondeoIV wydaje mi się że silnik forda jest nieco zrywniejszy, hamulce jakby ostrzejsze, co do spalania – ?, designu nie ma co porównywać (M6 to klasa sama w sobie). Pozostaje wybór: finezja i polot (kosztem "jezdności") czy porządne rzemiosło.
CZy są jeszcze jakieś mankamenty silników 2,o diesla w M6 ?
- Od: 16 maja 2010, 08:01
- Posty: 7
Poczytaj dzial diesel. Wez pod uwage, ze oprogramowanie DPF zostalo zmodyfikowane i "choroba wscieklych diesli" zminimalizowana (byc moze do zera), turbo podobno tez ma juz lepsza konstrukcje i podobno juz sie tak prosto nie rozlatuje jak dawniej, EGR tez jakos pracuje i tym podobne kwiatki. Generalnie czytaj dzial Diesel (MZR-CD) ale z rozwaga. Chyba nikt nie udzieli Ci dokladnego info czy nadal groza Ci podobne historie czy raczej juz nie.
A przede wszystkim, kupujesz nowy, wiec masz gwarancje – jakby co, rob wszystko zgodnie z zaleceniami Mazdy a bedziesz mial na gwarancji naprawione co by sie nie dzialo (a dziac sie w nowym aucie bedzie tyle co nic prawdopodobnie). Po gwarancji zawsze mozesz odsprzedac
A przede wszystkim, kupujesz nowy, wiec masz gwarancje – jakby co, rob wszystko zgodnie z zaleceniami Mazdy a bedziesz mial na gwarancji naprawione co by sie nie dzialo (a dziac sie w nowym aucie bedzie tyle co nic prawdopodobnie). Po gwarancji zawsze mozesz odsprzedac
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
w dieslach występuje też dziwne zjawisko, takie szarpanie, gdy dodajesz gazu mazda nie reaguje, by po upływie sekundy nagle szarpnąć. wcześniej juz był ten temat poruszany. Zdarza się to rzadko, ale jednak się zdarza. Średnie spalanie u mnie wynosi równo 7l/100km w trybie mieszanym i raczej szybkim i energicznym (w trasach bardzo często po 150km/h). Ogólnie z 2litrowego diesla jestem BARDZO zadowolony. Żwawy z dobrą przekładnią, polecam z czystym sumieniem.
-
Kamil
Mateusz L napisał(a):Rozważałeś Diesla 2.2??? Ma zmieniony DPF i całkiem zacne parametry...
Mozesz rozwinac ten "zmieniony DPF"? Z tego co wiem, nic nie zmieniono.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):Mateusz L napisał(a):Rozważałeś Diesla 2.2??? Ma zmieniony DPF i całkiem zacne parametry...
Mozesz rozwinac ten "zmieniony DPF"? Z tego co wiem, nic nie zmieniono.
Poszukaj sobie reklamówek z czasów jak go wprowadzali pod koniec 2008r
chmooreck napisał(a):krzych napisał(a):Mateusz L napisał(a):Rozważałeś Diesla 2.2??? Ma zmieniony DPF i całkiem zacne parametry...
Mozesz rozwinac ten "zmieniony DPF"? Z tego co wiem, nic nie zmieniono.
Poszukaj sobie reklamówek z czasów jak go wprowadzali pod koniec 2008r
Ja pytam o technikalia a nie spam marketingowy – zmiana charakterystyki jednej sondy lambda juz jest pretekstem do spamu marketingowego, a jeszcze nie jest znaczaca zmiana. Sam DPF z tego co widzialem jest identyko, oprogramowanie tez podejrzewam ze niespecjalnie ma gdzie miec te zmiany (zakladajac ze mowimy o zupgradowanym sofcie do 2.0L).
Kóńkrety bym chciał
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Ja tam nie twierdze, zes spec, ale moze Mateusz cos wie. Sam jestem ciekaw czy ja czegos nie pomylilem (bo i to mozliwe), dlatego zapytywywuje
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Chcesz powiedziec, ze "pucha" ma lepsza konstrukcje wewnatrz?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Hm, moze i za malo czytalem (bo sie nie spotkalem), masz linke?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Miałem o Tobie wyższe mniemanie
nasza szukajka
nasza szukajka
chmooreck napisał(a):Miałem o Tobie wyższe mniemanie
nasza szukajka
Mniemac kazdy moze, jeden lepiej, drugi troche gorzej...
Google nie byl laskaw wynalezc mi czegos takiego wczesniej, a teraz nie probowalem . Z tego co tam napisane jest wynika, ze pucha powinna byc inna. Wniosek z tego taki, ze albo ja cos pomylilem, albo sa identyczne z zewnatrz. Ciekawe czy wchodzi w gre wymiana w 2.0 na nowy kat z przerobionym softem od 2.0 zeby mogl obslugiwac nowy. Podejrzewam ze dla Mazdy to wykonalne... Ale jak znam Mazde to bedzie albo kosmicznie drogo, albo w oole nie bedzie
Swoja droga, ma ktos tego 2.2 zeby sie pochwalic praca DPF? (jak czesto, jak dlugo, jak zauwazalnie, czy wplywa na prace silnika tak jak w 2.0 itp)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Witam Serdecznie....
Panowie- użytkownicy 6tki;) nie chąć zaśmiecac wątku zachęcac do lektury viewtopic.php?f=35&t=99173 i ewentualne porady w kwestii zakupu rzeczonej 6tki z silnikiem 2,2;)
pozdrawiam
kuba
Panowie- użytkownicy 6tki;) nie chąć zaśmiecac wątku zachęcac do lektury viewtopic.php?f=35&t=99173 i ewentualne porady w kwestii zakupu rzeczonej 6tki z silnikiem 2,2;)
pozdrawiam
kuba
- Od: 8 cze 2010, 09:06
- Posty: 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6